• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

fotast

Member
Μηνύματα
9.726
Likes
15.148
Να ρωτήσω για την τελευταία παράγραφο.Το μαίηλ επιβεβαιώσης δεν ήρθε λίγα λεπτά μετά την κράτηση;Από εκεί δεν μπορούσες να κάνεις διαχείριση/ακύρωση της κράτησης που δεν ήθελες;΄Εχασες/διέγραψες το μαίηλ και αρνήθηκαν να στείλουν άλλο με αποτέλεσμα να μην μπορείς να ακυρώσεις;
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Εκλεισα αντι για 9 μαη,9 ιουνη,εχω συννενοηθει με μπουκιν και 4 η 5 μερες πριν στελνουν μαιηλ υπενθυμησης.Παντα τσεκαρω τα μαιηλ μου και τσεκαρω λεπτομερειες.Τετοιο μαιηλ υπενθυμησης δεν ηρθε,δεν ακυρωσα γιατι δεν ηξερα τη λαθος κρατηση.Μετα εστειλε η μπουκιν μαιλ οτι το ταδε ξενοδοχειο κρατησε 180 απο την καρτα ως νο σοου.Τα μαιηλ εχουν διαγραφει,ψαχνω στο λογαριασμο μου και για τα συγκεκριμμενα ακρη δεν βρισκω.Δεν θελω να χαλαστω αλλο,απλα δεν ξανακλεινω μαζι τους.Και βεβαια Μιλανο δεν παταω εξω απο τον Σεντραλε με τιποτα!
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.726
Likes
15.148
Φυσικά δικαίωμα σου να μην ξανακλείσεις μαζί τους αν δεν είσαι ευχαριστημένη.
Ούτε ήξερα ότι υπάρχει και η δυνατότητα για e-mail υπενθύμισης.Προσωπικά μετά το e-mail κράτησης που έρχεται αμέσως(και ελέγχω αν όλα με ημερομηνίες,τιμές,κρεβάτια κτλ. είναι εντάξει),σημειώνω προσεκτικά την ημερομηνία ακύρωσης και πορεύομαι ανάλογα.Και δεν αγωνιώ αν θα πάρω e-mail υπενθύμισης ή όχι.
Επίσης δεν κατάλαβα γιατί φταίει το booking αν δεν πήρατε πρωϊνό ή απόδειξη.Τα ζητήσατε και δεν σας τα έδωσαν;
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Το μπουκιν δεν φταιει γι αυτο,απλα εγινε στο ιδιο ξενοδοχειο που αμφισβητησε την κρατηση και πληρωνει την αγενη και εχθρικη συμπεριφορα του προσωπικου με την καλυψη του.Ναι,ζητησαμε πρωινο και μας αρνηθηκαν την ερλυ μπρεκφαστ υπηρεσια που διαφημιζαν και ο πρωινος στη ρεσεψιον δηλωσε αναρμοδιος για την εκδοση αποδειξης και να περιμενουμε λεει στις 10(το τρενο εφευγε στιε 8 και το ηξερε γιατι ειχα αφυπνηση).Περισσοτερα για το μπουκιν δεν θελω να πω αν δεν βρω ακρες να υποστηριξω αυτα που λεω.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.726
Likes
15.148
OK.Τουλάχιστον θα μηδένισες το ξενοδοχείο στην βαθμολογία που θα έβαλες μετά.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Ειπα να μην ξοδεψω χρονο και ενεργεια αλλα διαβασα κατι σχολια για το προσωπικο και δεν αντεξα..χαχα.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
και σου δινει ο υπαλληλος ενα που αναφερεται και τι κριμα δεν μπορει να διαβασει Ελληνικα
Επειδή θέλω ναμαι ήσυχη ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα πάντα κρατάω μαζί μου την κράτηση εκτυπωμένη με όλους τους όρους και τις παροχές, και πάντα στα αγγλικά. Ακόμα και αν δε ξανακλείσεις απ'το booking να κάνεις το ίδιο από όποιο site και να κλείσεις. Στο booking σου στέλνουν την κράτηση στα ελληνικά αλλά έχει επιλογή για αλλαγή γλώσσας οπότε το εκτυπώνεις στα αγγλικά και επιλέγεις να φαίνεται και το νόμισμα με το οποίο θα γίνει η χρέωση.
Αν όντως είχες κάνει κράτηση για δύο άτομα σε δίκλινο και δεν έκλεισες καταλάθος δίκλινο για χρήση μονόκλινου, μπορείς και τώρα να διεκδικήσεις τα χρήματα σου. Στο ξενοδοχείο δε γνώριζαν ελληνικά αλλά στην εξυπηρετηση της booking στο ελληνικό γραφείο μια χαρά μπορούν να δουν τι είδους κράτησης έκανες. Μπορείς να πάρεις να τους πεις ότι σε χρέωσαν επιπλέον και να ζητήσεις να το ψάξουν και να σου στείλουν αποζημείωση.
Σε μια περιπτωση λαθους μου,στι ιδιο ξενοδοχειο,δεν εφτασε ποτε μαιηλ,δεν ακυρωσα την λαθος κρατηση και καποιοι μοιραστηκαν 180 ευρα..
Αν μπέρδεψες τις ημερομηνίες και έκανες λάθος κράτηση δε νομίζω πως μπορεί να κάνει κάτι το booking. Ακόμα και υπενθύμιση να είχε στείλει μπορεί να μη πρόσεχες το λάθος σου. Το δωμάτιο πιθανότατα έμεινε άδειο εκείνη τη λάθος μέρα και άρα είναι λογικό να χρεώσουν για το no show. Δε νομίζω πως κάποιοι μοιράστηκαν τα χρήματα δηλαδή.
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Μπερδεύτηκα με την περίπτωση που αναφέρεις και δεν κατάλαβα ακριβώς τί πρόβλημα συνέβη. Τί σε απασχολεί το "πειραγμένο" ε-μαιλ όταν μπορείς να μπεις ανά πάσα στιγμή και να δεις την κράτηση online;
Απο την άλλη, για να τα λες, κάτι θα ξέρεις παραπάνω και δεν με καίει να υπερασπιστώ το Booking ή τους υπαλλήλους του.

2 προτάσεις που θα σε βοηθήσουν άσχετα με τον πράκτορα/ξενοδοχείο:
1) Τιμολόγια/αποδείξεις/checkout κάνουμε την προηγούμενη ημέρα. Εάν δεν μας δώσουν τιμολόγιο, δεν πληρώνουμε και όλα καλά. Έτσι, το άγχος είναι στην πλευρά τους για το αν θα έχουν κάποιο να σε κάνει checkout. Εάν πας 6-7 να κάνεις checkout, το πιο πιθανό είναι να έχεις παρόμοια θέματα.

2) Κράτα τυπωμένα τα αποδεικτικά των κρατήσεων στα Αγγλικά. Στο Booking είναι πολύ απλό. Κάνεις login, πας στην κράτηση και αλλάζεις την γλώσσα στα Αγγλικά. Κάνεις εκτύπωση και ΟΚ. Ακόμη κι αν έχεις λάβει πειραγμένο e-mail, ο λογαριασμός σου θα έχει τα σωστά στοιχεία.
Τώρα θα μου πεις, 2015 και τυπώνουμε ακόμα; Ε, καλύτερα έτσι παρά να χαλιέσαι στις διακοπές σου.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Το μπουκιν δεν ευθυνεται για το νο σοου,υποπτο βρισκω το οτι δεν ελαβα μαιηλ υπενθυμησης ΜΟΝΟ γι αυτη την κρατηση.Οι συνδιαλλαγες εγιναν στα Ελληνικα γιατι δεν ημουν μονη και οι υπολοιποι δεν μιλουν αλλη γλωσσα..αναγκαστικα ελληνικα λοιπον.Και με το μπουκιν μιλησα την ωρα της διαφωνιας στη ρεσεψιον..χωρις αποτελεσμα.το δικο μου μαιηλ ελεγε δικλινο,το δικο τους οχι.Ελπιζω να μη συμβει σε αλλους,γιατι πραγματικα ειναι εξοργιστικο.Στην τελικη ο πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να κατεχει αψογα το χειρισμο του ιντερνετ για να βρει τις ακρες του..
Για την αποδειξη,εφτασα Μιλανο αργα μετα απο κουραστικο ταξιδι με τρενο,εφευγα πολυ πρωι,μου εμενε λιγος χρονος να δω κατι απο Μιλανο ,εγινε και ο κακος χαμος στη ρεσεψιον,μου ειπαν αργοτερα,οταν γυρισα μου ειπαν το πρωι κλπ..Ισως αν την εβγαζα γκρινιαζωντας και κανοντας παζαρια να πετυχαινα κατι,αλλα ημουν ηδη μπουχτισμενη.
Α,η κρατηση ηταν για ενα μονο βραδυ..
 
Last edited:

triparismenos

Member
Μηνύματα
16
Likes
38
Καλησπέρα. Πρόκειται να ταξιδέψω για Βερολίνο τον Ιούνιο και δεν μπορώ να κλείσω ξενοδοχείο μέσω του booking! Ενώ παλιότερα δεν είχα κανένα πρόβλημα, τώρα μου ζητάει μόνο τον αριθμό της κάρτας, το όνομα του κατόχου αλλά όχι το ccv. Κι ενώ μου βγαίνει μήνυμα ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε μετά από μια-δυο μέρες έρχεται mail ότι δεν μπορούν να τραβήξουν τα χρήματα καθώς χρειάζονται το ccv. Αυτό έχει συμβεί και στο booking αλλά και σε site ξενοδοχείων (Holiday Inn). Είναι περίεργο το ότι στη φόρμα δεν μου ζητάνε το ccv! Υπάρχει περίπτωση να μην μπορώ να κλείσω με την mastercard (την κάρτα που έχω και για ανάληψη χρημάτων με την οποία κάνω κανονικά τις αγορές μου στο super market και με την οποία έκλεισα και τα αεροπορικά για το Βερολίνο) και να θέλουν πιστωτική;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.726
Likes
15.148
Καλησπέρα. Πρόκειται να ταξιδέψω για Βερολίνο τον Ιούνιο και δεν μπορώ να κλείσω ξενοδοχείο μέσω του booking! Ενώ παλιότερα δεν είχα κανένα πρόβλημα, τώρα μου ζητάει μόνο τον αριθμό της κάρτας, το όνομα του κατόχου αλλά όχι το ccv. Κι ενώ μου βγαίνει μήνυμα ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε μετά από μια-δυο μέρες έρχεται mail ότι δεν μπορούν να τραβήξουν τα χρήματα καθώς χρειάζονται το ccv. Αυτό έχει συμβεί και στο booking αλλά και σε site ξενοδοχείων (Holiday Inn). Είναι περίεργο το ότι στη φόρμα δεν μου ζητάνε το ccv! Υπάρχει περίπτωση να μην μπορώ να κλείσω με την mastercard (την κάρτα που έχω και για ανάληψη χρημάτων με την οποία κάνω κανονικά τις αγορές μου στο super market και με την οποία έκλεισα και τα αεροπορικά για το Βερολίνο) και να θέλουν πιστωτική;
Ναι υπάρχει περίπτωση αν το ξενοδοχείο δεν δέχεται χρεωστική.Κάνε έλεγχο να δεις τι δέχονται.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Καλησπέρα. Πρόκειται να ταξιδέψω για Βερολίνο τον Ιούνιο και δεν μπορώ να κλείσω ξενοδοχείο μέσω του booking! Ενώ παλιότερα δεν είχα κανένα πρόβλημα, τώρα μου ζητάει μόνο τον αριθμό της κάρτας, το όνομα του κατόχου αλλά όχι το ccv. Κι ενώ μου βγαίνει μήνυμα ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε μετά από μια-δυο μέρες έρχεται mail ότι δεν μπορούν να τραβήξουν τα χρήματα καθώς χρειάζονται το ccv. Αυτό έχει συμβεί και στο booking αλλά και σε site ξενοδοχείων (Holiday Inn). Είναι περίεργο το ότι στη φόρμα δεν μου ζητάνε το ccv! Υπάρχει περίπτωση να μην μπορώ να κλείσω με την mastercard (την κάρτα που έχω και για ανάληψη χρημάτων με την οποία κάνω κανονικά τις αγορές μου στο super market και με την οποία έκλεισα και τα αεροπορικά για το Βερολίνο) και να θέλουν πιστωτική;
Τα τελευταια 4 ξενοδοχεια που εκλεισα εξωτερικο μεσω booking ειχα το ιδιο θεμα με οποιαδηποτε ειδος χρεωστικης καρτας που ειχα δοκιμασει. Δοκιμασα συνολικα 12 διαφορετικες χρεωστικες καρτες, 5 διαφορετικων ανθρωπων. Στην αρχη τη δεχοταν και μετα απο 1-2 μερες ερχοταν mail οτι αποριπτεται. Απο τοτε που αρχισα να βαζω πιστωτικη δν ειχα ποτε κανενα μα κανενα προβλημα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.861
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom