• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

xanthi3

Member
Μηνύματα
72
Likes
89
Ο "Τοπικός ΕΟΤ" που χειριζεται τα θέματα των τουριστικών γραφείων ειναι οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού (άλλο γραφεία ΕΟΤ και άλλο ΠΥΤ). Τα γραφεία ΕΟΤ που υφίστανται δεν έχουν τις παραπάνω αρμοδιότητες. Οπότε εφόσον θέλετε να διερευνήσετε τις διαδικασίες ή να προχωρήσετε σε καταγγελίες θα πρέπει να απευθυνθείτε στις ΠΥΤ. Η καταγγελία ουσιαστικά είναι για την καταπάτηση των δικαιωμάτων μας ως ταξιδιωτες...
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Καλησπέρα, έλαβα το mail ακύρωσης σήμερα το πρωί για παρόμοια πτήση Βιέννη-Αθήνα. Ακολούθησα την παραπάνω διαδικασία αλλά λίγο πριν το τέλος με πέταξε. Έκανα επανασύνδεση αλλά δεν μπορούσα να συνεχίσω την διαδικασία και γενικά δεν υπήρχε πουθενά ένδειξη ότι έκανα κάποια ενέργεια. Να υποθέσω ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι;
Αν ξανά ανοίξεις το mail και πατήσεις το link " go to log in" δεν σε κατευθύνει πάλι να κάνεις τα ίδια βήματα? Εγώ το δοκίμασα τώρα, αλλά επειδή έχω ολοκληρώσει τη διαδικασία τώρα δε μ αφήνει, μου βγάζει not found. Αυτό το μήνυμα σου βγάζει κι εσένα?
Screenshot_20200324-220039_Yahoo Mail.jpg
Screenshot_20200324-220142_Samsung Internet.jpg
 
Last edited by a moderator:

La_cucaracha

Member
Μηνύματα
9
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο
Αν ξανά ανοίξεις το mail και πατήσεις το link " go to log in" δεν σε κατευθύνει πάλι να κάνεις τα ίδια βήματα? Εγώ το δοκίμασα τώρα, αλλά επειδή έχω ολοκληρώσει τη διαδικασία τώρα δε μ αφήνει, μου βγάζει not found. Αυτό το μήνυμα σου βγάζει κι εσένα? View attachment 302626 View attachment 302627 View attachment 302626 View attachment 302627
Ακριβώς, δεν λειτουργεί πια το λινκ!
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Ακριβώς, δεν λειτουργεί πια το λινκ!
Άρα το σύστημα θεωρεί ότι έκανες τη διαδικασία...σε ποιο σημείο σε πέταξε έξω? Είχες προλάβει να γράψεις τα στοιχεία της Τράπεζας? Είχες πατήσει το send? Προσπαθώ να καταλάβω αν το θεωρεί ότι το έκανες. Για μπες στο λογαριασμό σου στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Σου δείχνει ότι πήρες το voucher?
 

La_cucaracha

Member
Μηνύματα
9
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο
Άρα το σύστημα θεωρεί ότι έκανες τη διαδικασία...σε ποιο σημείο σε πέταξε έξω? Είχες προλάβει να γράψεις τα στοιχεία της Τράπεζας? Είχες πατήσει το send? Προσπαθώ να καταλάβω αν το θεωρεί ότι το έκανες. Για μπες στο λογαριασμό σου στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Σου δείχνει ότι πήρες το voucher?
Με πέταξε όταν εγραφα τα στοιχεία της Τράπεζας πριν προλάβω να πατήσω send. Οχι τίποτα, ουτε voucher ουτε τίποτα. Δεν νομίζω να το κυνηγήσω τηλεφωνικά καθώς ειναι μικρό το ποσό, απλά έλεγα μήπως μου διαφεύγει κάτι. Σε ευχαριστώ πολύ!
 

Traveler koko

Member
Μηνύματα
155
Likes
693
Επόμενο Ταξίδι
Ισλανδία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαλδίβες
Μου έχει έρθει μνμ στο κινητό για ακύρωση πτήσης.. έχω με Ryanair για Πράγα κ μπήκα στο σάιτ στην κράτηση μου κ έχει μόνο το ένα σκέλος θεσσαλονίκη-πραγα 15/4 για αλλαγή η ακύρωση.... θέλω να ρωτήσω για την επιστροφή στις 19/4 τι γίνεται,θα μου έρθει κ άλλο mail?
 

radiohan

Member
Μηνύματα
11
Likes
8
Για πτήση της wizz μεθαύριο για Βουδαπέστη από Αθήνα και επιστροφή για 3 διαφορετικές κρατήσεις ήρθε email για την κάθε κράτηση με διάφορα ωρών μεταξύ τους . Η wizz δίνει refund στο account της στο 120 % της τιμής της κράτησης και σου δίνουν 72 ώρες για να ζητήσεις να περάσει το 100 % της κράτησης στο λογαριασμό σου η στην κάρτα στην οποία έγινε εξ αρχής η χρέωση . Ζήτησα το refund στο wizz account και μετά προχώρησα άμεσα μέσα από το link στο κάτω μέρος της φόρμας για το refund στην κάρτα χρέωσης αλλά με πέταξε και εμένα ενώ έγραφα τα στοιχεία της Τράπεζας, κυρίως θεωρώ λόγω δικής μου καθυστέρησης στην συμπλήρωση των στοιχείων που ζητούσαν . Μετά προσπάθησα να ξαναβρώ την συγκεκριμένη φόρμα αλλά τίποτα . Τελικά είδα λοιπόν ότι ακόμα η ακύρωση είναι υπό επεξεργασία .
Πάντως και από την αποστολή των email και από την όλη διαδικασία παρατήρησα ότι το σύστημα είναι στα όρια του .
Προσπαθούσα για ώρες , όπου πολλές φορές έλεγε ότι η πτήση ακυρώνεται και πολλές φορές όχι και άλλα πολλά
Φαντάζομαι οι καθυστερήσεις στην επεξεργασία των αιτημάτων όπως και στα υπόλοιπα θέματα όπως πιστώσεις στο wizz account και ακολούθως σε λογαριασμούς τραπεζών θα είναι μεγάλες έτσι όπως είναι τα πράγματα .
Οπότε υπομονή
 

La_cucaracha

Member
Μηνύματα
9
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο
Για πτήση της wizz μεθαύριο για Βουδαπέστη από Αθήνα και επιστροφή για 3 διαφορετικές κρατήσεις ήρθε email για την κάθε κράτηση με διάφορα ωρών μεταξύ τους . Η wizz δίνει refund στο account της στο 120 % της τιμής της κράτησης και σου δίνουν 72 ώρες για να ζητήσεις να περάσει το 100 % της κράτησης στο λογαριασμό σου η στην κάρτα στην οποία έγινε εξ αρχής η χρέωση . Ζήτησα το refund στο wizz account και μετά προχώρησα άμεσα μέσα από το link στο κάτω μέρος της φόρμας για το refund στην κάρτα χρέωσης αλλά με πέταξε και εμένα ενώ έγραφα τα στοιχεία της Τράπεζας, κυρίως θεωρώ λόγω δικής μου καθυστέρησης στην συμπλήρωση των στοιχείων που ζητούσαν . Μετά προσπάθησα να ξαναβρώ την συγκεκριμένη φόρμα αλλά τίποτα . Τελικά είδα λοιπόν ότι ακόμα η ακύρωση είναι υπό επεξεργασία .
Πάντως και από την αποστολή των email και από την όλη διαδικασία παρατήρησα ότι το σύστημα είναι στα όρια του .
Προσπαθούσα για ώρες , όπου πολλές φορές έλεγε ότι η πτήση ακυρώνεται και πολλές φορές όχι και άλλα πολλά
Φαντάζομαι οι καθυστερήσεις στην επεξεργασία των αιτημάτων όπως και στα υπόλοιπα θέματα όπως πιστώσεις στο wizz account και ακολούθως σε λογαριασμούς τραπεζών θα είναι μεγάλες έτσι όπως είναι τα πράγματα .
Οπότε υπομονή
Έχεις δίκιο, έλαβα πριν λίγο δύο email και πλέον φαίνεται το refund στο wizz account.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Για να δούμε αν η "ταπεινή" Air Asia αποδειχθεί η πιο συνεπής αεροπορική εταιρία που δεν "δουλεύει" αλλά σέβεται τους πελάτες της:

Είχα γράψει σε παλαιότερο ποστ ότι ανεξαρτήτως αν είχε ακυρωθεί η πτήση τους ή όχι αντιλαμβάνονταν ότι κάποιοι μπορεί να μην μπορέσουν να ταξιδέψουν λόγω περιορισμών στη χώρα τους, αναγνώριζε, επίσης, το δικαίωμά τους ν'ανησυχούν για την υγεία τους και να θέλουν ν'ακυρώσουν τα εισιτήριά τους (χωρίς να τους ρωτάει το γιατί) και τους έδινε τη δυνατότητα για rebooking ή χορήγησης πίστωσης (credit account) (και όχι Voucher) που μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν όπου και όπως ήθελαν μέσα σ'ένα χρόνο από την έκδοσή του.

Σήμερα, λοιπόν, ακυρώθηκε μια πτήση μας. Ειδοποιήθηκα άμεσα με SMS και email. Προσφέρει αυτά που ανέφερα πιο πάνω. Έχει τυποποιημένη διαδικασία που προχωράει μέσω chat. Επιλογή για refund δεν δίνει (έτσι όπως φαίνεται στην αρχή).

Ωστόσο, εάν είστε λίγο υπομονετικοί, σε 2-3 λεπτά ξεμπλέγματος από τα τυπικά κείμενα του chat, οδηγείστε μέσω της επιλογής "others" στη σύνδεση με ζωντανό εκπρόσωπο της εταιρίας (η υπηρεσία είναι 24/7). Στην περίπτωσή μου, μετά από πολύ λογική αναμονή για τις περιστάσεις (περίπου 10 λεπτά) κάποιος εκπρόσωπος συνδέθηκε. Του δίνω τα στοιχεία κράτησης και ζητάω refund. Κανένα γκουκ-μουκ απ'την πλευρά του, ψάχνει να βρει την κράτηση και βρίσκει ότι είναι ακόμη ενεργή (πράγματι έτσι φαίνονταν, δεν είχε ενημερωθεί το σύστημα). Μου ζητάει screenshot του email που έλαβα. Το στέλνω. Ζητάει στοιχεία επιβατών και πτήσης, υποβάλλει αίτημα εξέτασης στο αρμόδιο τμήμα, μου δίνει case number για reference, μου λέει να περιμένω email επιβεβαίωσης έγκρισης και με ενημερώνει ότι η διαδικασία επιστροφής μπορεί να διαρκέσει από 14 έως 30 μέρες. Διάρκεια επικοινωνίας περίπου 10 λεπτά.

Τι να πω; Respect?

Μάλλον (με την επιφύλαξη ότι δεν θα υπάρξει μπέρδεμα στην εξέταση του αιτήματος, αλλά δεν το νομίζω). Θα δούμε...
 

Kostass

Member
Μηνύματα
218
Likes
379
Εκανα και εγω μια προσπαθεια σημερα και οντως σε παραπεμπει να συμπληρωσεις και να στειλεις τη φορμα. Η γραμμη κλεινει απο μονη της. Εντωμεταξυ σου λενε και το αλλο. “Επικοινωνησε κατευθειαν με την αεροπορικη για να μην υπαρχει θεμα no show”

Παρολα αυτα οσες φορες ειχε χρειαστει εγω να επικοινωνησω με τη δικη μου αεροπορικη μεσω mail, παντα μα παντα με παρεπεμπαν στο ταξιωτικο λεγοντας μου οτι δεν ειναι αυτοι αρμοδιοι να με εξυπηρετησουν.

Ποτε δεν το καταλαβα αυτο. Αφου οτι και να ζητησεις απο το ταξιωτικο πχ πρεπει να παρει την εγκριση της αεροπορικης!!!! Γιατι δεν μπορει να σε εξυπηρετησει η αεροπορικη κατευθειαν;;
Ναι,τηλεφωνο ειναι σαν να μην υπαρχει εδω και μερες.Συμπληρωσα κι εγω λοιπον τη φορμα και λεει να μη βιαζομαστε χαχα https://prnt.sc/rm7hxx
 
Last edited:

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Μου έχει έρθει μνμ στο κινητό για ακύρωση πτήσης.. έχω με Ryanair για Πράγα κ μπήκα στο σάιτ στην κράτηση μου κ έχει μόνο το ένα σκέλος θεσσαλονίκη-πραγα 15/4 για αλλαγή η ακύρωση.... θέλω να ρωτήσω για την επιστροφή στις 19/4 τι γίνεται,θα μου έρθει κ άλλο mail?
Αν έκανες αίτημα για ακύρωση με επιστροφή χρημάτων θα συμπλήρωσες τον αριθμό κράτησης που είναι ο ίδιος και για τις δύο πτήσεις (αναχώρηση-επιστροφή). Λογικά θα συμπεριληφθούν και οι δύο πτήσεις στο αίτημα.Ακριβώς ίδιες ημερομηνίες έχω και εγώ και έκανα αίτημα για επιστροφή χρημάτων.
 

dimistr

Member
Μηνύματα
176
Likes
63
Αν έκανες αίτημα για ακύρωση με επιστροφή χρημάτων θα συμπλήρωσες τον αριθμό κράτησης που είναι ο ίδιος και για τις δύο πτήσεις (αναχώρηση-επιστροφή). Λογικά θα συμπεριληφθούν και οι δύο πτήσεις στο αίτημα.Ακριβώς ίδιες ημερομηνίες έχω και εγώ και έκανα αίτημα για επιστροφή χρημάτων.
η ασχετη..... το αιτημα που το κανουμε??
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.742
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom