osfialgia
Member
- Μηνύματα
- 769
- Likes
- 282
Λογικα το ξενοδοχειο,δεν δεχεται τη συγκεκριμενη καρτα, η οποία επισης, λογικα δεν ειναι πιστωτική .
Πριν από 20 μέρες στο Βερολίνο μου ζήτησαν την πιστωτική ως εγγύηση αν και ήταν προπληρωμένη όλη η διαμονή τη στιγμή της κράτησης. Μήπως δεν επαρκεί το υπόλοιπο στην κάρτα σου για εγγύηση;Γεια σας! Ποιό μπορεί να είναι το πρόβλημα; Το ποσό στην κάρτα επαρκεί για την κράτηση(ίσα ίσα μεν,αλλά φτάνει) και έβγαλα με την ίδια κάρτα και αεροπορικά χωρίς κανενα πρόβλημα! το ξενοδοχείο δεν απαντάει στο mail μου, ούτε και το booking...
δεν μπορεις να τους παρεις τηλέφωνο?Εμενα μου εχει τυχει κατι αλλο αυτες τις μερες-γραφω εδω γιατι ταιριαζει ο τιτλος- προσπαθω να επικοινωνησω με το ξενοδοχειο-το οποιο το εχω πληρωμενο μεσω airfastickets- αλλα σε κανενα email μου δεν εχει απαντησει τοσες ημερες,θελω να το ενημερωσω για τα κρεβατια.Που να στραφω?