• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Turkish Airlines Πτήσεις στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη από την Turkish Airlines

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.436
Με διαφορετικά μυαλά (αλήθεια, σε ΤΙ διαφορετικά?) αλλάζουν και τα μαθηματικά?
H Turkish πετάει στη Θεσσαλονίκη με Airbus A319.
Έκανες έναν καλό υπολογισμό με το σήμερα.
Αυτοί μιλάνε για το αύριο χωρίς το πρόβλημα της βίζας.Και ας μην είναι
1μυριο ας είναι λιγότεροι,μπορούμε να δώσουμε λύση στο πρόβλημα
της βιζας;
Τσακωνόμαστε για το τηγάνι και ακόμα δεν πήγαμε για ψάρεμα.
 

thessaris

Member
Μηνύματα
619
Likes
931
Το πρόβλημα της βίζας πάντως δεν είναι απλό. Δεν μπορούμε να πάρουμε μόνοι μας απόφαση ότι καταργούμε τη βίζα. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε μέλη της συνθήκης Schengen οπότε οποιαδήποτε απόφαση περί κατάργησης ή έστω διευκολύνσεων (όπως συμβαίνει με Λέσβο-Χίο-Σάμο-Κω-Ρόδο) χρειάζεται και έγκριση από τους εταίρους, ειδικά από ένα κράτος όπως η Τουρκία που είναι πέρασμα προσφύγων-μεταναστών προς την Ευρώπη.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Ευτυχώς που η Τουρκις έχει ανθρώπους με διαφορετικά μυαλά και γιαυτο σήμερα ειναι
μία από τι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης.
Αν είχε σαν τα δικά μας που τα ξέρουμε όλα,σήμερα θα ήταν ολυμπιακή
Συγνώμη αλλά δεν μπορεί να τα λες σοβαρά αυτά... η ΤΚ είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου και όχι μόνο της Ευρώπης, γιατί το κράτος την τροφοδοτεί συνέχεια και καλύπτει τις τυχόν ζημιές... τα διαφορετικά μυαλά που λες, με τις πλάτες του Τουρκικού κράτους μοστράρουν τις Τουρκικές Αερογραμμές σαν την βιτρίνα της σύγχρονης Τουρκίας... οποιοσδήποτε κι αν είχε απρόσκοπτη και συνεχή χρηματοδότηση θα έφτιαχνε μια εταιρία κολοσσό... αν πάψει όμως αυτή η χρηματοδότηση η ΤΚ θα κλείσει μέσα σε ένα μήνα... η σύγκριση λοιπόν με εμάς και την δικιά μας κρατική ΟΑ είναι το λιγότερο ατυχής...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Έκανες έναν καλό υπολογισμό με το σήμερα.
Αυτοί μιλάνε για το αύριο χωρίς το πρόβλημα της βίζας.Και ας μην είναι
1μυριο ας είναι λιγότεροι,μπορούμε να δώσουμε λύση στο πρόβλημα
της βιζας;
Τσακωνόμαστε για το τηγάνι και ακόμα δεν πήγαμε για ψάρεμα.
Δεν είναι στο δικό μας χέρι. Την πολιτική για το πως και σε ποιούς χορηγούμε τις Βίζες Σέγκεν δεν την αποφασίζουμε μόνοι μας.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Έκανες έναν καλό υπολογισμό με το σήμερα.
Αυτοί μιλάνε για το αύριο χωρίς το πρόβλημα της βίζας.Και ας μην είναι
1μυριο ας είναι λιγότεροι,μπορούμε να δώσουμε λύση στο πρόβλημα
της βιζας;
Τσακωνόμαστε για το τηγάνι και ακόμα δεν πήγαμε για ψάρεμα.
Aυτοί είπαμε δεν μιλάνε, παπαρολογούν... από πρόχειρα δικά τους στοιχεία, T φαίνεται ότι το 2008 ταξίδεψαν στο εξωτερικό λιγότερα από 10 εκατομμύρια τουρίστες... Το ποσοστό που ταξίδευε με αεροπλάνο ήταν περίπου 4%...το 2012 θες τα 10 να έγιναν 12 και το ποσοστό να ανέβηκε, που δεν ανέβηκε στο 8%? Οι Τούρκοι τουρίστες λοιπόν που πήραν το αεροπλάνο και ταξίδεψαν στο εξωτερικό ήταν περίπου 960.000... ε από αυτούς, εσείς πιστεύετε ότι οι 600.000 θα έρθουν στην Β.Ελλάδα... καληνύχτα και να σκεπάζεστε το βράδυ...
 
Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
Προς ενίσχυση των όσων λένε παραπάνω οι φίλοι συνταξιδιώτες, περί επιδoτήσης των τουρκικών αερογραμμών, θα θυμίσω τί πάθαμε τότε που εντελώς ανόητα, απροκάλυπτα και παράνομα επιχορηγούσαμε την ολυμπιακή. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μας τσάκισε στα πρόστιμα, υποχρεωθήκαμε να πληρώσουμε υπέρογκα ποσά για τις κρατικές επιχορηγήσεις προς την ολυμπιακή, επειδή αρνούμαστε να δεχθούμε ότι η ολυμπιακή πρέπει τουλάχιστον αν συμμαζευτεί. Η Ελλάδα, ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καλώς ή κακώς δεν θα το εξετάσω τώρα, υποχρεούται να τηρεί οδηγίες και κανονισμούς, που απαγόρευαν τις κρατικές επιχορηγήσεις της ολυμπιακής για λόγους νομικούς (ορθώς κατά την άποψη των περισσοτέρων που γνωρίζουν το θέμα). Επομένως δεν είναι τα μυαλά που φταίνε και που αν τυχόν άλλαζαν η ολυμπιακή θα γινόταν turkish airlines. Η Ελλάδα δεν θα μπορούσε ποτέ να στηρίξει με κρατικές ενισχύσεις μία τόσο μεγάλη επενδυτική - επιχειρηματική κίνηση κρατικής αεροπορικής εταιρείας, γιατί δεν της επιτρέπεται από τους νόμους που ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντιθέτως η Τουρκία δεν έχει τέτοιες νομικές δεσμεύσεις. Και κάτι τελευταίο. Κοντόφθαλμοι, λιγόμυαλοι, ξιπασμένοι και αλλαζόνες υπάρχουν παντού. Εμείς κρατούμε τα σκήπτα αλλά και οι Τούρκοι δεν πανε πίσω. Το DNA βλέπεις......
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.436
Άσχετο(οφ τοπικ)
Η pegasus airline μελετά να συνδέσει την Σμύρνη με Θεσσαλονίκη κατά τους
καλοκαιρινούς μήνες
 

sezar7

Member
Μηνύματα
748
Likes
606
Επιμένει η Turkish Airlines για την έναρξη δεύτερης καθημερινής πτήσης Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη, επισημαίνοντας ότι η οικονομία της Βόρειας Ελλάδας χάνει από την καθυστέρηση που παρατηρείται στο θέμα, 100 εκατ. ευρώ ετησίως.

Αυτό τόνισε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο διευθυντής των Τουρκικών Αερογραμμών στην Πόλη, Ουτκού Γιαζάν, επικαλούμενος μελέτη της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον κ.Γιαζάν, η απόρριψη -από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ)- του αιτήματος της εταιρείας για την έναρξη δεύτερης καθημερινής πτήσης από τη Θεσσαλονίκη, ζημιώνει την τοπική οικονομία, αφού εάν αυτή ξεκινούσε, οι Τουρκικές Αερογραμμές θα μπορούσαν να μεταφέρουν από/προς την πόλη πάνω από 160.000 επιβάτες φέτος, έναντι 78.000 πέρυσι και 40.000 το 2012.

Οπως προανήγγειλε, η εταιρεία θα επιμείνει στο αίτημά της, που άμεσα θα κατατεθεί για τρίτη φορά, με στόχο η δεύτερη καθημερινή πτήση (η οποία θα γίνεται στις 7 το βράδυ, μετά την πρωινή των 10), να ξεκινήσει -ενόψει θέρους-μέχρι 31/3.

«Σήμερα οι πτήσεις της Turkish από/προς Θεσσαλονίκη είναι γεμάτες κι αναγκαζόμαστε να διώχνουμε κόσμο [...] Η άρνηση της δεύτερης πτήσης ήταν πολύ δυσάρεστη εμπειρία για εμάς», παρατήρησε ο κ.Γιαζάν, για να σημειώσει ότι ήταν η πρώτη φορά που ένα ευρωπαϊκό αεροδρόμιο αρνήθηκε στην Turkish επέκταση των δρομολογίων της.

Χαμηλότερες τιμές και χορηγίες αθλητικών ομάδων υπό προϋποθέσεις

Κατά τον κ.Γιαζάν, η Turkish έχει ως στόχο να επενδύσει στην αγορά της Θεσσαλονίκης, να διευρύνει τη διαφημιστική της δαπάνη, ν' αυξήσει τις θέσεις εργασίας και να δώσει χορηγίες σε ελληνικές αθλητικές ομάδες, υπό την προϋπόθεση ότι η δεύτερη πτήση θα ξεκινήσει. Πρόσθεσε ότι η νέα πτήση πιθανότατα θα φέρει και χαμηλότερες τιμές, καθώς σήμερα η έλλειψη διαθέσιμων θέσεων στα αεροπλάνα της εταιρείας ανεβάζει το κόστος του εισιτηρίου.

Έβερεστ και Όλυμπος

Η δεύτερη πτήση, πρόσθεσε, θα εξασφαλίσει και καλύτερη σύνδεση με τους υπόλοιπους προορισμούς -πέραν Τουρκίας- καθώς σήμερα μόνο το 50% των επιβατών προς Θεσσαλονίκη είναι Τούρκοι. Ήδη όπως είπε, σημειώνεται αύξηση αφίξεων από αγορές στις οποίες η Θεσσαλονίκη έχει διαφημιστεί από την Turkish (σ.σ. μέσω των συνδέσεων της εταιρείας, η Θεσσαλονίκη αποκτά πρόσβαση σε 245 διεθνείς προορισμούς).

«Πολύ μεγάλη αύξηση σημειώνεται από την Κίνα, ενώ για πρώτη φορά προσγειώθηκαν στη Θεσσαλονίκη ινδικά γκρουπς. Ιδιαίτερα μας ενδιαφέρει και η Σκανδιναβία, γι' αυτό και σχεδιάζουμε πολύ μεγάλη συμμετοχή στο Ελληνικό Πανόραμα, που θα πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο στη Στοκχόλμη», ανέφερε μεταξύ άλλων και ταυτόχρονα ζήτησε τη συνεργασία περισσότερων τοπικών φορέων της Ελλάδας. Όπως είπε, για τον ίδιο -και πολλούς ακόμη αλλοδαπούς- το σημαντικότερο βουνό του κόσμου δεν είναι το Έβερεστ, αλλά ο Όλυμπος και παρόλα αυτά η Πιερία δεν είναι γνωστή διεθνώς.

Ερωτηθείς για την ταχεία επέκταση του αερομεταφορέα χαμηλού κόστους Ryanair στην ελληνική αγορά, αρκέστηκε να πει ότι ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός φέρνει καλύτερες υπηρεσίες.

Για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» εξέφρασε την ελπίδα ότι θα ιδιωτικοποιηθεί σύντομα, προκειμένου να αντιμετωπιστούν κάποιες ελλείψεις, επικαλούμενος το παράδειγμα του τουρκικού αεροδρομίου «Σαμπιχά Γκιοκτσέν», που ενώ πριν ιδιωτικοποιηθεί, οι ξένες εταιρείες που πετούσαν προς αυτό ήταν μόλις τρεις, σήμερα έχουν φτάσει τις 74.


Πηγή: Στο παιχνίδι και η Turkish Airlines: Επιμένει για δεύτερη πτήση από Θεσσαλονίκη -«Xάνονται 100 εκατ. για τη Β.Ελλάδα»» | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/139025#ixzz2qU1iQnxT
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.436
Εγκρίθηκε το δεύτερο καθημερινό δρομολόγιο Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη των Τουρκικών Αερογραμμών!

Μια πολύ σημαντική είδηση έβγαλε η χθεσινή γενική συνέλευση της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης. Στον χαιρετισμό του προς τα μέλη της Ένωσης, ο διευθυντής των Τουρκικών Αερογραμμών στην Θεσσαλονίκη Ουτκού Γιαζάν (φώτο) ανακοίνωσε πως τελικά η ΥΠΑ έδωσε την πολυπόθητη άδεια για το δεύτερο καθημερινό δρομολόγιο μεταξύ Κωνσταντινούπολης – Θεσσαλονίκης.
Όπως είπε ο κ. Γιαζάν η δεύτερη καθημερινή πτήση θα ξεκινήσει από 1ης Μαΐου. Η πρώτη πτήση θα αναχωρεί από την Θεσσαλονίκη στις 9.30 το πρωί και η δεύτερη πτήση στις 8.30 το βράδυ.
“Με την δεύτερη καθημερινή πτήση θα μπορούμε να έχουμε ανταποκρίσεις στο 100% του δικτύου των Τουρκικών Αερογραμμών” είπε ο κ. Γιαζάν και συμπλήρωσε, “Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας για την βοήθεια που μας δώσατε ώστε να πάρουμε την άδεια για την δεύτερη πτήση καθώς και όλους τους φορείς της πόλης για την συμπαράσταση τους. Η δεύτερη πτήση δεν είναι υπόθεση μόνο της εταιρείας μας αλλά ολόκληρης της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Τώρα η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή αποκτά εύκολη πρόσβαση σε όλο τον κόσμο καθώς οι Τουρκικές Αερογραμμές έχουν πολύ μεγάλο δίκτυο πτήσεων”.
Τέλος ο κ. Γιαζάν είπε πως οι Τουρκικές Αερογραμμές είναι δίπλα σε όλους τους φορείς για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Όπως είπε σήμερα Πέμπτη φτάνει στην πόλη με την βοήθεια της μεγάλη αποστολή Τούρκων επιχειρηματιών και δημοσιογράφων, την άλλη βδομάδα θα γίνει στην Άγκυρα ένα ελληνοτουρκικό φόρουμ, ενώ λίγες μέρες μετά θα έρθει στην Θεσσαλονίκη αποστολή τουριστικών πρακτόρων από το Ομάν.
Omorfa taxidia
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.206
Τώρα η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή αποκτά εύκολη πρόσβαση σε όλο τον κόσμο καθώς οι Τουρκικές Αερογραμμές έχουν πολύ μεγάλο δίκτυο πτήσεων”.
Omorfa taxidia
Καλό αυτό αλλά πως θα αποκτήσουμε πρόσβαση στη πρόσβαση μπορείς να μας πεις; :D
 

billvar

Member
Μηνύματα
132
Likes
166
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Από τα Omorfa taxidia. Δυσάρεστη είδηση.




Σταματά η δεύτερη καθημερινή πτήση των Τουρκικών Αερογραμμών στην Θεσσαλονίκη

Αναστάτωση προέκυψε στα αεροπορικά θέματα της Θεσσαλονίκης. Και αυτό γιατί η αρμόδια υπηρεσία της ΥΠΑ επικαλούμενη την διακρατική συμφωνία, ενημέρωσε τις Τούρκικες Αερογραμμές πως αναστέλλει την άδεια για την δεύτερη καθημερινή πτήση της εταιρείας μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κωνσταντινούπολης.
Για την Θεσσαλονίκη που το αεροδρόμιο της στερείται πολλών και σημαντικών αεροπορικών συνδέσεων, η δεύτερη καθημερινή πτήση που ξεκίνησε τον προηγούμενο Ιούνιο χαιρετίστηκε με ικανοποίηση από όλους τους φορείς της πόλης, καθώς “έπιανε” όλες τις ανταποκρίσεις της εταιρείας στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης. Έτσι οι δυο καθημερινές πτήσεις ουσιαστικά συνέδεαν την Θεσσαλονίκη εύκολα και γρήγορα με όλο τον κόσμο, κάτι πολύ σημαντικό για την οικονομική και τουριστική προοπτική της πόλης.
Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε ποια από τις δυο καθημερινές πτήσεις θα παραμείνει και τι θα γίνει με όλους αυτούς που έβγαλαν εισιτήρια με την άλλη. Επίσης αυτό δημιουργεί αναστάτωση στον προγραμματισμό των τουριστικών γραφείων που πετούσαν τα πακέτα τους με τις Τούρκικες Αερογραμμές. Για τα τουριστικά γραφεία της Βόρειας Ελλάδας οι δυο καθημερινές πτήσεις των Τουρκικών Αερογραμμών έδιναν λύσεις και ήταν ένα καλό εργαλείο στον προγραμματισμό τους.
Η εξέλιξη αυτή αιφνιδιάζει τον τουριστικό κόσμο της Θεσσαλονίκης καθώς κανείς δεν την περίμενε. Μόλις πριν μερικές μέρες ανακοινώθηκε σε ειδική συνέντευξη τύπου, συμφωνία μεταξύ Τουρκικών Αερογραμμών και του τουριστικού γραφείου Ambotis για μεγάλη προαγορά εισιτηρίων η οποία τώρα πιθανόν να επανεξεταστεί.
Γεγονός πάντως είναι ότι η εξέλιξη αυτή δημιουργεί απογοήτευση στα στελέχη των Τουρκικών Αερογραμμών στην Θεσσαλονίκη η οποία πιθανόν θα επηρεάσει τις προσπάθειες που κάνουν για την τουριστική προώθηση της πόλης. Οι Τουρκικές Αερογραμμές βοηθούσαν με παροχή δωρεάν εισιτηρίων κάθε φορέα που ήθελε να πραγματοποιήσει στο εξωτερικό προωθητικές ενέργειες για την προβολή της Βόρειας Ελλάδας, ενώ συχνά οργανώνουν αποστολές στο εξωτερικό ή από το εξωτερικό προς την Θεσσαλονίκη πάντα για την τουριστική προβολή και προώθηση της Βόρειας Ελλάδας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.178
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom