marina vs
Member
- Μηνύματα
- 105
- Likes
- 111
- Ταξίδι-Όνειρο
- Παντού!!!
Καλησπέρα σας!
Παραθέτω το παρακάτω πρόβλημα.
Στις 28 Ιουνίου του 2014 πραγματοποίησα μία πτήση από Θεσσαλονίκη προς Μόναχο(one way) με την αεροπορική εταιρία AIR GERMANIA.
Είχα κλείσει το εισιτήριο μέσω ίντερνετ μέσω του pamediakopes.gr στις 16 Mαίου το 2014 περίπου ένα μήνα πριν την πτήση.
Σήμερα έλαβα ένα mail από το pamediakopes.gr αναφέροντας μου το εξής: Ότι τους ειδοποίησαν από την αεροπορική εταιρία GERMANIA πως η πιστωτική (χρεωστική συγκεκριμένα),-αλλά μου την αναγράφουν ως πιστωτική-, που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου δεν χρεώθηκε, παρόλο που το εισιτήριο εκδόθηκε και χρησιμοποιήθηκε κανονικά και πως αν δεν επικοινωνήσω άμεσα θα εχω άμεσες συνέπειες και απαιτούν να πληρώσω το ποσό. Ωστόσο είχα λάβει email επιβεβαίωσης και πληρωμής του εισιτηρίου.
Και ρωτώ εγώ τώρα!Είναι δυνατόν μετά από 8 μήνες να θυμάται η αεροπορική ότι δεν έχει χρεωθεί η κάρτα και δεν έχει πληρωθεί το εισιτήριο??? Είμαστε σοβαροί?? Ή μάλλον η εταιρία ειναι σοβαρή??
Θα επικοινωνήσω φυσικά και με την τράπεζα να ρωτήσω αν έχει χρεωθεί η κάρτα ή όχι την αναγραφόμενη ημερομηνία, αλλά έχει κάποιος κάποια σχετική άποψη ή έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον???
Υπάρχει περίπτωση να πρόκειται περί απάτης της αεροπορικής ή της pamediakopes.gr????
Παραθέτω το παρακάτω πρόβλημα.
Στις 28 Ιουνίου του 2014 πραγματοποίησα μία πτήση από Θεσσαλονίκη προς Μόναχο(one way) με την αεροπορική εταιρία AIR GERMANIA.
Είχα κλείσει το εισιτήριο μέσω ίντερνετ μέσω του pamediakopes.gr στις 16 Mαίου το 2014 περίπου ένα μήνα πριν την πτήση.
Σήμερα έλαβα ένα mail από το pamediakopes.gr αναφέροντας μου το εξής: Ότι τους ειδοποίησαν από την αεροπορική εταιρία GERMANIA πως η πιστωτική (χρεωστική συγκεκριμένα),-αλλά μου την αναγράφουν ως πιστωτική-, που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου δεν χρεώθηκε, παρόλο που το εισιτήριο εκδόθηκε και χρησιμοποιήθηκε κανονικά και πως αν δεν επικοινωνήσω άμεσα θα εχω άμεσες συνέπειες και απαιτούν να πληρώσω το ποσό. Ωστόσο είχα λάβει email επιβεβαίωσης και πληρωμής του εισιτηρίου.
Και ρωτώ εγώ τώρα!Είναι δυνατόν μετά από 8 μήνες να θυμάται η αεροπορική ότι δεν έχει χρεωθεί η κάρτα και δεν έχει πληρωθεί το εισιτήριο??? Είμαστε σοβαροί?? Ή μάλλον η εταιρία ειναι σοβαρή??
Θα επικοινωνήσω φυσικά και με την τράπεζα να ρωτήσω αν έχει χρεωθεί η κάρτα ή όχι την αναγραφόμενη ημερομηνία, αλλά έχει κάποιος κάποια σχετική άποψη ή έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον???
Υπάρχει περίπτωση να πρόκειται περί απάτης της αεροπορικής ή της pamediakopes.gr????