aetopetritis
Member
- Μηνύματα
- 112
- Likes
- 105
- Επόμενο Ταξίδι
- Κένυα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Παντού!
Έχω μίλια προς εξαργύρωση με την Miles&Bonus της Aegean.
Προσπάθησα να βρω θέση - σε First Class - σε πτήση της Lufthansa, για ημερομηνία που απείχε 6 μήνες.
Παρ' όλο που, τόσο για την πόλη αναχώρησης από την χώρα που θα βρίσκομαι, όσο και για την πόλη άφιξης, με παράλληλη εναλλακτική σε ημερομηνίες, υπήρχε περιθώριο κι άλλης επιλογής, υπήρχε διαθεσιμότητα μόνο σε economy.
Παράλληλα, τηλεφωνώντας στο αντίστοιχο τμήμα της Lufthansa, με ενημέρωναν πως για όλες αυτές τις εναλλακτικές (αφετηρία, προορισμό, ημερομηνία), υπάρχουν ελεύθερες όλες οι θέσεις που είναι στη διάθεση της Star Alliance για εξαργύρωση μιλίων από τα μέλη των προγραμμάτων της συμμαχίας.
Τόσο από την Lufthansa, όσο και από την Αegean δεν μπόρεσαν να μου εξηγήσουν γιατί η Aegean δεν "βλέπει" για να διαθέσει τις εν λόγω θέσεις στα μέλη του προγράμματός της
Απευθυνόμενος στην Star Alliance πήρα την εξής απάντηση:
"Τhe airlines can decide who they want to display the availability of their flights to. This is known as "Revenue Management" within the airline industry. As I told you earlier, wait until closer to the date to try with your frequent flyer programme again. The Star Alliance member have a "Redemption Availabilty" system that they need to request the seats from. So each airline representative has no influence in what is displayed for sale on their systems. Sorry for it to be so complicated. All the best and best regards."
Υπάρχει κανείς άλλος που το θεωρεί αδικία ή είμαι μόνο εγώ?
Προσπάθησα να βρω θέση - σε First Class - σε πτήση της Lufthansa, για ημερομηνία που απείχε 6 μήνες.
Παρ' όλο που, τόσο για την πόλη αναχώρησης από την χώρα που θα βρίσκομαι, όσο και για την πόλη άφιξης, με παράλληλη εναλλακτική σε ημερομηνίες, υπήρχε περιθώριο κι άλλης επιλογής, υπήρχε διαθεσιμότητα μόνο σε economy.
Παράλληλα, τηλεφωνώντας στο αντίστοιχο τμήμα της Lufthansa, με ενημέρωναν πως για όλες αυτές τις εναλλακτικές (αφετηρία, προορισμό, ημερομηνία), υπάρχουν ελεύθερες όλες οι θέσεις που είναι στη διάθεση της Star Alliance για εξαργύρωση μιλίων από τα μέλη των προγραμμάτων της συμμαχίας.
Τόσο από την Lufthansa, όσο και από την Αegean δεν μπόρεσαν να μου εξηγήσουν γιατί η Aegean δεν "βλέπει" για να διαθέσει τις εν λόγω θέσεις στα μέλη του προγράμματός της
Απευθυνόμενος στην Star Alliance πήρα την εξής απάντηση:
"Τhe airlines can decide who they want to display the availability of their flights to. This is known as "Revenue Management" within the airline industry. As I told you earlier, wait until closer to the date to try with your frequent flyer programme again. The Star Alliance member have a "Redemption Availabilty" system that they need to request the seats from. So each airline representative has no influence in what is displayed for sale on their systems. Sorry for it to be so complicated. All the best and best regards."
Υπάρχει κανείς άλλος που το θεωρεί αδικία ή είμαι μόνο εγώ?