• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Δανία Ισλανδία Πλήρης γύρος Ισλανδίας, κεντρική έρημος, Δυτικά Φιορδ και μια τζούρα από Γροιλανδία

isabelle

Member
Μηνύματα
904
Likes
4.184
Καλέ όχι! Εμείς πήγαμε πρόσφατα, τον Μάιο του 2011! :)
Είμαι για τα μπάζα. Τα μπέρδεψα! Και να σκεφτείς ότι διάβασα την ιστορία σου φέτος το καλοκάρι για να δροσιστώ ενώ καιγόταν η Αθήνα :). Αφού όμως πήγες μετά από μένα, ευκαιρία να συμπληρώνεις ή να διορθώσεις τις πληροφορίες που θα παραθέσω για μέρη που γνωρισες πιο πρόσφατα κι ενδεχομένως έχουν αλλάξει.

@isabelle Εγώ πήγα το 2009, τέλη Αυγούστου.
Και που είναι η ιστορία???:roll:. North66 να ξέρεις ότι μέσα μου έχεις περάσεις ως Η ΠΗΓΗ για πληροφορίες σε ότι αφορά τον Βορρά! Κανόνισε λοιπόν να ανταποκριθείς στο ρόλο σου :D
Εγώ πάλι, δεν πήγα... :klaps::klaps:
Ναι αλλά κάποια στιγμή ΘΑ ΠΑΣ. Και μέχρι τότε θα το ονειρεύεσαι (η πιο όμορφη ίσως φάση κάθε ταξιδιού).
 

Spyros-007

Member
Μηνύματα
756
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Δεν ξέρω ...
Ταξίδι-Όνειρο
Ταϊλανδη κα ξανά Ταϊλάνδη
Ούτε εγώ πήγα, θα πάω πάντως!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!
 

Aliki777

Member
Μηνύματα
8
Likes
86
Επόμενο Ταξίδι
Βέλγιο
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φερόε
Παραμυθένιο ταξίδι, απίστευτες περιγραφές και φωτογραφίες... Σ'ευχαριστούμε που μας κάνεις να το ζούμε κι εμείς τόσο έντονα!
Πάντα τέτοια!!! :)
 

isabelle

Member
Μηνύματα
904
Likes
4.184
Πριν αφήσουμε πίσω μας τα Βεστφιρδιρ για να συνεχίσουμε την περιήγησή μας στον Βορρά της Ισλανδίας, νομίζω ότι είναι χρήσιμο να παραθέσω εδώ μερικές πρόσθετες πρακτικές πληροφορίες. Και πρώτα απ’ όλα το ακριβές πρόγραμμα και την διαδρομή με κάποια χρήσιμα λινκ:

Διαδρομή στα Βεστφιρδίρ

Ημέρα 1: Απογευματινή πτήση Αθήνα-Βερολίνο με Easyjet. Διανυκτέρευση σε τετράκλινο (τιμή δωματίου 72 ευρώ τον Αύγουστο του 2009), στο hostelhttp://www.baxpax.de/kreuzberg/en/home/ στη συνοικία Kreuzberg. Το hostel πολύ νεολαιίστικο (ήμασταν οι μόνοι πελάτες στην ηλικία των «ήντα»), ελαφρώς ατημέλητο, αλλά σε πολύ καλή τοποθεσία (το Kreuzberg είναι κατά τη γνώμη μου η πιο ζωντανή και πολυπολιτισμική περιοχή του Βερολίνου) και βεβαίως φτηνό (όχι μόνο το hostel αλλά και τα εστιατόρια/καφέ/μπαρ στα πέριξ).

Ημέρα 2: Ολοήμερη επίσκεψη στο Βερολίνο - Βραδινή πτήση με Icelandairγια Reykjavik - Άφιξη στην Ισλανδία γύρω στα μεσάνυχτα, τοπική ώρα. Παραλαβή αυτοκινήτου στο αεροδρόμιο. Διανυκτέρευση σε τετράκλινο (τιμή 112 ευρώ με πρωινό) στο Guesthouse 101 http://www.iceland101.com/ στο κέντρο του Reykjavik.

Ημέρα 3: Εκκίνηση από το Reykjavik με κατεύθυνση πρώτα βόρεια και μετά δυτικά προς την χερσόνησο Snaefellsness. Μαζικές προμήθειες στο σούπερ μάρκετ του Borganes. Διαδρομή από την επαρχιακή No 54 και στη συνέχεια από την Νο 574 κατά μήκος του νότιου τμήματος της χερσονήσου Snaefellsness. Επίσκεψη καθ' οδόν των χωριών Arnarstapi και Hellnar. Πεδία λάβας, παράδοξη ακτογραμμή, βράχινα γλυπτά, αποικίες πουλιών. Συνεχίζουμε περιφερειακά από την Νο 574 επισκεπτόμενοι και άλλα ψαροχώρια και παραλίες. Διανυκτέρευση σε τετράκλινο στο hostel του Stykkisholmur (τιμή δωματίου τότε 65 ευρώ). Συνολική οδήγηση ημέρας 250 περίπου χλμ.

Σημείωση 1: Σημαντικό tip ως προς τα hostels: Στο πρώτο που θα μείνετε, φροντίστε να προμηθευτείτε από την ρεσεψιόν την κάρτα μέλους της hostels international που σας εξασφαλίζει έκπτωση σε οποιοδήποτε κατάλυμα της αλυσίδας όχι μόνο στην Ισλανδία αλλά οπουδήποτε στον κόσμο. Τον Αύγουστο του 2009 η ετήσια κάρτα μέλους κόστιζε 10,5 ευρώ και την αποσβέσαμε μέσα σε τέσσερις διανυκτερεύσεις, ήτοι από την πέμπτη και πέρα είχαμε κέρδος λόγω της έκπτωσης ως μέλη.

Σημείωση 2: Απ’ ότι είδα ψάχνοντας σήμερα στο διαδίκτυο, φαίνεται ότι το hostel μας στο Stykkisholmur στο μεταξύ έχει κλείσει, έχει όμως ανοίξει κάποιο άλλο αντίστοιχο στο γειτονικό Grundarfjordur http://www.hostel.is/Hostels/Grundarfjordur/

Σημείωση 3: Δεν μπορώ δυστυχώς να ανεβάσω τον λεπτομερή χάρτη όπου σημειώνεται και η παραμικρή επαρχιακή οδός με τον αριθμό της. Θα τον βρείτε ωστόσο παντού στην Ισλανδία, και παρέχεται δωρεάν από τα γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων μαζί με το νοικιασμένο όχημα.
Ελλείψει του καλού χάρτη ανεβάζω και πάλι σ’ αυτό το σημείο τον χάρτη που ήδη ξέρετε, και που αν μη τι άλλο έχει τα περισσότερα τοπωνύμια που μας ενδιαφέρουν.

awww.zyrinis.gr_sites_default_files_images_kort_vestfirdir_500.jpg

Ημέρα 4: Πρωινή αναχώρηση από το Stykkisholmur, για να διασχίσουμε με φέρρυ μπωτ τον κόλπο Breidafjordur με προορισμό τα απομονωμένα Δυτικά Φιορδ. Κράτηση για το πλοίο μπορείτε να κάνετε εδώ: http://www.seatours.is/FerryBaldur/
Διάρκεια θαλάσσιας διαδρομής περίπου 3 ώρες με σύντομη στάση στο νησάκι Flatey. Βγαίνοντας από το πλοίο ακολουθήσαμε τον δρόμο Νο 62 προς το φιορδ Patreksfjordur και στη συνέχεια στρίψαμε από τον Νο F612 για Breidavik και Latrabjarg. Στο Ladrabjarg σας περιμένει ο «γκρεμός της γονιμότητας», 12 χλμ. κάθετων βράχων με χιλιάδες θαλασσοπούλια στο δυτικότερο σημείο της ευρωπαϊκής ηπείρου. Στη συνέχεια, επιστροφή στο Patreksfjordur από τον ίδιο δρόμο και στροφή για το Bildudalur. Διανυκτέρευση στο hostel σε τετράκλινο (τιμή δωματίου 65 ευρώ τότε). http://www.hostel.is/Hostels/Bildudalur/
Σύνολο οδήγησης ημέρας 190 χλμ.

Ημέρα 5: Πρωινή αναχώρηση και οδήγηση κατά μήκος της ακτής από την οδό Νο 60. Χαρακτηριστικό τοπίο υψίπεδων και βαθιών φιορδ. Περίπατος και πικνικ στο Dynjandi δίπλα στους καταρράκτες. Συνέχιση μέσω της Νο 60 για το Thingeyri. Υπέροχα ορεινά τοπία. Στη συνέχεια η διαδρομή περνάει κατά μήκος του ιδιαίτερα θεαματικού φιορδ Dyrafjordur, 39 χλμ. μήκος και στενό στα περισσότερα σημεία του. Διανυκτέρευση σε τετράκλινο (τιμή δωματίου 80 ευρώ τότε) στο hostel του Korpudalur σε μια ονειρική κοιλάδα.http://www.hostel.is/Hostels/Korpudalur/
Συνολική διαδρομή ημέρας 110 χλμ.

Ημέρα 6: Αναχώρηση με προορισμό το παραδοσιακό ψαροχώρι Suduyeri και στη συνέχεια το Isafjordur, "πρωτεύουσα" των Δυτικών Φιορδ με 3.500 κατοίκους. Ευκαιρία για μαζικές προμήθειες στο σούπερ μάρκετ. Και πάλι οδήγηση κατά μήκος των φιορδ από την Νο 61 μέχρι το Heydalur όπου και το κατάλυμά μας σε δίκλινα (Τιμή δίκλινου δωματίου 32 ευρώ) στην ομώνυμη φάρμα. http://en.heydalur.is/
Συνολική διαδρομή ημέρας 200 χλμ.

Ημέρα 7: Οδήγηση από την Νο 61 με αρχική κατεύθυνση προς το Holmavik και στροφή στην Νο F643 που ακολουθεί το ανάγλυφο της ακτής Strandir με προορισμός το Djupavik, ένα από τα πιο απομονωμένα σημεία της Ισλανδίας. Περιήγηση κατά μήκος της ακτής Strandir πέρα από το Djupavik και μέχρι το τέρμα του δρόμου καμιά 30αριά χλμ. πιο βόρεια. Συνολική οδήγηση Heydalur-Djupavik 160 χλμ + 60 χλμ για το αλέ-ρετούρ από το Djupavik μέχρι το τέλος του δρόμου της ακτής Strandir = 220 χλμ για τις διαδρομές της ημέρας. Διαμονή στον ξενώνα του Djupavikhttp://www.djupavik.com/en_alfasteinn.php σε δίκλινα (τιμή 42 ευρώ το δίκλινο τότε)

Ημέρα 8: Οδήγηση από Djupavik προς Holmavik από τον ίδιο δρόμο της προηγούμενης μέρας, και από κει συνέχιση της Νο 61 ανατολικά με προορισμό το Saeberg. Σταματώ εδώ γιατί απ’ αυτό το σημείο και πέρα μπαίνουμε στο επόμενο κομμάτι του ταξιδιού, στον Βορρά της Ισλανδίας.


Κατάσταση των δρόμων στα Βεστφιρδιρ: Μερικώς ασφαλτοστρωμένοι, ή αλλιώς βατοί χωματόδρομοι στο συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής. Μόνο η διαδρομή της 4ης μέρας από την Νο F612 (από Breidavik μέχρι Latrabjarg) καθώς και η διαδρομή της 7ης μέρας από την Νο F643 κατά μήκος της ακτής Strandir για το Djupavik (και τα 30 χλμ πέρα απ’ αυτό) παρουσίαζαν κάποιες (ήπιες) δυσκολίες. Αλλά ακόμα και αυτά τα τμήματα είναι βατά και για τα συμβατικά αυτοκίνητα με προσεκτική οδήγηση. To κακό με τα συμβατικά αυτοκίνητα είναι ότι δεν τα καλύπτει καμιά ασφάλεια για οδήγηση σε δρόμους μαρκαρισμένους ως «F». Όλοι οι δρόμοι F, με τριψήφια αρίθμηση (όπως π.χ. η F612 και η F643) θεωρείται ότι προορίζονται μόνο για 4χ4. Ισλανδική υπερβολή κατά τη γνώμη μου αλλά … έτσι είναι. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται στα συμβατικά αυτοκίνητα να περάσουν από δρόμο F (εμείς πάντως συναντήσαμε μερικά), απλά ο ενοικιαστής παίρνει το (μικρό κατά τη γνώμη μου) ρίσκο να επιβαρυνθεί με την τυχόν ζημιά θα προκαλέσει στο αυτοκίνητο. Και εννοείται ότι πριν ξεκινήσει κανείς μια από τις παραπάνω διαδρομές F με συμβατικό αυτοκίνητο, καλό είναι να ρωτήσει όπου μπορεί αν έχει συμβεί πρόσφατα κάποιο έκτακτο γεγονός που έχει επιδεινώσει πρόσκαιρα την κατάσταση του δρόμου (κατολίσθηση, λασπουριά από καταρρακτώδεις βροχές κλπ.).

Βενζίνη: Αν και η περιοχή των Βεστφιρδίρ είναι πολύ αραιοκατοικημένη, θα βρείτε βενζινάδικα σε αρκετά τακτικά διαστήματα. Ωστόσο δεν θα βρείτε σε κανέναν από του δυο δρόμους F.
Πολλά από τα βενζινάδικα προσφέρουν δυνατότητα για μικροαγορές (μπισκότα, σοκολάτες, ξηρά τροφή), άλλα σερβίρουν και καφέ ή/και πρόχειρα γεύματα.
Πολλά επίσης είναι μόνο σελφ σέρβις ως προς την βενζίνη, δηλαδή ο ίδιος ο πελάτης γεμίζει το ρεζερβουάρ του και πληρώνει μέσω πιστωτικής κάρτας. Όλες οι αντλίες έχουν αναρτημένες σχετικές οδηγίες επί της διαδικασίας και στ’ αγγλικά, δεν θα δυσκολευτείτε, τα κατάφερα ακόμα κι εγώ που είμαι τεχνολογικά πρωτόγονη.
Τα παραπάνω δεν ισχύουν μόνο για τα Βεστφιρδίρ αλλά για όλα τα βενζινάδικα της χώρας.
 
Last edited by a moderator:

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Πολύ σημαντικά όλα όσα μας έγραψες, ευχαριστούμε πολύ για τις τόσες πολλές πληροφορίες!!
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Και που είναι η ιστορία???:roll:
Η ιστορία θα γραφτεί στο άμεσο μέλλον και θα είναι μια συμβατική ιστορία για όσους θελήσουν να εξερευνήσουν την Ισλανδία όχι με αυτοκίνητο αλλά με αεροπλάνα, λεωφορεία και βαπόρια!:p

Στα highlands που πήγατε δεν είναι που ζουν τα τρολς?:twisted:
 

isabelle

Member
Μηνύματα
904
Likes
4.184
Η ιστορία θα γραφτεί στο άμεσο μέλλον και θα είναι μια συμβατική ιστορία για όσους θελήσουν να εξερευνήσουν την Ισλανδία όχι με αυτοκίνητο αλλά με αεροπλάνα, λεωφορεία και βαπόρια!:p
Μάλλον για πιο αντισυμβατικά μου φαντάζουν τα παραπάνω! Άμα προσθέσεις δε και κανένα κανό και ποδήλατο θα σε παραδεχτώ! :D.

Στα highlands που πήγατε δεν είναι που ζουν τα τρολς?:twisted:
Έτσι λένε, αλλά ομολογώ ότι δεν είδαμε και πολλά. Κανένα για την ακρίβεια!:haha:
 

Sailor Moon

Member
Μηνύματα
106
Likes
45
Ε, η αλήθεια είναι ότι έτσι και μπεις στο φόρουμ, όλοι λίγο πολύ κολλάμε!
Καλώς ήρθες στην παρέα Sailor Moon, κι άσε τον άντρα να σου λέει. Κανένας δεν αποδίδει στη δουλειά αν παράλληλα δεν ονειρεύεται!
Ε αγανάκτησε ο καημένος γιατι σας διαβάζω και πολύ καιρό,από τον Μάρτη συγκεριμένα, απλά δεν είχα γραφτεί.Όλη την ώρα τον φωνάζω να του δείξω τις φωτογραφίες,του διαβάζω μερικά αποσπάσματα απο τις ιστορίες!
Καλά την τελευταία πρόταση θα την κάνω σλόγκαν κάθε φορά που θα γκρινιάζει:lol:!!!
Αχ αυτα τα όνειρα που ευτυχώς (ακόμα) ειναι τσάμπα και αν και μας τα τσαλαπατήσε η κρίση δημιουργήσαμε καινούρια και ίσως και πιο ουσιώδη!!

Το πλατσουρισμά σας και το γεύμα σας πολύ το ζήλεψα!!!

Αυτό δεν παίζει γιατί στην Ισλανδία έχουν τζάμπα θέρμανση με γεωθερμική ενέργεια, οπότε τα καλοριφέρ δουλεύουν όλο το χρόνο (και το καλοκαίρι) και τα σπίτια είναι πολύ ζεστά!:D

:haha: σωστοος!!το ξέρω μιας και ο άντρας μου ειναι ολίγον πορωμένος με τις εναλλακτικές μορφές θέρμανσης και μου το έχει πει.
Καλά οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά!!

Εντωμεταξύ τώρα συνειδητοποίησα ότι τόση ώρα "άντρα μου" τον ανεβάζω "άντρα μου" τον κατεβάζω και δεν με έχει στεφανωθεί ακόμα:bleh:!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.608
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom