tziale
Member
- Μηνύματα
- 10
- Likes
- 2
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βιετνάμ
Καλημέρα,
Βλέποντας και το post του thomas89 φαίνεται πως τα προβλήματα με τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων παίρνουν μορφή επιδημίας. Παραθέτω και εγώ λοιπών την ιστορία μου για να ενημερώσω τους συμφορουμίτες.
Στις 10 Μαΐου, ταξίδεψα στη Γερμανία με την Ryanair στο αεροδρόμιο Frankfurt Hahn. Εκεί λοιπόν, πήγα στη Europcar για να παραλάβω αυτοκίνητο για τα οποίο είχα κάνει κράτηση σχεδόν ένα μήνα νωρίτερα. Εννοείται ότι η κράτηση έγινε σωστά (έλαβα το σχετικό confirmation email) και ήμουν στο γραφείο της Europcar στην ώρα μου. Αυτοκίνητο όμως δεν υπήρχε… Με λύπη οι υπάλληλοι με πληροφόρησαν ότι δυστυχώς δεν έχουν αυτοκίνητο να μου δώσουν! Αντιθέτως, με συνόδεψαν στην διπλανή BuchBinder μπάς και βρούμε εκεί αυτοκίνητο. Αυτό έχει σημασία: Δεν είχαν ήδη συνεννοηθεί με την BuchBinder να μου δώσει αυτή αυτοκίνητο αλλά ήρθαν μαζί μου για να δούμε ΑΝ υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο εκεί. Η BuchBinder είχε τελικά αυτοκίνητο να μας δώσει. Παραλάβαμε βέβαια VW !Up και όχι Opel Corsa και τιμή ήταν συνολικά 0,20 ? παραπάνω (καταλαβαίνω φυσικά ότι η χρηματική διαφορά είναι ασήμαντη, απλά το αναφέρω για πληροφοριακούς λόγους).
Οι άνθρωποι στην Europcar όντως έδειξαν διάθεση να με εξυπηρετήσουν αναγνωρίζοντας την ευθύνη τους. Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι η συμπεριφορά είναι ερασιτεχνική. Παρεμπιπτόντως, αν ο πελάτης δεν εμφανιστεί στην ώρα του για να παραλάβει το αυτοκίνητο ή αν δεν εμφανιστεί καθόλου χωρίς να έχει ακυρώσει την κράτηση η εταιρεία χρεώνει ποινή (ή έτσι τουλάχιστον γράφει στην ιστοσελίδα της). Τι γίνεται λοιπών αν ο πελάτης είναι εντάξει και η εταιρεία όχι;
Εγώ παράξενος άνθρωπος δεν είμαι . Σε όλα τα ταξίδια κάτι μπορεί να παέι στραβά και αν αυτό μου φαινόταν τόσο σημαντικό θα καθόμουν σπίτι μου και δεν θα πήγαινα πουθενά. Καταλαβαίνω ότι άνθρωποι είναι και αυτοί και κάτι μπορεί να έχει γίνει (ατύχημα, καθυστέρηση επιστροφής προηγούμενου αυτοκίνητου κτλ) και να στραβώσει μία κράτηση. Τέτοια περιστατικά δεν πρέπει να μας χαλανε τη διάθεση και την ψυχολιγία, τα θεωρώ κατά κάποιο τρόπο "κομμάτι της ταξιδιωτικής περιπέτειας". Η εταιρεία όμως θα μπορούσε εξαρχής να έχει ήδη απευθυνθεί σε άλλη εταιρεία ώστε να εξυπηρετηθούμε όταν φτάσουμε. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να μου προτείνει να παραλάβω αυτοκίνητο τους από άλλο μέρος (στέλνοντας με εκεί με δικά της έξοδα εννοείται). Αντίθετα, επαναλαμβάνω ότι ψάξαμε εκείνη την στιγμή να δούμε ΑΝ υπάρχει αυτοκίνητο διαθέσιμο σε άλλη εταιρεία. Τι θα γινόταν άραγε αν δεν υπήρχε ή αν η τιμή δεν ήταν παρόμοια; Και σε τελική ανάλυση ποιο το νόημα της κράτησης αν είναι να μην υπάρχει αυτοκίνητο όταν φτάνεις;
Τέλος καλό όλα καλά, αλλά αν το παραπάνω περιστατικό είχε γίνει στη χώρα μας θα βούιζε ο τόπος από τα απανωτά σχόλια περί της ανοργανωσιάς, του ερασιτεχνισμού, της αντι-επαγγελματικότητας κτλ των ελλήνων διανθισμένα με την all time classic ατάκα: «-Αυτό στη Γερμανία δεν θα γινότανε ποτέ! Εκεί είναι οργανομένοι!».
Αρκετά με τη γκρίνια όμως. Το ταξίδι ήταν υπέροχο, περιελάμβανε διαμονή στην Φρανκφούρτη, επίσκεψη στο Λουξεμβούργο και σε πλήθος κάστρων που βρίσκονται πάνω στη διαδρομή. Στη σχετική ενότητα του φόρουμ θα προσπαθήσω να ανεβάσω σύντομα φωτογραφίες και αναλυτικές πληροφορίες.
Βλέποντας και το post του thomas89 φαίνεται πως τα προβλήματα με τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων παίρνουν μορφή επιδημίας. Παραθέτω και εγώ λοιπών την ιστορία μου για να ενημερώσω τους συμφορουμίτες.
Στις 10 Μαΐου, ταξίδεψα στη Γερμανία με την Ryanair στο αεροδρόμιο Frankfurt Hahn. Εκεί λοιπόν, πήγα στη Europcar για να παραλάβω αυτοκίνητο για τα οποίο είχα κάνει κράτηση σχεδόν ένα μήνα νωρίτερα. Εννοείται ότι η κράτηση έγινε σωστά (έλαβα το σχετικό confirmation email) και ήμουν στο γραφείο της Europcar στην ώρα μου. Αυτοκίνητο όμως δεν υπήρχε… Με λύπη οι υπάλληλοι με πληροφόρησαν ότι δυστυχώς δεν έχουν αυτοκίνητο να μου δώσουν! Αντιθέτως, με συνόδεψαν στην διπλανή BuchBinder μπάς και βρούμε εκεί αυτοκίνητο. Αυτό έχει σημασία: Δεν είχαν ήδη συνεννοηθεί με την BuchBinder να μου δώσει αυτή αυτοκίνητο αλλά ήρθαν μαζί μου για να δούμε ΑΝ υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο εκεί. Η BuchBinder είχε τελικά αυτοκίνητο να μας δώσει. Παραλάβαμε βέβαια VW !Up και όχι Opel Corsa και τιμή ήταν συνολικά 0,20 ? παραπάνω (καταλαβαίνω φυσικά ότι η χρηματική διαφορά είναι ασήμαντη, απλά το αναφέρω για πληροφοριακούς λόγους).
Οι άνθρωποι στην Europcar όντως έδειξαν διάθεση να με εξυπηρετήσουν αναγνωρίζοντας την ευθύνη τους. Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι η συμπεριφορά είναι ερασιτεχνική. Παρεμπιπτόντως, αν ο πελάτης δεν εμφανιστεί στην ώρα του για να παραλάβει το αυτοκίνητο ή αν δεν εμφανιστεί καθόλου χωρίς να έχει ακυρώσει την κράτηση η εταιρεία χρεώνει ποινή (ή έτσι τουλάχιστον γράφει στην ιστοσελίδα της). Τι γίνεται λοιπών αν ο πελάτης είναι εντάξει και η εταιρεία όχι;
Εγώ παράξενος άνθρωπος δεν είμαι . Σε όλα τα ταξίδια κάτι μπορεί να παέι στραβά και αν αυτό μου φαινόταν τόσο σημαντικό θα καθόμουν σπίτι μου και δεν θα πήγαινα πουθενά. Καταλαβαίνω ότι άνθρωποι είναι και αυτοί και κάτι μπορεί να έχει γίνει (ατύχημα, καθυστέρηση επιστροφής προηγούμενου αυτοκίνητου κτλ) και να στραβώσει μία κράτηση. Τέτοια περιστατικά δεν πρέπει να μας χαλανε τη διάθεση και την ψυχολιγία, τα θεωρώ κατά κάποιο τρόπο "κομμάτι της ταξιδιωτικής περιπέτειας". Η εταιρεία όμως θα μπορούσε εξαρχής να έχει ήδη απευθυνθεί σε άλλη εταιρεία ώστε να εξυπηρετηθούμε όταν φτάσουμε. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να μου προτείνει να παραλάβω αυτοκίνητο τους από άλλο μέρος (στέλνοντας με εκεί με δικά της έξοδα εννοείται). Αντίθετα, επαναλαμβάνω ότι ψάξαμε εκείνη την στιγμή να δούμε ΑΝ υπάρχει αυτοκίνητο διαθέσιμο σε άλλη εταιρεία. Τι θα γινόταν άραγε αν δεν υπήρχε ή αν η τιμή δεν ήταν παρόμοια; Και σε τελική ανάλυση ποιο το νόημα της κράτησης αν είναι να μην υπάρχει αυτοκίνητο όταν φτάνεις;
Τέλος καλό όλα καλά, αλλά αν το παραπάνω περιστατικό είχε γίνει στη χώρα μας θα βούιζε ο τόπος από τα απανωτά σχόλια περί της ανοργανωσιάς, του ερασιτεχνισμού, της αντι-επαγγελματικότητας κτλ των ελλήνων διανθισμένα με την all time classic ατάκα: «-Αυτό στη Γερμανία δεν θα γινότανε ποτέ! Εκεί είναι οργανομένοι!».
Αρκετά με τη γκρίνια όμως. Το ταξίδι ήταν υπέροχο, περιελάμβανε διαμονή στην Φρανκφούρτη, επίσκεψη στο Λουξεμβούργο και σε πλήθος κάστρων που βρίσκονται πάνω στη διαδρομή. Στη σχετική ενότητα του φόρουμ θα προσπαθήσω να ανεβάσω σύντομα φωτογραφίες και αναλυτικές πληροφορίες.