• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πρόβλημα με ακύρωση κράτησης..

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Είσαι σίγουρος ότι αυτός με τον οποίο μιλάς είναι το ξενοδοχείο? Ότι δεν έστειλες π.χ. κατά λάθος mail σε κάποιον απατεώνα, ότι δεν πήρε κάποιος υπάλληλος του ξενοδοχείου αντίγραφο από το e-mail σου σε κάποιο παραμάγαζο κλπ ?
Είναι σημαντικό να ακολουθήσεις τους από την αρχή συμφωνημένους τρόπους πληρωμής, και να μην δεχθείς να τους αλλάξεις στην πορεία παρά μόνο αν είσαι σίγουρος για τον ποιόν έχεις απέναντί σου (και με e-mail δεν μπορείς να είσαι).
 
Μηνύματα
2.510
Likes
3.281
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες....εφ όσον "αγόρασες"χωρίς δυνατότητα ακύρωσης επωμίζεσαι και την ευθύνη και πληρώνεις το ποσόν και φυσικά έχεις να κάνεις με την booking και όχι με το ξενοδοχείο.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ μπήκες στον κόπο να επικοινωνήσεις με το ξενοδοχείο δεν έκανες το ανάλογο με την booking,ποτέ δεν είναι αργά,έτσι που μπερδεύτηκε το πράγμα πάρε τηλέφωνο καλύτερα στην booking η στείλε email.
Μου έτυχε ανάλογο συμβάν εννοώ να μετανοιώσω και να μη θέλω να πάω στο ξενοδοχείο...(τελικά τα κατάφερα και πήγα) 10 μέρες πριν την ημερομηνία ,πήρα τηλ στο booking ,ήταν πολύ ευγενικοί μου εξήγησαν ότι μάλλον δεν μπορεί να γίνει τίποτε αλλά σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνούσαν αυτοί με το ξενοδοχείο μπας και...δεχόντουσαν ακύρωση,μου είπαν να ξαναπάρω σε λίγη ώρα,έτσι και έγινε και φυσικά το ξενοδοχείο ΔΕΝ δεχόταν επιστροφή χρημάτων και εδω που τα λέμε δίκιο είχαν.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
14.999
Λάθος κίνηση που ξεκίνησες επικοινωνία με το ξενοδοχείο.Μην συνεχίζεις για οποιοδήποτε λόγο(π.χ διαπραγμάτευση για πληρωμή λιγότερου ποσού κτλ).Περίμενε την αντίδραση του booking η ξεκίνησε επαφή μαζί τους.Καταλαβαίνω οτι προσπαθείς να γλυτώσεις χρήματα μιλώντας κατευθείαν με το ξενοδοχείο αλλά δεν νομίζω να είναι σωστή κίνηση.
 

andreamk

Member
Μηνύματα
10
Likes
0
Ναι παιδια συμφωνω πως πρεπει να πληρωσω εννοειται και δεν γκρινιαζω και γ αυτο περιμενα 2μισι μηνες να μου παρουν τα λεφτα απο την καρτα αλλα μετα απο 6 μηνες το θεωρω γελοιο να μου ζητανε τα λεφτα..
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Πάντως λάβε σοβαρά υπ'όψιν κι αυτό που λέει ο taver, μήπως δε μιλάς καν με το ξενοδοχείο αυτή τη στιγμή..
 

andreamk

Member
Μηνύματα
10
Likes
0
Είσαι σίγουρος ότι αυτός με τον οποίο μιλάς είναι το ξενοδοχείο? Ότι δεν έστειλες π.χ. κατά λάθος mail σε κάποιον απατεώνα, ότι δεν πήρε κάποιος υπάλληλος του ξενοδοχείου αντίγραφο από το e-mail σου σε κάποιο παραμάγαζο κλπ ?
Είναι σημαντικό να ακολουθήσεις τους από την αρχή συμφωνημένους τρόπους πληρωμής, και να μην δεχθείς να τους αλλάξεις στην πορεία παρά μόνο αν είσαι σίγουρος για τον ποιόν έχεις απέναντί σου (και με e-mail δεν μπορείς να είσαι).
Να σου πω την αλήθεια περνάει και αυτό απο το μυαλό μου..

Οποτε απ οτι κατάλαβα ο μόνος που μπορεί να κινήσει διαδικασίες εναντίον μου ειναι το booking.. Εγω θα σταματήσω την επικοινώνια με το ξενοδοχείο ( εαν πραγματι ειναι αυτο) και θα περιμένω ειδοποιηση του booking..
 

swift96gr

Member
Μηνύματα
188
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ότι κάτσει
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη (ξανά)
Κοιταξε τους ορους συναλλαγων στο booking.com. Δεν εχει καμμια σχεση το booking με την κράτηση. Είναι απλά ο μεσάζοντας και παίρνει ποσοστό από το ξενοδοχείο όχι από εσενα


4. Χωρίς χρέωση

Η υπηρεσία μας προσφέρεται εντελώς δωρεάν. Αντίθετα με τρίτους, δεν σας χρεώνουμε για την υπηρεσία μας και δεν χρεώνουμε επιπλέον έξοδα (κράτησης) στην τιμή δωματίου. Δεν θα χρεώσουμε την πιστωτική σας κάρτα, καθώς θα πληρώσετε απευθείας στο ξενοδοχείο για τη διαμονή σας.
as.bstatic.com_static_img_transparent.png
5. Πιστωτική κάρτα


Τα ξενοδοχεία απαιτούν τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ως εγγύηση για την κράτησή σας. Για αυτόν το λόγο, θα στείλουμε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας απευθείας στο ξενοδοχείο στο οποίο έχετε πραγματοποιήσει την κράτηση και ίσως χρειαστεί επιπλέον να ζητήσουμε την πιστοποίηση (δηλ. προέγκριση) της πιστωτικής σας κάρτας. Για την προστασία και την κρυπτογράφηση των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας, κατά τη μεταβίβαση αυτών σε εμάς, χρησιμοποιούμε την πρότυπη τεχνολογία συναλλαγών δεδομένων "Secure Socket Layer (SSL)" για τις υπηρεσίες μας.
Για ορισμένες τιμές και ειδικές προσφορές, παρακαλείστε να λάβετε υπόψη σας ότι υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί προέγκριση ή χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας (σε ορισμένες περιπτώσεις χωρίς δυνατότητα επιστροφής χρημάτων) μετά την κράτηση και αποστολή της επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Παρακαλείστε να ελέγξετε προσεκτικά τις πληροφορίες κάθε δωματίου πριν από την ολοκλήρωση της κράτησής σας για την περίπτωση κατά την οποία ισχύουν τυχόν τέτοιοι όροι.
 

andreamk1313

Member
Μηνύματα
20
Likes
1
Κοιταξε τους ορους συναλλαγων στο booking.com. Δεν εχει καμμια σχεση το booking με την κράτηση. Είναι απλά ο μεσάζοντας και παίρνει ποσοστό από το ξενοδοχείο όχι από εσενα


4. Χωρίς χρέωση

Η υπηρεσία μας προσφέρεται εντελώς δωρεάν. Αντίθετα με τρίτους, δεν σας χρεώνουμε για την υπηρεσία μας και δεν χρεώνουμε επιπλέον έξοδα (κράτησης) στην τιμή δωματίου. Δεν θα χρεώσουμε την πιστωτική σας κάρτα, καθώς θα πληρώσετε απευθείας στο ξενοδοχείο για τη διαμονή σας.
as.bstatic.com_static_img_transparent.png
5. Πιστωτική κάρτα


Τα ξενοδοχεία απαιτούν τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ως εγγύηση για την κράτησή σας. Για αυτόν το λόγο, θα στείλουμε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας απευθείας στο ξενοδοχείο στο οποίο έχετε πραγματοποιήσει την κράτηση και ίσως χρειαστεί επιπλέον να ζητήσουμε την πιστοποίηση (δηλ. προέγκριση) της πιστωτικής σας κάρτας. Για την προστασία και την κρυπτογράφηση των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας, κατά τη μεταβίβαση αυτών σε εμάς, χρησιμοποιούμε την πρότυπη τεχνολογία συναλλαγών δεδομένων "Secure Socket Layer (SSL)" για τις υπηρεσίες μας.
Για ορισμένες τιμές και ειδικές προσφορές, παρακαλείστε να λάβετε υπόψη σας ότι υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί προέγκριση ή χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας (σε ορισμένες περιπτώσεις χωρίς δυνατότητα επιστροφής χρημάτων) μετά την κράτηση και αποστολή της επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Παρακαλείστε να ελέγξετε προσεκτικά τις πληροφορίες κάθε δωματίου πριν από την ολοκλήρωση της κράτησής σας για την περίπτωση κατά την οποία ισχύουν τυχόν τέτοιοι όροι.
Τελικα εγώ τι πρέπει να κάνω? Να περιμένω η το ίδιο το ξενοδοχείο έχει την δυνατότητα να κινηθεί δικαστικά? Τώρα με μπέρδεψες..
 

sdoe21

Member
Μηνύματα
327
Likes
127
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Παιδιά, στην αντίστροφη περίπτωση τι γίνεται??

Έκανα κράτηση μιας προσφοράς με προπληρωμένη χρέωση (σε πολύ καλή τιμή...), μου ήρθε κανονικά η επιβεβαίωση και μετά με παίρνουν τηλ απο το ξενοδοχείο και μου λένε οτι έγινε κάποιο λάθος με το booking και οτι η τιμή αυτή δεν ισχύει...

Τώρα τι κάνουμε???? Έχει τύχει σε κανέναν??
Εγώ έχω το μέιλ, αλλά το θέμα είναι να μη μείνω με το χαρτί στο χέρι οταν πάω στο χοτέλ...
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Να τους απαντήσεις ότι και αυτοί αλλά και το booking.com θα πρέπει να τιμήσουν την προσφορά τους. Μη δεχτείς ακύρωση.
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Συμφωνώ κι εγώ, εσύ αγόρασες ένα προιόν όπως διαφημίστικε, τι σε νοιάζει η μεταξύ τους παρεξήγηση; Ίσως πρέπει να επικοινωνήσεις άμεσα και με το booking για να τους ενημερώσεις για τη συμπεριφορά του ξενοδοχείου - έτσι νομίζω θα είσαι πιο καλυμένη.
Θα σου πω μόνο ότι ένα ξενοδοχείο πεντάστερο (θα βρω λεπτομέρειες, δε θυμάμαι πάει καιρός) είχε βγάλει κατά λάθος στο site του από ένα πρόβλημα του συστήματος τιμές δωματίου 1 ευρώ για αρκετές ώρες. Όταν διορθώθηκε το πρόβλημα, δέχτηκαν όλες τις κρατήσεις που είχαν γίνει με αυτή την τιμή, αποδεχόμενοι ότι ήταν ένα λάθος που δε θα πρέπει όμως να το αφήσουν να τους χαλάσει το καλό όνομα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.245
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom