• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Περιαγωγή δεδομένων με What's up

tsehos

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Περιαγωγή δεδομένων για συνδρομητές what’s up.


Όταν εισέλθουμε σε ξένη χώρα έχουμε στο μυαλό μας ότι πρέπει να έχουμε τα δεδομένα απενεργοποιημένα, για να μην υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις.

Επιλέγουμε ένα από τα παρακάτω πάσο και στη συνέχεια ενεργοποιούμε τα δεδομένα καθώς και την περιαγωγή δεδομένων από της ρυθμίσεις της συσκευής.

Στέλνουμε στο 1256

EUDATAS (Με 2€ παίρνεις 10 MBγια 24 ώρες)

EUDATAM (Με 5€ παίρνεις 50 MBγια 24 ώρες)

EUDATAL (Με 15€ παίρνεις 150 MBγια 7 ημέρες)

Στο πακέτο των 5 και 15 ευρώ αφού καταναλωθούν τα αντίστοιχα MB συνεχίζεις να έχεις απεριόριστο ίντερνετ με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορούμε να αναζητήσουμε στο siteτης cosmote το travel & surf.


Σε περίπτωση που δεν φαίνεται να έχουμε συνδεθεί στο ίντερνετ ακολουθούμε την εξής διαδικασία:

Απενεργοποιούμε τα δεδομένα και τα ενεργοποιούμε ξανά επίσης κάνουμε το ίδιο και με τη συσκευή.

Εάν το πρόβλημα συνεχιστεί κάνουμε το εξής:

Απενεργοποιούμε τα δεδομένα.

Πηγαίνουμε στην επιλογή φορέα, απενεργοποιούμε την επιλογή ¨αυτόματα¨ και επιλέγουμε ένα από τα δίκτυα που είναι στη λίστα (καλό είναι να γνωρίζουμε με ποια τοπικά δίκτυα συνεργάζεται ο πάροχος μας, για να μην κάνουμε επιπλέον κόπο)

Ενεργοποιούμε τα δεδομένα και κάνουμε επανεκκίνηση τη συσκευή.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχιστεί επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία επιλέγοντας ένα άλλο δίκτυο.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορούμε να καλέσουμε στο 00306971013888 (Η χρέωση εξερχόμενης κλήσης είναι περίπου 0.30/λεπτό, μπορούμε όμως να τους ζητήσουμε να μας καλέσουν πίσω, εξηγώντας τους ότι βρισκόμαστε στο εξωτερικό, με χρέωση εισερχόμενης κλήσης περίπου 0.06/λεπτό)
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.973
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Σε περίπτωση που δεν φαίνεται να έχουμε συνδεθεί στο ίντερνετ ακολουθούμε την εξής διαδικασία:

Απενεργοποιούμε τα δεδομένα και τα ενεργοποιούμε ξανά επίσης κάνουμε το ίδιο και με τη συσκευή.

Εάν το πρόβλημα συνεχιστεί κάνουμε το εξής:

Απενεργοποιούμε τα δεδομένα.

Πηγαίνουμε στην επιλογή φορέα, απενεργοποιούμε την επιλογή ¨αυτόματα¨ και επιλέγουμε ένα από τα δίκτυα που είναι στη λίστα (καλό είναι να γνωρίζουμε με ποια τοπικά δίκτυα συνεργάζεται ο πάροχος μας, για να μην κάνουμε επιπλέον κόπο)

Ενεργοποιούμε τα δεδομένα και κάνουμε επανεκκίνηση τη συσκευή.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχιστεί επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία επιλέγοντας ένα άλλο δίκτυο.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορούμε να καλέσουμε στο 00306971013888 (Η χρέωση εξερχόμενης κλήσης είναι περίπου 0.30/λεπτό, μπορούμε όμως να τους ζητήσουμε να μας καλέσουν πίσω, εξηγώντας τους ότι βρισκόμαστε στο εξωτερικό, με χρέωση εισερχόμενης κλήσης περίπου 0.06/λεπτό)
Τα βήματα αυτά αποσκοπούν στο να κάνει ξανά register σε κάποιο δίκτυο κινητής η συσκευή/SIM σου. Τα συγκεκριμένα βήματα μπορεί να ποικοίλουν ανάλογα με τον τύπο της συσκευής και τις συνεργασίες των διαφόρων δικτύων. Συνήθως το power-off και power-on μετά από 3-4 λεπτά λύνει το πρόβλημα για όλες τις συσκευές.
 

kill_bill

Member
Μηνύματα
183
Likes
262
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Αγία Πετρούπολη
Πήγα πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο χωρίς να κάνω περιαγωγή ή κάτι άλλο.

Μόλις προσγειώθηκα στο Γκάτγουικ μου ήρθε μήνυμα για τις χρεώσεις:

0,23 euros το λεπτό ομιλία (εξερχόμενες)
0,06 το λεπτό εισερχόμενες
0,07 το sms
0,25 το mb ίντερνετ

Οι χρεώσεις αυτές ισχύουν για τους κατόχους Whats Up γενικώς στην Ε.Ε. και ήταν καλύτερες από τις αντίστοιχες τις κοπέλας μου που έχει σύνδεση.
 

tsehos

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Τα βήματα αυτά αποσκοπούν στο να κάνει ξανά register σε κάποιο δίκτυο κινητής η συσκευή/SIM σου. Τα συγκεκριμένα βήματα μπορεί να ποικοίλουν ανάλογα με τον τύπο της συσκευής και τις συνεργασίες των διαφόρων δικτύων. Συνήθως το power-off και power-on μετά από 3-4 λεπτά λύνει το πρόβλημα για όλες τις συσκευές.
Ο λόγος που το έγραψα αυτό είναι Γτ όταν πήγα δεν είχα Ίντερνετ για πολυ ώρα, έτσι και επανεκκίνηση έκανα και τα δεδομένα ανοιγόκλεισα και την περιαγωγή αλλα μετα απο 2 ώρες Δεν είχα συνδεθεί. Σκέφτηκα λοιπόν ότι καλό θα είναι να ξέρει κάποιος ένα βήμα παραπάνω και να προσπαθήσει να το διορθώσει απο μόνος του ή και με την τηλεφωνική βοήθεια της cosmote
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.706
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom