mourohavlos
Member
- Μηνύματα
- 2.539
- Likes
- 4.646
Λέει 'upon your request to us'Και το 9.1 στους όρους τι σημαίνει;
Λέει 'upon your request to us'Και το 9.1 στους όρους τι σημαίνει;
Διάβασα σε άλλο ποστ ότι ναι. μέσα από την εφαρμογή ή τη σελίδα του booking ζητάτε refund
Ισχυει γι αυτους που ειναι να πανε ταξιδι οχι γι αυτους που δε πηγαν και ζητανε refund μετα απο ποσο καιρο...λογικο δεν ειναι;;;;ξερω 2 περιπτωσεις οπου ακυρωθηκε ξενοδοχειο μεσω booking και εγινε full refund το ποσο..το ταξιδι ηταν να γινει σε μερικες βδομαδες απο την ημερομηνια που τ ακυρωσαν και δεν ειχαν δωρεαν ακυρωτικαΌχι δεν ισχύει αυτό....Fake news
https://www.travelstories.gr/commun...ϊος-θα-πάμε-ή-να-ακυρώσουμε.63356/post-776650Όχι δεν ισχύει αυτό....Fake news
Αφού έκλεισες με πρακτορείο αυτό θα σε εξυπηρετήσει.Και τα ακυρωτικά μπορεί να μην είναι ίδια.Το πρακτορείο μπορεί να βάλει επιπλέον.Εξαρτάται τι έγραφε στα ψιλά γράμματα όταν έκλεισες.Για NY και εγώ.
Έχω ξενερώσει τρελά.
Νομίζω μόνο να αλλάξω ημερομηνίες μένει.
Εάν και πετάω 20/4 οπότε θα το αφήσω λίγο ακόμη και βλέπουμε, απλά θέλω να ξέρω τις επιλογές μου.
Πάντως γενικα τραγική εξυπηρέτηση ρώτησα την emirates να μου πει τα ακυρωτικά μου λένε μίλα με το πρακτορείο, λες και τα ακυρωτικά δεν θα είναι ίδια με τις δικές τους κρατήσεις.
Το πρακτορείο δεν το σηκώνει. Ε οκ....
Διαπραγμάτευση με το ξενοδοχείο και ανάλογα με την καλή τους θέληση.Δεν υπάρχει άλλος δρόμος.Να ρωτήσω και γω με τη σειρά μου... Είχαμε κλείσει Φλωρεντία για 20/04-25/04 μέσω του hotels σε ξενοδοχείο εννοειται χωρίς δωρεάν ακύρωση μιας και ήταν σε προσφορά... Πετάμε με Lufthansa η οποία μας δίνει την επιλογή του rebooking.. Ποιες οι πιθανότητες να δεχτεί το ξενοδοχείο να μας αλλάξει τις ημερομηνίες? Είμαστε στη φάση να στείλουμε e mail με σχετικό ερώτημα αλλά είπα να ρωτήσω και τη γνώμη σας πρώτα...
Γενικά δεν θέλουμε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουμε να πάμε μέσα στον Αύγουστο, αρκεί να ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα
Θεωρητικά μπορεί να το κάνει,αν το είχε στους όρους όταν εκδόθηκε το εισιτήριο.ρε παιδιά είναι δυνατόν να ζητάει λεφτά η εταιρεία (σαιτ τυπου παμεδιακοπές) που έκοψες το εισιτήριο για αλλαγή και μάλιστα σχεδόν όσο κάνει το εισιτήριο ενώ η ίδια η αεροπορική το κάνει δωρεάν;; έχει τύχει σε κανένα;;
Mπόρεσες να μιλήσεις μαζί τους?ρε παιδιά είναι δυνατόν να ζητάει λεφτά η εταιρεία (σαιτ τυπου παμεδιακοπές) που έκοψες το εισιτήριο για αλλαγή και μάλιστα σχεδόν όσο κάνει το εισιτήριο ενώ η ίδια η αεροπορική το κάνει δωρεάν;; έχει τύχει σε κανένα;;
Για κράτηση σε Ιταλία;Έχει ήδη γραφτεί ότι ακυρώνει μέσω της εφαρμογής και επιστρέφει.Καλησπέρα.Έχει πάρει κανείς λεφτά πίσω απο το booking, σε non refundable κράτηση, λόγω της ιδιαιτερότητας της κατάστασης στην Ιταλία;