• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Turkish Airlines Πτήσεις στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη από την Turkish Airlines

tripakias

Member
Μηνύματα
8.068
Likes
12.294
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ένα εκατομμύριο μόνο; Και λίγους λένε... Αν αρχίσουν ημερήσια φουλ δρομολόγια από Κων/πολη, Άγκυρα, Σμύρνη, Αφιον Καραχισάρ, Σεβάστεια , Γκαζιαντέπ και Ντιγιαρμπακίρ προς Κοζάνη, Καστοριά, Ιωάννινα, Άκτιο, Καβάλα, Αλμυρό , Βόνιτσα, Μεγάλο Χωριό κτλ. ίσως. Με τη φόρα που έχουν πάρει ποιος ξέρει; Εξάλλου, είναι πάντα ακριβείς, λεπτολόγοι και μετρημένοι. Ποτέ δεν προβαίνουν οι γείτονες σε μεγαλοστομίες. Τη νέα διώρυγα που θα ενώνει την Μαύρη Θάλασσα με την Προποντίδα μάλλον οι ...Ιάπωνες είπαν οτι θα τη κατασκευάσουν, όπως και το νέο αεροδρομιάκι της Κων/πολης, προορισμένο να εξυπηρετεί μόλις 150 εκατομμύρια τουρίστες ετησίως....
Εγω ξερω πως οι Τουρκοι μπορει να μην φτανουν τους στοχους που βαζουν αλλα εχουν κανει και κανουν μεγαλα αλματα.
Εμεις απο την αλλη την εχουμε στημενη ποτε θα στραβοπατησουν οι γειτονες για να χαρουμε και δεν κοιταμε τα χαλια που εχουμε καταντησει οι τελευταιοι των τελευταιων σε καθε τομεα.

ΥΓ Ελεος πια μ' αυτην την αντιπαθεια απεναντι στην Τουρκια, θα μπορουσε να ηταν πιο διακριτικη.
 

vickokka

Member
Μηνύματα
1.249
Likes
1.967
Ταξίδι-Όνειρο
παντου
tripakias said:
Εγω ξερω πως οι Τουρκοι μπορει να μην φτανουν τους στοχους που βαζουν αλλα εχουν κανει και κανουν μεγαλα αλματα.
Εμεις απο την αλλη την εχουμε στημενη ποτε θα στραβοπατησουν οι γειτονες για να χαρουμε και δεν κοιταμε τα χαλια που εχουμε καταντησει οι τελευταιοι των τελευταιων σε καθε τομεα.

ΥΓ Ελεος πια μ' αυτην την αντιπαθεια απεναντι στην Τουρκια, θα μπορουσε να ηταν πιο διακριτικη.
Τριπακια συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,κάθε φορα που πάω βλέπω ποσο μας έχουν περάσει σε χίλια πράγματα!!!
Καθαριότητα,ευγένεια κ εξυπηρέτηση στον τουρίστα,ασε δε τα έργα και την ανοικοδόμηση....Σάββατο να χτίζουν κ να ρίχνουν μετα ως τα μεσάνυχτα...
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.116
Likes
6.640
Βρε σεις τι απαντατε,δεν ξερετε οτι τουρκια με ισραηλ εχουν κακιστες σχεσεις?

Εκει θα βρειτε τους λογους της συμπεριφορας του elefinor...
 
Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
Ποιος μίλησε για σύγκριση μεταξύ μας? Ποτέ δεν τέθηκε το θέμα σε αυτή την βάση. Οι Τούρκοι από τουριστικής απόψεως και αναφορικά ως προς την αεροπορική τους εταιρεία, για να ακριβολογούμαι, κάνουν εξαιρετική δουλειά, λειτουργούν επαγγελματικά ενώ εμείς ως κράτος έχουμε παντελή έλλειψη στρατηγικής, επιλογών, παρουσιάζοντας τις περισσότερες φορές ερασιτεχνικές πρακτικές ( δεν απευθύνομαι προς θεού στην agean, άλλωστε πρόκειται ιδιωτική εταιρεία, μιλάω για το κράτος ). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι Τούρκοι σε ότι λένε πέφτουν πάντα μέσα. Έχουν μία τάση παπαρολογίας, πως να το κάνουμε. Τώρα τελευταία το βλέπεις στην γενικότερη συμπεριφορα τους. Την έχουν δει αναβιωτές της Οθωμανικής αυτοκρατορίας με σουλτάνο τον Ταγίπ.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Και μαθηματικά ξέρουν και δεν λένε φανφάρες.Άλλοι λένε φανφάρες.
Και αν δεν φτάσουν το 1 μυριο,αλλά πάνε στις 800-900 χιλιάδες καντους
μήνυση.
Τα νούμερα είναι συγκεκριμένα και οι πτήσεις πρέπει να φτάσουν στον απίστευτο αριθμό των 15-20 ημερησίως για να επιτευχθεί το εκατομμύριο (btw το άρθρο που παρέθεσες μιλά ξεκάθαρα για ένα εκατομμύριο επισκέπτες μέσω Θεσσαλονίκης).

Για να καταλάβεις πόσο υπερβολικό είναι αυτό το νούμερο, το δρομολόγιο Πόλη-Άγκυρα έχει καθημερινά γύρω στις 27 πτήσεις... και προς τα δύο αεροδρόμια της Πόλης.

Πραγματικά πιστεύεις ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να δημιουργήσει παρόμοια αεροπορική κίνηση με αυτή που συνδέει μια πόλη με πληθυσμό όσο η Ελλάδα με την πρωτεύουσα ενός κράτους με πληθυσμό οκτώ φορές όσο η Ελλάδα;
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Αν διαβάζατε
1)τον τίτλο του άρθρου
2)το ίδιο το άρθρο
Θα βλέπατε οτι μιλάει για ολη την Β.Ελλάδα και οχιμονο για την Θεσσαλονίκη.Ανθρωποι της τουρκις αλλα και μεγάλοι τουρ οπερέιτορ
γυρνάνε στην Β.Ελλάδα,την Ηπειρο και την Θράκη.
Αεροδρόμια υπάρχουν πολλά στο Βορειο-ανατολική και δυτική Ελλάδα που
μπορούν να καλύψουν τις 15-20 πτήσεις ημερησίως.
Προς το παρόν έρχονται απο Κων-πολη.Υπάρχει ενδιαφέρον από Σμύρνη-Άγκυρα...
Και μαθηματικά ξέρουν και δεν λένε φανφάρες.Άλλοι λένε φανφάρες.
Και αν δεν φτάσουν το 1 μυριο,αλλά πάνε στις 800-900 χιλιάδες καντους
μήνυση.
Επειδή διαβάσαμε και το άρθρο και τον τίτλο του άρθρου, σας λέμε ότι 1.000.000 τουρίστες να έρθουν στην Β.Ελλάδα αεροπορικώς δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση... ο περίεργος μίλησε για 600.000 Τούρκους και 400.000 από την Ασία... σοβαρευτείτε ρε σεις... ποιος τουρίστας από την Ασία θα ξεκινήσει να έρθει στην Ευρώπη για να δει τον πάτο την Θεσσαλονίκη και ποιος Τούρκος τουρίστας θα πάρει αεροπλάνο για να έρθει από την Κωνσταντινούπολη στην Β.Ελλάδα? Να κάνουν τι? Να δουν την μαγευτική Δράμα και την τροπική Κομοτηνή? Και γιατί να μην πάνε στην Αθήνα την Κρήτη, την Μύκονο και την Σαντορίνη? Αλλά άντε και να θέλουν... γιατί να μην πάρουν το ΚΤΕΛ ή το αυτοκίνητό τους και να έρθουν?

Να μας πουν ότι θα έρθουν 1.000.000 Τούρκοι τουρίστες σε όλη την Ελλάδα με πλοία, τρένα,αυτοκίνητα και αεροπλάνα να το καταλάβω... αλλά 1.000.000 τουρίστες στην Β.Ελλάδα αεροπορικώς είναι ανέκδοτο...

Τα πολλά αεροδρόμια στην Β.Ελλάδα που θα σηκώνουν 20 πτήσεις από Τουρκία που τα βρήκες δεν καταλαβαίνω... εκτός αν θεωρείτε σοβαρή την προοπτική να υπάρχει καθημερινή γεμάτη πτήση από την Σμύρνη στα Γιάννενα, από την Τραπεζούντα στην Αλεξανδρούπολη και από το Βαν στην Καβάλα... εδώ δεν υπάρχει καθημερινή πτήση από την Αθήνα στην Κοζάνη και την Καστοριά και εσείς βλέπετε εκατομμύρια τουρίστες και οράματα...

Φανφάρες όντως δεν λένε, παπαριές λένε και εσείς τα καταπίνετε αμάσητα...

Παιδιά οι περισσότεροι έχετε πάει μια βόλτα στην τουριστική πλευρά της Κων/λης και νομίζετε ότι οι γείτονες έχουν φτιάξει και γαμώ τις χώρες... καβαλήστε το βουνό από Ασία μεριά να δείτε τους τενεκομαχαλάδες, πηγαίνετε βράδυ στο Καρσίμ Πασά, τραβάτε μια βόλτα στο Ερζερούμ, το Ντιγιαρμπακίρ , το Βαν και μετά το κουβεντιάζουμε... οι Τούρκοι όντως τα τελευταία χρόνια έφτιαξαν μια καλή μεσαία τάξη που ταξιδεύει και ξοδεύει, αλλά μην παραμυθιάζεστε ότι όλη η χώρα είναι έτσι... το ότι έφτιαξαν με κρατικά έξοδα μια τεράστια εταιρία δεν τους έκανε τουριστική υπερδύναμη που θα κατακτήσει την Β.Ελλάδα...
 

elefinor

Banned
Μηνύματα
187
Likes
59
Επειδή διαβάσαμε και το άρθρο και τον τίτλο του άρθρου, σας λέμε ότι 1.000.000 τουρίστες να έρθουν στην Β.Ελλάδα αεροπορικώς δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση... ο περίεργος μίλησε για 600.000 Τούρκους και 400.000 από την Ασία... σοβαρευτείτε ρε σεις... ποιος τουρίστας από την Ασία θα ξεκινήσει να έρθει στην Ευρώπη για να δει τον πάτο την Θεσσαλονίκη και ποιος Τούρκος τουρίστας θα πάρει αεροπλάνο για να έρθει από την Κωνσταντινούπολη στην Β.Ελλάδα? Να κάνουν τι? Να δουν την μαγευτική Δράμα και την τροπική Κομοτηνή? Και γιατί να μην πάνε στην Αθήνα την Κρήτη, την Μύκονο και την Σαντορίνη? Αλλά άντε και να θέλουν... γιατί να μην πάρουν το ΚΤΕΛ ή το αυτοκίνητό τους και να έρθουν?

Να μας πουν ότι θα έρθουν 1.000.000 Τούρκοι τουρίστες σε όλη την Ελλάδα με πλοία, τρένα,αυτοκίνητα και αεροπλάνα να το καταλάβω... αλλά 1.000.000 τουρίστες στην Β.Ελλάδα αεροπορικώς είναι ανέκδοτο...

Τα πολλά αεροδρόμια στην Β.Ελλάδα που θα σηκώνουν 20 πτήσεις από Τουρκία που τα βρήκες δεν καταλαβαίνω... εκτός αν θεωρείτε σοβαρή την προοπτική να υπάρχει καθημερινή γεμάτη πτήση από την Σμύρνη στα Γιάννενα, από την Τραπεζούντα στην Αλεξανδρούπολη και από το Βαν στην Καβάλα... εδώ δεν υπάρχει καθημερινή πτήση από την Αθήνα στην Κοζάνη και την Καστοριά και εσείς βλέπετε εκατομμύρια τουρίστες και οράματα...

Φανφάρες όντως δεν λένε, παπαριές λένε και εσείς τα καταπίνετε αμάσητα...

Παιδιά οι περισσότεροι έχετε πάει μια βόλτα στην τουριστική πλευρά της Κων/λης και νομίζετε ότι οι γείτονες έχουν φτιάξει και γαμώ τις χώρες... καβαλήστε το βουνό από Ασία μεριά να δείτε τους τενεκομαχαλάδες, πηγαίνετε βράδυ στο Καρσίμ Πασά, τραβάτε μια βόλτα στο Ερζερούμ, το Ντιγιαρμπακίρ , το Βαν και μετά το κουβεντιάζουμε... οι Τούρκοι όντως τα τελευταία χρόνια έφτιαξαν μια καλή μεσαία τάξη που ταξιδεύει και ξοδεύει, αλλά μην παραμυθιάζεστε ότι όλη η χώρα είναι έτσι... το ότι έφτιαξαν με κρατικά έξοδα μια τεράστια εταιρία δεν τους έκανε τουριστική υπερδύναμη που θα κατακτήσει την Β.Ελλάδα...
Μα γιατί τους το χαλάς τώρα; Αφού βλέπεις οτι ούτε στοιχειώδεις πράξεις αριθμητικής δεν είναι ικανοί να κάνουν ( τζάμπα κακολόγησα τους γείτονες και κάποιοι δικοί μας ίδια...τσακάλια είναι) Αφησε τους να περιμένουν την τουρκική αεραπόβαση στο κόσμημα της Ευρώπης, τη Βόρεια Ελλάδα. Ο καθένας δικαιούται να ζει με τους μύθους του ( και να λιγουρεύεται τις τούρκικες λίρες...)
 

thessaris

Member
Μηνύματα
619
Likes
931
Συμφωνώ με traveller γενικώς.(εκτός από του ότι αποκάλεσε τη Θεσσαλονίκη πάτο, οκ νομίζω με ένα σουλούπωμα μια χαρά προορισμός είναι, όχι μόνο για τουρκους αλλά και για ευρωπαίους)

Ούτε 1.000.000 τουρίστες μπορεί να στείλει η turkish στη βόρεια Ελλάδα, ούτε φυσικά η Τουρκία έχει γίνει η Ελβετία της Νοτιανατολικής Μεσογείου. Μπορεί όπως είπα όμως και σε άλλο ποστ να πολλαπλασιάσει τον κοσμο που φέρνει στη Θεσσαλονίκη σίγουρα. Και γιατί η Θεσσαλονίκη για τον μέσο τούρκο έχει πολύ μεγάλη συναισθηματική αξία λόγω Ατατούρκ και γιατί κατά τη γνώμη μου μπορεί να γίνει με το σουλούπωμα που έλεγα ένας πολύ ωραίος προορισμός.

Και συμφωνώ και σε αυτά που λέει ο trav για την Τουρκία. Σε όλη τη δυτική ανεπτυγμένη Τουρκία αν πας σε ένα απλό χωριό ή μια επαρχιακή πόλη θα δεις ότι είναι χειρότερα από τα χειρότερα ελληνικά χωριά.

Βεβαίως έχουν κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ πρόοδο και ειδικά στην Κωνσταντινούπολη υπάρχει πια μεγάλος και συμπαγής πληθυσμός με πολύ μεγάλη οικονομική άνεση. Δεν ζουν πια σε νησίδες ευμάρειας αλλά σε εκτεταμένες ανεπτυγμένες περιοχές που τις διατηρούν πολύ καλύτερα απ' ότι διατηρούμε εμείς τις δικές μας βιτρίνες.

Όλα αυτά τα λέω χωρίς καμιά αντιπάθεια στην Τουρκία, ίσα ίσα, είναι η δεύτερη πατρίδα μου για διάφορους σημαντικούς λόγους και την επισκέπτομαι αρκετές φορές κάθε χρόνο.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.610
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
H Turkish πετάει στη Θεσσαλονίκη με Airbus A319. Ένα τέτοιο αεροπλάνο, χωράει κάπου 132 άτομα. Υπολογίζοντας μέση πληρότητα 80% (που είναι υψηλό ποσοστό), μεταφέρει 106 άτομα ανά πτήση. Έστω ότι 70% από αυτούς είναι εξερχόμενος τουρισμός, έναντι 30% των επιβατών να προέρχονται από τη Θεσσαλονίκη (και πάλι πολύ ευνοϊκό ποσοστό). Μας μένουν 74 τουρίστες ανά πτήση. Για να έρθουν 1.000.000 τουρίστες, χρειάζονται 13.514 πτήσεις. Με 52 εβδομάδες στο χρόνο, σημαίνει 260 πτήσεις την εβδομάδα. Από τις 11 ως τις 260 υπάρχει μια κάποια απόσταση....

Επομένως, η Turkish δε μπορεί να φέρει 1.000.000 τουρίστες το χρόνο, είτε από την Τουρκία είτε με ανταπόκριση από οπουδήποτε αλλού, παρά μόνο αν έχει 38 πτήσεις ημερησίως προς αεροδρόμια της Β. Ελλάδας.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.039
Likes
28.328
Ευτυχώς που η Τουρκις έχει ανθρώπους με διαφορετικά μυαλά και γιαυτο σήμερα ειναι
μία από τι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης.
Αν είχε σαν τα δικά μας που τα ξέρουμε όλα,σήμερα θα ήταν ολυμπιακή
 

taver

Member
Μηνύματα
12.610
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ευτυχώς που η Τουρκις έχει ανθρώπους με διαφορετικά μυαλά και γιαυτο σήμερα ειναι
μία από τι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης.
Αν είχε σαν τα δικά μας που τα ξέρουμε όλα,σήμερα θα ήταν ολυμπιακή
Με διαφορετικά μυαλά (αλήθεια, σε ΤΙ διαφορετικά?) αλλάζουν και τα μαθηματικά?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.629
Μηνύματα
904.840
Μέλη
39.371
Νεότερο μέλος
ippolytostrk

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom