Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
παιρνεις ενα "κουπονι" αξιας οσο το εισητριο σου κ το χρησιμοποιεις για μελλοντικη κρατηση εντος 12 μηνων
πηρα τηλ. στο 210 ΧΧΧΧΧ (ουτε θυμαμαι ποιο ακριβως) γιατι πηρα απο εξωτερικο
 

thpatrik

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλησπέρα. Και εγώ είχα κλείσει ταξίδι για Βουδαπέστη με wizz air στις 10 Απριλίου και μου ήρθε το email για την ακύρωση. Έκανα την αίτηση για refund στο 120% αλλά έκλεισα το link για τη φόρμα για επιστροφή στην τράπεζα. Για όποιον ψάχνει τη φόρμα πατάς wizz credit conversion request. Το θέμα είναι πως στα πιστωμένα credits μου βγάζει το 100% και όχι το 120%. Συγκεριμένα το ποσό που πλήρωσα μείον τα 30 ευρώ που είχα δώσει για την εγγραφή σαν μέλλον στο club τους Έχει συμβεί και σε κανέναν άλλο; Θα κάνω αίτηση refund απλά φοβάμαι μην μου πιστώσουν τελικά λιγότερα χρήματα.....
 
Last edited:

kflabouris

Member
Μηνύματα
17
Likes
5
Καλησπέρα ,δες αυτό View attachment 302647
όσο για τη booking,επειδή ούτε εγώ εβγαζα άκρη με το customer service,κάλεσε στη booking Ελλάδος 210-8984460.Οι αναμονές είναι μεγάλες,αλλά αν ζητήσεις εξυπηρέτηση στα Αγγλικά,είναι πολυ πιο σύντομα..
Ποιο να δω?
(Εντιτ το ειδα μου ειχε ερθει η φορμα την εκανα απλα δεν εχω λαβει κατινουτε καν μειλ)

Επισης ειναι απο το σαιτ τους κλεισμενο το ξενοδοχειο
 

Aquarius

Member
Μηνύματα
49
Likes
66
παιρνεις ενα "κουπονι" αξιας οσο το εισητριο σου κ το χρησιμοποιεις για μελλοντικη κρατηση εντος 12 μηνων
πηρα τηλ. στο 210 ΧΧΧΧΧ (ουτε θυμαμαι ποιο ακριβως) γιατι πηρα απο εξωτερικο
Λοιπόν αφου σ έστειλα μνμ έκανα μια ακόμη προσπάθεια κ κατάφερα το κανόνισα!
Την επιλογή του voucher διάλεξα κ εγώ. Με την ακύρωση έπαιρνα πισω μόλις το 1/3 του συνολικού ποσου.
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.218
Likes
26.889
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
παιρνεις ενα "κουπονι" αξιας οσο το εισητριο σου κ το χρησιμοποιεις για μελλοντικη κρατηση εντος 12 μηνων
πηρα τηλ. στο 210 ΧΧΧΧΧ (ουτε θυμαμαι ποιο ακριβως) γιατι πηρα απο εξωτερικο
2106261000
 

Laloa

Member
Μηνύματα
67
Likes
434
Καλησπέρα χρειάζομαι κάποια βοήθεια αν γνωρίζει κάποιος: Έχω κλείσει ένα αεροπορικό για Μεξικό μέσω του pamediakopes όπου η πτήση αναχώρησης ακυρώθηκε και μπήκα χωρίς να ερωτηθω στην επόμενη πτήση και μόλις σήμερα ακυρώθηκε και η πτήση της επιστροφής μου αφήνοντας με μόνο με ένα σκέλος στο ταξίδι!!! αυτό της πτήσης αναχώρησης (στο οποίο δεν έχω συμφωνήσει καν στο rebooking). Παρ' ολ' αυτά η πτήση μου φαίνεται επιβεβαιωμένη και όχι ακυρωμενη!! Αν έχω καταλάβει σωστά δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς τι ακριβώς πρέπει να κάνω.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.650
Likes
51.364
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Καλησπέρα χρειάζομαι κάποια βοήθεια αν γνωρίζει κάποιος: Έχω κλείσει ένα αεροπορικό για Μεξικό μέσω του pamediakopes όπου ...
Αρχικά στέλνεις email μέσα από τη σελίδα του πρακτορείου και ζητάς αποζημίωση. Δεν θα σου απαντήσουν είναι δεδομένο, αλλά πρέπει να το ανοίξεις σαν request. Ακόμα και στο τηλέφωνο είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις γραμμή.
Κατόπιν κάνεις το ίδιο στην αεροπορική, γιατί αυτή είναι που τελικά θα δώσει εντολή για αποζημίωση στο πρακτορείο. Μόλις λάβεις θετική ανταπόκριση απο κει, δοκιμάζεις να επικοινωνήσεις ξανά με το πρακτορείο. Καλή υπομονή!
 

Stamkos

Member
Μηνύματα
17
Likes
25
Αυτό που είναι σίγουρο αεροπορικές , πρακτορεία και εταιρίες τύπου booking com κλπ τώρα όλοι δοκιμάζονται και δείχνουν ποιοι έχουν τα κότσια και ποιοί κάνουν γαργάρα και πετάνε χαρταετό
Τροφή για σκέψη.......καί όταν όλα αυτά τελειώσουν, ( που θα τελειώσουν) ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του

Απο μένα πχ booking com Τέλος
10 τηλεφωνα και 40 μέιλ μαζι τους και στο τέλος να σου λένε δεν επιστρέφω λεφτα γιατί δεν δικαιούσαι ακύρωση και μετά.....
Δεν γινεται να μου λέει ο ξενοδοχος στην Λισαβόνα σου επιστρέφω τα λεφτά αλλα η booking com δεν συνεργάζεται
 

ikarialover

Member
Μηνύματα
679
Likes
845
Καλημέρα! Παρακαλώ όποιος ξέρει, μια βοήθεια..
Είχα κλείσει non refundable (δυστυχώς) ξενοδοχείο στο Παρίσι για 20/4 μέσω booking.
- οι πτήσεις έχουν ακυρωθεί
- τα σύνορα έχουν κλείσει.
Έστειλα στο ξενοδοχείο και μέσω booking και απευθείας στο μέιλ του ξενοδοχείου (όπου ζητούσα είτε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων είτε αλλαγή ημερομηνιών). Δεν έχει απαντήσει το ξενοδοχείο, έχει περάσει τουλάχιστον εβδομάδα.
Την booking.com που την παίρνω τηλ. μου λέει η αυτοματοποιημένη φωνή δώστε αριθμό κράτησης και μόλις το δίνω, με ρωτάει είναι αυτός ο αριθμός κράτησης και κλείνει η γραμμή....
Καμία ιδέα; Δεν ξέρω τι να κάνω..
 

ikarialover

Member
Μηνύματα
679
Likes
845
Update: επικοινώνησα με το ξενοδοχείο μέσω τηλεφώνου και μου είπαν ότι πρέπει να μιλήσω με την booking, αυτοί δεν έχουν ευθύνη. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει από την booking και μετά η booking θα μιλήσει μαζί τους. Είναι δυνατόν να λειτουργεί έτσι το σύστημα;; Κάτι μου βρομάει εδώ..
Τι να κάνω; και φυσικά πώς επικοινωνήσω με τη booking;
 

Laloa

Member
Μηνύματα
67
Likes
434
Αρχικά στέλνεις email μέσα από τη σελίδα του πρακτορείου και ζητάς αποζημίωση. Δεν θα σου απαντήσουν είναι δεδομένο, αλλά πρέπει να το ανοίξεις σαν request. Ακόμα και στο τηλέφωνο είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις γραμμή.
Κατόπιν κάνεις το ίδιο στην αεροπορική, γιατί αυτή είναι που τελικά θα δώσει εντολή για αποζημίωση στο πρακτορείο. Μόλις λάβεις θετική ανταπόκριση απο κει, δοκιμάζεις να επικοινωνήσεις ξανά με το πρακτορείο. Καλή υπομονή!
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!! Να σε ρωτήσω κάτι από την στιγμή που μου έχουν ακυρώσει το ένα μέρος και δεν έχουν παρέχει καν εναλλακτική δεν θα έπρεπε να έχει ακυρωθεί ολόκληρη η κράτηση??
 

Laloa

Member
Μηνύματα
67
Likes
434
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!! Να σε ρωτήσω κάτι από την στιγμή που μου έχουν ακυρώσει το ένα μέρος και δεν έχουν παρέχει καν εναλλακτική δεν θα έπρεπε να έχει ακυρωθεί ολόκληρη η κράτηση??
Μετά από επικοινωνία με το pamediakopes και παρότι έχει ακυρωθεί η πτήση αναχώρησης και έχω μπει σε επόμενη χωρίς να ερωτηθω και ακυρωθηκε και η επιστροφή μου ειπώθηκε ότι
1) αυτή τη στιγμή η πτήση φάινεται επιβεβαιωμένη (βέβαια εχω πτήση μόνο για το πήγαινε και απλώς ακύρωση για την επιστροφή χωρίς καμία περαιτέρω επιλογή στην επιστροφή) και κινδυνεύω με non show
2)το ταξιδιωτικό μπορεί να κάνει μόνο rebooking.κλπ
3) υπάρχει η επιλογή voucher αλλά και πάλι το ταξιδιωτικό δεν μπορεί να κάνει κάτι θα πρέπει να επικοινωνήσω εγώ με την εταιρεία(αναρωτιέμαι ποιος ο ρόλος του ταξιδιωτικού τελικά)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.133
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom