• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

tripakias

Member
Μηνύματα
8.178
Likes
12.786
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Απο που κι ως που φερει ευθυνη η booking; Στους ορους αναφερει ξεκαθαρα τα παρακατω:

Our service is free of charge. Unlike many other parties, we will not charge you for our service or add any additional (reservation) fees to the room rate. We will not charge your credit card, as you will pay the accommodation provider directly for your stay.

Payment is safely processed through a third party payment processor and directly made from your bank account to the bank account of the accommodation provider. Booking.com does not make, accept or process any payment to or on behalf of the accommodation provider.
 

periigitis

Member
Μηνύματα
121
Likes
66
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα!!!
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ...
Απο που κι ως που φερει ευθυνη η booking; Στους ορους αναφερει ξεκαθαρα τα παρακατω:

Our service is free of charge. Unlike many other parties, we will not charge you for our service or add any additional (reservation) fees to the room rate. We will not charge your credit card, as you will pay the accommodation provider directly for your stay.

Payment is safely processed through a third party payment processor and directly made from your bank account to the bank account of the accommodation provider. Booking.com does not make, accept or process any payment to or on behalf of the accommodation provider.
Φέρει ευθύνη ως προς το θέμα της εξυπηρέτησης των πελατών της! Δεν μπορεί να δίνει μια τιμή για κάποιο συγκεκριμένο <προϊόν> η να δείχνει κάποιες φωτογραφίες του ξενοδοχείου και στην πραγματικότητα ο πελάτης να παίρνει κάτι διαφορετικό! Θέλω να πω ότι δεν μπορεί να προωθεί την ευθύνη μόνο στον ξενοδοχείο! Θα έπρεπε αυτή να επιληφθεί επί του θέματος!
Εξάλλου μέσω της τιμής που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα της διαμορφώνει και το ποσό της προμήθειας που θα πάρει.

Δεν φέρει ευθύνη ως προς την συναλλαγή αλλά ως προς την τιμή. ;)
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.178
Likes
12.786
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Φέρει ευθύνη ως προς το θέμα της εξυπηρέτησης των πελατών της! Δεν μπορεί να δίνει μια τιμή για κάποιο συγκεκριμένο <προϊόν> η να δείχνει κάποιες φωτογραφίες του ξενοδοχείου και στην πραγματικότητα ο πελάτης να παίρνει κάτι διαφορετικό! Θέλω να πω ότι δεν μπορεί να προωθεί την ευθύνη μόνο στον ξενοδοχείο! Θα έπρεπε αυτή να επιληφθεί επί του θέματος!
Εχει τοδικαιωμα ο πελατης να καταγγειλει τη συμβαση και να ακυρωθει η κρατηση αν πιστευειπως εχει παραπλανηθει. Αλλα αυτο γινεται γραπτα και με στοιχεια. Οχι παιρνω τηλεφωνο και κλαιγομαι.

Στην προκειμενη περιπτωση εκεινη που μπορει να δωσει τετοια στοιχεια ειναι η τραπεζα.

Αν λοιπον η φιλη μας προσκομισει αυτα τα στοιχεια στην booking τοτε θα ακυρωσει η κρατηση και θα λαβει μετρα κατα του ξενοδοχειου (πιθανοτατα διακοπη της συνεργασιας αν η χρεωση εγινε επιτηδες). Επισης θα της δωσει οποιοδηποτε στοιχειο για να κινηθει νομικα αν θελει εναντιον του ξενοδοχειου.

Τωρα δεν μπορει να κανει κατι. Να παει να ζητησει με το ζορι πισω τα λεφτα απο το ξενοδοχειο;

Εξάλλου μέσω της τιμής που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα της διαμορφώνει και το ποσό της προμήθειας που θα πάρει.
Της τιμης στο εθνικο νομισμα της χωρας στην οποια βρισκεται το ξενοδοχειο, μην μπερδευεσαι.
 

periigitis

Member
Μηνύματα
121
Likes
66
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα!!!
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ...
Εχει τοδικαιωμα ο πελατης να καταγγειλει τη συμβαση και να ακυρωθει η κρατηση αν πιστευειπως εχει παραπλανηθει. Αλλα αυτο γινεται γραπτα και με στοιχεια. Οχι παιρνω τηλεφωνο και κλαιγομαι.

Στην προκειμενη περιπτωση εκεινη που μπορει να δωσει τετοια στοιχεια ειναι η τραπεζα.

Αν λοιπον η φιλη μας προσκομισει αυτα τα στοιχεια στην booking τοτε θα ακυρωσει η κρατηση και θα λαβει μετρα κατα του ξενοδοχειου (πιθανοτατα διακοπη της συνεργασιας αν η χρεωση εγινε επιτηδες). Επισης θα της δωσει οποιοδηποτε στοιχειο για να κινηθει νομικα αν θελει εναντιον του ξενοδοχειου.

Τωρα δεν μπορει να κανει κατι. Να παει να ζητησει με το ζορι πισω τα λεφτα απο το ξενοδοχειο;



Της τιμης στο εθνικο νομισμα της χωρας στην οποια βρισκεται το ξενοδοχειο, μην μπερδευεσαι.
Πολύ σωστά! ;)

Τώρα όσον αφορά την τιμή, κανονικά πρέπει να χρεωθεί η κάρτα στο αντίστοιχο νόμισμα και τιμή που αναγράφεται στην ιστοσελίδα!
Όσο για την ισοτιμία αυτό είναι θέμα τράπεζας – πελάτη!
 

vasiliseva

Member
Μηνύματα
30
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Δεν της είπα να μιλήσει με τον παπά αλλά να το κυνηγήσει με το booking. Όταν είχα κάποιο μπλεξιμο με χρέωση ξενοδοχείου, δεν μπορούσαν να βγάλουν άκρη στη εξυπηρέτηση πελατών κ με έστειλαν στο ανώτερο τμήμα τους, κ ναι μίλησα μαζί τους στα αγγλικά.
Επίσης σε ένα θέμα που είχα με λάθος κράτησή μου (και ενώ μου είχαν προ-χρεώσει την visa μου) σε ξενοδοχείο στο Παρίσι, προθυμοποιήθηκε μια ευγενέστατη υπάλληλος του booking και μίλησε αυτή με την διεύθυνση του ξενοδοχείου και μου άλλαξαν την κράτηση
 

mel_90

Member
Μηνύματα
60
Likes
4
Γεια σας και απο μενα!!δεν βρηκα καποιο αντιστοιχο θεμα γι αυτο ειπα να γραψω το προβλημα μου εδω!ειχα κανει κρατηση απο το booking στις 15 νοεμβριου κ ενω με ιχαν στειλει μεηλ οτι η κρατηση ειχε γινει επιτυχως σημερα μου ηρθε μεηλ οτι το ξενοδοχειο δν μπορεσε να χρησιμοποιησει την πιστωτικη καρτα για διασφαλιση των στοιχειων μου και οτι παιζει να ναι λαθος τα στοιχεια μου κ ή να τα διορθωσω ή να κανω κρατηση με αλλη καρτα.η καρτα μ δν εχει ληξει..νομιζω πως ειναι χρεωστικη και τελοσπαντων διορθωσα παλι τα στοιχεια μου.μ εστειλαν ενα μεηλ οτι ηταν επιτυχης η κρατηση..τωρα πως δε θα ξερω οτι τελευται στιγμη δ θα μου στειλουν αντιστοιχο μηνυμα για τα στοιχεια μου? επισης το ξενοδοχειο θα το πληρωνα εκει..οποτε τι ειδους χρηση ηθελαν να κανουν? πρεπει να χω λεφτα μεσα στην καρτα π κανω την κρατηση;αλλα αφου δν προπληρωνω κατι...κ ειχα ενα μικρο ποσο...υπαρχει καποιος με αναλογη εμπειρια? ευχαριστω!
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.461
Likes
17.545
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Δε γράφεις κατ'αρχήν ολόκληρες τις λέξεις; αυτά τα "η κάρτα μ δν" δεν είναι ελληνικά. :)

Την κάρτα σου στη ζητάει για ασφάλεια. Όταν κάνεις την κράτηση σου λέει για ποιο σκοπό τη θέλει (πχ κάποια κάνουν χρέωση την 1η νύχτα για ασφάλεια ή κράτηση κάποιο ποσό), δεν το κοίταξες αυτό όταν έκανες την κράτηση; Επίσης όταν λες ότι διόρθωσες τα στοιχεία σου τι έκανες δηλαδή; ήταν λάθος τα στοιχεία σου την πρώτη φορά;
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Δεν έχω κάνει κράτηση ποτέ με χρεωστική αλλά τo έχουμε συζητήσει αυτό το θέμα στο φόρουμ και απόσο θυμάμαι πρέπει ναχεις το ποσό μέσα άσχετα αν η κράτηση είναι με δωρεάν ακύρωση.. Δε παίρνουν άμεσα τα χρήματα αλλά κάνουν προέγκριση. Οπότε λογικά θα επικοινωνήσουν ξανά μαζί σου για να καταχωρήσεις άλλη κάρτα. Αν δεν ασχοληθείς πιθανότατα να ακυρώσουν τελείως την κράτηση.
 

mel_90

Member
Μηνύματα
60
Likes
4
Την κρατηση μου την ειχαν κανει στο ταξιδιωτικο γραφειο κ θεωρησα μηπως ειχαν κανει καποιο λαθος εκει και ξαναπερασα τα στοιχεια μου Χ.Ψ.επιθετο (οπου χ το ονομα μ και ψ το ονομα του πατερα μου) και εγραψα αυτο..μηπως ηθελε ομως το ονομα μου μονο?γτ οταν εκλεισα εισιτηρια για τη ryanair δεν το δεχοταν μ αυτο τον τροπο και ηθελα μονο το ονοματεπωνυμο μου.
Και δευτερον δν μου εγραφε για καμιαμχρεωση τα διαβασα ολα...ελεγε καντε την κρατηση και πληρωνετε μετα.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.461
Likes
17.545
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Μα τι σχέση έχουν τα εισιτήρια της ryanair με το ξενοδοχείο, τελικά το ξενοδοχείο το έκλεισες μόνος σου ή από ταξιδιωτικό γραφείο, οι όροι που διάβασες ήταν του booking ή του ταξιδιωτικού γραφείου;

Πολύ μπερδεμένα μας τα λες.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.101
Likes
13.212
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
α) Την κρατηση μου την ειχαν κανει στο ταξιδιωτικο γραφειο κ θεωρησα μηπως ειχαν κανει καποιο λαθος εκει και ξαναπερασα τα στοιχεια μου Χ.Ψ.επιθετο (οπου χ το ονομα μ και ψ το ονομα του πατερα μου) και εγραψα αυτο..μηπως ηθελε ομως το ονομα μου μονο?γτ οταν εκλεισα εισιτηρια για τη ryanair δεν το δεχοταν μ αυτο τον τροπο και ηθελα μονο το ονοματεπωνυμο μου.
β) Και δευτερον δν μου εγραφε για καμιαμχρεωση τα διαβασα ολα...ελεγε καντε την κρατηση και πληρωνετε μετα.
α) Καλύτερα σε κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων να γράφεις όνομα και επίθετο μόνο.
β) Δεν θα σου γίνει καμία χρέωση και όντως αυτό το θέμα έχει ξανασυζητηθεί. Το πολύ πολύ να γίνει μια δέσμευση κάποιου ποσού, όπως γράφει και η echo, το οποίο κάποια στιγμή θα το το αποδεσμεύσουν. Αυτό γίνεται για να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση ακύρωσης μετά την προθεσμία για δωρεάν ακύρωση ή για no show. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχεις μέσα στη κάρτα σου το ανάλογο χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στη χρέωση που θα σου κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν δεν υπάρχει μέσα, μπορεί να ακυρώσουν την κράτηση, όπως πάλι λέει και η echo:).
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
α) Καλύτερα σε κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων να γράφεις όνομα και επίθετο μόνο.
+1 Μόνο το ονοματεπώνυμό σου με λατινικούς χαρακτήρες (αν το ξενοδοχείο είναι στο εξωτερικό) όπως το γράφει η ταυτότητα σου!
Συμπέρασμα: βάλε στη κάρτα το ποσό που αντιστοιχεί στη κράτηση ώστε όταν ξανακάνει έλεγχο το ξενοδοχείο να εγκρίνει τη κράτησή σου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.860
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom