• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Προβλημα με booking

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.029
Likes
13.054
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Έψαξα στο faq της booking και όντως γράφει ότι σε ορισμένα καταλύματα η booking διαχειρίζεται την πληρωμή και αυτό λέει φαίνεται στην επιβεβαίωση της κράτησης. Το γράφει και στους όρους.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Μου συνέβη το ίδιο ακριβώς πέρσι με κατάλυμα στη Μήλο. Η απάντησή μου στην booking ήταν πως δεν ήμουν διατεθειμένη να πληρώσω παραπάνω χρήματα, πως η τιμή που είχε συμφωνηθεί ήταν 300 ευρώ χαμηλότερη. Επίσης ότι, αν ακυρωνόταν η κράτηση, θα θεωρούσα αναξιόπιστη η booking και συνεπώς δεν θα ξανακάνω κράτηση μέσω αυτής. Έπειτα με πήραν τηλέφωνο από το ξενοδοχείο να μου πουν πως είχαν πρόβλημα με την booking, γιατί η τιμή που είχε δοθεί ήταν λάθος και η εταιρεία δεν άφηνε τους ξενοδόχους να βάλουν την τιμή που επιθυμούσαν. Όποτε με παρακάλεσαν να ακυρώσω την κράτηση, γιατί είχαν ανάγκη τα παραπάνω χρήματα και ως αντάλλαγμα να μου δώσουν ένα λιγότερο καλό δωμάτιο με λιγότερο κόστος. Νευρίασα με αυτή την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά, ακύρωσα την κράτηση και προφανώς δεν έμεινα στο συγκεκριμένο κατάλυμα.
Εχω την εντυπωση πως δεν επρεπε να ακυρωσεις με δικη σου πρωτοβουλια και επρεπε να αναζητησεις ευθυνες απο την booking ωστε να σε στειλει σε αλλο δωματιο.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.449
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Στις προεισπραξεις που κανει η booking η ξενοδοχοι λαμβανουν εναν αριθμο virtual πιστωτικης καρτας τον οποιο μπορουν να χρησιμοποιησουν απο τη μερα του check in του πελατη οχι νωριτερα. Εκτος κι αν ηταν μη επιστρεψιμη κρατηση (ή με προκαταβολη ενος ποσοστου) οποτε μπορουν να τον χρησιμοποιησουν αμεσα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Εκτος κι αν ηταν μη επιστρεψιμη κρατηση (ή με προκαταβολη ενος ποσοστου) οποτε μπορουν να τον χρησιμοποιησουν αμεσα.
Προπληρωθηκε αμεσα ολο το ποσο και ακυρωσιμη με πεναλτι 30%. Αυτο σημαινει λοιπον οτι ειχε γνωση ο ιδιοκτητης;
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.449
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Προπληρωθηκε αμεσα ολο το ποσο και ακυρωσιμη με πεναλτι 30%. Αυτο σημαινει λοιπον οτι ειχε γνωση ο ιδιοκτητης;
Ποια ηταν η πολιτικη ακυρωσεις του δωματιου; Προπληρωμη και σε περιπτωση ακυρωσης επιστροφη του 70%; Ή χρεωση 30% σε περιπτωση ακυρωσης και απλα η προπληρωμη χρεωθηκε απο την booking; Το ξενοδοχειο δεχεται καρτες; Πως πληρωσες; Καρτα, paypal, μετρητα;
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Ποια ηταν η πολιτικη ακυρωσεις του δωματιου; Προπληρωμη και σε περιπτωση ακυρωσεις επιστροφη του 70%; Το ξενοδοχειο δεχεται καρτες; Πως πληρωσες; Καρτα, paypal, μετρητα;
Αυτο και πληρωσα με πιστωτικη, δεχοταν αυτο μονο.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.449
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Και σου ειπαν πως η χρεωση εγινε απο την booking; Ειναι λιγο περιεργο αλλα οχι απιθανο να μην γνωριζε το ξενοδοχειο. Πριν 2 χρονια αυτο δεν μπορουσε να συμβει. Απο περυσι και λογω της εισοδου στην booking καταλυματων που δεν μπορουν να δεχτουν καρτες αλλα και των αμετρητων ακυρωσεων και ακυρων καρτων οπως ειπε πιο πανω ο @North66 η booking δινει την επιλογη στα ξενοδοχεια αν θελουν να πληρωνουν οι πελατες αυτη και στη συνεχεια να πληρωνει αυτη τα ξενοδοχεια. Προσωπικα δεν το εχω δεχτει για να εχω τον ελεγχο των πληρωμων και να αποφευγω τετοιες παρεξηγησεις.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Αν μη τι αλλο, η συμπεριφορα του ξενοδοχου ειναι προβληματικη: Στο μειλ μου δεν απαντησε, στην επαφη απο την booking δεν απαντησε, στην επιμονη μου προς την booking μεσω εξυπηρετησης πελατων για μια απαντηση για το καταραμενο aircondition, ΜΠΟΥΜ η τιμη ειναι λαθος. 2 εβδομαδες σερνεται το ερωτημα.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.449
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ε δεν ξερω τι να σου πω; Εγω ειμαι της λογικης παντα να εχω επικοινωνια με το ξενοδοχειο πριν απο οποιαδηποτε κρατηση. Απο την επικοινωνια εξαρταται για το αν θα κανω κρατηση ή οχι. Εχω δει ξενοδοχους να ζητουν παραπανω χρηματα εν μεσω της διαμονης των πελατων με τη δικαιολογια πως δεν υπολογιζαν πως θα εχει τοσο κοσμο και πως η τιμη που τους εγινε ειναι πολυ χαμηλη. Κι αν δεν θελουν να πληρωσουν παραπανω να τα μαζεψουν και να φυγουν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.166
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom