• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Kαλησπερα φιλε μου
Ειχες καποια εξελιξη με aegean?Eμενα τελικα χθες μια μερα πριν της 30 μου ηρθε μειλ
απο εταιρεια κ απο ΥΠΑ

Η Ελληνική κυβέρνηση, σε συνέχεια παρόμοιων πρωτοβουλιών και άλλων χωρών της ΕΕ, ψήφισε πρόσφατα νόμο (ΦΕΚ, Τεύχος A’ 84/13.04.2020) που επιτρέπει στις επιχειρήσεις στον τουριστικό τομέα, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιριών, να εκδώσουν voucher, αντί της άμεσης επιστροφής χρημάτων, σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσης. Την ίδια δυνατότητα προσφέρουμε κι εμείς στην AEGEAN, όπως πολλοί άλλοι αερομεταφορείς. Εδώ, μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα έκδοσης credit voucher. Συνοπτικά ωστόσο, να σας αναφέρουμε ότι το credit voucher to οποίο θα λάβουν οι επιβάτες μας στο email τους εφόσον καταχωρήσουν επιτυχώς το αίτημά τους μέσω του παραπάνω συνδέσμου, καλύπτει στο ακέραιο το συνολικό κόστος του αρχικού εισιτηρίου τους, συμπεριλαμβανομένης οποιαδήποτε πρόσθετης υπηρεσίας που τυχόν έχει αγοραστεί. Θα έχουν τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουν για την έκδοση ενός νέου εισιτηρίου για πτήσεις της Εταιρίας μας που θα πραγματοποιηθούν μέσα στους επόμενους 18 μήνες. Αν παρόλα αυτά, το credit voucher δεν εξαργυρωθεί εντός 18 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης, το πλήρες ή το υπολειπόμενο ποσό θα επιστραφεί με τη λήξη του, πάραυτα. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και τα ειλικρινά πρωτόγνωρα γεγονότα με τα οποία έχουμε έρθει αντιμέτωποι λόγω της πανδημίας, αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε θετικά για πλήρη επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου.

Περιμενω απαντηση απο EUROBANK κ κατι που δεν ειχα σκεφτει αλλα θα κανω τωρα ειναι καταγγελια στην αντιστοιχη Τσεχικη ΥΠΑ μιας κ η πτηση μου ειναι Πραγα Αθηνα.
Αφου η ΥΠΑ πλεον δεχεται καταγγελιες για αλλες ευρωπαικες εταιριες κ οχι την Aegean...
Οποτε επιβραβευουν τα voucher.. Τελεια! Εγω δεν εχω να κανω με την Aegean. Εχω να κανω με petas και την αεροπορικη Royal Jordanian. Οι 30 εργασιμες που μου ειχαν αναφερει για πιστωση των χρηματων μου εχουν dead line τη Τριτη. Εστειλα προχθες mail υπενθυμισης στο petas αλλα δεν εχω λαβει καμια απαντηση. Θα τους ξαναστειλω Τριτη και αν δεν απαντησουν και τοτε προχωραω και εγω σε αλλα μονοπατια!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.170
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ψηλέ, είσαι ωραίος!
Πολύ αναλυτικά τα βήματα!

Να προσθέσω ότι, εκτός από την άρνηση της εταιρίας να επιστρέψει το ποσό, καλό θα είναι να τους παραθέσετε και την απόφαση της Κομισιόν η οποία βγήκε 18/3/20 ειδικά για την κατάσταση με τον κορωνοϊό. Δώστε βάση στα άρθρα 2.2 και 3.2.
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf
Επίσης, σε μένα δεν λειτούργησε ακριβώς έτσι το email.
Δηλαδή, πρώτα ζήτησα τη φόρμα αμφισβήτησης από εδώ:
https://www.alpha.gr/el/idiotes/support-center/epikoinonia/erotisi-gia-proion/forma-kartonκαι στην απάντηση της Alpha μου είπαν ότι πρέπει να στείλω την αμφισβήτηση σε άλλο email.
Επίσης, με την ίδια φόρμα και στο ίδιο email (εννοείται) έκανε και ένας φίλος μου αμφισβήτηση για τη δική του κάρτα. Απλώς, αναφέρω αυτή τη λεπτομέρεια για να δείξω ότι δέχτηκαν το αίτημα χωρίς να προηγηθεί επικοινωνία.
Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες... Αν κάποιος το ψάξει, θα το βρει εύκολα.

Όχι ρε συ, δεν το είχα σκεφτεί αυτό με το PDF.
Τα έκανα όλα με screenshot - paste στο paint.
Πολύ καλό κολπάκι, το κρατάω για επόμενη φορά (αχρείαστο να 'ναι!)
Ευχαριστώ φίλε, τι να κάνουμε έτσι όπως μπλέξαμε πρέπει να αλληλοβοηθιόμαστε και σ' αυτό!
Φυσικά οποιαδήποτε παράθεση κανονισμού, Ευρωπαϊκού ή μη καλό ειναι να υπάρχει.
Εγώ όσα έγραψα είναι για την οικονομία χρόνου και την ευκολία, καθώς το παράδειγμα είναι μέσω της Alpha που είχα και τη κυριότερη επικοινωνία αυτό το καιρό και δευτερευόντως της Πειραιώς.
Καλά ξεμπερδέματα να έχουμε όλοι μας!
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
1. Υποτίθεται ότι προυπάρχουν τα αποδεικτικά, όπου πέρα από τα εισιτήρια/κρατήσεις αυτά καθ' αυτά, έπρεπε να υπάρχει επικοινωνία με τον εκάστοτε φορέα (Αεροπορική, πρακτορείο, πλατφόρμα κράτησης ξενοδοχείου κ.α.) και η άρνηση αυτού να προβεί σε επιστροφή χρημάτων.
Όλα αυτά που λες υπό την προϋπόθεση ότι θα σου απαντήσουν ότι δε δέχονται να σου επιστρέψουν χρήματα. Γιατί αυτό που κάνουν τώρα οι εταιρείες είναι να τρενάρουν και τις απαντήσεις σε emails ώστε να μη γνωρίζεις αν θα σου επιστρέψουν χρήματα ή voucher.

Όμως ο 261/2004 και η μετέπειτα ενημέρωση της 18/03/2020 κάνουν ξεκάθαρο ότι η επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένη πτήση για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να γίνει εντός 7 ημερών. Άρα μετά απ' αυτό το διάστημα απλά στέλνεις την αμφισβήτηση συναλλαγής χωρίς να περιμένεις βδομάδες για την όποια απάντηση της εταιρείας.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Όλα αυτά που λες υπό την προϋπόθεση ότι θα σου απαντήσουν ότι δε δέχονται να σου επιστρέψουν χρήματα. Γιατί αυτό που κάνουν τώρα οι εταιρείες είναι να τρενάρουν και τις απαντήσεις σε emails ώστε να μη γνωρίζεις αν θα σου επιστρέψουν χρήματα ή voucher.
Μα με το voucher κάνουν ακριβώς αυτό. Δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα.
Ενώ η ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι πολύ ξεκάθαρη.
Οι εταρίες όντως κάνουν πονηριά γιατί σε τρενάρουν.

Αλλά μπορείς να πεις:
Αν και η εταιρία λέει ότι θα μου δώσει voucher, δεν είμαι καθόλου βέβαιος αν θα μπορέσει να τηρήσει τον λόγο της, δεδομένων των οικονομικών της υποχρεώσεων.
Επίσης, ακόμα και αν κρατήσει τον λόγο της, παραβιάζει την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Έχω πληρώσει για μια υπηρεσία από την οποία δεν επωφελήθηκα και δεν υπήρχε σε καμιά συμφωνία μας η δυνατότητα να κρατήσουν τα χρήματά μου σε εκκρεμότητα όσο καιρό εκείνοι κρίνουν απαραίτητο.

Κάτι τέτοιο πάνω κάτω.

Πάντως, είναι σπάσιμο νεύρων και μεγάλη ταλαιπωρία...
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όσους το περνάνε!

Υ.Γ. Η Vietjet μού έστειλε το πρώτο email ακύρωσης (σας δίνουμε voucher), και την ίδια μέρα απάντησα ότι δεν το δέχομαι και θέλω refund. Είχα και εγώ το ίδιο άγχος... Μήπως δηλαδή χρειαστεί να περιμέεεεεεενω την απάντηση της Vietjet. Τελικά, δεν χρειάστηκε. Η Alpha τα επέστρεψε πριν δει την απάντηση της Vietjet.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.170
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Όλα αυτά που λες υπό την προϋπόθεση ότι θα σου απαντήσουν ότι δε δέχονται να σου επιστρέψουν χρήματα. Γιατί αυτό που κάνουν τώρα οι εταιρείες είναι να τρενάρουν και τις απαντήσεις σε emails ώστε να μη γνωρίζεις αν θα σου επιστρέψουν χρήματα ή voucher.

Όμως ο 261/2004 και η μετέπειτα ενημέρωση της 18/03/2020 κάνουν ξεκάθαρο ότι η επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένη πτήση για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να γίνει εντός 7 ημερών. Άρα μετά απ' αυτό το διάστημα απλά στέλνεις την αμφισβήτηση συναλλαγής χωρίς να περιμένεις βδομάδες για την όποια απάντηση της εταιρείας.
Ακριβώς αυτό, οτι δε δέχονται να σου επιστρέψουν χρήματα. Φυσικά δεν αναφέρθηκα μόνο σε αεροπορικές αλλά σε πολλές περιπτώσεις όπως πχ στη δική μου με τρένα, λεωφορεία κτλ.

@PhysioDuck Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η ταχύτητα που έγιναν όλα στη περίπτωση σου, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για εταιρείες στην Ασία. Τι να πω, από κει που δε το περιμένει κανείς τελικά...
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.491
Η Aegean σε 3 βδομαδες επεστρεψε λεφτα (τα μιλια αμεσα), η Sky της Χιλης κι αυτη καπως ετσι, απο το pamediakopes 3-5 βδομαδες (περιμενω ως κ την άλλη εβδομάδα). Μονο η Aerolineas Argentinas λεει 3 μηνες τουλάχιστον. Λαμπρα.
 

katerinavama

Member
Μηνύματα
45
Likes
76
Και εγω καταφερα να επικοινωνησω με Ryanair και μου ειπαν οτι δινουν τα voucher και Refund μετα το τελος του covid19...Ας ειναι θελω να πιστευω οτι θα τα χρησιμοποιησω αλλιως τα νευρα μου...Ασχετο ο γιος μου ειχαν κανονισει εκδρομη για Θεσσαλονικη (γ Γυμνασιου ) θα εφευγαν 27 /4 και σημερα πηγα να παρω τα λεφτα που ειχαμε δωσει προκαταβολικα 100 ευρω απο τα οποια μας γυρισαν τα 70 τα αλλα μεσω Voucher ...(αυτο τωρα θα το καταγγειλω )απλα μου ειπε ο μλ..ο γυμνασιαρχης να περιμενουμε ενα μηνα ,οταν του ειπα οτι μπορουμε να κανουμε καταγγελεια .
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.750
Likes
8.160
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο

taniakar

Member
Μηνύματα
318
Likes
302
Επόμενο Ταξίδι
Vienna, Bratislava!
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου

Gr.evavgelia

Member
Μηνύματα
15
Likes
4
χθες καταφερα να μιλήσω με το Chat της Ryanair. Είχα κάνει και εγώ αίτηση για refund και εκ των υστέρων μου ήρθε mail με voucher. Ο υπαλληλος μου απαντησε οτι ισχύει κανονικά η αίτηση επιστροφής απλά έχουν στείλει και voucher γιατι η επιστροφές θα αργήσουν να γίνουν αρκετό καιρ¨ο καθώς το τμήμα των επιστροφών εργάζεται απο το σπϊτι και δεν ¨εχουν την δυνατότητα να κάνουν τις πληρωμές με αυτόν τον τρόπο. Το voucher είναι διαθέσιμο σε περίπτωση που θελήσεις πχ να κλείσεις μια πτήση πρίν σου γίνει η επιστροφή χρημάτων και θα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μέχρι να γίνει η επιστροφή . Αυτά απο την δική μου επικοινωνία
Καλησπέρα, επειδή και εγώ παιδευομαι με την Ryanair πήρες άλλο mail? Εγώ προχθές πήρα αυτό το mail που μου έδιναν την επιλογή του voucher και πιο κάτω είχε σύνδεσμο που έλεγε αν δεν θες voucher και θες επιστροφή χρημάτων πάρα εδώ... αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να συνδεθώ. ( είχα κάνει ήδη όταν ακυρώθηκε η πτηση αίτηση για επιστροφή χρημάτων)
Τέλος πάντων ψάχνοντας βρήκα και την φόρμα αποζημίωσης και συμπλήρωσα και εκεί σήμερα τα στοιχεία μου στην οποία ζητούσε και iban . Και τώρα πήρα νέο mail ότι λόγω ότι η πτηση ακυρώθηκε αναγκαστικά λόγω ίου δεν δικαιουμε αποζημίωση. Αν θέλετε voucher πατήστε εδώ.. και αν δεν δέχεστε το voucher πατήστε για συνομιλία (και φτου κι από την αρχή) sorry για το μακροσκελές κείμενο αλλά έχω μπερδευτεί 🙄
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
προχθες για αγνωστο λογο δε ειχα συνδεση ουτε τηλεφωνο κλπ (πανε πακετο αυτα)
κ σκεφτομουνα οτι σχεδον περασαν 30 μερες που εκανα την αιτηση για το voucher της Aegean...
κ αν αργησει κ ο τεχνικος δεν θα μπορω να τους παρω τηλ να μαλωνω
τελικα ηρθε χθες το τεχνικος, το θεμα λυθηκε...κ μετα καπακι το βραδυ ηρθαν κ τα voucher
δεν βαριεσαι...σιγουρα καλυτερα να επαιρνα λεφτα πισω αλλα δνε εχω ορεξη για αλλες διαδικασιες....
 

Travelleraki

New Member
Μηνύματα
2
Likes
2
Καλησπέρα σε όλους!!!! Ως παθών κι εγώ ακυρωμένης πτήσης της Ryanair φυλάω αυτή τη συνομιλία σαν ευαγγέλιο. Έτσι διαβάζοντας τις εμπειρίες σας, έκανα κι εγώ όλα τα απαραίτητα βήματα για επιστροφή χρημάτων κι έπειτα έλαβα email για travel voucher.... προχώρησα σε καταγγελία ΥΠΑ, συνήγορο καταναλωτή, Υπουργείο τουρισμού κλπ. Προχώρησα και σε αίτημα μέσω messenger και μετά τις τελευταίες εξελίξεις μάλλον θα κάνω και αμφισβήτηση συναλλαγής στην Εθνική Τράπεζα από την οποία πληρώθηκε η κράτηση.

Η σκέψη μου είναι να το κυνηγήσω όσο μπορώ κι αν δω πως δεν βγαίνει κάτι να αποδεχτώ το voucher, ωστόσο η πτήση αναχώρησης μου είναι για 1 Μαϊου και αναρωτιέμαι πρέπει να έχω αποδεχθεί το voucher ώς τότε αλλιώς χάνεται ή μπορώ να το αποδεχτώ και αργότερα;; Αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει!! 🙏
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.678
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom