• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

jerry727

Member
Μηνύματα
26
Likes
36
Αν η πτήση σου ήταν π.χ. ATH-CPH-XXX (πρώτο σκέλος Α3, δεύτερο SK) τότε είναι πιθανό η SK που κάνει την τιμολόγηση να έχει άλλα fare categories, εξ ου και το U. Αν το κοιτάς στο site της Α3, μόνο για το ATH-CPH, τότε έχει άλλο inventory (εξ ου και το Τ). Αν κοιτάς την ίδια πτήση (ATH-CPH-XXX) από Α3 και στα δίνει και τα δύο Τ, τότε είναι απλά γιατί κάθε εταιρεία τιμολογεί διαφορετικά.

Πάντως σε κάθε περίπτωση θα πάρεις τα ίδια μίλια στην Α3 (Μ+Β), καθώς U/Τ είναι στην ίδια κατηγορία (για το σκέλος που είναι Α3 operated).
 

StoneChris

Member
Μηνύματα
34
Likes
6
Γνωρίζει κανείς αν μπορω να αναβάθμισω ένα κανονικό εισιτήριο σε business με χρήση μιλίων;
 
D

Delmem38110

Guest
Γνωρίζει κανείς αν μπορω να αναβάθμισω ένα κανονικό εισιτήριο σε business με χρήση μιλίων;
φυσικά και μπορείς, αρκεί να υπάρχει διαθεσιμότητα και να μην είναι στην κλάση U,P, T
5K εσωτερικό από 7Κ εξωτερικού.
aegean | Miles+Bonus
 
Last edited by a moderator:

StoneChris

Member
Μηνύματα
34
Likes
6
D

Delmem38110

Guest
και ποια είναι η διαδικασία? Μπορείς να κανείς την αναβάθμιση απ το site?
  • Η συλλογή μιλίων είναι δυνατή και γίνεται σύμφωνα με τον αρχικά αγορασμένο ναύλο, και όχι βάσει του ναύλου στον οποίο πραγματοποιήθηκε η πτήση μετά την Αναβάθμιση.
  • Tο αίτημα Αναβάθμισης Κατηγορίας Θέσης θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση της αντίστοιχης πτήσης και υπόκειται στη διαθεσιμότητα θέσεων της Business Class. Βασική προϋπόθεση η ύπαρξη Business Class στο αεροσκάφος.
  • Από 15.09.2020 το εισιτήριο πρέπει να έχει εκδοθεί σε κατηγορία ναύλου Saver, Flex ή Comfort Flex. Εξαιρούνται οι ναύλοι U,P,T.
  • Κάθε αίτημα Αναβάθμισης Κατηγορίας Θέσης αφορά μια διαδρομή (segment) και μπορεί να εξυπηρετήσει έως και 4 επιβάτες ανά κράτηση.
  • H αναβάθμιση κατηγορίας θέσης μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου της Aegean (στο 801 11 20000 ή στο +30 210 6261000).
 

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.132
Likes
2.677
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Δεν νομίζω να έχει ξανά αναφερθεί. Αν μπείτε στο λογαριασμό σας Miles and Bonus θα δείτε κάτω κάτω κάτι σαν έρευνα που λέει Aegean My Way. Απαντάτε κάποιες ερωτήσεις που έχει εκεί (να τις απαντήσετε όλες δεν είναι πολλές-τέσσερις όλες κι όλες) και στο τέλος σας δίνει κάποιο δώρο. Εγώ κέρδισα 15% έκπτωση στην επόμενη πτήση. Θα προτιμούσα μίλια... Θα συνεχιστεί λέει αργότερα με άλλες ερωτήσεις ή κάπως έτσι

20220412_185644.jpg
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.737
Likes
22.852
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Δεν νομίζω να έχει ξανά αναφερθεί. Αν μπείτε στο λογαριασμό σας Miles and Bonus θα δείτε κάτω κάτω κάτι σαν έρευνα που λέει Aegean My Way. Απαντάτε κάποιες ερωτήσεις που έχει εκεί (να τις απαντήσετε όλες δεν είναι πολλές-τέσσερις όλες κι όλες) και στο τέλος σας δίνει κάποιο δώρο. Εγώ κέρδισα 15% έκπτωση στην επόμενη πτήση. Θα προτιμούσα μίλια... Θα συνεχιστεί λέει αργότερα με άλλες ερωτήσεις ή κάπως έτσι

View attachment 392163
Πρέπει να έχει μπει όλη η Ελλάδα γιατί βγάζει συνέχεια σφάλμα....:haha:
 

jerry727

Member
Μηνύματα
26
Likes
36
Μπήκα νωρίς, πήρα το κουπόνι, αλλά όποτε και να το βάλω, παίρνω το εξής σφάλμα:

"1025 - PURCHASE DATE IS NOT APPLICABLE FOR PROMOTIONAL CODE USED. CLICK CONTINUE TO PROCEED WITHOUT PROMOTIONAL CODE."
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.748
Μηνύματα
911.020
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom