silversurfer
Moderator
- Μηνύματα
- 2.386
- Likes
- 3.871
- Επόμενο Ταξίδι
- Ανδαλουσία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γύρος Του Κόσμου
Η πτήση Μπέργκαμο – Φεζ ήταν ίσως η πιο yolo που έχω βρεθεί Πως θα μπορούσε να ήταν αλλιώς όταν σε αυτήν επέβαιναν Μαροκινοί, Ιταλοί, Γάλλοι κ Ελληνάρες (εκτος απο μας). Οι φωνές κ τα γέλια έδιναν κ έπαιρναν, επιβάτες πηγαινοέρχονταν all the time, Ιταλίδες (ως επι το πλείστον) ξεψάχνιζαν οτι προσφορά σε αρώματα είχε στα duty free κ είχαμε κ παιδάκια --- πολλά παιδάκια. Ντάξει δεν χαλαστήκαμε κιόλας δεν είμαστε τπτ περίεργοι. Προσγειωθήκαμε γύρω στις 19:30 στο καινούριο αεροδρόμιο της Φεζ το οποίο έχει πολύ ιδιαίτερο design ή για να το θέσω στην αργκό των μηχανικών .. ήταν μια αρχιτεκτονιά !!!
Λίγο να βγάλουμε καμιά φωτογραφία, λίγο η ουρά για τον έλεγχο διαβατηρίων, λίγο να βρούμε ΑΤΜ που να δέχεται την Revolut , έφυγε μια ώρα γεμάτη. Έχοντας διαβάσει την ιστορία της @dim kyr για το Μαρόκο, δεν ήθελα επουδενί να ψάχνω το Dar μέσα στη μεγαλύτερη μεδίνα του κόσμου νυχτιάτικα, συνεπώς κανονίσαμε παραλαβή μεσω του καταλύματος. Φτάνοντας στην άκρη της παλιάς πόλης, μας περίμενε η γαλλίδα ιδιοκτήτρια του Dar η οποία --- κλασικά --- επισκέφθηκε το Μαρόκο με τον άντρα της, καραγουστάρανε κ παρατήσανε τη ζωή στη Γαλλία για να γίνουν ξενοδόχοι. Αν μαθαίνανε κ καμιά λέξη αγγλικά περα απτα βασικά ....
Αυτή ήρθε μαζι με ενα παλικάρι κ ενα καρότσι στο οποίο βάλαμε βαλίτσες κ τσάντες για να μην τα χαντακώσουμε στα δρομάκια της παλιάς πόλης. Μια κ δυο ξεκινάει, δρόμο παίρνει δρομάκι αφήνει, να μας λεει - να θυμάστε αυτο το κτήριο κ να θυμάστε εκείνο ... (εμεις φυσικά την άλλη μερα δε θυμόμασταν κανενα !!). Το βράδυ εκείνο το κομμάτι της μεδίνα δεν ηταν κ πολυ θελκτικό – για την ακρίβεια ήταν λίγο creepy --- ελάχιστες φάτσες, σκουπίδια, σοκάκια, κλειστά μαγαζάκια, μπάζα, σε φάση που την Μ. την έπιασε ένα σύγκρυο. Οσο στρίβαμε στα σοκάκια μου έλεγε : Είσαι σίγουρος, εδω θα μείνουμε ?
Όταν όμως άνοιξε η πόρτα του Dar Melody κατάπιε τη γλώσσα της κ ξέχασε μονομιάς τις ανησυχίες της. Οι Γάλλοι είχαν κάνει εκπληκτική δουλειά μετατρέποντας ενα ερείπιο κυριολεκτικά σε μια πανέμορφη παραδοσιακή κατοικία. Το πρώτο βράδυ χαζεύαμε το εσωτερικό κ τη διακόσμηση, το δωμάτιο μας άλλα κ όσα άλλα δωμάτια ήταν άδεια εκείνο το βράδυ κ ξεχάσαμε κ να φάμε. Ευτυχώς είχαμε μαζί μας προμήθειες, ασε που η pizza στη citta alta του Μπέργκαμο μας είχε κάτσει λιγο βαριά.
Γευστικό κ πλούσιο το πρωινό το πρωί κ πριν ξεκινήσουμε για τη βόλτα μας στη πόλη έπρεπε να περάσουμε απο ΚΤΕΛ κ ΟΣΕ καθώς ακολουθούσε Παρασκευή κ τα δρομολόγια είχαν αυξημένη ζήτηση. Δασκαλεμένοι απτη Γαλλίδα να μην δώσουμε πάνω απο 20 dirham πάμε στην πλησιέστερη bab (πύλη) να ψάξουμε για petit taxi. Μας πλησιάζει ενας μπάρμπας, θα σας πάω εγω με την άμαξα λεει. Πόσο ? Seventeen … αποκρίνεται .. Σεβεντίν ? ρωτάω εγώ τονίζοντας το «τιν» .. ναι σεβεντιν λεει αυτος, αντε παμε.
Στην αρχή ειχε ενα χαζι άλλα οταν βγήκαμε στη λεωφόρο, μας περνούσαν τα αυτοκίνητα, τα άλογα αγκομαχούσαν κ μεις τρώγαμε το καυσαέριο στη μαπα, ε δεν το λες κ ευχάριστη εμπειρία Φτάνοντας στο ΚΤΕΛ το σεβεντίν έγινε αυτομάτως σέβεντυ (!!!) κ μπερδεύτηκες να μου λεει, ξαφνικά να ξεχνάει τα αγγλικά του κ τελικά μας άκουσε ολο το ΚΤΕΛ, κόσμος να μαζεύεται κ να διαπραγματεύονται όλοι !!! , εν τέλει του άφησα 30 πάνω στο κάρο κ του λεω αυτά ειναι , κ αν δε σαρέσουν, je m’en fous (οχι γιατί το χειρίζομαι κ το γαλλικό αμα λάχει ). Φουρτουνιασμένος φτάνω στα γκισέ κ ευτυχώς που λόγω αυξημένης ζήτησης η εταιρεία αποφάσισε να βάλει εξτρα λεωφορείο το μεσημέρι καθώς το πρωινό δρομολόγιο ήταν booked εδω κ μέρες.
Στην έξοδο μπαίνουμε σε ενα petit taxi κ πριν πω οτιδηποτε άλλο, του λεω του οδηγού οτι διαπραγματεύσεις δε κάνω κ να βάλει ταξιμετρο (ναι εχει κ τέτοια στο Μαρόκο !!!) ... πλήρωσε ο κακομοίρης τη τσαντίλα που μου δημιούργησε ο αμαξάς ΚΤΕΛ – ΟΣΕ μας κόστισε 8 dirham – τσάμπα πράμα. Ο ΟΣΕ στη Φέζ είναι μεγάλο κ όμορφο συγκρότημα με εμπορικά μαγαζιά εντος του κτηρίου. Εκεί βρήκαμε κ κατάστημα της Maroc Telecom κ βάλαμε μια SIM card γεμάτη με megabytes για τις επόμενες μέρες. Στον ΟΣΕ ευτυχώς πετύχαμε σε υπάλληλο που γνώριζε αγγλικά καθώς θέλαμε να αγοράσουμε εισητήρια απο άλλη πόλη κ για άλλη μέρα. Του τα έγραψα κ σε ενα χαρτάκι για να είμαστε σίγουροι άλλα το παλικάρι ήταν κομπλέ.
Κ αφου ξεμπερδέψαμε με τα διαδικαστικά είμασταν έτοιμοι να ξεχυθούμε στην πόλη. Είχα κατεβάσει κ το maps.me κ πίστευα (ο αφελής) οτι δε θα έχουμε προβλήματα στο orientation. Ξεκινάμε να πιούμε ενα καφε σε μια όμορφη πλατειούλα με πολυ κόσμο κ με κάτι μάστορες να κοπανάνε κατι σίδερα. Είχε το χάζι του άλλα μετα απο ενα σημείο ο ήχος έγινε ανυπόφορος.
Βόλτες απο δω, βόλτες απο κει, περνάμε απτο Karaouyine mosque, must κατα τον οδηγό μας ... μονο που δεν προσέξαμε οτι η είσοδος απαγορεύεται σε μη μουσουλμάνους. Εν τέλει χαζέψαμε απο την είσοδο το όμορφο courtyard κ ξεκινήσαμε να βρούμε τα περίφημα tanneries.
Ωραία τα έλεγε η εφαρμογή άλλα καθε λίγο κ λιγάκι το κινητό έχανε το GPS κ η εφαρμογή εμας με συνέπεια να αναλάβει η Μ. με το «ρωτώντας πας στην πόλη». Ανεβαίνουμε λοιπόν στο μαγαζί με τα δερμάτινα, βάζουμε κ λίγο μεντα στη μυτη για να τη παλέψουμε με τη μυρωδιά κ είδαμε απο ψηλά τα βυρσοδεψία κ κατι τύπους χωμένους μεσα ως τα γόνατα – πως τη παλεύουν με αυτη τη μυρωδιά καθημερινά !!!!
Βγάλαμε κάμποσες φωτογραφίες όμως η καρδιά της Μ. φτερούγιζε για άλλα πράγματα. Τα μαγαζιά εκεί full απο δερμάτινες τσάντες της επέφεραν πολλαπλούς οργασμούς
– κόψε το χαμόγελο κ τον ενθουσιασμό της έλεγα, οσο σε βλέπουν σε έκσταση τοσο λιγότερα παζάρια θα μπορέσουμε να τους κάνουμε.
Μάταιος κόπος, το χαμόγελο είχε διαγραφεί στο πρόσωπο της ωσάν το Τζόκερ κ το τσακάλι ο μαγαζάτορας το εκμεταλλεύτηκε δεόντως. Φορτωμένοι με τις τσάντες κ με την Μ. μες τη τρελή χαρά ξεκινήσαμε για τη madrasa Bou Inania , τη μοναδική στη Φεζ η οποία διατελούσε κ τζαμί άλλα κ εκπαιδευτικό κέντρο της εποχής. Όμορφο εσωτερικό, φωτογενές διάκοσμος στο επαναλαμβανόμενο μοτίβο στο Μαρόκο – πολύχρωμα πλακάκια δημιουργούσαν γεωμετρικά σχήματα τα οποία πολλές φορές είχαν κάποια σημασία στο Ισλάμ.
Κ άλλες βόλτες πάνω κάτω ώσπου κυριολεκτικά .... χαθήκαμε !!! Αποκαμωμένοι απτο πολυ περπάτημα ξεκινήσαμε να βρούμε το δρόμο του γυρισμού. Το Dar μας ήταν σε ένα στενάκι μεσα σε ενα στενό ενος στενού. Κλάφτα δλδ. Το maps.me μας έβγαζε στο περίπου που είμασταν όμως όσο πλησιάζαμε, χάναμε το GPS κ μας έβγαζε αλλου γι’αλλου. Φτάνουμε σε μια γεφυρούλα, μμμ απο δω ξαναπεράσαμε κατσε να πιούμε κανα καφε. Ρωτάμε εκει στο μαγαζί ο ενας έλεγε απο δω ο άλλος απο εκει. Μααααααααααααααλιστα ....
Ξεκινάμε με το «απο δω» τζίφος, λεμε θα πάμε με τον «απο εκει». Βγαίνουμε σε ενα μικρό mosque το οποίο είχαμε βάλει σημαδι κ θυμόμασταν οτι ήταν δίπλα στο Dar μας. Ε λοιπόν αυτο ηταν δίπλα άλλα εμεις δεν μπορούσαμε να το βρουμε με τπτ. Άλλος μας έλεγε απο δω, πηγαίναμε βρισκόμασταν αλλου γι’αλλου , αλλος απο εκει τζίφος, το GPS τα ειχε παίξει κ τα νευρα μας τσατάλια καθώς ψάχναμε πανω απο μια ωρα. Δε βρίσκαμε ουτε κανένα απο αυτα τα πιτσιρίκια που ξέρουν τα πάντα να του δώσουμε κανα ευρω να μας βγάλει απτη μιζέρια μας. Με τα πολλά πετυχαίνουμε εκει ενα παλικάρι, το ξέρω λεει, θα σας παω
Όντως είμασταν σχετικά κοντά άλλα κ τόσο μακριά. Well spend euro δε το μετάνιωσα στιγμή. Ξεκουράσαμε τα κορμιά μας, απολαύσαμε τη δωματιάρα μας άλλα κάποια στιγμή πεινάσαμε κ τότε με τρόμο σκεφτήκαμε πως αν με το φως του ηλίου δε βρήκαμε άκρη, τι θα γινει μεσα στο σκοτάδι Οι σκέψεις για κανα κυριλε εστιατόριο πήγαν στην άκρη κ τη λύση έδωσε ο σύζυγος της γαλλίδας ο οποίος προθυμοποιήθηκε να μας πετάξει μεχρι ενα γνωστό του μαγαζί. Η Μ. έβγαζε φωτογραφίες τις γωνίες κ γω έγραφα σε χαρτι τις κινήσεις μας (περνας τη γεφυρούλα, στρίβεις δεξιά, όλο ευθεία, τεταρτο στενό αριστερα κλπ κλπ)
Όποιος καεί στο χυλό φυσάει κ το γιαούρτι. Το φαγητό ψιλομέτριο (παραγγείλαμε παραδοσικά tajine) άλλα εντάξει δεν είχαμε κ υψηλές προσδοκίες. Τελικά στο γυρισμό δε χρειαστήκαμε ουτε τις φωτογραφίες ουτε τα χαρτάκια, δείγμα οτι αρχίσαμε σιγά σιγά να δημιουργούμε στο μυαλό μας ενα μινι χάρτη της περιοχής, μονο που ήταν αργά καθώς την επομένη το πρωί φεύγαμε.
Λίγο να βγάλουμε καμιά φωτογραφία, λίγο η ουρά για τον έλεγχο διαβατηρίων, λίγο να βρούμε ΑΤΜ που να δέχεται την Revolut , έφυγε μια ώρα γεμάτη. Έχοντας διαβάσει την ιστορία της @dim kyr για το Μαρόκο, δεν ήθελα επουδενί να ψάχνω το Dar μέσα στη μεγαλύτερη μεδίνα του κόσμου νυχτιάτικα, συνεπώς κανονίσαμε παραλαβή μεσω του καταλύματος. Φτάνοντας στην άκρη της παλιάς πόλης, μας περίμενε η γαλλίδα ιδιοκτήτρια του Dar η οποία --- κλασικά --- επισκέφθηκε το Μαρόκο με τον άντρα της, καραγουστάρανε κ παρατήσανε τη ζωή στη Γαλλία για να γίνουν ξενοδόχοι. Αν μαθαίνανε κ καμιά λέξη αγγλικά περα απτα βασικά ....
Αυτή ήρθε μαζι με ενα παλικάρι κ ενα καρότσι στο οποίο βάλαμε βαλίτσες κ τσάντες για να μην τα χαντακώσουμε στα δρομάκια της παλιάς πόλης. Μια κ δυο ξεκινάει, δρόμο παίρνει δρομάκι αφήνει, να μας λεει - να θυμάστε αυτο το κτήριο κ να θυμάστε εκείνο ... (εμεις φυσικά την άλλη μερα δε θυμόμασταν κανενα !!). Το βράδυ εκείνο το κομμάτι της μεδίνα δεν ηταν κ πολυ θελκτικό – για την ακρίβεια ήταν λίγο creepy --- ελάχιστες φάτσες, σκουπίδια, σοκάκια, κλειστά μαγαζάκια, μπάζα, σε φάση που την Μ. την έπιασε ένα σύγκρυο. Οσο στρίβαμε στα σοκάκια μου έλεγε : Είσαι σίγουρος, εδω θα μείνουμε ?
Όταν όμως άνοιξε η πόρτα του Dar Melody κατάπιε τη γλώσσα της κ ξέχασε μονομιάς τις ανησυχίες της. Οι Γάλλοι είχαν κάνει εκπληκτική δουλειά μετατρέποντας ενα ερείπιο κυριολεκτικά σε μια πανέμορφη παραδοσιακή κατοικία. Το πρώτο βράδυ χαζεύαμε το εσωτερικό κ τη διακόσμηση, το δωμάτιο μας άλλα κ όσα άλλα δωμάτια ήταν άδεια εκείνο το βράδυ κ ξεχάσαμε κ να φάμε. Ευτυχώς είχαμε μαζί μας προμήθειες, ασε που η pizza στη citta alta του Μπέργκαμο μας είχε κάτσει λιγο βαριά.
Γευστικό κ πλούσιο το πρωινό το πρωί κ πριν ξεκινήσουμε για τη βόλτα μας στη πόλη έπρεπε να περάσουμε απο ΚΤΕΛ κ ΟΣΕ καθώς ακολουθούσε Παρασκευή κ τα δρομολόγια είχαν αυξημένη ζήτηση. Δασκαλεμένοι απτη Γαλλίδα να μην δώσουμε πάνω απο 20 dirham πάμε στην πλησιέστερη bab (πύλη) να ψάξουμε για petit taxi. Μας πλησιάζει ενας μπάρμπας, θα σας πάω εγω με την άμαξα λεει. Πόσο ? Seventeen … αποκρίνεται .. Σεβεντίν ? ρωτάω εγώ τονίζοντας το «τιν» .. ναι σεβεντιν λεει αυτος, αντε παμε.
Στην αρχή ειχε ενα χαζι άλλα οταν βγήκαμε στη λεωφόρο, μας περνούσαν τα αυτοκίνητα, τα άλογα αγκομαχούσαν κ μεις τρώγαμε το καυσαέριο στη μαπα, ε δεν το λες κ ευχάριστη εμπειρία Φτάνοντας στο ΚΤΕΛ το σεβεντίν έγινε αυτομάτως σέβεντυ (!!!) κ μπερδεύτηκες να μου λεει, ξαφνικά να ξεχνάει τα αγγλικά του κ τελικά μας άκουσε ολο το ΚΤΕΛ, κόσμος να μαζεύεται κ να διαπραγματεύονται όλοι !!! , εν τέλει του άφησα 30 πάνω στο κάρο κ του λεω αυτά ειναι , κ αν δε σαρέσουν, je m’en fous (οχι γιατί το χειρίζομαι κ το γαλλικό αμα λάχει ). Φουρτουνιασμένος φτάνω στα γκισέ κ ευτυχώς που λόγω αυξημένης ζήτησης η εταιρεία αποφάσισε να βάλει εξτρα λεωφορείο το μεσημέρι καθώς το πρωινό δρομολόγιο ήταν booked εδω κ μέρες.
Στην έξοδο μπαίνουμε σε ενα petit taxi κ πριν πω οτιδηποτε άλλο, του λεω του οδηγού οτι διαπραγματεύσεις δε κάνω κ να βάλει ταξιμετρο (ναι εχει κ τέτοια στο Μαρόκο !!!) ... πλήρωσε ο κακομοίρης τη τσαντίλα που μου δημιούργησε ο αμαξάς ΚΤΕΛ – ΟΣΕ μας κόστισε 8 dirham – τσάμπα πράμα. Ο ΟΣΕ στη Φέζ είναι μεγάλο κ όμορφο συγκρότημα με εμπορικά μαγαζιά εντος του κτηρίου. Εκεί βρήκαμε κ κατάστημα της Maroc Telecom κ βάλαμε μια SIM card γεμάτη με megabytes για τις επόμενες μέρες. Στον ΟΣΕ ευτυχώς πετύχαμε σε υπάλληλο που γνώριζε αγγλικά καθώς θέλαμε να αγοράσουμε εισητήρια απο άλλη πόλη κ για άλλη μέρα. Του τα έγραψα κ σε ενα χαρτάκι για να είμαστε σίγουροι άλλα το παλικάρι ήταν κομπλέ.
Κ αφου ξεμπερδέψαμε με τα διαδικαστικά είμασταν έτοιμοι να ξεχυθούμε στην πόλη. Είχα κατεβάσει κ το maps.me κ πίστευα (ο αφελής) οτι δε θα έχουμε προβλήματα στο orientation. Ξεκινάμε να πιούμε ενα καφε σε μια όμορφη πλατειούλα με πολυ κόσμο κ με κάτι μάστορες να κοπανάνε κατι σίδερα. Είχε το χάζι του άλλα μετα απο ενα σημείο ο ήχος έγινε ανυπόφορος.
Ωραία τα έλεγε η εφαρμογή άλλα καθε λίγο κ λιγάκι το κινητό έχανε το GPS κ η εφαρμογή εμας με συνέπεια να αναλάβει η Μ. με το «ρωτώντας πας στην πόλη». Ανεβαίνουμε λοιπόν στο μαγαζί με τα δερμάτινα, βάζουμε κ λίγο μεντα στη μυτη για να τη παλέψουμε με τη μυρωδιά κ είδαμε απο ψηλά τα βυρσοδεψία κ κατι τύπους χωμένους μεσα ως τα γόνατα – πως τη παλεύουν με αυτη τη μυρωδιά καθημερινά !!!!
– κόψε το χαμόγελο κ τον ενθουσιασμό της έλεγα, οσο σε βλέπουν σε έκσταση τοσο λιγότερα παζάρια θα μπορέσουμε να τους κάνουμε.
Μάταιος κόπος, το χαμόγελο είχε διαγραφεί στο πρόσωπο της ωσάν το Τζόκερ κ το τσακάλι ο μαγαζάτορας το εκμεταλλεύτηκε δεόντως. Φορτωμένοι με τις τσάντες κ με την Μ. μες τη τρελή χαρά ξεκινήσαμε για τη madrasa Bou Inania , τη μοναδική στη Φεζ η οποία διατελούσε κ τζαμί άλλα κ εκπαιδευτικό κέντρο της εποχής. Όμορφο εσωτερικό, φωτογενές διάκοσμος στο επαναλαμβανόμενο μοτίβο στο Μαρόκο – πολύχρωμα πλακάκια δημιουργούσαν γεωμετρικά σχήματα τα οποία πολλές φορές είχαν κάποια σημασία στο Ισλάμ.
Κ άλλες βόλτες πάνω κάτω ώσπου κυριολεκτικά .... χαθήκαμε !!! Αποκαμωμένοι απτο πολυ περπάτημα ξεκινήσαμε να βρούμε το δρόμο του γυρισμού. Το Dar μας ήταν σε ένα στενάκι μεσα σε ενα στενό ενος στενού. Κλάφτα δλδ. Το maps.me μας έβγαζε στο περίπου που είμασταν όμως όσο πλησιάζαμε, χάναμε το GPS κ μας έβγαζε αλλου γι’αλλου. Φτάνουμε σε μια γεφυρούλα, μμμ απο δω ξαναπεράσαμε κατσε να πιούμε κανα καφε. Ρωτάμε εκει στο μαγαζί ο ενας έλεγε απο δω ο άλλος απο εκει. Μααααααααααααααλιστα ....
Ξεκινάμε με το «απο δω» τζίφος, λεμε θα πάμε με τον «απο εκει». Βγαίνουμε σε ενα μικρό mosque το οποίο είχαμε βάλει σημαδι κ θυμόμασταν οτι ήταν δίπλα στο Dar μας. Ε λοιπόν αυτο ηταν δίπλα άλλα εμεις δεν μπορούσαμε να το βρουμε με τπτ. Άλλος μας έλεγε απο δω, πηγαίναμε βρισκόμασταν αλλου γι’αλλου , αλλος απο εκει τζίφος, το GPS τα ειχε παίξει κ τα νευρα μας τσατάλια καθώς ψάχναμε πανω απο μια ωρα. Δε βρίσκαμε ουτε κανένα απο αυτα τα πιτσιρίκια που ξέρουν τα πάντα να του δώσουμε κανα ευρω να μας βγάλει απτη μιζέρια μας. Με τα πολλά πετυχαίνουμε εκει ενα παλικάρι, το ξέρω λεει, θα σας παω
Όντως είμασταν σχετικά κοντά άλλα κ τόσο μακριά. Well spend euro δε το μετάνιωσα στιγμή. Ξεκουράσαμε τα κορμιά μας, απολαύσαμε τη δωματιάρα μας άλλα κάποια στιγμή πεινάσαμε κ τότε με τρόμο σκεφτήκαμε πως αν με το φως του ηλίου δε βρήκαμε άκρη, τι θα γινει μεσα στο σκοτάδι Οι σκέψεις για κανα κυριλε εστιατόριο πήγαν στην άκρη κ τη λύση έδωσε ο σύζυγος της γαλλίδας ο οποίος προθυμοποιήθηκε να μας πετάξει μεχρι ενα γνωστό του μαγαζί. Η Μ. έβγαζε φωτογραφίες τις γωνίες κ γω έγραφα σε χαρτι τις κινήσεις μας (περνας τη γεφυρούλα, στρίβεις δεξιά, όλο ευθεία, τεταρτο στενό αριστερα κλπ κλπ)
Όποιος καεί στο χυλό φυσάει κ το γιαούρτι. Το φαγητό ψιλομέτριο (παραγγείλαμε παραδοσικά tajine) άλλα εντάξει δεν είχαμε κ υψηλές προσδοκίες. Τελικά στο γυρισμό δε χρειαστήκαμε ουτε τις φωτογραφίες ουτε τα χαρτάκια, δείγμα οτι αρχίσαμε σιγά σιγά να δημιουργούμε στο μυαλό μας ενα μινι χάρτη της περιοχής, μονο που ήταν αργά καθώς την επομένη το πρωί φεύγαμε.