paefstra
Member
- Μηνύματα
- 14.276
- Likes
- 46.248
Απο τις αγαπημενες μου συγκρισεις ειναι ποσο θα κοστιζε αν το κρατος πληρωνε το ταξι για 1500 επιβατες τη μερα, αλλα θα περιμενω το 12μηνο λειτουργιας γιατι θα πεσει κι αλλο το νουμερο.
"Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΣΤΑΣΥ κατά τον μήνα Φεβρουάριο οι επιβάτες που χρησιμοποίησαν μια από τις τρεις γραμμές έφτασαν τους 20,63 εκατομμύρια (ετησιως)Στη Αθηνα ποιο ειναι το αντιστοιχο νουμερο για τις 3 γραμμες ;; ξερει κανεις;
Το θέμα με τα εισιτήρια δεν το σχολιάζω καν. Είναι μεγάλη πληγή και δείχνει την προχειρότητα και την έλλειψη σχεδιασμού που επικρατεί.Για το μετρό της Θεσσαλονίκης:
1. Μεγάλο φάουλ που έφτιαξαν όλους τους σταθμούς περίπου ίδιους αισθητικά (και ολίγον πρόχειρα). Πρέπει ο επιβάτης που βρίσκεται μέσα στο τρένο να μπορεί, με μια ματά (και χωρίς να ψάχνει ταμπέλες) να καταλάβει σε ποιό σταθμό φτάνει. Είναι θέμα ηρεμίας/άγχους.
Ασφαλώς και δεν συμφέρει το μετρό για να πας από Αεροδρόμιο σε ΚΤΕΛ. Το μετρό σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει άμεση πρόσβαση στον σιδηρόδρομο. Βέβαια όταν σχεδιάστηκε δεν είχε φανταστεί κανείς ότι θα είχε απαξιωθεί ο σιδηρόδρομος τόσο πολύ στην Ελλάδα. Ελπίζουμε ότι στα επόμενα χρόνια θα δούμε την ανάκαμψη του τρένου και θα αποδειχθεί σοφή η επιλογή να φτάνει το μετρό εκεί (κατά τη γνώμη μου είναι σοφή η επιλογή διότι το να φτιάξουμε σοβαρά τρένα είναι μονόδρομος)Η μονιμη διαδρομη που κανω ως επισκεπτρια ειναι αεροδρομιο-κτελ Θεσσαλονικης. Αμα ειναι να βγαλω εισιτηριο λεωφορειου ως Νεα Ελβετια, μετα εισιτηριο μετρο, μετα (ελπιζω να ισχυει το προηγουμενο) εισιτηριο λεωφορειου, για 2 ατομα παιρνω ταξι. Οχι γιατι ειναι φθηνοτερο αλλα για την ταλαιπωρια.