Δυτική Θεσσαλονίκη; είναι οι περιοχές Ξηροκρήνη, Επτάλοφος(από εδώ ξεκινάει η Δυτική Θεσσαλονίκη) Αμπελόκηποι, Μενεμένη, Ηλιούπολη, Εύοσμος, Κορδελιό, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Νεάπολη,κ.α
Να πούμε ότι οι μεγαλύτερες πληθυσμιακά περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης είναι : ο Εύοσμος, η Σταυρούπολη(περιλαμβάνει και την Ηλιούπολη) , η Νεάπολη , Το Κορδελιό, Η Πολίχνη κτλ
άρα ουσιαστικά εξυπηρετεί μόνο Ξηροκρήνη και κάτω Αμπελόκηπους κλάιν μάιν
Ίσως και Κορδελιό με μετεπιβίβαση με λεωφορείο ...
Για Σίνδο, Ωραιόκαστρο, Καλοχώρι ,Φίλυρο είναι ανέκδοτο να το υποστηρίζεις όταν πρέπει να πάρουν λεωφορείο που θα κάνει 30-40 λεπτά να φτάσει στον Σ.Σ και φυσικά περνάει όποτε θέλει..
Αν είναι κάποιος να πάει με λεωφορείο απόσταση πάνω από 30 λεπτά παίρνει και το αμάξι του...
Να σημειώσουμε ότι ΔΕΝ λειτουργεί το app που δείχνει τα δρομολόγια αφού ΔΕΝ είναι του ΟΑΣΘ αλλά το αγόρασαν από μια ομάδα φοιτητών ; που το ανέπτυξε από κάποιο πανεπιστήμιο. Φανταστείτε ότι ΔΕΝ είχαν μέχρι πριν 1 μήνα αλλάξει το τέρμα κάποιων λεωφορείων που τερμάτιζαν λόγω Μετρό στον Σ.Σ αλλά έδειχναν το παλιό τέρμα δλ. παπαλα τηλεμετρία..
Να πούμε ότι οι μεγαλύτερες πληθυσμιακά περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης είναι : ο Εύοσμος, η Σταυρούπολη(περιλαμβάνει και την Ηλιούπολη) , η Νεάπολη , Το Κορδελιό, Η Πολίχνη κτλ
άρα ουσιαστικά εξυπηρετεί μόνο Ξηροκρήνη και κάτω Αμπελόκηπους κλάιν μάιν
Ίσως και Κορδελιό με μετεπιβίβαση με λεωφορείο ...
Για Σίνδο, Ωραιόκαστρο, Καλοχώρι ,Φίλυρο είναι ανέκδοτο να το υποστηρίζεις όταν πρέπει να πάρουν λεωφορείο που θα κάνει 30-40 λεπτά να φτάσει στον Σ.Σ και φυσικά περνάει όποτε θέλει..
Αν είναι κάποιος να πάει με λεωφορείο απόσταση πάνω από 30 λεπτά παίρνει και το αμάξι του...
Να σημειώσουμε ότι ΔΕΝ λειτουργεί το app που δείχνει τα δρομολόγια αφού ΔΕΝ είναι του ΟΑΣΘ αλλά το αγόρασαν από μια ομάδα φοιτητών ; που το ανέπτυξε από κάποιο πανεπιστήμιο. Φανταστείτε ότι ΔΕΝ είχαν μέχρι πριν 1 μήνα αλλάξει το τέρμα κάποιων λεωφορείων που τερμάτιζαν λόγω Μετρό στον Σ.Σ αλλά έδειχναν το παλιό τέρμα δλ. παπαλα τηλεμετρία..