Ποιος επιβαρύνεται το λάθος σε αεροπορικά εισιτήρια. Εγώ ή ο πράκτορας ( Λάθος ημερομηνία)

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Βγάζουν ακόμα χάρτινα εισιτήρια και τα βάζουν και σε φακέλους; Και σε χωριστούς μάλιστα; Επίσης γιατί τους έκοψε ξεχωριστά εισιτήρια για το πήγαινε και το έλα και όχι μετ' επιστροφής ώστε να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση ακυρώσεων/αλλαγών πτήσεων ειδικά μιας και οι διακοπές ήταν μικρής διάρκειας; Αν ήταν μετ' επιστροφής τα εισιτήρια θα φαινόταν το λάθος απ' την αρχική κράτηση και θα γλίτωνε ο πράκτορας τους πολλούς φακέλους.
 
Μηνύματα
10
Likes
2
Αν και το ξενοδοχείο ήταν κλεισμένο (από τον πράκτορα) για τα σωστά βράδια, αποδεικνύεται ξεκάθαρα οτι το λαθος ειναι δικό του.

Να μην του δώσουνε φράγκο!
όλα τα είναι κλεισμένα από τον πράκτορα.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Τα πρακτορεία έχουν (υποχρεωτικά, από το νόμο) ασφάλεια αστικής ευθύνης για να τους καλύπτει σε αυτές τις περιπτώσεις (λάθους). Δε θα τα πληρώσουν αυτοί, αλλά η ασφαλιστική (υπό την προϋπόθεση ότι είναι νόμιμο πρακτορείο, φυσικά). Μη δεχθείτε να τους δώσετε εσείς τίποτα.
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
974
Likes
2.237
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Πέρα από το ποιος ευθύνεται καλό είναι να διπλοτσεκαρουμε τις ημερομηνίες και ώρες όταν πάρουμε τα εισιτήρια. Αν είχε γίνει αυτό το λάθος θα είχε διορθωθεί εγκαίρως.
 
Μηνύματα
10
Likes
2
Βγάζουν ακόμα χάρτινα εισιτήρια και τα βάζουν και σε φακέλους; Και σε χωριστούς μάλιστα; Επίσης γιατί τους έκοψε ξεχωριστά εισιτήρια για το πήγαινε και το έλα και όχι μετ' επιστροφής ώστε να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση ακυρώσεων/αλλαγών πτήσεων ειδικά μιας και οι διακοπές ήταν μικρής διάρκειας; Αν ήταν μετ' επιστροφής τα εισιτήρια θα φαινόταν το λάθος απ' την αρχική κράτηση και θα γλίτωνε ο πράκτορας τους πολλούς φακέλους.
Τα χαρτιά είναι α4 εκτυπωμένα. Ο φάκελος της αναχώρησης είχε 2 χαρτιά μέσα τα δύο εισιτήρια. Ο φάκελος με τα εισιτήρια της επιστροφής ( τα λάθος) ήταν δύο σελίδες που έλεγε τα ονόματα τους το που πάνε και το πότε έρχονται. Σε αυτό το χαρτί υπάρχει στη πίσω σελίδα το λάθος.
 
Μηνύματα
10
Likes
2
Πέρα από το ποιος ευθύνεται καλό είναι να διπλοτσεκαρουμε τις ημερομηνίες και ώρες όταν πάρουμε τα εισιτήρια. Αν είχε γίνει αυτό το λάθος θα είχε διορθωθεί εγκαίρως.
Δεν λέω οτι δεν φταίνε και οι γονείς μου απλώς και ο φάκελος από έξω είχε τη σωστή ημερομηνία και
επειδή ο λόγος που πήγαν αυτό το ταξίδι δεν ήταν για λόγους αναψυχής αλλά για σοβαρό λόγο κατι που τόνισαν. Όταν πήρανε τηλέφωνο για να λυθεί το πρόβλημα ο πράκτορας έλεγε πως δεν έχει κάνει κάποιο λάθος.
 
Μηνύματα
10
Likes
2
Τα πρακτορεία έχουν (υποχρεωτικά, από το νόμο) ασφάλεια αστικής ευθύνης για να τους καλύπτει σε αυτές τις περιπτώσεις (λάθους). Δε θα τα πληρώσουν αυτοί, αλλά η ασφαλιστική (υπό την προϋπόθεση ότι είναι νόμιμο πρακτορείο, φυσικά). Μη δεχθείτε να τους δώσετε εσείς τίποτα.
Αυτό είναι σίγουρο; γιατί ζητάνε τα χρήματα τους σήμερα και έχουμε πελαγώσει
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.931
Likes
16.819
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
Μηνύματα
10
Likes
2
Αν δεν ήταν σίγουρο για την απάντηση που σου έδωσε το μέλος στο οποίο αναφέρεσαι δεν θα σου απαντούσε καθόλου.
Συγγνώμη απλώς έχουν πάρει πολλά τηλέφωνα και δεν ξέρω τι να κάνω σε ποιον να απευθύνθω για να μαθω γι αυτό έγραψα εδω
 

Nik1981

Member
Μηνύματα
225
Likes
209
Ταξίδι-Όνειρο
στο χρόνο
Συγγνώμη απλώς έχουν πάρει πολλά τηλέφωνα και δεν ξέρω τι να κάνω σε ποιον να απευθύνθω για να μαθω γι αυτό έγραψα εδω
πες οτι το λαθος ειναι δικο τους,κι οτι δεν πληρωνεις και να ΜΗΝ σε ξαναενοχλησουν.αν ξαναπαρουν,κανε μπλοκ τους αριθμους απο τους οποιους καλουν.
απο τη στιγμη που οι γονεις σου γυρισαν,δεν εξαρτασαι απο αυτους,αρα μην ασχολεισαι. και δικιο να ειχαν παλι τιποτα δε θα μπορουσαν να σου κανουν.πόσο μαλλον απο τη στιγμη που εχουν αδικο
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.135
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom