Η πράσινη κάρτα εκδίδεται δωρεάν και αμέσως από την εταιρεία που έχεις ασφαλίσει το αυτοκίνητο. Ρώτα τι ακριβώς καλύπτει, γιατί οι περισσότερες στο εξωτερικό καλύπτουν μόνο την αστική ευθύνη.
Άλλο ένα αχρείαστο είναι η οδική βοήθεια (η κανονική, όχι αυτή του τίτλου ). Μία ολύ καλή λύση είναι η ADAC, η οποία ασφαλίζει όχι το αυτοκίνητο, αλλά τον οδηγό και όλα τα μέλη που ταξιδεύουν μαζί του, ο μοι γένοιτο εάν συμβεί κάτι αναλαμβάνουν τα πάντα, από επαναπατρισμό όλων των μελών, περίθαλψη καθώς και διάθεση οδηγού, σε περίπτωση που οδηγός καταστεί αδύνατον να επιστρέψει πίσω. Η εταιρεία είναι γερμανική, κοστίζει 80 ευρώ το χρόνο και μπορεί κανείς να εγγραφεί μέσω της εταιρείας Ζαμπέτας στη Θεσσαλονίκη.
Καλό θα είναι επίσης να εφοδιαστείς και με την ευρωπαϊκή κάρτα ασθενείας, η οποία εκδίδεται δωρεάν από τον ασφαλιστικό σου φορέα.
Για τα εισητήρια τώρα, οι εταιρείες που πραγματοποιούν δρομολόγια, εφαρμόζουν το early booking μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, όπου εκδίδεις τα εισητήρια μα 30% έκπτωση, συν τις άλλες εκπτώσεις που μπορεί να δικαιούσαι.
Όσον αφορά στους δρόμους, τουλάχιστον στην κεντρική και βόρεια Ιταλία που τους χρησιμοποίησα μην σε ανησυχεί κάτι, στα πρώτα χλμ τους συνηθίζεις και οδηγείς με μεγαλύτερη ηρεμία και απόλαυση από ότι στην Ελλάδα. Οι σηματοδοτήσεις είναι επαρκείς, η πληροφόρηση το ίδιο, και οι ...εγωισμοί του τιμονιού ελάχιστοι. Πρόβλημα θα έχεις όταν θα επιστρέψεις πίσω, για να εναρμονιστείς με τα εδώ κρατούντα!
Όπως και να έχει οι ανεξάρτητες εκδρομές στην Ευρώπη είναι πολύ καλύτερες από τις οργανωμένες, η πληροφόρηση πλέον είναι εύκολη, πας εκεί που θέλεις, όσο θέλεις και όποτε θέλεις, βλέπεις και κάνεις μόνο αυτά που σε ενδιαφέρουν και γυρνάς με πολλές εικόνες που δεν τις βλέπουν όσοι αφήνονται στα γούστα των οργανωμένων.
Άλλο ένα αχρείαστο είναι η οδική βοήθεια (η κανονική, όχι αυτή του τίτλου ). Μία ολύ καλή λύση είναι η ADAC, η οποία ασφαλίζει όχι το αυτοκίνητο, αλλά τον οδηγό και όλα τα μέλη που ταξιδεύουν μαζί του, ο μοι γένοιτο εάν συμβεί κάτι αναλαμβάνουν τα πάντα, από επαναπατρισμό όλων των μελών, περίθαλψη καθώς και διάθεση οδηγού, σε περίπτωση που οδηγός καταστεί αδύνατον να επιστρέψει πίσω. Η εταιρεία είναι γερμανική, κοστίζει 80 ευρώ το χρόνο και μπορεί κανείς να εγγραφεί μέσω της εταιρείας Ζαμπέτας στη Θεσσαλονίκη.
Καλό θα είναι επίσης να εφοδιαστείς και με την ευρωπαϊκή κάρτα ασθενείας, η οποία εκδίδεται δωρεάν από τον ασφαλιστικό σου φορέα.
Για τα εισητήρια τώρα, οι εταιρείες που πραγματοποιούν δρομολόγια, εφαρμόζουν το early booking μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, όπου εκδίδεις τα εισητήρια μα 30% έκπτωση, συν τις άλλες εκπτώσεις που μπορεί να δικαιούσαι.
Όσον αφορά στους δρόμους, τουλάχιστον στην κεντρική και βόρεια Ιταλία που τους χρησιμοποίησα μην σε ανησυχεί κάτι, στα πρώτα χλμ τους συνηθίζεις και οδηγείς με μεγαλύτερη ηρεμία και απόλαυση από ότι στην Ελλάδα. Οι σηματοδοτήσεις είναι επαρκείς, η πληροφόρηση το ίδιο, και οι ...εγωισμοί του τιμονιού ελάχιστοι. Πρόβλημα θα έχεις όταν θα επιστρέψεις πίσω, για να εναρμονιστείς με τα εδώ κρατούντα!
Όπως και να έχει οι ανεξάρτητες εκδρομές στην Ευρώπη είναι πολύ καλύτερες από τις οργανωμένες, η πληροφόρηση πλέον είναι εύκολη, πας εκεί που θέλεις, όσο θέλεις και όποτε θέλεις, βλέπεις και κάνεις μόνο αυτά που σε ενδιαφέρουν και γυρνάς με πολλές εικόνες που δεν τις βλέπουν όσοι αφήνονται στα γούστα των οργανωμένων.