• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Υπάρχει περίπτωση να είχες χρησιμοποιήσει εκπτωτικό κωδικό? Γιατί ξέρω ότι στο εν λόγω σάιτ για να ισχύσει η έκπτωση πρέπει να προπληρώσεις, άσχετα αν λέει "δωρεάν ακύρωση" κ αν τύχει κ ακυρώσεις, σου επιστρέφουν -υποτίθεται- τα λεφτά. Λέω "υποτίθεται" γιατί δε μου έτυχε να το κάνω ως τώρα οπότε δε ξέρω αν είναι τυπικοί σε αυτό
Δεν υπαρχει, γιατι με τον εκπτωτικο κωδικο χανεις συνηθως το προνομιο συγκεντρωσης award οποτε δεν το εκανα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Αν κρίνω από την αδερφή ιστοσελίδα τους πάντως, ebookers.com, τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα, καθότι βρίσκονται υπό τον έλεγχο αυτών κι όχι του καταλύματος.
Δεν μπορω να βεβαιωσω οτι τα χρηματα επιστρεφονται αμεσα απο το σαιτ, γιατι στο ιδιο σαιτ πριν δυο χρονια εφτυσα αιμα με τα μειλ να μου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα ποσο που προκράτησε χωρις να ακυρωθει κρατηση, μονο και μονο γιατι το μειλ επιβεβαιαωσης εγραφε οτι το ποσο το χρωσταω και θα πληρωθει με την αφιξη μου.
Το ¨εφτυσα αιμα" αναφερεται σε απιστευτη ασυνεπεια απο τη δ/νση του ξενοδοχειου και καθυστερησεις με παιδαριωδεις δικαιολογιες, οπως οτι ξαφνικα τις τελευταιες μερες η τραπεζα τους δε μπορει να βαλει χρηματα στην καρτα μου και τελος παντων χρειαστηκε να απειλησω περι δικηγορων και ω του θαυματος την αλλη μερα πηρα τα χρηματα. Και μιλαμε για σοβαρο ξενοδοχειο, απο το οποιο εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη.
Το σαιτ κλασικα "κινεζος" και επαιρνα αυτοματοποιημενα μηνυματα, που αν μου αλλαζαν το μειλ και ελεγε "πληρωμενο' δεν θα το εψαχνα και τοσο
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
.Τι κερδίζουν;Προσωρινή ρευστότητα για 1-2 μήνες;
Νομιζω οτι κερδιζουν στο οτι θα κανει πισω κανεις απο το να κανει δευτερη κρατηση σε ξενοδοχειο την ιδια ημερομηνια απο φοβο διπλης προχρεωσης. Και εχουν δικιο, κι εγω δεν το ρισκαρω γιατι δεν μπορω να πληρωνω μηνες πριν δυο και τρεις φορες τη διαμονη. Αλλα δεν καταλαβαινουν οτι θα ειναι οι πρωτοι που θα προχωρησω σε ακυρωση αμεσα μολις βρω κατι που μου αρεσει εξ ισου. Δεν νομιζω οτι κρατας ετσι τον πελατη.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.436
Και μιλαμε για σοβαρο ξενοδοχειο, απο το οποιο εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα τα είχα από τα λεγόμενα σοβαρά ξενοδοχεία.πχ Hilton.Την Μια φορά έκανε περίπου
1 μήνα να επιστρέψει την εγγύηση και την άλλη κοντά στις 45 μέρες.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
607
Likes
1.874
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Επισης να πω οτι αν η συναλλαγή γίνεται σε ευρώ τότε ξεπερνας το πρόβλημα της ισοτιμίας. Σε παρόμοια περίπτωση σε κράτηση στη Ταιπέι με τα πάρε δώσε έχασα 4 ευρω. Δεν είναι τρομερό το ποσό αλλα είναι γεγονός.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Σε ολες τις συναλλαγες χρησιμοποιω προπληρωμενη και με ποσο που ελεγχω ως υπολοιπο.ετσι περιοριζω τη ζημια!
Σ' αυτο δεν θα συμφωνησω απαραιτητα. Ειμαι φανατικα υπερ της πιστωτικης αφου ακομη και σ΄αυτο το απιστευτο περιστατικο δεν εχασα ουτε ευρω, μου επιστραφηκε ολο το ποσο, ακομη κι η συναλλαγματικη διαφορα για τις λιγες μερες που μεσολαβησαν. Ο σκοπος δεν ειναι να περιορισουμε τη ζημια, αλλα να μην εχουμε ζημιες...
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Δεν μπορω να βεβαιωσω οτι τα χρηματα επιστρεφονται αμεσα απο το σαιτ, γιατι στο ιδιο σαιτ πριν δυο χρονια εφτυσα αιμα με τα μειλ να μου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα ποσο που προκράτησε χωρις να ακυρωθει κρατηση, μονο και μονο γιατι το μειλ επιβεβαιαωσης εγραφε οτι το ποσο το χρωσταω και θα πληρωθει με την αφιξη μου.
Το ¨εφτυσα αιμα" αναφερεται σε απιστευτη ασυνεπεια απο τη δ/νση του ξενοδοχειου και καθυστερησεις με παιδαριωδεις δικαιολογιες, οπως οτι ξαφνικα τις τελευταιες μερες η τραπεζα τους δε μπορει να βαλει χρηματα στην καρτα μου και τελος παντων χρειαστηκε να απειλησω περι δικηγορων και ω του θαυματος την αλλη μερα πηρα τα χρηματα. Και μιλαμε για σοβαρο ξενοδοχειο, απο το οποιο εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη.
Το σαιτ κλασικα "κινεζος" και επαιρνα αυτοματοποιημενα μηνυματα, που αν μου αλλαζαν το μειλ και ελεγε "πληρωμενο' δεν θα το εψαχνα και τοσο
Αναφερόμουν στις περιπτώσεις της προχρέωσης, ακόμη και flexible κρατήσεων, προκειμένου να γίνει χρήση κωδικού. Εκεί φαίνεται πως το ξενοδοχείο δεν ανακατεύεται στη διευθέτηση των χρημάτων.

Στις άλλες περιπτώσεις φαίνεται να παίρνει πρωτοβουλίες το ίδιο το κατάλυμα, το οποίο σε συνδυασμό με τα όλο και χειρότερα στανταρ εξυπηρέτησης παντού, μας κάνουν έρμαια του κάθε επιχειρηματία.
 

ntomata!

Member
Μηνύματα
88
Likes
42
Μπορειτε να δινετε κ μετρητα στα ξενοδοχεια για την εγγυηση.δεν ειναι απαραιτητο μονο καρτα.πρωτη φορα ακουω να σου κρατανε εγγυηση πριν το τσεκ ιν.ειμαι ξενοχοϋπαλληλος κ γνωριζω καποια πραγματα.στη θεση σου δε θα το εκλεινα.
 
Μηνύματα
41
Likes
13
Επόμενο Ταξίδι
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΕΡΙΚΗ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας..Μέσω booking έκλεισα και μάλιστα επικοινώνησα και μίλησα με εκπρόσωπο φοβερά ευγενικό ο οποίος μου έδωσε την απάντηση του φίλου pan pan δηλαδή να φωτογραφίσω το διαμέρισμα μολις παω αλλά και να ζητήσω απόδειξη για το ποσό της εγγύησης που θα καταβάλω..Σε email που εστειλα στο κατάλυμα μου ειπα οτι θα μου δώσουν απόδειξη τελικα..Αυτα συγνωμη αν σας κουρασα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.162
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom