Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Knik

Member
Μηνύματα
68
Likes
58
Η Ryanair πριν ανακοινωσε οτι αφαιρει το κοστος αλλαγης σε ολες τις πτησεις μεσα στον Απριλιο. Εχω κρατηση για Μπεργκαμο στις 17/4.Να πω την αληθεια δεν θελω να δεσμευτω και να κανω αλλαγη. Υπαρχει περιπτωση αυτη η ακυρωση του κοστους αλλαγης να ισχυει για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα; Εχω σκεφτει να περιμενω εως τελευταια στιγμη μηπως ακυρωθει η πτηση και παρω τα χρηματα. Η απορια μου ειναι μηπως στο τελος δεν ακυρωθει η πτηση, και ξανα βαλουν τα εξοδα.
Και εγώ την ίδια ανησυχία έχω για Ρώμη 21/4 να περιμενω ή να αλλάξω.απο το ταξιδιωτικό γραφείο μου είπαν να περιμένω μήπως ακυρώσει η αεροπορική
 

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.200
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Η Ryanair πριν ανακοινωσε οτι αφαιρει το κοστος αλλαγης σε ολες τις πτησεις μεσα στον Απριλιο. Εχω κρατηση για Μπεργκαμο στις 17/4.Να πω την αληθεια δεν θελω να δεσμευτω και να κανω αλλαγη. Υπαρχει περιπτωση αυτη η ακυρωση του κοστους αλλαγης να ισχυει για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα; Εχω σκεφτει να περιμενω εως τελευταια στιγμη μηπως ακυρωθει η πτηση και παρω τα χρηματα. Η απορια μου ειναι μηπως στο τελος δεν ακυρωθει η πτηση, και ξανα βαλουν τα εξοδα.
Και εγώ θα περιμένω μέχρι τελευταία στιγμή να ακυρωθούν οι πτήσεις...
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.167
Likes
14.538
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.200
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Έλαβα μέιλ από το booking απο ξενοδοχείο στην Αυστρία. Μου ζηταει ακύρωση και γράφει ότι δεν θα χρεώσει ακυρωτικά για την κράτηση. Έχω ήδη πληρώσει όλο το ποσο και ήταν non refundable. Αρα δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα αν συμφωνήσω με την ακύρωση; Σύμφωνα με την ανακοίνωση της booking όμως, αν οι ταξιδιώτες πρέπει να μπουν καραντινα κατά την επιστροφή στη χώρα τους, δικαιούνται επιστροφή χρημάτων. Τι κάνουμε;
 

Tonia L.

Member
Μηνύματα
300
Likes
3.089
Έλαβα μέιλ από το booking απο ξενοδοχείο στην Αυστρία. Μου ζηταει ακύρωση και γράφει ότι δεν θα χρεώσει ακυρωτικά για την κράτηση. Έχω ήδη πληρώσει όλο το ποσο και ήταν non refundable. Αρα δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα αν συμφωνήσω με την ακύρωση; Σύμφωνα με την ανακοίνωση της booking όμως, αν οι ταξιδιώτες πρέπει να μπουν καραντινα κατά την επιστροφή στη χώρα τους, δικαιούνται επιστροφή χρημάτων. Τι κάνουμε;
Καλησπέρα! Βάσει της δικής μου εμπειρίας περίμενε να τα δεις σε λίγες μέρες στο λογαριασμό σου. Είχα non refundable κράτηση. Σε εμένα πιστώθηκαν σε εντός 3 ημερών (αν και ανέφεραν 7 με 12).
 

K20

Member
Μηνύματα
7
Likes
4
Μπόρεσες και τους βρήκες στην edreams γιατί εμένα δεν μου το σηκώνουν .Σε ποιό τηλ τους πήρες ?
Οσον αφορα την edreams, μετα απο μια ερευνα στο διαδικτυο, πηρα στο 2119902377, συνεργαζομενο γραφειο στην ελλαδα, αλλα δεν απαντουν. Αναμονη σχεδον μια ωρα κ στο τελος το κλεισα. Μετα εκλεινε μονο του. Στην ιστοσελιδα τους δεν υπαρχει μειλ ουτε μεσετζερ, ολα ειναι αυτοματοποιημενα κ θα ελεγα θολα. Σε ανακοινωση σχετικα με τον covid19 παραπεμπουν στις αερογραμμες οπως ειπα, με τις οποιες δεν καταφερα να επικοινωνησω τηλεφωνικα σε κανενα τηλ ουτε ελλαδας ουτε κυπρου ουτε ρουμανιας (μιας κ η Blue Air εχει βαση στη ρουμανια. Δεν ξερω πως μπερδευτηκα κ εκλεισα εισιτηριο με αυτους κ οχι με την Cuprus οπως παντα, κ η πλακα ειναι οτι με ενημερωσαν απο την Cyprus οταν επικοινωνησα οτι εκανα λαθος, ηταν κ οι μονοι που απαντησαν εγκαιρα στο μν μου) κ αναγκαστικα εστειλα μειλ στα γραφεια στην Λαρνακα, γιατι ουτε τα αντιστοιχα ελληνικα απαντουν, κ αναμενω. Αν δεν λαβω απαντηση θα αλλαξω μονη μου τα εισ κ θα πληρωσω τα εξτρα, δεν ξερω αλλη λυση προκειμενου να σωσω το ποσο που εδωσα. Παρεμπ. για την edreams, δεν την γνωριζα ουτε κ το εψαξα πριν κλεισω το εισιτηριο, οσες κριτικες διαβασα ειναι αποτρεπτικες. Δεν ειναι για τα 10€ προμηθεια που πηραν αλλα για τον τροπο που αντιμετωπιζουν τους πελατες τους.Ειναι η πρωτη κ τελευταια φορα που κλεινω μ αυτους, ειναι εντελως αναξιοπιστοι.
Λογω της συνολικης καταστασης κ του ογκου επικοινωνιων δειχνω κατανοηση αλλα την επομενη δεν θα τους επιλεξω.
 

elme

Member
Μηνύματα
7
Likes
22
Η easyjet ακύρωσε την πτήση μου για 11/4 για Μιλάνο, μπόρεσα και έκανα refund και για την επιστροφή που ήταν στην ίδια κράτηση και ας μην είχε ακυρωθεί χωρίς χρέωση.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Έλαβα μέιλ από το booking απο ξενοδοχείο στην Αυστρία. Μου ζηταει ακύρωση και γράφει ότι δεν θα χρεώσει ακυρωτικά για την κράτηση. Έχω ήδη πληρώσει όλο το ποσο και ήταν non refundable. Αρα δεν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα αν συμφωνήσω με την ακύρωση; Σύμφωνα με την ανακοίνωση της booking όμως, αν οι ταξιδιώτες πρέπει να μπουν καραντινα κατά την επιστροφή στη χώρα τους, δικαιούνται επιστροφή χρημάτων. Τι κάνουμε;
Βασει αυτου που γραφεις........εγω καταλαβαινω οτι θα ακυρωσεις χωρις πεναλτι και θα σου πιστωσουν και ολο το ποσο. Βεβαια διευκρινησε το με τη booking.
 

evikal

Member
Μηνύματα
19
Likes
71
Πέταγες με Royal Jordanian? Η πτήσεις μου είναι για 26-4/3-5 αλλά βλέπω να οδεύουν προς ακύρωση. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η εταιρεία έγραφε στο σάιτ της ότι παρότι η πτήσεις του Μαρτίου ακυρώθηκαν από τους ίδιους δεν δίνουν πλήρη αποζημίωση στους πελάτες τους, αλλά σύμφωνα με τους όρους του εισητηρίου, δηλαδή κρατάνε 65 € σε κάθε επιβάτη. Σε εσάς έχει γίνει πλήρης επιστροφή του ποσού του εισητηρίου;
Όχι Ryan η οποία επιστρέφει ολόκληρο το ποσό..καλύτερα να επικοινωνήσεις μαζί τους..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.598
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom