Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Μετά από επικοινωνία με το pamediakopes και παρότι έχει ακυρωθεί η πτήση αναχώρησης και έχω μπει σε επόμενη χωρίς να ερωτηθω και ακυρωθηκε και η επιστροφή μου ειπώθηκε ότι
1) αυτή τη στιγμή η πτήση φάινεται επιβεβαιωμένη (βέβαια εχω πτήση μόνο για το πήγαινε και απλώς ακύρωση για την επιστροφή χωρίς καμία περαιτέρω επιλογή στην επιστροφή) και κινδυνεύω με non show
2)το ταξιδιωτικό μπορεί να κάνει μόνο rebooking.κλπ
3) υπάρχει η επιλογή voucher αλλά και πάλι το ταξιδιωτικό δεν μπορεί να κάνει κάτι θα πρέπει να επικοινωνήσω εγώ με την εταιρεία(αναρωτιέμαι ποιος ο ρόλος του ταξιδιωτικού τελικά)
έλα μου ντε. Όταν είναι όλα καλά, λαδώνεται μια χαρά το σύστημα. Όταν στραβώνουν τα πράγματα είναι όλοι αναρμόδιοι. Σήμερα μου κοινοποίησε η Υ.Π.Α. το claim που έκαναν προς την Emirates για ολική επιστροφή των χρημάτων. Ορίστε το μήνυμά τους:



HELLENIC REPUBLIC

MINISTRY OF INFRASTRUCTURE AND TRANSPORT

CIVIL AVIATION AUTHORITY

AIR TRANSPORT AND INTERNATIONAL AGREEMENTS DIVISION

AIR TRANSPORT ECONOMICS SECTION

------------------------------

Information: ........................ Athens, 26/3/2020

Telephone : +30 210 9973162 Our Ref :D1/D/73F

Fascimile : +30 210 8947132

e-mail : [email protected] TO: EMIRATES

Customer Relations Dept.



C.C: Mr ...................................

E-mail:[email protected]



Subject: Cancellation of flights EK 209-210 (Athens – Dubai - Osaka) on 31/3/2020 and 1/4/2020



We are submitting to your company the claim of the passengers 1).... 2)... 3)... 4)...... with booking reference HGADU6 regarding the cancellation of the above flights.



Please proceed to the reimbursement of their tickets, according to article 8 E.C 261/2004 and article 3.2 of Commission Notice Interpretative Guidelines on EU passenger rights regulations in the context of the developing situation with Covid-19.

We are awaiting your actions and your answer, as soon as possible.

With kind regards




...................................

DIRECTOR of
AIR TRANSPORT AND INTERNATIONAL

Total of pages incl this: 10 AGREEMENTS DIVISION
















 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
έλα μου ντε. Όταν είναι όλα καλά, λαδώνεται μια χαρά το σύστημα. Όταν στραβώνουν τα πράγματα είναι όλοι αναρμόδιοι. Σήμερα μου κοινοποίησε η Υ.Π.Α. το claim που έκαναν προς την Emirates για ολική επιστροφή των χρημάτων. Ορίστε το μήνυμά τους:



HELLENIC REPUBLIC

MINISTRY OF INFRASTRUCTURE AND TRANSPORT

CIVIL AVIATION AUTHORITY

AIR TRANSPORT AND INTERNATIONAL AGREEMENTS DIVISION

AIR TRANSPORT ECONOMICS SECTION

------------------------------

Information: ........................ Athens, 26/3/2020

Telephone : +30 210 9973162 Our Ref :D1/D/73F

Fascimile : +30 210 8947132

e-mail :
[email protected] TO: EMIRATES

Customer Relations Dept.



C.C: Mr ...................................

E-mail:[email protected]



Subject: Cancellation of flights EK 209-210 (Athens – Dubai - Osaka) on 31/3/2020 and 1/4/2020



We are submitting to your company the claim of the passengers 1).... 2)... 3)... 4)...... with booking reference HGADU6 regarding the cancellation of the above flights.



Please proceed to the reimbursement of their tickets, according to article 8 E.C 261/2004 and article 3.2 of Commission Notice Interpretative Guidelines on EU passenger rights regulations in the context of the developing situation with Covid-19.

We are awaiting your actions and your answer, as soon as possible.

With kind regards




...................................

DIRECTOR of
AIR TRANSPORT AND INTERNATIONAL

Total of pages incl this: 10 AGREEMENTS DIVISION














Και γω φιλε μου σημερα εκανα το ιδιο, τους το προωθησανε, δεν προκειται να κανω πισω και να δεχτω το οτιδηποτε αλλο, εμενα μου ειπανε οτι αν περασει ενα διαστημα και δεν κανουν κατι θα προχωρησουν σε προστιμο. Αν ομως δεχτουμε τα voucher δεν θα μπορεσουν να κανουν τπτ μετα αυτοι
 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
Αυτό που είναι σίγουρο αεροπορικές , πρακτορεία και εταιρίες τύπου booking com κλπ τώρα όλοι δοκιμάζονται και δείχνουν ποιοι έχουν τα κότσια και ποιοί κάνουν γαργάρα και πετάνε χαρταετό
Τροφή για σκέψη.......καί όταν όλα αυτά τελειώσουν, ( που θα τελειώσουν) ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του

Απο μένα πχ booking com Τέλος
10 τηλεφωνα και 40 μέιλ μαζι τους και στο τέλος να σου λένε δεν επιστρέφω λεφτα γιατί δεν δικαιούσαι ακύρωση και μετά.....
Δεν γινεται να μου λέει ο ξενοδοχος στην Λισαβόνα σου επιστρέφω τα λεφτά αλλα η booking com δεν συνεργάζεται
Καλημερα
Εχω το αντιθετο προβλημα απο εσενα.Η booking μας επεστρεψε τα χρηματα ενω δεν δικαιουμασταν refund απο μονη της και δεν μπορω να βγαλω ακρη με aegean για πληρη επιστροφη παροτι τους εχει στειλει δυο email η ΥΠΑ μετα απο καταγγελια μου.
Ως υστατη λυση ζητα να σου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα χρηματα κρατωντας μονο την προμηθεια της booking.
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
Και γω φιλε μου σημερα εκανα το ιδιο, τους το προωθησανε, δεν προκειται να κανω πισω και να δεχτω το οτιδηποτε αλλο, εμενα μου ειπανε οτι αν περασει ενα διαστημα και δεν κανουν κατι θα προχωρησουν σε προστιμο. Αν ομως δεχτουμε τα voucher δεν θα μπορεσουν να κανουν τπτ μετα αυτοι
Εμένα το προωθήσανε από την ΥΠΑ στην Emirates 23/3/2020. Ακόμα, η emirates φυσικά δεν έχει απαντήσει.
Ούτε εγώ θα κάνω πίσω, γιατί ακόμα και rebooking να κάνω όπως μου λέει το πρακτορείο δεν υπάρχουν πλέον καθόλου πτήσεις προς τον προορισμό που θέλω σύμφωνα με το site της αεροπορικής (τουλάχιστον προς το παρόν), και εάν υπάρξουν ποιος μου εγγυάται ότι την διαφορά στην τιμή του ναύλου θα την σηκώνει το πορτοφόλι μου?
Γενικά, oι emirates έχει σταματήσει όλα τα αεροπλάνα, πληροφορίες δεν δίνει για το πότε θα ξαναξεκινήσει .. σωστό μπάχαλο..
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Καλημερα
Εχω το αντιθετο προβλημα απο εσενα.Η booking μας επεστρεψε τα χρηματα ενω δεν δικαιουμασταν refund απο μονη της και δεν μπορω να βγαλω ακρη με aegean για πληρη επιστροφη παροτι τους εχει στειλει δυο email η ΥΠΑ μετα απο καταγγελια μου.
Ως υστατη λυση ζητα να σου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα χρηματα κρατωντας μονο την προμηθεια της booking.
Ανεμενε θα στα επιστρεψουν στο τελος, απλα καθυστερουνε για να δεχτεις το voucher.
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Επισης αν δειτε εδω https://www.iata.org/en/pressroom/pr/2020-03-18-01 οι αεροπορικες πιεζουνε για να μην δινουν refund αλλα μεχρι στιγμης δεν εχει γινει κατι, αρα στο τελος θα παρουμε τα λεφτα μας

  1. Flexibility to allow airlines to offer rebooking or vouchers in place of refunds in the event of cancellations due to the pandemic.
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
Επισης αν δειτε εδω https://www.iata.org/en/pressroom/pr/2020-03-18-01 οι αεροπορικες πιεζουνε για να μην δινουν refund αλλα μεχρι στιγμης δεν εχει γινει κατι, αρα στο τελος θα παρουμε τα λεφτα μας

  1. Flexibility to allow airlines to offer rebooking or vouchers in place of refunds in the event of cancellations due to the pandemic.
Ελπίζω μόνο να μην βγάλουν νέες οδηγίες από την ΕΕ που να τους δίνουν αυτό το δικαίωμα
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Ελπίζω μόνο να μην βγάλουν νέες οδηγίες από την ΕΕ που να τους δίνουν αυτό το δικαίωμα
Και να βγουνε δεν προκειται να χασουμε τα λεφτα μας, απλα θα δεχτουμε καποια απτις υπολοιπες επιλογες, το θεμα ειναι μεχρι να βγει τετοια οδηγια δεν πρεπει να δεχτουμε οποιαδηποτε αλλη λυση
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Έχει κανεις χρησιμοποιησει το https://sparefare.net/English ? Σκεφτομαι να βαλω καποια εισητηρια που ειχα για κατι εσωτερικες πτησεις στο vietnam. Βεβαια ειδα λιγο τη διαδικασια και μου ζηταει credentials απο το site της αεροπορικης, ποσο safe ειναι αυτο?
 

Manos46

Member
Μηνύματα
626
Likes
2.681
Ταξίδι-Όνειρο
???
Έχει κανεις χρησιμοποιησει το https://sparefare.net/English ? Σκεφτομαι να βαλω καποια εισητηρια που ειχα για κατι εσωτερικες πτησεις στο vietnam. Βεβαια ειδα λιγο τη διαδικασια και μου ζηταει credentials απο το site της αεροπορικης, ποσο safe ειναι αυτο?
Κλείσε καλύτερα από τα sait των αεροπορικών. Πόοη πιο μεγάλη είναι η οικονομική διαφορά;
 

Laloa

Member
Μηνύματα
67
Likes
434
Ανεμενε θα στα επιστρεψουν στο τελος, απλα καθυστερουνε για να δεχτεις το voucher.
Σε περίπτωση που η αεροπορική δεν προχωρήσει σε κάποια ενέργεια μετά την κοινοποίηση από την Υ.Π.Α έχει σκεφτεί κάποιος την αντιστροφή χρέωσης μέσω της κάρτας που έχει κάνει την αγορά?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.141
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom