• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

escursione

Member
Μηνύματα
1.438
Likes
4.565
Καλησπέρα σας..Μου ζητουν να προπληρωσω το ποσο των 300ευρω για τυχών ζημιες..Ποσο σίγουρη ειμαι οτι θα ξαναμπουν στην καρτα μου γιατι σε ξενοδοχειο του Μιλανου που πηγα δεν μπηκαν ποτε?
Έμένα μου έχει τύχη σε ξενοδοχεία να μου ζητήσουν ένα ποσό για εγγύηση. Τις περισσότερες φορές τους λέω ότι δεν έχω καμία κάρτα μαζί μου για να με χρεώσουν και τους δίνω μετρητά που μου τα επιστρέφουν φεύγοντας. 50 ευρώ είχα δώσει στη Βουδαπέστη και 100 ευρώ στο ελσίνκι.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.677
Μου έχει τύχει και σε μένα 2-3 φορες αλλα τελικα διάβασα στους ορους τους οτι είχε προπληρωμή είτε όλου του ποσού είτε κάποιου ποσοστού πχ 30%. Μηπως ήταν παρόμοια φάση?
Οι όροι αναφέρουν μόνο αυτά
"Μπορείτε να ακυρώσετε αυτή την κράτηση δωρεάν μέχρι και τις 06/03/2018. Ενδέχεται να χρεωθείτε αν ακυρώσετε ή αλλάξετε την κράτησή σας μετά από αυτή την ημερομηνία. Και δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας αν αναχωρήσετε από το ξενοδοχείο νωρίτερα ή αν δεν εμφανιστείτε καθόλου στο ξενοδοχείο"
Πουθενά ότι προπληρωνω οτιδήποτε.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.677
Πρώτα στέλνω στο κατάλυμα και αν δεν πάρω απάντηση, στο σάιτ. . Σε μια περίπτωση μάλιστα με χρέωσαν και το μειλ της κράτησης έλεγε ότι χρωστάω το ποσό και θα το εξοφλήσω στο ξενοδοχείο. Ήταν αρκετά περίπλοκη η συνεννόηση με το ξενοδοχείο, το σάιτ έκανε τον κινέζο, και ζήτησα να μου επιστραφεί το ποσό, εφόσον αλλά έλεγε το μειλ της κράτησης
Αυτή τη φορά με αγνόησαν και δεν απάντησαν από το κατάλυμα, το σάιτ μου απάντησε ξερά ότι το δωμάτιο προχρεωνεται.
Πάντως η έλλειψη διαφάνειας στους όρους δημιουργεί αρνητικότητα . Δε δεσμεύσεις έτσι τον πελάτη, έτσι τον διώχνεις.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.677
Σιγά, δεν έχω θέμα. Εξάλλου μου έχει τύχει και με τη booking, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ήταν το hotels.com.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Μετα απο ολα αυτα,μηπως λεω εγω καλυτερα απ ευθειας απο τα ξενοδοχεια η ενοικιαζομενα?Ειλικρινα εχει κλονιστει η μακαρια εμπιστοσυνη μου,ιδιαιτερα στο μπουκιν..οσο για airbnb,νοικιασα το σπιτι μου μεσω ντοπιας διαδυκτιακης πλατφορμας και οι ζημιες μολις ισοφαριζουν τις εισπραξεις.Αυτο μεχρι ναρθουν οι λογαριασμοι.Οπως λεμε στο χωριο never again!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.677
Μεχρι περυσι δεν ειχα κανενα παράπονο από τα σάιτ. Και σε περιπτωση overbooking με βολεψαν σε καλυτερο και μου εδωσαν το δωματιο που εκλεισα οταν ο ιδιοκτητης πηγε να με ριξει σε φτηνοτερο.
Θεωρω οτι τα περισσοτερα προβληματα τα δημιουργουν οι ιδιοκτητες και γι αυτο δεν θα προχωρουσα ευκολα σε απ ευθειας συνεννοηση μαζι τους, γιατι δεν θα ειχα σοβαρη προστασια.
Απλα αυτο που παρατηρω ειναι μια σταση "κινεζου" απο περυσι στα σαιτ που προτιμω, με τη γνωστη απαντηση "δεν ειμαστε υπευθυνοι αν αλλες πληροφοριες αναφερει ο ιδιοκτητης στο σαιτ". Αν συνεχιστει αυτο και στην επομενη στραβη, θα αρχισω να προχωρω σε απ'ευθειας κλείσιμο.
Για την airbnb δεν εχω κλεισει ποτε, αλλα το γεγονος οτι ο καθενας ιδιωτης εχει την καρτα μου και εξουσιοδοτηση να με χρεωσει μου δημιουργησε αρκετα προβληματα περυσι με πλαστη χρεωση τετραψηφιου ποσου και μονο εγω ξερω πως γλιτωσα τη συγκοπη.
 

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.132
Likes
2.677
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Σιγά, δεν έχω θέμα. Εξάλλου μου έχει τύχει και με τη booking, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ήταν το hotels.com.
Υπάρχει περίπτωση να είχες χρησιμοποιήσει εκπτωτικό κωδικό? Γιατί ξέρω ότι στο εν λόγω σάιτ για να ισχύσει η έκπτωση πρέπει να προπληρώσεις, άσχετα αν λέει "δωρεάν ακύρωση" κ αν τύχει κ ακυρώσεις, σου επιστρέφουν -υποτίθεται- τα λεφτά. Λέω "υποτίθεται" γιατί δε μου έτυχε να το κάνω ως τώρα οπότε δε ξέρω αν είναι τυπικοί σε αυτό
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Σε ολες τις συναλλαγες χρησιμοποιω προπληρωμενη και με ποσο που ελεγχω ως υπολοιπο.ετσι περιοριζω τη ζημια!
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Υπάρχει περίπτωση να είχες χρησιμοποιήσει εκπτωτικό κωδικό? Γιατί ξέρω ότι στο εν λόγω σάιτ για να ισχύσει η έκπτωση πρέπει να προπληρώσεις, άσχετα αν λέει "δωρεάν ακύρωση" κ αν τύχει κ ακυρώσεις, σου επιστρέφουν -υποτίθεται- τα λεφτά. Λέω "υποτίθεται" γιατί δε μου έτυχε να το κάνω ως τώρα οπότε δε ξέρω αν είναι τυπικοί σε αυτό
Αν κρίνω από την αδερφή ιστοσελίδα τους πάντως, ebookers.com, τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα, καθότι βρίσκονται υπό τον έλεγχο αυτών κι όχι του καταλύματος.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.727
Likes
15.152
Και εγώ έχω παρατηρήσει το φαινόμενο των προ-πληρωμών 3-4 φορές τον τελευταίο χρόνο.Ιδιαίτερα από μικρά καταλύματα.Δεν χρειάσθηκε να ακυρώσω και έτσι δεν μπήκα σε διαδικασία επιστροφής.Σε ένα μάλιστα που πηγαίνω συχνά και με "ξέρουν" διαμαρτυρήθηκα προσωπικά την προτελευταία φορά.Με αποτέλεσμα την τελευταία φορά να μην το κάνουν.Είναι ενοχλητικό βέβαια από την στιγμή που έχουν την κάρτα.Τι κερδίζουν;Προσωρινή ρευστότητα για 1-2 μήνες;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.747
Μηνύματα
910.987
Μέλη
39.485
Νεότερο μέλος
Stavros_G

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom