update τελικα μετα απο καμμια ωρα αναμονης στο τσατ επιβεβαιωσαν την κρατηση, και θα στειλουν ιμειλ αργοτερα (δεν μου εξηγησαν το λογο δυσλειτουργιας του συστηματος) τελος καλο-ολα καλαδεν υπαρχει τποτα εκει, δεν υπαρχει καν ιμειλ επιβεβαιωσης, σαν να μην υπηρξε ποτε κρατηση, μονο η αποδειξη συναλλαγης απο το paypal
Ωραία γιατί εγώ παλεύω εδώ και κάποια ώρα να μπω στο λογαριασμό μου ώστε να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δε δέχεται με τίποτα τον 8 ψήφιο κωδικό επιβεβαίωσηςupdate τελικα μετα απο καμμια ωρα αναμονης στο τσατ επιβεβαιωσαν την κρατηση, και θα στειλουν ιμειλ αργοτερα (δεν μου εξηγησαν το λογο δυσλειτουργιας του συστηματος) τελος καλο-ολα καλα
στο αεροδρόμιο δωρεάν. καλού κακού βγάλε μια φωτογραφία οθόνης με ημερομηνία και ώρα εμφανή να την έχεις μαζί σου σαν απόδειξη.Καλημέρα ..πάλι έχει πρόβλημα το σαιτ κ το αρρ της Ryan ...πως κάνουμε τσεκ ιν?
Καλησπέρα. Πρόσφατα κι άλλο μέλος είχε παρόμοιο πρόβλημα: Ryanair - Προβληματα με RyanairΚαλημέρα.Χθες προσπάθησα να κλείσω εισιτήριο μέσω της εφαρμογής της ryainair ,έχοντας κάνει είσοδο με τον λογαριασμό μου και όταν έφτασα στην πληρωμή έχοντας βάλει τα στοιχεία της κάρτας μου ,προς στιγμήν χάθηκε το ίντερνετ.Ενω χρεώθηκε κανονικά η κάρτα μου ποτέ δεν ήρθε mail επιβεβαίωσης κράτησης και ούτε φαίνεται η κράτηση μου στο my ryanair.Τι κάνω;
Κι εγώ έκλεισα εισιτήρια την Τετάρτη που μας πέρασε, έγινε η χρέωση στην τράπεζα και δεν ήρθε ποτέ μέιλ. Επίσης δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους γιατί στην επικοινωνία πρέπει να συνδεθείς με το λογαριασμό σου και να σου έρθει ένας 8 ψήφιος κωδικός. Ε όσες φορές και να το έχω προσπαθήσει δεν τον δέχεται τον κωδικό. Κι άλλο ένα άτομο πιο πάνω είχε το ίδιο πρόβλημα (αν διαβάσεις τα προηγούμενα σχόλια) και επικοινώνησε μαζί τους μέσω τσατ και είπαν ότι θα έρθει το μέιλ. Προς το παρόν αναμονή..Καλημέρα.Χθες προσπάθησα να κλείσω εισιτήριο μέσω της εφαρμογής της ryainair ,έχοντας κάνει είσοδο με τον λογαριασμό μου και όταν έφτασα στην πληρωμή έχοντας βάλει τα στοιχεία της κάρτας μου ,προς στιγμήν χάθηκε το ίντερνετ.Ενω χρεώθηκε κανονικά η κάρτα μου ποτέ δεν ήρθε mail επιβεβαίωσης κράτησης και ούτε φαίνεται η κράτηση μου στο my ryanair.Τι κάνω;
Update.. Τελικά μετά απο μερικές προσπάθειες, το chatbot η Molly μου έδωσε να πατήσω την επιλογή ότι θέλω να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών, με ρώτησαν κάποια στοιχεία που έκανα την κράτηση (στοιχεία της κάρτας, email και τηλέφωνο), σε μερικά δευτερόλεπτα την είχαν βρει και κατευθείαν μου ήρθε το email.. Οπότε τέλος καλό όλα καλά!Καλησπέρα, μία από τα ίδια κι εγώ.. Έκλεισα Θεσσαλονίκη Βουδαπέστη την προσφορά 1+1, έχει γίνει η χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό και κανένα μειλ ακόμα. Αύριο σκοπεύω να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω τσατ