• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

annabell

Member
Μηνύματα
38
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Προς αναζήτηση...
Ταξίδι-Όνειρο
Χάιλαντς, Σκωτία
Να ρωτήσω και γω με τη σειρά μου... Είχαμε κλείσει Φλωρεντία για 20/04-25/04 μέσω του hotels σε ξενοδοχείο εννοειται χωρίς δωρεάν ακύρωση μιας και ήταν σε προσφορά... Πετάμε με Lufthansa η οποία μας δίνει την επιλογή του rebooking.. Ποιες οι πιθανότητες να δεχτεί το ξενοδοχείο να μας αλλάξει τις ημερομηνίες? Είμαστε στη φάση να στείλουμε e mail με σχετικό ερώτημα αλλά είπα να ρωτήσω και τη γνώμη σας πρώτα...
Γενικά δεν θέλουμε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουμε να πάμε μέσα στον Αύγουστο, αρκεί να ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Όχι δεν ισχύει αυτό....Fake news
Ισχυει γι αυτους που ειναι να πανε ταξιδι οχι γι αυτους που δε πηγαν και ζητανε refund μετα απο ποσο καιρο...λογικο δεν ειναι;;;;ξερω 2 περιπτωσεις οπου ακυρωθηκε ξενοδοχειο μεσω booking και εγινε full refund το ποσο..το ταξιδι ηταν να γινει σε μερικες βδομαδες απο την ημερομηνια που τ ακυρωσαν και δεν ειχαν δωρεαν ακυρωτικα
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Για NY και εγώ.
Έχω ξενερώσει τρελά.
Νομίζω μόνο να αλλάξω ημερομηνίες μένει.
Εάν και πετάω 20/4 οπότε θα το αφήσω λίγο ακόμη και βλέπουμε, απλά θέλω να ξέρω τις επιλογές μου.
Πάντως γενικα τραγική εξυπηρέτηση ρώτησα την emirates να μου πει τα ακυρωτικά μου λένε μίλα με το πρακτορείο, λες και τα ακυρωτικά δεν θα είναι ίδια με τις δικές τους κρατήσεις.
Το πρακτορείο δεν το σηκώνει. Ε οκ....
Αφού έκλεισες με πρακτορείο αυτό θα σε εξυπηρετήσει.Και τα ακυρωτικά μπορεί να μην είναι ίδια.Το πρακτορείο μπορεί να βάλει επιπλέον.Εξαρτάται τι έγραφε στα ψιλά γράμματα όταν έκλεισες.

Να ρωτήσω και γω με τη σειρά μου... Είχαμε κλείσει Φλωρεντία για 20/04-25/04 μέσω του hotels σε ξενοδοχείο εννοειται χωρίς δωρεάν ακύρωση μιας και ήταν σε προσφορά... Πετάμε με Lufthansa η οποία μας δίνει την επιλογή του rebooking.. Ποιες οι πιθανότητες να δεχτεί το ξενοδοχείο να μας αλλάξει τις ημερομηνίες? Είμαστε στη φάση να στείλουμε e mail με σχετικό ερώτημα αλλά είπα να ρωτήσω και τη γνώμη σας πρώτα...
Γενικά δεν θέλουμε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουμε να πάμε μέσα στον Αύγουστο, αρκεί να ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα
Διαπραγμάτευση με το ξενοδοχείο και ανάλογα με την καλή τους θέληση.Δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
 

tolismark

Member
Μηνύματα
88
Likes
37
Παιδιά καλησπερα, εχω κλεισει με easyJet για Λονδινο για τις 04/04 και ξενοδοχειο απο booking (μέσω agoda) non refundable. Ετσι οπως δειχνει η κατασταση δεν νομιζω πως θα παω, το θεμα ειναι αν υπαρχει τροπος λογω της κατάστασης να ακυρώσω και να παρω τα χρηματα ή να αλλαξω ημερομηνιες.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.206
ρε παιδιά είναι δυνατόν να ζητάει λεφτά η εταιρεία (σαιτ τυπου παμεδιακοπές) που έκοψες το εισιτήριο για αλλαγή και μάλιστα σχεδόν όσο κάνει το εισιτήριο ενώ η ίδια η αεροπορική το κάνει δωρεάν;; έχει τύχει σε κανένα;;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
ρε παιδιά είναι δυνατόν να ζητάει λεφτά η εταιρεία (σαιτ τυπου παμεδιακοπές) που έκοψες το εισιτήριο για αλλαγή και μάλιστα σχεδόν όσο κάνει το εισιτήριο ενώ η ίδια η αεροπορική το κάνει δωρεάν;; έχει τύχει σε κανένα;;
Θεωρητικά μπορεί να το κάνει,αν το είχε στους όρους όταν εκδόθηκε το εισιτήριο.
 

tzele

Member
Μηνύματα
7
Likes
2
Καλησπέρα.Έχει πάρει κανείς λεφτά πίσω απο το booking, σε non refundable κράτηση, λόγω της ιδιαιτερότητας της κατάστασης στην Ιταλία;
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
ρε παιδιά είναι δυνατόν να ζητάει λεφτά η εταιρεία (σαιτ τυπου παμεδιακοπές) που έκοψες το εισιτήριο για αλλαγή και μάλιστα σχεδόν όσο κάνει το εισιτήριο ενώ η ίδια η αεροπορική το κάνει δωρεάν;; έχει τύχει σε κανένα;;
Mπόρεσες να μιλήσεις μαζί τους?
Εγώ βρήκα αυτό σχετικά με το παμεδιακοπες (είναι στους Όρους & Προϋποθέσεις) :

Αλλαγές και ακυρώσεις που έχετε ζητήσει Εσείς
  1. Οι όροι για την αλλαγή των κρατήσεων των πτήσεων (συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής του ονόματος του επιβάτη, του προορισμού και της ημερομηνίας ταξιδίου) και για την επιστροφή χρημάτων λόγω ακύρωσης καθορίζονται από την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία, η οποία είναι ο συμβατικός σας εταίρος για την παροχή της πτήσης. Εμείς, ως μεσάζων, δεν ασκούμε καμία επιρροή στους εν λόγω όρους.
  2. Εάν θέλετε να κάνετε αλλαγή στην κράτησή σας ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων λόγω ακύρωσης, ως επιπρόσθετη δική μας υπηρεσία, προσφέρουμε τη δυνατότητα διαχείρισης του εν λόγω αιτήματος για λογαριασμό σας, εφόσον οι όροι της αεροπορικής εταιρείας επιτρέπουν μια τέτοια αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων λόγω ακύρωσης. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της κράτησης των εν λόγω επιπρόσθετων υπηρεσιών, θα σας ενημερώσουμε για τυχόν περαιτέρω όρους και χρεώσεις σχετικά με τις εν λόγω υπηρεσίες. Εναλλακτικά, μπορείτε, φυσικά, να απευθυνθείτε απευθείας στη σχετική αεροπορική εταιρεία.
Από όσο καταλαβαίνω όχι θα έπρεπε να ακολουθούν ότι λέει η αεροπορική.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Καλησπέρα.Έχει πάρει κανείς λεφτά πίσω απο το booking, σε non refundable κράτηση, λόγω της ιδιαιτερότητας της κατάστασης στην Ιταλία;
Για κράτηση σε Ιταλία;Έχει ήδη γραφτεί ότι ακυρώνει μέσω της εφαρμογής και επιστρέφει.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.206
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom