Η Aegean Airlines και η US Airways (NYSE: LCC) θα προσφέρουν σύντομα στους επιβάτες τους περισσότερες δυνατότητες ταξιδιωτικών επιλογών μεταξύ Ελλάδος και ΗΠΑ χάρη σε μια νέα διμερή συμφωνία κοινής εκμετάλλευσης η οποία ανακοινώθηκε σήμερα από τις δύο εταιρείες, μέλη της Star Alliance. Η συμφωνία υπόκειται στην έγκριση του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ και της Ελληνικής Κυβέρνησης.
Οι επιβάτες της US Airways θα έχουν πρόσβαση στην Αθήνα, την πολιτική και πολιτιστική πρωτεύουσα της Ελλάδος, όπως επίσης και στη Θεσσαλονίκη μέσω των πτήσεων που πραγματοποιεί η Aegean Airlines από το Heathrow του Λονδίνου, του Μονάχου και της Ρώμης. Οι επιβάτες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να επισκεφθούν τα δημοφιλή Ελληνικά νησιά Κρήτη, Μύκονο, Σαντορίνη, Κω και Ρόδο, όπως επίσης και την Λάρνακα στην Κύπρο με την Aegean Airlines μέσω Αθηνών.
Οι επιβάτες της AEGEAN θα έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν χωρίς ενδιάμεσο σταθμό στην Φιλαδέλφεια μέσω της εποχικής πτήσης της US Airways στην Αθήνα. Μπορούν επίσης να εκμεταλλευθούν τις πολυάριθμες ευκαιρίες ανταπόκρισης προς τα αεροδρόμια της Φιλαδέλφειας και Charlotte, N.C. από το Charles De Gaulle στο Παρίσι, την Μαδρίτη, την Φραγκφούρτη, τη Ρώμη, το Heathrow του Λονδίνου, το Μόναχο και τις Βρυξέλλες.
Επιπλέον οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδεύουν με ένα εισιτήριο και να πραγματοποιούν το check-in τους και αυτό των αποσκευών τους μέχρι τους τελικούς τους προορισμούς, σε όλες τις πτήσεις κοινού κωδικού της Aegean και της US Airways.
Ο Α’ Αντιπρόεδρος της US Airways υπεύθυνος Σχεδιασμού και Marketing Andrew Nocella δήλωσε, “Η US Airways συνεχίζει να παρέχει ευκαιρίες άνετων πτήσεων και πολυάριθμες ευκαιρίες ανταπόκρισης στους επιβάτες της. Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την νέα αυτή σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ηνωμένων Πολιτειών. Και επίσης, χάρη στη συμμετοχή στην Star Alliance, οι επιβάτες μπορούν να αυξάνουν και να εξαργυρώνουν τα Dividend Miles στις πτήσεις που εξυπηρετεί η Aegean Airlines και να απολαμβάνουν την πρόσβαση στις αίθουσες που έχουν στη διάθεση τους στην Αθήνα, τη Λάρνακα και τη Θεσσαλονίκη.”
"Η Aegean Airlines συνεχίζει την επέκταση της στρατηγικής πτήσεων κοινού κωδικού σε όλο τον κόσμο. Η συμφωνία με την US Airways αυξάνει τις δυνατότητες επιλογής για τους Έλληνες επιβάτες και παρέχει στους ταξιδιώτες των ΗΠΑ ευχερή πρόσβαση, μέσω Αθήνας, στους πλέον δημοφιλείς Ελληνικούς προορισμούς " επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean Airlines κ. Δημήτριος Γερογιάννης, προσθέτοντας επίσης ότι “Η συμφωνία αυτή υποστηρίζει επίσης τη δέσμευσή μας να εμπλουτίζουμε συνεχώς την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών μας και αποδεικνύει για μια ακόμη φορά τα πλεονεκτήματα της συμμετοχής μας στην Star Alliance.”
Για την US Airways
Η US Airways, μαζί με την US Airways Shuttle και την US Airways Express, πραγματοποιεί περισσότερες από 3.300 πτήσεις ημερησίως και εξυπηρετεί περισσότερους από 200 προορισμούς στις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Καραϊβική, την Κεντρική και Νότια Αμερική. Η εταιρεία απασχολεί περισσότερους απο 32.000 εργαζόμενους σε παγκόσμια κλίμακα και είναι μέλος του δικτύου της Star Alliance το οποίο παρέχει στους πελάτες του 21.000 πτήσεις ημερησίως σε 1.160 αεροδρόμια και σε 181 χώρες. Μαζί με τους εταίρους της US Airways Express, η αεροπορική εταιρεία εξυπηρετεί περίπου 80 εκατομμύρια επιβάτες ανά έτος και διαχειρίζεται κομβικά αεροδρόμια στην Charlotte, N.C., την Φιλαδέλφεια και στο Phoenix, και μια πόλη εστίασης στην Washington, D.C. στο Εθνικό Αεροδρόμιο Ronald Reagan της Washington. Η US Airways ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία η οποία είχε συμπεριληφθεί στον κατάλογο των 50 καλύτερων αεροπορικών εταιρειών για τις οποίες αξίζει κανείς να εργάζεται στις ΗΠΑ, απο το περιοδικό LATINA Style για το 2010. Για έκτη συνεχή χρονιά, η εταιρεία αποκόμισε βαθμολογία 100% στον Δείκτη Εταιρικής Ισότητας για την Εκστρατεία Ανθρώπινων Δικαιωμάτων (Human Rights Campaign Corporate Equality index). Η US Airways κατέλαβε επίσης την πρώτη θέση στο δίκτυο των ανταγωνιστών αερομεταφορέων για το 2010 με βάση την κατάταξη ποιότητας του Κρατικού Πανεπιστημίου της Wichita / Πανεπιστημίου Purdue University στην Βαθμολογία Ποιότητας Αεροπορικών Εταιρειών (Airline Quality Rating - AQR). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία επισκεφθείτε το usairways.com, ή στο Twitter @USAirways ή στο Facebook.com/USAirways. (LCCG)
Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι πωλήσεις της ΑEGEAN ανήλθαν σε ?295,2 εκ., παρουσιάζοντας αύξηση 10%, λόγω της αύξησης κατά 24% που επετεύχθη το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους ?19,8 εκατ. έναντι καθαρών ζημιών ύψους ?32,6 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2010. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2010 είχαν επιβαρυνθεί από έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης ύψους ?6,7 εκατ.
Παρά την κρίση στην Ελληνική οικονομία η οποία έχει υποχρεώσει τον περιορισμό των συχνοτήτων στο εσωτερικό δίκτυο , η Εταιρεία ακολουθεί στρατηγική επέκτασης του δικτύου της στο εξωτερικό, ενισχύοντας την παρουσία της με προορισμούς και συχνότητες σε σημαντικές αγορές, όπως η Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρωσία και Ισραήλ, με στόχο να στηρίξει αλλά και μεσοπρόθεσμα να εκμεταλλευτεί την ανάπτυξη του τουρισμού της Ελλάδας.
Οι εξοικονομήσεις στο κόστος λόγω της ομοιογένειας του στόλου που αποτελείται πλέον αποκλειστικά από αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 καθώς και η βελτίωση της παραγωγικότητας δεν ήταν δυνατόν να καλύψουν πλήρως τις επιπτώσεις από την πτώση της αγοραστικής δύναμης των ελλήνων καταναλωτών, αλλά και την σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμου.
Συγκεκριμένα, το κόστος καυσίμων ανήλθε σε ?81,8 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά ?24,4 εκατ. ή 43% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι λειτουργικές ταμειακές ροές της Εταιρείας βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010.
Έτσι παρά την σημαντική επένδυση που πραγματοποιήθηκε σε αγορά χρονοθυρίδων (slots) στα αεροδρόμια του Λονδίνου (Heathrow) και του Παρισιού (Charles de Gaulle), τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν και διαμορφώθηκαν στα ?205 εκατ. την 30.06.2011, διασφαλίζοντας τη δυνατότητα της εταιρείας να ολοκληρώσει τον στρατηγικό της σχεδιασμό.
Συνολικά κατά το πρώτο εξάμηνο, η επιβατική κίνηση της Εταιρείας αυξήθηκε οριακά κατά 1%, με την Εταιρεία να μεταφέρει 2,9 εκατομμύρια επιβάτες. Η εικόνα όμως είναι εντελώς διαφορετική στο δεύτερο τρίμηνο όπου η συνολική κίνηση αυξήθηκε κατά 15% ενώ η κίνηση εξωτερικού κατά 29% .
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
« Αναλάβαμε το ρίσκο της επένδυσης σε νέες αγορές εξωτερικού, εν μέσω ενός εξαιρετικά δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, προσβλέποντας στις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της εταιρεία μας και στηρίζοντας ποσοτικά αλλά και ποιοτικά τον ελληνικό τουρισμό.
Τα εμπορικά αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα θετικά. Οφείλουμε όμως να τα μεταφράσουμε και σε οικονομικά στα επόμενα έτη. Το περιβάλλον εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά ρευστό, με την ύφεση της οικονομίας και το κόστος καυσίμου να οδηγούν στην διαμόρφωση αρνητικού αποτελέσματος για το 2011, παρά την σημαντική βελτίωση στους δείκτες παραγωγικότητας της εταιρείας.
Στόχος μας εξακολουθεί να είναι η ποιότητα και η καινοτομία για τους επιβάτες μας, η αποτελεσματική διαχείριση του κόστους, αλλά και η διατήρηση της ευελιξίας μας απέναντι στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.»
Από τις 10/8/2011 η Virgin Atlantic, δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου, δίνει τη δυνατότητα στους Έλληνες ταξιδιώτες να πετάξουν μέσω Λονδίνου (Χίθροου) με την Aegean Airlines από Αθήνα και με την Virgin Atlantic προς Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Μαϊάμι, Λος Aντζελες και Βοστώνη.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω συνεργασία μεταξύ της Virgin και της Aegean, θα αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίας των δύο εταιρειών στο ταξιδιωτικό κοινό, ειδικότερα προς πόλεις της Αμερικής, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται με απευθείας πτήσεις από την Αθήνα, αλλά και από τις ΗΠΑ προς Ελλάδα.
Τα δρομολόγια και η τιμολογιακή πολιτική βρίσκονται ήδη στα συστήματα κρατήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων.
γεια σας! αρχισε η aegean πτησεις για γιαννενα? εκει που καθομουν αμεριμνος στην κεντρικη πλατεια τσουπ να σου το 319 της aegean.τι γινεται αρχισε τελικα η εκανε καμια charter?