• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Μηνύματα
127
Likes
176
Καλησπέρα σε όλους! Έχω το ίδιο θέμα που έχει αναφερθεί και σε προηγούμενες σελίδες...

Δηλαδή μου ήρθε sms από ryanair ότι ακυρώνεται η πτήση και να δω τα mail μου...(βέβαια mail δεν έχει έρθει).

Μπαίνω να δω τις επιλογές: α) voucher και β) refund

Μπαίνω στη διαδικασία του refund αλλά κλασικά δεν αναγνωρίζει τον κωδικό πτήσης...
 
Last edited:
Μηνύματα
42
Likes
26
Στη ryanair θα μπεις στον λογαριασμό σου, αν δεν βλέπεις την κράτηση μπορείς να την αναζητήσεις και θα στην εμφανίσει, και μετά έχει διάφορες επιλογές.
Στη wizzair θα περιμένεις να ακυρωθεί η πτήση πρώτα.
Tελικα προ ολιγου έλαβα νέο εμαιλ από Ραιναιρ αν επιθυμω να παρω πίσω τα χρήματα και εννοείται έκανα την αίτηση. .Σχετικά με την wizz στο σαιτ της δεν εμφανίζει καμία πτήση όταν πατάω αναχώρηση από Αθήνα, πως θα μάθω αν ακυρώθηκε; Θα πρέπει να παίρνω κάθε μέρα λογικά στην edreams; Και σε περίπτωση που δεν ακυρωθεί η πτήση, μπορώ να κάνω κάτι; Δεδομένου ότι απαγορεύεται από όσο ξέρω να πετάξεις εκτός και αν είσαι κάτοικος στο εξωτερικό ή δουλευεις εκεί;
 

Gr.evavgelia

Member
Μηνύματα
15
Likes
4
Τα προηγούμενα μηνύματα τα διαβάζετε; Εκατό φορές το έχουμε πει ότι άλλο η επιστροφή χρημάτων άλλο η αποζημίωση. Η πρώτη οφείλεται πάντα, η δεύτερη αποκλείεται σε καταστάσεις ανωτέρας βίας. Κολλήσατε όλοι με την αποζημίωση και ζητάτε αποζημίωση και σας κακοφαίνεται κιόλας που αρνείται η αεροπορική. Και σαν να μη φτάνει αυτό, παπαγαλίζετε και το απόσπασμα του 261 για την αποζημίωση και παραπληροφορείτε τον κόσμο ότι δεν δικαιούται χρήματα πίσω. Δεν χρειάζεται να το πούμε 200 φορές. Επιστροφή χρημάτων δικαιούστε, αποζημίωση είναι άλλο και δεν το δικαιούστε. Κάντε το αντιγραφή 50 φορές για να το εμπεδώσετε.
Διακρίνω έναν εκνευρισμό για κάτι που δεν απευθύνθηκα σε σας. Και αν το ξαναειπατε άλλες 100 φορές..οχι δεν το γνώριζα αλλιώς ποιος ο λόγος να ρωτήσω να μάθω κάτι που δεν ξέρω! Και όσον αφορά την "παραπληροφόρηση" δεν εδωσα πληροφορίες για κάτι που δεν γνωρίζω ίσα ίσα ...ΖΗΤΗΣΑ πληροφορίες για να μάθω τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Ευχαριστώ και για τις δικές σας πληροφορίες.
Καλό σας βράδυ!
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Διακρίνω έναν εκνευρισμό για κάτι που δεν απευθύνθηκα σε σας. Και αν το ξαναειπατε άλλες 100 φορές..οχι δεν το γνώριζα αλλιώς ποιος ο λόγος να ρωτήσω να μάθω κάτι που δεν ξέρω! Και όσον αφορά την "παραπληροφόρηση" δεν εδωσα πληροφορίες για κάτι που δεν γνωρίζω ίσα ίσα ...ΖΗΤΗΣΑ πληροφορίες για να μάθω τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Ευχαριστώ και για τις δικές σας πληροφορίες.
Καλό σας βράδυ!
Όταν γράφετε σε ένα φόρουμ απευθύνεστε στους πάντες, και οποιοσδήποτε μπορεί να απαντήσει, οπότε άστοχη η πρώτη παρατήρηση.

Επίσης είθισται όταν θέλουμε να ρωτήσουμε κάτι να διαβάζουμε μερικές σελίδες πριν μήπως έχει ήδη απαντηθεί. Το συγκεκριμένο ειπώθηκε ξανά πολύ πρόσφατα. Πρέπει να γίνει sticky κάπως μπας και το εμπεδώσουν όλοι πια ότι άλλο η επιστροφή χρημάτων κι άλλο η αποζημίωση (=αποκατάσταση ζημίας αλλά ας το αναλύσουμε άλλη φορά αυτό).

Το κακό είναι ότι πολλοί κάνουν αίτηση για αποζημίωση, τους αρνείται η εταιρία (όπως στην περίπτωσή σας) και έτσι νομίζουν πως δεν δικαιούνται επιστροφή χρημάτων. Το λένε μετά και σε άλλους (όπως εσείς στο προηγούμενο μήνυμα) και νομίζουν κι εκείνοι το ίδιο. Ό,τι καλύτερο για τις εταιρίες δηλαδή που ήδη μας κοροϊδεύουν για τα δικαιώματά μας. Αυτό εννοούσα με την "παραπληροφόρηση".

Ελπίζω να έχει θετική έκβαση η αίτησή σας για επιστροφή χρημάτων, δοκιμάστε και την αμφισβήτηση συναλλαγής αν δεν θέλετε το voucher και η επιστροφή χρημάτων αργεί.

Μπορεί το ύφος μου να ήταν έντονο αλλά σόρρυ κιόλας που κάποιοι προσπαθούμε να σας ενημερώσουμε για τα δικαιώματά σας. Κάτι που υποχρεούνται να κάνουν οι εταιρίες παρεμπιπτόντως αλλά τέλος πάντων.
 
Last edited:

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Tελικα προ ολιγου έλαβα νέο εμαιλ από Ραιναιρ αν επιθυμω να παρω πίσω τα χρήματα και εννοείται έκανα την αίτηση. .Σχετικά με την wizz στο σαιτ της δεν εμφανίζει καμία πτήση όταν πατάω αναχώρηση από Αθήνα, πως θα μάθω αν ακυρώθηκε; Θα πρέπει να παίρνω κάθε μέρα λογικά στην edreams; Και σε περίπτωση που δεν ακυρωθεί η πτήση, μπορώ να κάνω κάτι; Δεδομένου ότι απαγορεύεται από όσο ξέρω να πετάξεις εκτός και αν είσαι κάτοικος στο εξωτερικό ή δουλευεις εκεί;
Αφού δεν εμφανίζει πτήσεις, σημαίνει ότι ακυρώθηκε. Μίλα με το πρακτορείο.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Καλημέρα σε όλους!
Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σας κάνατε;

Ο @psilos3 έκανε ένα αναλυτικότατο post εδώ (respect φίλε!)
Διαβάστε λίγο από εδώ και κάτω:
https://www.travelstories.gr/commun...ίδι-λόγω-κοροναϊού.63347/page-115#post-795104
Πάντως, σε 2 διαφορετικές αμφισβητήσεις στην Alpha (εισιτήρια από Scoot και Vietjet), πήρα τα χρήματά μου πίσω μέσα σε 1 μήνα από τη στιγμή της αμφισβήτησης.
 
Last edited:

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Πρέπει να γίνει sticky κάπως μπας και το εμπεδώσουν όλοι πια ότι άλλο η επιστροφή χρημάτων κι άλλο η αποζημίωση (=αποκατάσταση ζημίας αλλά ας το αναλύσουμε άλλη φορά αυτό).
Λογικός ο εκνευρισμός γιατί είναι πολύ ψυχοφθόρα αυτή η διαδικασία... Άστα...
Αλλά άνθρωποι είμαστε, καμιά φορά μπορεί να μπερδευτούμε γιατί στο μυαλό μας "αποζημίωση" μπορεί να σημαίνει να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Αλλά έχεις δίκιο ότι:
αποζημίωση = έξτρα λεφτά πέρα από το εισιτήριό μου (για την ταλαιπωρία που πέρασα κτλ.)
refund = το εισιτήριό μου (ακριβώς τα λεφτά που έδωσα)
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
124
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
Καναδάς Αλασκα
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Το υπουργείο τουρισμού προώθησε τη καταγγελία μου για το pamediakopes επισήμως, οπότε μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η όλη κατάσταση.
Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολη συγκυρία, μη μας περνάνε όμως και για χαζούς και μη μας εκβιάζουν...

View attachment 307673
Καλημερα. Ειχες κανενα νεο απο την καταγγελια που εκανες για το pamediakopes; γιατι μαλλον ηρθε η σειρα μου! Ενταξει η αεροπορικη δινει refund αλλα αυτοι θελουν 30 ευρω τα οποια θα κρατηθουν απο το ποσο που θα επιστραφει
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Παιδιά, σήμερα ήρθε γράμμα από την Alpha Bank.

Λίγο αινιγματικό θα το έλεγα...
Έχετε παρόμοια εμπειρία;

Τα λεφτά πάντως επιστράφηκαν γρήγορα (μέσα σε 1 μήνα από την αίτηση).
Και σε μια από τις αμφισβητήσεις ζήτησαν και επιπρόσθετα στοιχεία, και τους τα έστειλα.

Από ό,τι κατάλαβα από αυτά που διάβασα, παίζει ρόλο αν θα δεχτούν την επιστροφή του ποσού οι αεροπορικές ή αν θα κάνουν και αυτές άρνηση επιστροφής. Κάτι τέτοιο...

ALPHA ANSWER.png
 
Last edited:

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Παιδιά, σήμερα ήρθε γράμμα από την Alpha Bank.

Λίγο αινιγματικό θα το έλεγα...
Έχετε παρόμοια εμπειρία;

Τα λεφτά πάντως επιστράφηκαν γρήγορα (μέσα σε 1 μήνα από την αίτηση).
Και σε μια από τις αμφισβητήσεις ζήτησαν και επιπρόσθετα στοιχεία, και τους τα έστειλα.

Από ό,τι κατάλαβα από αυτά που διάβασα, παίζει ρόλο αν θα δεχτούν την επιστροφή του ποσού οι αεροπορικές ή αν θα κάνουν και αυτές άρνηση επιστροφής. Κάτι τέτοιο...

View attachment 310705
Ελπίζω να σε βοηθήσω με αυτά που θα σου πω.Σήμερα το πρωί διάβαζα τους όρους της ALPHA BANK για τις κάρτες, καθώς το ψάχνω λιγάκι αυτές τις μέρες, μήπως εκτός από την καταγγελία που έχω κάνει στην ΥΠΑ , προβώ και σε αμφισβήτηση συναλλαγής. Εκεί λοιπόν διάβασα ότι σε περίπτωση αμφισβήτησης, η τράπεζα πολλές φορές μπορεί να σου επιστρέψει τα χρήματα προσωρινά, πριν δηλαδή εξεταστεί αν ευσταθεί η αίτηση σου (υπάρχει μια διαδικασία διερεύνησης από πλευράς Τράπεζας για τα στοιχεία που προσκόμισες στην αίτηση αμφισβήτησης)και συγκεκριμένα έλεγε ότι στην περίπτωση που η διερευνηση της αίτησης δεν βγει υπέρ σου, θα σου τα ξαναπάρει τα χρήματα από το λογαριασμό. Είναι στους όρους της αυτό. Οπότε νομίζω ότι αυτό "κουμπωνει" με το γράμμα που έλαβες και θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για το ευχάριστο και για το δυσάρεστο σενάριο...
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Εκεί λοιπόν διάβασα ότι σε περίπτωση αμφισβήτησης, η τράπεζα πολλές φορές μπορεί να σου επιστρέψει τα χρήματα προσωρινά, πριν δηλαδή εξεταστεί αν ευσταθεί η αίτηση σου (υπάρχει μια διαδικασία διερεύνησης από πλευράς Τράπεζας για τα στοιχεία που προσκόμισες στην αίτηση αμφισβήτησης)και συγκεκριμένα έλεγε ότι στην περίπτωση που η διερευνηση της αίτησης δεν βγει υπέρ σου, θα σου τα ξαναπάρει τα χρήματα από το λογαριασμό. Είναι στους όρους της αυτό. Οπότε νομίζω ότι αυτό "κουμπωνει" με το γράμμα που έλαβες και θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για το ευχάριστο και για το δυσάρεστο σενάριο...
Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα!
Έτσι πρέπει να είναι.

Το θέμα βέβαια είναι ότι:
Ειδικά στη 1 αμφισβήτηση (Vietjet), ήρθε email κοινοποιημένο και στον υπεύθυνο της υπηρεσίας της Alpha, με το οποίο ζητούσαν συγκεκριμένα δικαιολογητικά. Τους τα έστειλα και 2 μέρες μετά μπήκαν τα χρήματα.

Επίσης,
(1) τα στοιχεία είναι αληθινά
(2) υπάρχει παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας
(3) υπάρχει παραβίαση των όρων κράτησης

ΥΓ. Στην αμφισβήτηση της Scoot, η εταιρία έχει δεχτεί να κάνει refund, οπότε θα είμαι οκ λογικά.
Η Vietjet όμως αρνείται να δώσει refund. Δίνει μόνο κουπόνι.

Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί...
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.752
Likes
52.188
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Καλημερα. Ειχες κανενα νεο απο την καταγγελια που εκανες για το pamediakopes; γιατι μαλλον ηρθε η σειρα μου! Ενταξει η αεροπορικη δινει refund αλλα αυτοι θελουν 30 ευρω τα οποια θα κρατηθουν απο το ποσο που θα επιστραφει
Χαίρετε, όχι δυστυχώς, δεν είχα κανένα νέο. Από πλευράς τράπεζας δε ξέρω πόσος καιρός απαιτείται καθώς είναι η πρώτη φορά, πάντως απ' ότι φαίνεται αργούν χαρακτηριστικά. Το ίδιο και από πλευράς καταγγελίας.
Όσο για το άθλιο Pamediakopes τι να πω. Δεν έχει απαντήσει σε κανένα mail μου από τις 1 Μαρτίου έως σήμερα. Εχει δωσει εντολή η αεροπορική να πληρωθούμε και δεν έχει κάνει καμία ενέργεια. Όχι 30 ευρώ, ούτε 30 λεπτά δε θα τους αφήσω...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.747
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom