το φθινόπωρο (λόγω μανιταροσυλλογής...) περνάω ανετότατα με το μικρό μας seicento..Με 4Χ4 μπορεί να ακολουθήσει κανείς και την διαδρομή για Ζαρούχλα που είναι δίπλα.Από εκεί για λίμνη Τσιβλού ή και χιονοδρομικό Καλαβρύτων από τον νέο δρόμο Ακράτας-Καλαβρύτων.
το φθινόπωρο (λόγω μανιταροσυλλογής...) περνάω ανετότατα με το μικρό μας seicento..
έχεις απολυτο δικιο. ακομα και το φθινοπωρο τα σαββατοκυριακα ηταν πολλά 4χ4. πολυ ωραια διαδρομη το κομματι προς Ζαρουχλα ιδιαιτερα οσο πλησιαζουμε σ' αυτη. και φουλ στο μανιταρι...Το φθινόπωρο ίσως αλλά το χειμώνα δεν περνάς χωρίς 4Χ4.Στην περιοχή γίνονται συχνά και αναβάσεις οπότε ο δρόμος σκάβεται κυριολεκτικά.
Καλά έκανε και τηρούσε τα όρια ταχύτητας. Οι διατάξεις του ΚΟΚ έχουν τη σημασία τους. Ας λένε διάφοροι για "εισπρακτικά μέτρα". Όσο για τους απέναντι οι οποίοι μπέρδεψαν το δημόσιο δρόμο με την πίστα των Μεγάρων, αν κάποιος έχανε τον έλεγχο του οχήματος του στην καλύτερη των περιπτώσεων θα χάλαγετο ταξίδι σας; Ποιος δεν θα ξενέρωνε μετά;Η διαδρομή Κόρινθος - Κιάτο έγινε όπως συνήθως σε ρυθμούς χελώνας. Ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος ήταν αποφασισμένος να τηρήσει τα όρια ταχύτητας που ισχύουν σε κατοικημένες περιοχές την ώρα που στο αντίθετο ρεύμα τα διερχόμενα αυτοκίνητα έβλεπαν το δρόμο σαν πίστα ταχύτητας (τουλάχιστον έτσι μου φαινόταν εμένα τόσο αργά που οδηγούσα!).
Ο τρόπος ζωής και κατά επέκταση ο τρόπος οδήγησης των ανθρώπων που ζουν στην ύπαιθρο είναι πιο σκληρός από αυτόν των πόλεων!Ένας ντόπιος με αγροτικό έπαιρνε τη στροφή πλαγιολισθαίνοντας με αποτέλεσμα να σηκώνεται σκόνη. Αναρωτιέμαι αν το έκανε επίτηδες (ή απλά ήταν ο γνωστός χαρακτηριστικός βλαχο-driver).