Μετρό Θεσσαλονίκης

paefstra

Member
Μηνύματα
14.273
Likes
46.230
Απο τις αγαπημενες μου συγκρισεις ειναι ποσο θα κοστιζε αν το κρατος πληρωνε το ταξι για 1500 επιβατες τη μερα, αλλα θα περιμενω το 12μηνο λειτουργιας γιατι θα πεσει κι αλλο το νουμερο.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.919
Likes
18.907
Ναι.. αλλά άλλο τι μπορει να κανει και άλλο ποσο θα κανει πραγματικά ... δηλαδη ιδανικά αν ολα τα δρομολογια ειναι γεματα και οι συρμοι ανα 3 λεπτα το peak του ειναι 254.000 .. αλλα ολες οι ωρες δεν ειναι ιδιες και πολλες φορες ουτε το 1/4 δεν θα γεμιζει..

Στη Αθηνα ποιο ειναι το αντιστοιχο νουμερο για τις 3 γραμμες ;; ξερει κανεις;
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.273
Likes
46.230
Στη Αθηνα ποιο ειναι το αντιστοιχο νουμερο για τις 3 γραμμες ;; ξερει κανεις;
"Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΣΤΑΣΥ κατά τον μήνα Φεβρουάριο οι επιβάτες που χρησιμοποίησαν μια από τις τρεις γραμμές έφτασαν τους 20,63 εκατομμύρια (ετησιως)
"Μετρό Αθήνας: Η επιβατική κίνηση ξεπέρασε το 2019 - Ρεκόρ και στον σταθμό του αεροδρομίου - Ypodomes.com

Το ερωτημα βεβαια ειναι παραπλανητικο. Το θεμα ειναι ποσοι ανα κοστος επιβατη. Γιατι, οπως και στον ΟΣΕ, καμια φορα συμφερει να τους βαζουμε τρεις τρεις σε ενα ταξι παρα τοση υποδομη.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.919
Likes
18.907
Τρεις γραμμες 70 σταθμοι περιπου εξυπηρετουν καθημερινα χονδρικά 720.000 κοσμο στην Αθηνα μια πολη 4 εκατ και στη Θεσσαλονικη του 1εκ με τους 13 σταθμοι μια γραμμη περι τους 43.000.. Αναλογικα το μετρο Αθηνας εξυπηρετει διπλάσιο τριπλασιο κοσμο (υπολογιζοντας και τους σταθμους) απο οτι της Θεσσαλονικης αλλα αυτο εξηγειται πολύ απλά γιατι περαν του κεντρου η γραμμή της Θεσσαλονικης δεν ειναι απλωμενη και δεν εξυπηρετει σε μεγαλο βαθμο αφου δεν αγγιζει μεγαλους δημους, Αεροδρομιο κλ
Οποτε μετα απο 10 χρονια επανερχομαστε, αφου θα εχουν γινει οι επεκτασεις, να δειξουμε τι προοδος εγινε..
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.493
Likes
2.559
Επίσης όσοι χρησιμοποιούν λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη γνωρίζουν ότι ένας τεράστιος αριθμός ατόμων δεν βγάζουν εισιτήριο. Πιστεύω ότι είναι η πλειοψηφία. Στο metro όμως επειδή έχουν βάλει σε κάθε είσοδο επικύρωσης εισιτηρίων άτομα να επιτηρούν είναι υπερβολικά δύσκολο να περάσεις από τα μηχανήματα επικύρωσης στο τζάμπα. Οπότε όλοι αυτοί που θέλουν να συνεχίσουν να μετακινούνται δωρεάν χρησιμοποιούν ακόμη τα λεωφορεία. Τις ημέρες που το metro ήταν δωρεάν ο κόσμος ήταν απίστευτα περισσότερος
 

taver

Member
Μηνύματα
12.665
Likes
30.144
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Για το μετρό της Θεσσαλονίκης:

1. Μεγάλο φάουλ που έφτιαξαν όλους τους σταθμούς περίπου ίδιους αισθητικά (και ολίγον πρόχειρα). Πρέπει ο επιβάτης που βρίσκεται μέσα στο τρένο να μπορεί, με μια ματά (και χωρίς να ψάχνει ταμπέλες) να καταλάβει σε ποιό σταθμό φτάνει. Είναι θέμα ηρεμίας/άγχους.

2. Το θέμα με τα εισιτήρια είναι απλά γελλοίο. Σε κεντρικά σημεία, αυτόματοι πωλητές πουλάνε εισιτήρια thesticket χωρίς πληροφόρηση για το για που ισχύουν και που όχι, και με δελτία τύπου να αναφέρει ότι ισχύουν και για το μετρό (1). Δεν. Στη συνέχεια, εντός του σταθμού (Ν. Ελβετίας στην περίπτωσή μου, αλλά νομίζω σε όλους), όταν δοκιμάζεις το thesticket και δε δουλεύει, πρέπει να αγοράσεις εισιτήριο μετρό, αλλά τα μηχανήματα, ενώ υποστηρίζουν πληρωμή με κάρτες, δεν τις έχουν ενεργοποιήσει και πληρωμή γίνεται μόνο με μετρητά. Κι αν τύχει να έχετε 20ευρο, όπως εγώ (που κι αυτό πάλι καλά, συνήθως δεν κυκλοφορώ καν με μετρητά), δεν υπάρχει απολύτως κανένας τρόπος να αγοράσετε εισιτήριο. ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΕΙ Σ' ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ (και συνήθως ο κάτοικος δεν πάει βόλτα, πάει με άγχος να προλάβει τις δουλειές του και έχει απαιτήσεις συνέπειας από το μέσο που θα χρησιμοποιήσει). Όχι να μπορεί να το χρησιμοποιήσει μόνο αν και εφόσον έχει πάνω του ψιλά, και να ψάχνει τις τσέπες του πριν ξεκινήσει.

3. Οσο τα εισιτήρια των μέσων είναι ανεξάρτητα και δεν ευννούν συνδυασμένες μετακινήσεις, το μετρό εξυπηρετεί μόνο μετακινήσεις όπου και η αφετηρία και ο προορισμός του επιβάτη είναι κοντά σε στάσεις μετρό. Όμως οι επιβάτες πάνε από/προς εκεί που θέλουν να πάνε, όχι εκεί που μπορεί να τους πάει το μετρό μόνο. Θα μπορούσαν πιθανώς να κάνουν τη μισή διαδρομή με λεωφορείο και την άλλη μισή με μετρό και να φτάσουν πιο γρήγορα στον προορισμό τους απ' ότι με ένα λεωφορείο, αλλά αυτό δε συμφέρει την τσέπη τους καθώς πληρώνουν δυο εισιτήρια έτσι. Ένα εννιαίο εισιτήριο (π.χ. όπως Αθήνα) θα ενθάρρυνε τη χρήση hub-and-spoke μοντέλου (2) επικεντρωμένου στο Μετρό.

(1): ThessTicket και ThessCard: Από τον Δεκέμβριο το ενιαίο εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη
(2): Spoke–hub distribution paradigm - Wikipedia
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.816
Μηνύματα
914.453
Μέλη
39.554
Νεότερο μέλος
itravelgr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom