• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Olympic Air Ολυμπιακή: Τέλος στις πτήσεις από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο

fotast

Member
Μηνύματα
9.727
Likes
15.153
Η συνομωσία πήγαινε στον προηγούμενο που μιλούσε για ¨θεάρεστες" προσπάθειες.
Επί τής ουσίας .Μπορεί να λειτουργήσουν δύο εταιρείες στήν Ελλάδα σήμερα;
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Εγω αυτο που ξερω, ειναι οτι με αυτον τον τροπο, αν θυμαμαι καλα, για τριτη φορα τα τελευταια χρονια, οι δυο εταιρειες επιχειρουν την συγχωνευση τους. Κι αν αυτο, δεν ονομαζεται μονοπωλιο και καρτελ, τοτε τι ονομαζεται....εδω, αποχωρωντας η Cyprus απο το Αθηνα-Θεσσ/νικη και οι τιμες των εισιτηριων εκτοξευτηκαν, φανταστειτε τι εχει να γινει, αν δημιουργηθει το μονοπωλιο που επιζητουν κι επισημα, γιατι ανεπισημα, μεταξυ τους, το ειχαν ηδη κανει...Ευχομαι κι ελπιζω ομως, κι αυτην την φορα η Ευρωπαικη Επιτροπη Ανταγωνισμου, να σταματησει την ''θεαρεστη'' προσπαθεια, δημιουργιας ενος ακομη μονοπωλιου, σε αυτην την χωρα....
Προσπαθώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις αλλά αδυνατώ...

Πρώτα απ' όλα οι τιμές των εισιτηρίων για SKG μετά την αποχώρηση της CY συνέχισαν να είναι όπως ήταν... ενδεικτικά αναφέρω ότι κάποιοι θα πετάξουν τον Οκτώβρη για SKG με επιστροφή στα 100€... μην λέμε λοιπόν ότι θέλουμε για να δημιουργούμε εντυπώσεις...

Αλλά ας πάμε στα πιο σημαντικά... για ποιο μονοπώλιο και ποιο ολιγοπώλιο μιλάμε ρε παιδιά? Χαμπάρι δεν έχετε πάρει τι συμβαίνει? Εδώ και χρόνια φωνάζω εδώ μέσα ότι 2 αεροπορικές εταιρίες δεν χωράνε στην Ελλάδα... πια επιτροπή ανταγωνισμού και παπαριές μας λέτε... η ΟΑ πέθανε, πάει, κλείνει... ούτε συγχώνευση πάει να γίνει πλέον ούτε τίποτε... απλά η μια εταιρία θα κλείσει και κανένας δεν θα μπορεί να πει τίποτε... αυτό που ψάχνουν όλοι τώρα είναι μια φόρμουλα για τα άγονα, όταν βρεθεί κι αυτή η ΟΑ θα γίνει και επίσημα μακαρίτισα... και οι 2 εταιρίες μπαίνουν με τα τσαρούχια μέσα και επειδή το μαγαζί είναι ιδιωτικό και κανένας δεν γουστάρει να ρίχνει λεφτά σε ένα πηγάδι δίχως πάτο, το ένα μαγαζί από τα δύο βάζει λουκέτο... όσοι έχουν αντίρρηση να μαζέψουν ρεφενέ λεφτά να ανοίξουν δική τους εταιρία...

Οι συνθήκες στον χώρο των αεροπορικών εταιριών είναι ιδιαίτερα δύσκολες, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκόσμια... σχεδόν καθημερινά εταιρίες κλείνουν και εταιρίες συγχωνεύονται γιατί μόνες τους δεν μπορούν να επιβιώσουν... εξαίρεση είναι οι εταιρίες του κόλπου, όπου τα λεφτά τρέχουν σαν το πετρέλαιο και οι Τούρκοι, που αναπτύσσονται ραγδαία γιατί πληρώνει ο Ερντογάν με κρατικό χρήμα... όταν η Τουρκική οικονομία φουντάρει, γιατί είναι θέμα χρόνου να φουντάρει, είναι σίγουρο ότι θα φουντάρει και ΤΚ... επειδή όμως εδώ στο Ελλάντα δεν μας κόβω να τρώμε με χρυσά κουτάλια και συνεπώς χλωμό το βλέπω να ξαναγίνει μια κρατική αεροπορική εταιρία, να παρακαλάτε να υπάρχει η Α3 και η κρατική επιχορήγηση για τα άγονα γιατί σας βλέπω να πηγαίνετε στα νησιά κολυμπώντας...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Όταν οι υποστηρικτές της "δήθεν" ελεύθερης αγοράς χειροκροτούν τα ιδιωτικά μονοπώλια.
Έχετε μπερδέψει τον Καπιταλισμό με τη Φεουδαρχία.
Σύντροφε, σε μια ρημαγμένη οικονομικά Ελλάδα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές... πρώτα απ' όλα η παλιά ΟΑ έτσι όπως λειτουργούσε, μπαίνοντας 1 μύριο μέσα την ημέρα δεν ήταν λύση... η εταιρία έπρεπε να κλείσει και να φτιαχτεί από την αρχή ή να την πάρει κάποιος τρελός που θα πέταγε μερικά εκατομμύρια στη θάλασσα.... ε ο τρελός βρέθηκε, του την φόρτωσαν πήραν και το κατιτις τους και αυτός άντεξε 3-4 χρόνια... κρατικές αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο, εκτός από την ένδοξη CUBANA και την ακόμα πιο ένδοξη AIR KORYO δεν γνωρίζω να υπάρχουν... τις θαυμάζω και τις υπολήπτομαι αλλά δεν ξέρω πολλούς που θα ήθελαν να είχαν τέτοιες εταιρίες στην χώρα τους... σύμφωνα λοιπόν με τις παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες το μέλλον της ΟΑ ήταν προδιαγεγραμμένο χρόνια τώρα... το ξαναλέω, ας είμαστε ρεαλιστές και ας μην λαϊκίζουμε...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό.Να κοιτάξεις λίγο αυτό με τη διχασμένη προσωπικότητα μην εξελιχθεί σε τίποτα χειρότερο.
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Το ότι δηλαδή, το μάρκετινγκ της Νέας Ολυμπιακής ήταν το καλύτερο και πιο πετυχημένο που μπορούσε να υπάρξει.

Το ότι ήταν τόσο εξαιρετική η προσπάθειά τους που φταίει ο κόσμος που της γύρισε την πλάτη, αλλά και η κρίση που δεν αφήνει το περιθώριο σε κανέναν να πετάξει.

Το ότι δηλαδή οι εταιρείες μας έχουν χάσει την έννοια της προσφοράς και τις μετέτρεψαν σε έναν κακό αχταρμά, είναι αποτέλεσμα της κρίσης και μόνο.

Όχι...δεν μου αρέσει η λογική ότι για όλα φταίει η κρίση. Δεν είδα κανένα έξυπνο μάρκετινγκ...καμία πολιτική ενάντια στην κρίση. Η ιδιωτική πρωτοβουλία που θα έπρεπε να ξεπεράσει τους πολιτικούς και την κάκιστη νοοτροπία τους, είναι απλά σκυλάκια τους που τρέχουν πίσω από τις επιδοτήσεις.... όλες οι υπόλοιπες πολιτικές που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν...τις άφησαν στον αυτόματο πιλότο.

Ας βάλουμε επιτέλους την άκρη το "ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ" και ας επιδιώξουμε το "ΓΙΝΕΤΑΙ!!!". Και ας αλλάξουμε επιτέλους κι εμείς σαν καταναλωτές (κι αυτό απευθύνεται και σ' αυτούς που μόνιμα γκρινιάζουν, αλλά και σε όσους ζούνε μόνιμα σε ένα ροζ συννεφάκι και ενθουσιάζονται ακόμη και με μια προσφορά του τύπου... Ρώμη στα 200 Ευρώ το πήγαινε-έλα και ας είναι χάλια και οι ώρες!

(χαθήκαμε ωρέ!) :)
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Κανένας διχασμός προσωπικότητας... απλά το να επαναλαμβάνουμε μονότονα για τα μονοπώλια χωρίς να βλέπουμε την πραγματικότητα καταντά κουραστικό... οι επιλογές είναι τρεις, σύμφωνα με την παγκόσμια αεροπορική πραγματικότητα... το πρότυπο των εταιριών του κόλπου βλέπε Emirates , το κρατικό πρότυπο βλέπε CUBANA και το πρότυπο των συμμαχιών βλέπε LUFTHANSA και σια... αν εσύ βλέπεις άλλη λύση με χαρά να την κουβεντιάσω... η απόφαση για τι είναι ρεαλιστικά ορθό προφανής... το ιδεατό θα ήταν μια αξιόπιστη κρατική εταιρία αλλά αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και είναι προφανές το γιατί...

Ξεπούλημα της ΟΑ στον Βγενόπουλο δεν ήταν όπως αποδείχθηκε, γιατί η εταιρία φαλίρισε και δεν την φαλίρισε ο Βγενό αλλά οι οικονομικές συνθήκες... καρτέλ δεν υπάρχει γιατί η αγορά είναι στο κόκκινο και επίσης μονοπώλιο δεν υπάρχει γιατί όποιος γουστάρει αγοράζει 10 αεροπλάνα και πετάει όπου του γουστάρει... τα πράματα είναι ακριβώς έτσι... όσοι τα βλέπετε αλλιώς μάλλον είστε εκτός πραγματικότητας...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Χρησιμοποιείς τα ίδια επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι υπέρμαχοι του κλεισίματος της ΕΡΤ μόνο που σε εκείνο το νήμα παίρνεις εκ διαμέτρου αντίθετη θέση.Γι'αυτό σου ξαναλέω κοίτα το.

Τι να κάνεις,δεν μπορούν να σε συμπαθήσουν όλοι.Πρέπει να διαλέξεις κοινό.


μονοπώλιο δεν υπάρχει γιατί όποιος γουστάρει αγοράζει 10 αεροπλάνα και πετάει όπου του γουστάρει...
Κι ύστερα μιλάς για λαϊκισμό;
 
Last edited by a moderator:
Μηνύματα
626
Likes
144
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλί
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη & Ισλανδία!!!
Αυτή η... κακόμοιρη Θεσ/νίκη, στο τέλος θα μείνει... στεγνή από δρομολόγια, εντός και εκτός συνόρων!
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μα τι λες τώρα... η ΕΡΤ παράγει ή έστω πρέπει να παράγει πολιτισμό και επιβάλλεται να υπάρχει, έστω κι αν την χρηματοδοτεί το κράτος... ανά τον κόσμο υπάρχουν εκατοντάδες κρατικοί τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί οι οποίοι προσφέρουν τα μάλα στα πολιτιστικά δρώμενα κάθε τόπου... στον αντίποδα υπάρχουν μόνο δύο κρατικές αεροπορικές εταιρίες... συνεπώς το παράδειγμά σου είναι άστοχο για να μην πω αφελές, για τον απλό λόγο ότι η ΟΑ δεν προάγει πολιτισμό ούτε προσφέρει κοινωνικό έργο πετώντας στο Λονδίνο και την Ρώμη... κοινωνικό έργο προσφέρουν οι πτήσεις προς τα άγονα νησιά, οι οποίες επιδοτούνται και φυσικά με κάθε κόστος πρέπει να επιδοτούνται...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ενώ το ότι η σύνδεση μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας εξαρτάται από μία και μοναδική εταιρεία το βρίσκεις αμελητέο.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Η σύνδεση μεταξύ των δύο μεγαλυτέρων πόλεων της χώρας ΔΕΝ εξαρτάται από μια αεροπορική εταιρία... και σιδηρόδρομος υπάρχει και ΚΤΕΛ και ιδιωτικά αυτοκίνητα... όπου υπάρχει πρόβλημα προσέγγισης, τότε υπάρχουν και σωστά υπάρχουν, ειδικές διατάξεις περί άγονων και το κράτος ως οφείλει, επιδοτεί αυτές τις γραμμές είτε αεροπορικά είτε ακτοπλοϊκά, έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα μετακίνησης...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.749
Μηνύματα
911.055
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom