Μετρό Θεσσαλονίκης

dammys

Member
Μηνύματα
441
Likes
928
Δυτική Θεσσαλονίκη; είναι οι περιοχές Ξηροκρήνη, Επτάλοφος(από εδώ ξεκινάει η Δυτική Θεσσαλονίκη) Αμπελόκηποι, Μενεμένη, Ηλιούπολη, Εύοσμος, Κορδελιό, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Νεάπολη,κ.α

Να πούμε ότι οι μεγαλύτερες πληθυσμιακά περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης είναι : ο Εύοσμος, η Σταυρούπολη(περιλαμβάνει και την Ηλιούπολη) , η Νεάπολη , Το Κορδελιό, Η Πολίχνη κτλ

άρα ουσιαστικά εξυπηρετεί μόνο Ξηροκρήνη και κάτω Αμπελόκηπους κλάιν μάιν
Ίσως και Κορδελιό με μετεπιβίβαση με λεωφορείο ...

Για Σίνδο, Ωραιόκαστρο, Καλοχώρι ,Φίλυρο είναι ανέκδοτο να το υποστηρίζεις όταν πρέπει να πάρουν λεωφορείο που θα κάνει 30-40 λεπτά να φτάσει στον Σ.Σ και φυσικά περνάει όποτε θέλει..
Αν είναι κάποιος να πάει με λεωφορείο απόσταση πάνω από 30 λεπτά παίρνει και το αμάξι του...

Να σημειώσουμε ότι ΔΕΝ λειτουργεί το app που δείχνει τα δρομολόγια αφού ΔΕΝ είναι του ΟΑΣΘ αλλά το αγόρασαν από μια ομάδα φοιτητών ; που το ανέπτυξε από κάποιο πανεπιστήμιο. Φανταστείτε ότι ΔΕΝ είχαν μέχρι πριν 1 μήνα αλλάξει το τέρμα κάποιων λεωφορείων που τερμάτιζαν λόγω Μετρό στον Σ.Σ αλλά έδειχναν το παλιό τέρμα δλ. παπαλα τηλεμετρία..
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.813
Likes
15.098
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Eγω να ξαναπώ ότι σχεδόν δύο μήνες μετά τη λειτουργία του μετρό , ακόμα δεν υπάρχει η σχετική ένδειξη στους χάρτες της google!
Δεν θα έπρεπε η εταιρεία που το διαχειρίζεται να προβεί στα σχετικά;
Ένας ανυποψίαστος τουρίστας θα βλέπει σταθμούς μετρό στο κέντρο αλλά δεν θα μπορεί να καταλάβει πως θα πάει εκεί που θέλει
 

Teodoro

Member
Μηνύματα
89
Likes
332
Επόμενο Ταξίδι
Αγ. Πετρούπολη & Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο & Route 66?..
Μια φορά ως τώρα ανέβηκα μόνος στο Μετρό μας και πήγα από τη μια άκρη στην άλλη και μετά πίσω πάλι και ξανάκατέβηκα στην μέση για να φύγω. Μόνος -αν και μου πήραν τ΄αυτιά "πάμε για καφέ με το Μετρό"- για να μην έχω περισπασμούς και να συγκεντρωθώ σ' αυτά που θέλω να δω, να σκεφτώ και να καταλάβω.
Δεν θα χρησιμοποιώ το Μετρό. Δεν με βολεύει, εκεί που μένω και εκεί που εργάζομαι. Και στο κέντρο αν κατέβω βράδυ, παρκάρω στο λιμάνι και περπατάω.
Προσωπικά πάντα, καταλήγω στα εξής για την ως τώρα λειτουργία αυτού του νέου και ωφέλιμου -λίγο ή πολύ- μέσου:

1. Ήταν το bypass που χρειαζόταν μια πόλη που οι αρτηρίες της ήταν να πάθουν έμφραγμα στο λίαν ορατό μέλλον. Στο τσακ δηλαδή, προλάβαμε τον "ασθενή" Θεσσαλονίκη πριν τινάξει τα πέταλα.
Αλλά όπως όλα τα bypass (και στον άνθρωπο) δε σημαίνει ότι το υπόλοιπο σώμα λειτουργεί.
Προς ανατολικά είναι η Καλαμαριά κυρίως που σε 1-2 χρόνια θα λειτουργεί, πες εντάξει.
Οι επεκτάσεις όμως προς δυτικά είναι Απαραίτητες, ώστε η κυκλοφορία να πάει και εκεί και να ανανεώσει / βελτιώσει την ροή. Και όταν λέμε "Δυτικά" εννούμε πάνω και πέρα από την περιφερειακή, προς Ευκαρπία και Νέα Ευξεινούπολη.
Αν είναι να βρούνε λεφτά, ας βρούνε όλο το πακέτο να μας κάνουν και έκπτωση. :)

2. Σωστή η κατάληξη και αφετηρία στον Σ.Σ. αλλά το μέγιστο όφελος θα 'ναι όταν θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο.

3. Οι σταθμοί Βενιζέλου και Αγ. Σοφίας είναι μοναδικοί και άξιοι της κληρονομιάς των προγόνων μας. Πρέπει να διαφυλαχτούν και προστατευτούν, σα κειμήλια που είναι της πολιτισμικής κληρονομιάς μας. "Και 10,000 τάλαρα να σας δώσουν, μην τα δώσετε. Γι' αυτά πολεμήσαμε" που 'λεγε κι ο Μακρυγιάννης στ' απομνημονεύματα του.

4. Οι σταθμοί του Μετρό μας δεν είναι εντυπωσιακοί μεγαλειώδεις ψηλοτάβανοι με θεόρατο εξοπλισμό και αποστράπτοντες μαρμάρινους τοίχους και hi-tech τεχνητής νοημοσύνης συσκευές με ρομποτική εξυπηρέτηση ή ταχείς διαδρόμους άμεσης πρόσβασης και απομάκρυνσης.
Οι σταθμοι μας είναι απλοί και απέριττοι, πρακτικοί και πληροφορούν γι' αυτά ακριβώς που πρέπει. Όπως η πολύ ωραία κάτοψη στις εισόδους/εξόδους με τις γραμμές των λεωφορείων. Αυτό θα 'θελα να δω κι εγώ όταν θα πάω στο Τόκιο, για να ξέρω που είμαι και που θα πάω! :)
Οι σταθμοί μας δεν θα μπορούσε να 'ναι τίποτα άλλο, παρά απλοί και απέριττοι αλλά όμορφοι, πρακτικοί αλλά συμμαζεμένοι. Και με αρχικά μικρά προβλήματα πάντα, γιατί αλλιώς δεν θα 'ταν Ελληνικοί δικοί μας.
Αυτή ήταν πάντα η Ελλάδα!

5. Αυτό είναι τα Μετρό μας στην Θεσσαλονίκη και εκείνο στην Αθήνα.
Και είναι απλά και δικά μας.
Όπως είπε κι ο Ελύτης:
"Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις."
:)
 
Μηνύματα
2.528
Likes
3.347
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Δυτική Θεσσαλονίκη; είναι οι περιοχές Ξηροκρήνη, Επτάλοφος(από εδώ ξεκινάει η Δυτική Θεσσαλονίκη) Αμπελόκηποι, Μενεμένη, Ηλιούπολη, Εύοσμος, Κορδελιό, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Νεάπολη,κ.α

Να πούμε ότι οι μεγαλύτερες πληθυσμιακά περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης είναι : ο Εύοσμος, η Σταυρούπολη(περιλαμβάνει και την Ηλιούπολη) , η Νεάπολη , Το Κορδελιό, Η Πολίχνη κτλ

άρα ουσιαστικά εξυπηρετεί μόνο Ξηροκρήνη και κάτω Αμπελόκηπους κλάιν μάιν
Ίσως και Κορδελιό με μετεπιβίβαση με λεωφορείο ...

Για Σίνδο, Ωραιόκαστρο, Καλοχώρι ,Φίλυρο είναι ανέκδοτο να το υποστηρίζεις όταν πρέπει να πάρουν λεωφορείο που θα κάνει 30-40 λεπτά να φτάσει στον Σ.Σ και φυσικά περνάει όποτε θέλει..
Αν είναι κάποιος να πάει με λεωφορείο απόσταση πάνω από 30 λεπτά παίρνει και το αμάξι του...
με πρόλαβες!και είπες ότι ήθελα να πώ για τις πολλές και πολύπαθες δυτικές συνοικίες!και συμφωνώ απολύτως στο ότι αν πρόκειται κάποιος για να πάει ανατολικά πρώτα να πάρει λεωφορείο για να πάει πχ απο καλοχώρι στο σταθμό και μετά να κατέβει και να πάει στο σταθμό στην ουρά για το εισιτήριο για να πάρει το μετρό και να συνεχίσει εννοείται ότι χίλιες φορές καλύτερα να πάρει το αμάξι μιά και καλή δηλ το όφελος από την δεύτερη μόνο συνέχεια της μετακίνησης του είναι πολύ μικρό..
ωφελούνται ΜΟΝΟ όσοι δεν είχαν αμάξι με τη μείωση χρόνου από την δεύτερη μετακίνηση τους με μετρό αντί λεωφορείου
από τη στιγμή που δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση άστα να πάνε...
 
Last edited:

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.496
Likes
2.564
Ήμουν πολύ προσεκτικός στις λέξεις που έγραψα. Δεν έγραψα ότι εξυπηρετείται όλη η δυτική Θεσσαλονίκη. Στις περιοχές που έγραψα προσθέτω και ένα μέρος της Μενεμένης αλλά και του Δενδροποτάμου που χρησιμοποιεί το λεωφορείο του Κορδελιού.

Όσον αφορά τα δυτικά προάστια εννοείται ότι αυτοί που χρησιμοποιούσαν αυτοκίνητο πρίν, το ίδιο θα συνεχίσουν να κάνουν στην πλειοψηφία τους και τώρα. Διευκολύνθηκαν άτομα που χρησιμοποιούσαν και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν μέσα μεταφοράς. Τόσο κάτοικοι των προαστίων αλλά και περιοχών της δυτικής Θεσσαλονίκης που περνάνε τα λεωφορεία αυτά
 
Μηνύματα
2.528
Likes
3.347
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Ήμουν πολύ προσεκτικός στις λέξεις που έγραψα. Δεν έγραψα ότι εξυπηρετείται όλη η δυτική Θεσσαλονίκη. Στις περιοχές που έγραψα προσθέτω και ένα μέρος της Μενεμένης αλλά και του Δενδροποτάμου που χρησιμοποιεί το λεωφορείο του Κορδελιού.

Όσον αφορά τα δυτικά προάστια εννοείται ότι αυτοί που χρησιμοποιούσαν αυτοκίνητο πρίν, το ίδιο θα συνεχίσουν να κάνουν στην πλειοψηφία τους και τώρα. Διευκολύνθηκαν άτομα που χρησιμοποιούσαν και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν μέσα μεταφοράς
ε ναι αλλά βλέπεις και μόνος σου ότι στην τελική΅΅ωφελούνται"και πάλι έμμεσα μόνο οι του κορδελιού και ενός μόνο τμήματος μενεμένης(γιατί η σίνδος που αναφέρθηκες και το καλοχώρι και το φίλυρο μάλλον προάστεια θεωρούνται παρά συνοικίες)που θα πάρουν λεωφορείο ...σε μιά ευθεία στην μοναστηρίου
όπως και οι ..κάτοικοι μόνο της ξηροκρήνης που είναι κοντά στο Ν.Σταθμό και θα περπατήσουν
ενώ όπως ..γράφτηκε και από τον dammys οι δυτικές συνοικίες είναι άλλες 7,περίπου.

Δεν μου φταίς εσύ μην το πάρεις προσωπικά ,μου είσαι πολυ συμπαθής
απλά
Λυπάμαι που κάθε φορά που μου δίνεται η ευκαιρία το υπερτονίζω αλλά επειδή βλέπω κι όλας ότι ΔΕΝ υπάρχει ουτε καν σχεδιασμός καμιά προοπτική για όοολον αυτόν τον πληθυσμό(έχει γίνει εξαγγελία για καλαμαριά ενω για δυτικά ..ούτε σε εκατο χρονια) ε δεν μπορώ να πετάω και απο τη χαρά μου με το μετρό των ..9 χιλιομέτρων του κέντρου
και εν μέσω της άσχημης συγκυρίας του ..fly over!!
 
Last edited:

mariath

Member
Μηνύματα
2.326
Likes
6.767
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Επειδή ειπώθηκε ότι δεν υπάρχουν ταμπέλες με τα ονόματα των σταθμών στις αποβάθρες, να πω ότι υπάρχουν 2 σε κάθε σταθμό, 1 στην αρχή της αποβάθρας και 1 στο τέλος της.

View attachment 486847
Αυτή η πινακίδα είναι καινούρια. Δεν υπήρχε τον πρώτο καιρό. Ή δεν είναι εμφανής όταν είσαι μέσα στο τρένο. Εννοείται ευπρόσδεκτη και πολύ χρήσιμη.
 
Last edited:

duty_free

Member
Μηνύματα
999
Likes
4.020
Μηνύματα
2.528
Likes
3.347
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Να πούμε επίσης ότι εκεί υπάρχει μια του έκτου αιώνος παλαιοχριστιανική βασιλική για την οποία επιβάλλεται η επίσκεψη.

Παλαιοχριστιανική Βασιλική Ξηροκρήνης - Βικιπαίδεια
την έχεις δεί??το λέω γιατί
ΔΕΝ υπάρχει κτίσμα,υπάρχουν απλά ...πως να το πω..υπολείματα πίσω απο την μαργαροπούλου σ ένα παρκάκι όπου ΔΕΝ υπάρχει καν πινακίδα για
(ο δήμος δεν έχει φροντίσει να το αναδείξει,ανήκει στο δήμο θεσσαλονίκης,αλλά παρ όλο που είναι μιά από τις πιό ιστορικές συνοικίες της θεσσαλονικης επειδή είναι στα ..όρια του δήμου θεσσαλονίκης την έχουν ..στο φτύσιμο)
να ξέρεις τι βλέπεις,, βλέπεις κάτι..σχηματισμούς από πέτρες μεσα στα χορτάρια..υποψιάζεσαι ότι κάτι .."αρχαίο"? υπήρχε εκεί..αλλά αν δεν ξέρεις την ιστορία της περιοχής που να φαντασθείς
καλά έκανες και το ανέφερες!!
 
Last edited:

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.496
Likes
2.564
Σχεδόν όλα τα λεωφορεία που διασχίζουν την δυτική Θεσσαλονίκη είτε σταματάνε δίπλα στον σιδηροδρομικό σταθμό που έχει στάση το metro είτε περνάνε από τον σταθμό στον Bαρδάρη. Όλοι αυτοί που χρησιμοποιούσαν αυτά τα λεωφορεία από δυτική Θεσσαλονίκη έχουν τώρα μια βελτίωση στις μεταφορές τους σε αρκετές περιπτώσεις. Αν πχ. κάποιος ξεκινάει από Εύοσμο για να πάει καμάρα η σε κάποιες περιοχές της ανατολικής Θεσσαλονίκης που κάνει στάση το metro μπορεί να κατέβει στην στάση στο βαρδάρη και να πάρει το metro. Και το αντίστροφο για όταν γυρνάει. Παίρνω λεωφορεία και έχω δει να το κάνουν αρκετοί. Αν δεν έχει κάρτα απεριορίστων διαδρομών βέβαια και πρέπει να βγάλει εισιτήριο και έχει πολύ κόσμο άστα να πάνε. Δεν προσπαθώ να ωραιοποιήσω μια κατάσταση αλλά μια βελτίωση σε σχέση με πριν υπάρχει. Όπως υπάρχει βελτίωση και με τα καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία που στην συντριπτική τους πλειοψηφία δόθηκαν στην δυτική Θεσσαλονίκη. Το ότι δεν έχει συχνά λεωφορεία όσο θα θέλαμε βέβαια είναι άλλο θέμα.

Δυστυχώς δεν έγινε metro στα δυτικά και δεν ξέρω αν θα γίνει και ποτέ. Τώρα τελευταία ο υπουργός μεταφορών δήλωσε ότι δεν έχουν βρει καν χρηματοδότηση. Αν για το υπάρχον metro είχαν πει ότι θα τελειώσει σε 6 χρόνια και τελείωσε σε 18 δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνει για μια επέκταση που δεν έχει βρεθεί καν χρηματοδότηση
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.818
Μηνύματα
914.599
Μέλη
39.557
Νεότερο μέλος
tsakrikas

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom