• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Νομίζω κατά βάση παίζει σημαντικό ρόλο πόσο επαγγελματίας είναι ο ξενοδόχος ή όχι. Μοναδική φορά που μου έχει τύχη πρόβλημα με το δωμάτιο που μου δόθηκε, το οποίο δεν ανταποκρινόταν στην περιγραφή της ιστοσελίδας, μετά τηλεφωνημάτων η agoda.com από την οποία είχε κλειστεί μου έδωσε το διπλάσιο ποσό της διαμονής για να μπορέσω να διαμείνω σε άλλο κατάλυμα της επιλογής μου.
Επίσης σπάνια πλέον ξενοδοχεία, ειδικά αλυσίδας, να κάνουν καλύτερες τιμές απ'ότι μπορεί να βρει κανείς στο ίντερνετ, και ειδικά στην ιστοσελίδας τους η οποία συχνά μπορεί να έχει λίγο καλύτερες τιμές ή να δίνει πχ. πρωινό δωρεάν σε σχέση με τους μεγάλους μεταπωλητές.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.681
Εχω συγκρινει την τιμη των μηχανων με την τιμη που δινει στην ιστοσελιδα του το ξενοδοχειο. Μονο σε μια περιπτωση βρηκα λιγο χαμηλοτερη τιμη και ηταν η εξαιρεση. Αν αρχισω τα τηλεφωνηματα σε καθε ξενοδοχειο που ψαχνω στο εξωτερικο θα πληρωσω πολυ περισσοτερα απο την προμηθεια της καθε μηχανης στο τελος. Τελος παντων, αυτο με το τηλεφωνο το καναμε πριν 20 χρονια. Δεν πιστευω οτι ενας υπαλληλος ρεσεψιον εχει τη δυνατοτητα να κατεβασει αυθαιρετα την τιμη.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.493
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Τελος παντων, αυτο με το τηλεφωνο το καναμε πριν 20 χρονια. .
Ισχυει ακομα στα περιβοητα ρουμς του λετ της καλοκαιρινης μας χωρας. Οπου εξ αναγκης μπαινουν στις μηχανες αλλα με ενα τηλ στα (μαυρα) χρηματα σου σου προσφερουν περισσότερα.
 

menios

Member
Μηνύματα
14
Likes
6
εγώ σας είπα τι πιστεύω εκ πείρας δουλεύοντας κάποια χρόνια σε ξενοδοχεία, π.χ. μπουρνούζια λουτρού και μπουρνούζια πισίνας έμπεναν μόνο στους πελάτες που έκλειναν τηλεφωνικά ή απ' τη σελίδα του ξενοδοχείου (κάπως έπρεπε να βγάλει ο ξενοδόχος την μεγάλη προμήθεια που έδινε στις online εταιρίες), σουίτες και δωμάτια με θέα ποτέ μα ποτέ δεν τα έδιναν σε booking, expedia κλπ, είναι αυτονόητο ότι όταν δίνανε 20 % προμήθεια στην εταιρία κάτι έπρεπε να κόψουν απ'τις παροχές. και δεν μιλάω για ενοικιαζόμενα, μιλάω για 3στερα 4στερα 5αστερα ξενοδοχεία.
Όσο για τις τηλεφωνικές κρατήσεις εννοείται ότι πρέπει να δώσουν έκπτωση ή πρέπει να ζητάτε, εγώ το καλοκαίρι πήγα Ρόδο και από 140 που είχε το δωμάτιο booking και 135 Hotels.com τη βραδιά πλήρωσα τελικά 120 και πήρα και δωμάτο με θέα μια χαρά μου ήρθε :)
ψάξτε λίγο στο google για reviews complaints booking ή expedia (μιλάω συνέχεια για αυτές τις 2 εταιρίες γιατί είναι οι μεγαλύτερες, το ίδιο ισχύει και για τις άλλες)
Τέλοσπάντων εγώ απ'τις εμπειρίες μου όχι μόνο ως πελάτης αλλά και ως ξενοδοχοϋπάλληλος σας μίλησα, όποιος θέλει τα λαμβάνει υπόψιν:)
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Ε, και μετά απορούμε γιατί η Ελλάδα πάει κατά διαόλου, και οι τουρίστες επιλέγουν άλλες χώρες...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.681
εγώ σας είπα τι πιστεύω εκ πείρας δουλεύοντας κάποια χρόνια σε ξενοδοχεία, π.χ. μπουρνούζια λουτρού και μπουρνούζια πισίνας έμπεναν μόνο στους πελάτες που έκλειναν τηλεφωνικά ή απ' τη σελίδα του ξενοδοχείου (κάπως έπρεπε να βγάλει ο ξενοδόχος την μεγάλη προμήθεια που έδινε στις online εταιρίες), σουίτες και δωμάτια με θέα ποτέ μα ποτέ δεν τα έδιναν σε booking, expedia κλπ, είναι αυτονόητο ότι όταν δίνανε 20 % προμήθεια στην εταιρία κάτι έπρεπε να κόψουν απ'τις παροχές. και δεν μιλάω για ενοικιαζόμενα, μιλάω για 3στερα 4στερα 5αστερα ξενοδοχεία.
Όσο για τις τηλεφωνικές κρατήσεις εννοείται ότι πρέπει να δώσουν έκπτωση ή πρέπει να ζητάτε, εγώ το καλοκαίρι πήγα Ρόδο και από 140 που είχε το δωμάτιο booking και 135 Hotels.com τη βραδιά πλήρωσα τελικά 120 και πήρα και δωμάτο με θέα μια χαρά μου ήρθε :)
ψάξτε λίγο στο google για reviews complaints booking ή expedia (μιλάω συνέχεια για αυτές τις 2 εταιρίες γιατί είναι οι μεγαλύτερες, το ίδιο ισχύει και για τις άλλες)
Τέλοσπάντων εγώ απ'τις εμπειρίες μου όχι μόνο ως πελάτης αλλά και ως ξενοδοχοϋπάλληλος σας μίλησα, όποιος θέλει τα λαμβάνει υπόψιν:)
Εδω στο φορουμ η συντριπτικη πλιεοψηφια κλεινει σε ξενοδοχεια Ευρωπης, Ασιας, Αμερικης κλπ. Παμε πολυ πιο μακρια απο τη Ροδο.
Η εμπειρία σου απο την ελληνικη πραγματικοτητα εχει την αξια της αλλα μονο για αυτην, Απο την εμπειρια μου κι εγω σε ξενοδοχεια εξωτερικου δεν ειδα ποτε κατι τετοιο. Μαλιστα επειδη ζηταω παντα μπαλκονι και εγκαιρα, παντα μου δινεται, ενω ποτε δεν ειδα αναντιστοιχια με τις φωτογραφιες ή δεν μου δοθηκαν οι παροχες που αναγραφονται. Μια μονο φορα πηγαν στην Ελλαδα να μου δωσουν δωματιο διχως μπαλκονι- ενω υπηρχε- και η booking μεσολαβησε τηλεφωνικα και το πηρα. Στο εξωτερικο ποτε δεν ειχα θεμα.
 

menios

Member
Μηνύματα
14
Likes
6
Thanasis θα συμφωνήσω μαζί σου στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλοί σωστοί επαγγελματίες. Ζούμε σε μια Χώρα που έχει πάρα πολλά να προσφέρει και με τόσο τουρισμό θα έπρεπε να την έχουμε ένα στολίδι, αλλά δυστυχώς με τις υπηρεσίες που προσφέρουν πολλοί επιχειρηματίες και ο τρόπος που φέρονται πάμε όντως κατα διαόλου, κρίμα!!!
Οι εμπειρίες βέβαια δεν ήταν μόνο απτ'τη Ρόδο φίλη paefstra, είμαι και εγώ ταξιδιάρης :) αλλά ίσως ήμουν και ο άτυχος τι να πω, π.χ. στο Λονδίνο προπερσι ενώ έκλεισα απ'τη booking ένα ωραιότατο δωμάτιο (τουλάχιστον έτσι έδειχναν οι φωτο) με έβαλαν τελικά σε ένα καταγώγιο, στη Shanghai μετά που έκλεισα μέσω agoda με πήγαν μετά από φωνές σε άλλο ξενοδοχείο, φυσικά ούτε οι εταιρίες ούτε τα ξενοδοχεία έπερναν καμιά ευθύνη και έριχναν ο ένας το μπαλάκι στον άλλο, ε οκ no more, παίρνω πια τηλέφωνο να σιγουρευτώ για όλα
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.120
Likes
6.640
Thanasis θα συμφωνήσω μαζί σου στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλοί σωστοί επαγγελματίες. Ζούμε σε μια Χώρα που έχει πάρα πολλά να προσφέρει και με τόσο τουρισμό θα έπρεπε να την έχουμε ένα στολίδι, αλλά δυστυχώς με τις υπηρεσίες που προσφέρουν πολλοί επιχειρηματίες και ο τρόπος που φέρονται πάμε όντως κατα διαόλου, κρίμα!!!
Οι εμπειρίες βέβαια δεν ήταν μόνο απτ'τη Ρόδο φίλη paefstra, είμαι και εγώ ταξιδιάρης :) αλλά ίσως ήμουν και ο άτυχος τι να πω, π.χ. στο Λονδίνο προπερσι ενώ έκλεισα απ'τη booking ένα ωραιότατο δωμάτιο (τουλάχιστον έτσι έδειχναν οι φωτο) με έβαλαν τελικά σε ένα καταγώγιο, στη Shanghai μετά που έκλεισα μέσω agoda με πήγαν μετά από φωνές σε άλλο ξενοδοχείο, φυσικά ούτε οι εταιρίες ούτε τα ξενοδοχεία έπερναν καμιά ευθύνη και έριχναν ο ένας το μπαλάκι στον άλλο, ε οκ no more, παίρνω πια τηλέφωνο να σιγουρευτώ για όλα
Δηλαδή θες να μου πεις πως θα πας ταξίδι στην Κίνα και θα πάρεις από εδώ τηλέφωνο να συνεννοηθείς με ρεσεψιονιστ ξενοδοχείου στην Κίνα;Και πως δεν θα χρεωθεις τα απιστευτα και θα βγαλεις και άκρη, που bus stop τους λες και σε κοιτανε σαν βοας, εσύ θα τους ζητησεις ολες τις ανεσεις,μπουρνουζια,παντοφλες κτλ κτλ. Καλή επιτυχία!
 

menios

Member
Μηνύματα
14
Likes
6
Δηλαδή θες να μου πεις πως θα πας ταξίδι στην Κίνα και θα πάρεις από εδώ τηλέφωνο να συνεννοηθείς με ρεσεψιονιστ ξενοδοχείου στην Κίνα;Και πως δεν θα χρεωθεις τα απιστευτα και θα βγαλεις και άκρη, που bus stop τους λες και σε κοιτανε σαν βοας, εσύ θα τους ζητησεις ολες τις ανεσεις,μπουρνουζια,παντοφλες κτλ κτλ. Καλή επιτυχία!
μην είσαι τόσο αρνητικός φίλε μου, την εμπειρία μου λέω, αν θέλεις εσύ μη το κάνεις, εγώ πάντως στο Beijing International που πήγα φέτος μια χαρά πήρα τηλέφωνο και συνεννοήθηκα ευγενικοί εξυπηρετικότατοι πολύ καλό δωμάτιο :)
δεν ξέρω όμως για τις χρεώσεις του τηλεφώνου στην Κίνα γιατί πήρα από το τηλέφωνο του ξενοδοχείου που δουλεύω και έχει ειδικό πρόγραμμα για κλήσεις εξωτερικού οπότε δεν έχει μεγάλη χρέωση, αλλά από το να γλιτώσω τα καταγώγια πάλι χίλιες φορές να πληρώσω κάτι τις στο τηλέφωνο. Ειδάλως, γνώμη μου, αν κάνεις κράτηση απ'τις Online εταιρίες τουλάχιστον στείλε ένα mail κατευθείαν στο ξενοδοχείο να έχεις έγγραφη επιβεβαίωση ότι εμπεριέχονται αυτές και αυτές οι παροχές και είναι αυτό το δωμάτιο που έχεις κλείσει.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.120
Likes
1.841
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Όσες φορές έκανα κράτηση, είτε μέσω booking είτε μέσω άλλων ιστοσελίδων, πάντα αναγράφονταν οι παροχές για το δωμάτιο που έκλεινα. Για ποιό λόγο να τηλεφωνήσω;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.984
εγώ σας είπα τι πιστεύω εκ πείρας δουλεύοντας κάποια χρόνια σε ξενοδοχεία, π.χ. μπουρνούζια λουτρού και μπουρνούζια πισίνας έμπεναν μόνο στους πελάτες που έκλειναν τηλεφωνικά ή απ' τη σελίδα του ξενοδοχείου (κάπως έπρεπε να βγάλει ο ξενοδόχος την μεγάλη προμήθεια που έδινε στις online εταιρίες), σουίτες και δωμάτια με θέα ποτέ μα ποτέ δεν τα έδιναν σε booking, expedia κλπ, είναι αυτονόητο ότι όταν δίνανε 20 % προμήθεια στην εταιρία κάτι έπρεπε να κόψουν απ'τις παροχές. και δεν μιλάω για ενοικιαζόμενα, μιλάω για 3στερα 4στερα 5αστερα ξενοδοχεία.
Όσο για τις τηλεφωνικές κρατήσεις εννοείται ότι πρέπει να δώσουν έκπτωση ή πρέπει να ζητάτε, εγώ το καλοκαίρι πήγα Ρόδο και από 140 που είχε το δωμάτιο booking και 135 Hotels.com τη βραδιά πλήρωσα τελικά 120 και πήρα και δωμάτο με θέα μια χαρά μου ήρθε :)
ψάξτε λίγο στο google για reviews complaints booking ή expedia (μιλάω συνέχεια για αυτές τις 2 εταιρίες γιατί είναι οι μεγαλύτερες, το ίδιο ισχύει και για τις άλλες)
Τέλοσπάντων εγώ απ'τις εμπειρίες μου όχι μόνο ως πελάτης αλλά και ως ξενοδοχοϋπάλληλος σας μίλησα, όποιος θέλει τα λαμβάνει υπόψιν:)
Αν περιμένει να βγάλει την προμήθεια από τα μπουρνούζια και τις πετσέτες τότε πρόκειται για κακό επαγγελματία και τσίπη...Πόσο κοστίζει να πλένει τα μπουρνούζια και να βάζει τις παντόφλες;Και τι όνομα βγάζει διαχωρίζοντας τους πελάτες;Και μιλάμε όπως γράφεις για 4αστέρα και 5αστέρα;

Σε πρόσφατη κράτηση το ξενοδοχείο είχε happy hour(5-6) με δωρεάν κρασί και μπύρα στο μπάρ.Σκέψου να διαχώριζε τους πελάτες σε booking και όχι...

Στο κάτω-κάτω αν δεν θέλει να πληρώνει προμήθειες ας γεμίζει το ξενοδοχείο του από την σελίδα του και το τηλέφωνο μόνον.
 

Viaggi

Member
Μηνύματα
1.248
Likes
7.013
Όσο για τα σχόλια που διαβάζουμε για τα καταλύματα (και εγώ τα διαβάζω δε βγάζω την ουρά μου απέξω) είναι όμως πλαστά, δηλαδή δυστυχώς πολλοί ξενοδόχοι κάνουν κράτηση στο δικό τους κατάλυμα και βάζουν τον καλύτερο βαθμό, όπως και αντίστοιχα υπάρχουν δυστυχώς πολλοί επισκέπτες που κάνουν ψεύτικες κρατήσεις ή κρατήσεις για ένα άτομο και πάνε 3 ή διάφορα άλλα τρελά και όταν τους λένε πρέπει να πληρώσεις παραπάνω πάνε και βάζουν τον χειρότερο βαθμό, ή άλλοι που κλείνουν δωμάτιο με 30 ευρώ και θέλουν παροχές King George και βάζουν επίσης άσχημο βαθμό. Γενικά δεν υπάρχει αξιοπιστία ούτε στα σχόλια ούτε στις φωτο. Στο tripadvisor ας πούμε μπορει να κάνει σχόλιο όποιος να'ναι είτε έχει μείνει στο κατάλυμα είτε όχι.
Μήπως τα παραλές; Για να γράψεις μια κριτική στη booking θα πρέπει πρώτα να μείνεις για να σου δοθεί αυτή η δυνατότητα. Δηλαδή ο ξενοδόχος θα πληρώσει τη προμήθεια στη booking, το ΦΠΑ, το δημοτικό φόρο, θα δεσμεύσει και ένα δωμάτιο για ένα καλό σχόλιο; Και πες ότι έτσι έγινε, είναι αρκετό για να πειστεί ο υποψήφιος πελάτης; Θα πρότεινα να μην διαβάζεις τα σχόλιο με ένα και με πέντε αστέρια και να διαβάζεις τα υπόλοιπα για να έχεις καλύτερη άποψη για το κατάλυμα. Ίσως η καχυποψία να είναι χαρακτηριστικό του λαού μας, αλλά σκέψου πόσα ξενοδοχεία θα είχαν κλείσει αν επέλεγαν να γεμίσουν χωρίς τη βοήθεια της booking.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.193
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom