• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ryanair Ποιά η γνώμη σας για τη Ryanair;

jimp

Member
Μηνύματα
5.121
Likes
6.640
Οσοι αγοράζουν Deck δεν έχουν αριθμημένες, οι υπόλοιποι έχουν κανονικά, είτε συμβατικά είτε ταχύπλοα.

Οποτε στο deck οι άνθρωποι επιλέγουν να καθίσουν μαζί,είναι κάτι λογικό, γιατί στο τέλος θα τρελαθώ και θα νομίζω πως είμαι παράξενος που θελω να ειμαι με την παρεα μου.

Και στις αριθμημένες το σύστημα τους βάζει πάλι μαζί.Γιατί ειναι και αυτο κατι λογικό, εκτος φυσικά αν η εταιρεία για λόγους κέρδους χρεώνει τις θέσεις εξτρα. Που φυσικα είναι επιλογη της. Οπως εεπιλογή μου είναι η η διαμαρτυρία. Επισης επιλογή είναι και η αποδοχή τους χωρίς διαμαρτυρία. Αυτό προσπαθώ να πω τόση ωρα, στο αρχικό ποστ της κοπέλας, διαμαρτυρήθηκε και μονο ο γνωστός Μιχαλης δεν μπήκε να τη μαλώσει!

Υ.γ:Κακώς και στις καμπίνες να μας χωρίζουν με την οικογένεια και τη γυναίκα.Αν ετσι ειβαι να πεσει το εισιτήριο, ας κοιμηθώ με τη γυναίκα του γείτονα και τα παιδιά μου με κάποιον άγνωστο.
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Υ.γ:Κακώς και στις καμπίνες να μας χωρίζουν με την οικογένεια και τη γυναίκα.Αν ετσι ειβαι να πεσει το εισιτήριο, ας κοιμηθώ με τη γυναίκα του γείτονα και τα παιδιά μου με κάποιον άγνωστο.
2ιπαμε ΔΕΝ μας χωριζουν
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.011
Likes
13.029
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Υ.γ:Κακώς και στις καμπίνες να μας χωρίζουν με την οικογένεια και τη γυναίκα.Αν ετσι ειβαι να πεσει το εισιτήριο, ας κοιμηθώ με τη γυναίκα του γείτονα και τα παιδιά μου με κάποιον άγνωστο.
Αγοράζεις όλη την τετράκλινη και είσαι οκ

Και στις καμπινες δε σε χωριζουν. Εκτος αν οταν κλεισεις δεν υπαρχει κενη διαθεσιμη τετρακλινη οποτε βαλουν τον αντρα σε 4κλινη με αντρς κ τη γυναικα σε 4κλινη με γυναικες.
Δεν είπα κάτι διαφορετικό.
Δεν είναι η HSW γιατί με αυτήν έπαιζα την κολοκυθιά φέτος.
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.917
Likes
16.759
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
θα ξανάρθουν εκείνες οι ωραίες εποχές που ανοίγανε οι πόρτες από τα λεωφορεία και πεταγόμασταν έξω και όποιος προλάβει να κάτσει πρώτος και να κρατήσει και την διπλανή θέσει αγκαζέ για την σύντροφο που δεν μπορούσε να τρέξει γρήγορα και ούτε αριθμημένες θέσεις είχαμε ούτε τίποτα.:haha::haha:
 

x7777

Member
Μηνύματα
903
Likes
3.601
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Υπάρχει συζήτηση 6-7 σελίδων για το αν θα καθίσεις μόνος ή μαζί με την παρέα σου σε πτήση 2 άντε το πολύ 3 ωρών ?? Νομίζω (είμαι σίγουρος δηλαδή) ότι τόσο δεν συζήτησαν ούτε ο Τσίπρας με τον Βαρουφάκη για το/τα μνημόνιο/α.

Και επιπρόσθετα, όταν υπάρχει ξεκάθαρος όρος σε αυτό που αγοράζεις ότι αυτή η υπηρεσία δεν παρέχεται δωρεάν ?

Είναι σαν να έρθεις στην εταιρεία μου να μου πεις πως θα τιμολογήσω το προϊόν μου ή να κάνεις παράπονα για το τι παρέχω μέσα στην τιμή, όταν στο αναφέρω εξ'αρχής τι σου παρέχω με τα χρήματα που μου δίνεις.

Μπορείς να κάνεις παράπονα για αυτό που τελικά σου προσφέρει μια εταιρεία σε σχέση με αυτό που έχεις συμφωνήσει (πχ καθυστέρηση πτήσης) αλλά παράπονα για την τιμή και το τι σου παρέχει μέσα σε αυτήν (εφόσον αναφέρεται εξάρχής), σε ιδιωτική εταιρεία δεν μπορείς να κάνεις. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να μην ξανα-αγοράσεις. Αυτή είναι και η (μόνη) δύναμη του καταναλωτή.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Που φυσικα είναι επιλογη της. Οπως εεπιλογή μου είναι η η διαμαρτυρία.
Αυτοί τη δουλειά τους κι εμείς τη δική μας. Τόσο ψηφιακό μελάνι για κάτι τόσο αυτονόητο. :rolleyes-80:

παράπονα για την τιμή και το τι σου παρέχει μέσα σε αυτήν (εφόσον αναφέρεται εξάρχής), σε ιδιωτική εταιρεία δεν μπορείς να κάνεις.
Και γιατί τότε μέχρι και το τελευταίο μπακάλικο (υποχρεούται να) έχει κυτίο παραπόνων;

Άσχετα με το παραπάνω όμως, δεν κάνουμε παράπονα. Κριτικάρουμε την πολιτική της εταιρίας κι αυτό όχι μόνο είναι θεμιτό, αλλά για μένα θα έπρεπε να είναι υποχρέωση του κάθε επιβάτη-αγοραστή-καταναλωτή.
 
Last edited by a moderator:

x7777

Member
Μηνύματα
903
Likes
3.601
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Και γιατί τότε μέχρι και το τελευταίο μπακάλικο (υποχρεούται να) έχει κυτίο παραπόνων;

Άσχετα με το παραπάνω όμως, δεν κάνουμε παράπονα. Κριτικάρουμε την πολιτική της εταιρίας κι αυτό όχι μόνο είναι θεμιτό, αλλά για μένα θα έπρεπε να είναι υποχρέωση του κάθε επιβάτη-αγοραστή-καταναλωτή.
Ξέρεις πολλές εταιρείες παροχής υπηρεσιών που να έχουν κυτίο παραπόνων ?
Δηλαδή θα πας σε μια εταιρεία πχ μεταφράσεων θα σου δώσει ένα κόστος για 30 σελίδες και θα γράψεις παράπονο γιατί σου έδωσε αυτό το κόστος γι΄αυτήν την υπηρεσία ?

Επιπλέον, ξαναδιάβασε αυτό που γράφω.
"για αυτό που τελικά σου προσφέρει μια εταιρεία σε σχέση με αυτό που έχεις συμφωνήσει (πχ καθυστέρηση πτήσης)"

Επίσης το κριτικάρω δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αν ξανα-αγοράσεις απο εκεί που έχεις παράπονα. Είναι σαν να πας σε ένα εστιατόριο που σου σερβίρει φαγητό που σου προκαλεί δηλητηρίαση, μπαίνεις στα social media το κριτικάρεις και την επόμενη μέρα ξανα τρώς σε αυτό
 
Last edited:

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Δηλαδή συγκρίνουμε μια αεροπορική που έχει εκατομμύρια πελάτες με έναν μεταφραστή...
 

x7777

Member
Μηνύματα
903
Likes
3.601
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Δηλαδή συγκρίνουμε μια αεροπορική που έχει εκατομμύρια πελάτες με έναν μεταφραστή...
Εσύ μου την σύγκρινες με μια ταβέρνα που έχει κυτίο παραπόνων.

Και αντέ να στο αλλάξω να πάρουμε την IBM που είναι μεγαλύτερη εταιρεία από την Ryanair. Θα πας να αγοράσεις λογισμικό απο την ΙΒΜ το οποίο σου το δίνει σε μια τιμή με συγκεκριμένες επιλογες. Και θα πας να κάνεις παράπονο για το τι σου παρέχει στην συγκεκριμένη τιμή το λογισμικό της και τι επιλογές σου δίνει ?

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν κάποιος διαφωνεί με μια εταιρεία και δεν του αρέσουν οι υπηρεσίες της απλά δεν ξανα-αγοράζει. Αυτή είναι η δύναμη του.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Να σου το πω διαφορετικά: Αγοράζω αντιβιοτικό πρόγραμμα για το υπολογιστή από πασίγνωστη εταιρία. Λίγο πριν λήξει, με ειδοποιεί με μέιλ στο οποίο υπάρχει λινκ για αγορά με έκπτωση. Κάνοντας έρευνα ανακαλύπτω πως στο ελληνικό σάιτ της εταιρίας δίνει το ίδιο πακέτο πιο φτηνά. Εννοείται πως θα κάνω την αγορά που με συμφέρει, αλλά παράλληλα θα κριτικάρω την πολιτική αυτή της εταιρίας. Δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε; Να το βουλώνουμε και να μη θίγουμε τα κακώς κείμενα;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.246
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom