• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γαλλία Γερμανία <<Μαργαριτάρια>> σε αμπελώνες και σε δάση είναι κρυμμένα…

christam

Member
Μηνύματα
10
Likes
98


Μετά απ΄όλα αυτά κατευθυνόμαστε στην Κολμάρ, που θα έχουμε δύο διανυκτερεύσεις. Στον κόμβο πριν την είσοδο στην πόλη, ένα αντίγραφο του αγάλματος της Ελευθερίας (αφού ο κατασκευαστής του, ο γλύπτης Bartholdi κατάγεται από εδώ) μας υποδέχεται. Ξενοδοχείο με χώρο στάθμευσης, εκτός κέντρου. Παραλαμβάνουμε το δωμάτιό μας, αφήνουμε τα πράγματα κι ετοιμαζόμαστε για μια πρώτη γνωριμία με την Κολμάρ, την πόλη που μοιάζει σαν να έχει βγει από παραμύθι! Περπατήσαμε αρκετά μέχρι την πολυφωτογραφημένη (συνωστισμός για φωτογραφίες) μικρή Βενετία, όπου βρίσκεται το κανάλι πρωταγωνιστής κάθε κλασικής φωτογραφίας της Αλσατίας. Ό,τι και να πω, είναι λίγο. Υπέροχο σκηνικό! Παραδοσιακά, γραφικά, χρωματιστά σπίτια με ζαρντινιέρες και στολισμένα παράθυρα με καρδιές, πελαργούς, αρκουδάκια κ.ά. και κανάλια με λουλούδια στις κουπαστές των γεφυριών αλλά και κατακόκκινα λουκέτα αγάπης. Πλακόστρωτοι πεζόδρομοι σε οδηγούν στα αξιοθέατα της πόλης. Η εκκλησία Collégiale Saint-Martin, που βρίσκεται στην Place de la Cathedrale, με εκπληκτική εξωτερική διακόσμηση και λιτό εσωτερικό, εξαιρώντας τα βιτρό και το επιβλητικό εκκλησιαστικό όργανο. Το Maison Pfister ένα σπίτι που αποτελείται από πολλά ξύλινα panels με ζωγραφιές μυθικών και βιβλικών μορφών και κάγκελα. Οικία Κόιφχους (Maison Koïfhus) στο ιστορικό κέντρο της πόλης που ξεχωρίζει για τη στέγη του που την καλύπτουν εντυπωσιακά πολύχρωμα βερνικωμένα πλακάκια, το σιντριβάνι Schwendi, ένας μαχητής που συνδέεται με τον θρύλο ότι έφερε μια ποικιλία αμπελιού (Tokay) από την Ουγγαρία, Ancien Corps de Gard, κτίριο με αναγεννησιακό μπαλκόνι, το μουσείο Bartholdi, το σπίτι με τα κεφάλια (Maison des Tetes) διακοσμημένο με 106 γλυπτά κεφάλια, όλα διαφορετικά μεταξύ τους. Προτείνω πολλές βόλτες μέχρι να πονέσουν τα πόδια. Κι όταν συμβεί αυτό ξεκούραση σε ένα εστιατόριο ή καφέ για ανασύνταξη δυνάμεων. (Τα μαγαζιά στις 10.00 μ.μ. άρχιζαν να κλείνουν, εκτός από κάποια που βρίσκονταν προς το κέντρο της Κολμάρ) .Οι φωτογραφίες που τραβήξαμε πολλές, οι δυνατότητες να εκφράσουν την πραγματική μαγεία της πόλης… λίγες.

IMG_20230624_214004.jpg



IMG_20230624_213711.jpg






IMG_20230624_220400.jpg




IMG_20230624_221133.jpg



IMG_20230625_165110.jpg




IMG_20230625_171158.jpg



IMG_20230624_212501.jpg


IMG_20230625_171549.jpg




IMG_20230625_210703.jpg



IMG_20230625_221606.jpg


Η επόμενη μέρα μας βρίσκει να παίρνουμε πρωινό στο Ριμπωβιλέ (Ribeauvillé) αφού παρκάρουμε (δωρεάν) σε ένα μεγάλο πάρκινγκ στην είσοδο του χωριού δεξιά. Προχωρώντας για την κεντρική οδό του, βλέπουμε τα αμπέλια στο λόφο. Η Grand Rue εντυπωσιάζει με τα προσεγμένα αλσατικά σπίτια, καφέ, εστιατόρια, τις σφυρήλατες πινακίδες. Στο βάθος φαίνονται πάνω στο λόφο δύο ερειπωμένα κάστρα. Συναντάμε το Δημαρχείο, τον πύργο Butcher's Tower, σιντριβάνια, πολλά βαρέλια κρασιού, την εκκλησία κι ένα μικρό κανάλι που κυλάει τα νερά του παράλληλα με το δρόμο. Φωλιές πελαργών κι εδώ!

IMG_20230625_105057.jpg



IMG_20230625_104939.jpg



IMG_20230625_105229.jpg



IMG_20230625_105210.jpg



IMG_20230625_111800.jpg


Σειρά έχει το Ρικβίρ (Riquewihr) που λέγεται ότι αποτέλεσε την έμπνευση για το χωριό της «Πεντάμορφης και του Τέρατος» της Ντίσνεϊ (το αγαπημένο μου παραμύθι).( Πάρκινγκ 1,80€ την ώρα). Μεσαιωνικά τείχη, περιβάλλουν χρωματιστά με διαφορετικό χρώμα (ανάλογα με το επάγγελμα του ιδιοκτήτη) σπίτια με ξύλινες δοκούς, μεσαιωνικά ανθισμένα σιντριβάνια με χρυσόψαρα μέσα, πλακόστρωτα σοκάκια. Περνάμε την πρώτη πύλη Porte Haute και μετά την Porte du Dolder , πύργο Dolder ,το στολίδι αυτού του υπέροχου χωριού. Ο κεντρικός πεζόδρομος έχει το όνομα του Στρατηγού Ντε Γκωλ ( Rue du General de Gaulle). Ο Πύργος των Κλεφτών, το κελάρι Χούγκελ( Hugel),και το μαγαζί με τα χριστουγεννιάτικα, από τα αξιοθέατα του χωριού. Οι πελαργοί πάλι κοντά μας!
IMG_20230625_122227.jpg



2023525_120-Barometer.jpg



IMG_20230625_122512.jpg



IMG_20230625_125721.jpg



IMG_20230625_132603.jpg



IMG_20230625_132535.jpg




IMG_20230625_123929.jpg



IMG_20230625_124056.jpg


Η συνέχεια του εκδρομικού προγράμματος μας οδηγεί στο Κάιζεσμπεργκ(Kaysersberg) (Πάρκινγκ 1€ την ώρα). Γενέτειρα δύο σπουδαίων ανθρώπων του γιατρού Αλβέρτου Σβάιτσερ και του ιεροκήρυκα Jean de Geiler Kaysersberg, έχει ό,τι και τα υπόλοιπα αλσατικά χωριά, αλλά κι ένα φρούριο που δεσπόζει πάνω στο λόφο και τη γέφυρα του ποταμού Weiss, πάνω στην οποία υπάρχει δεξιά ένα σημείο με κάγκελα, όπου κλείδωναν πολίτες που είχαν διαπράξει αδικήματα. Τώρα υπάρχει μέσα ένα άγαλμα της Παναγίας.

2023525_215-Barometer.jpg



IMG_20230625_142021.jpg



IMG_20230625_142645.jpg



IMG_20230625_142618.jpg



IMG_20230625_142717.jpg


Το επόμενο χωριό της διαδρομής μας είναι το Τυρκχάιμ (Turckheim), περικυκλωμένο κι αυτό από τείχη, αλλά κι αμπελώνες.( Πάρκινγκ ελεύθερο). Περνώντας την πύλη του τείχους με το παράξενο ηλιακό ρολόι φτάνουμε σε μια πλατεία όπου ξεχωρίζει το καμπαναριό της εκκλησίας με τις πολύχρωμες ψηφίδες. Μια δεύτερη πύλη σε οδηγεί έξω απ΄το χωριό στους αμπελώνες.

IMG_20230625_152426.jpg



IMG_20230625_160428.jpg



IMG_20230625_153738.jpg



IMG_20230625_154528.jpg


Απογευματάκι πια επιστρέφουμε στην Κολμάρ για να ξαναθαυμάσουμε όσα είδαμε το προηγούμενο βράδυ.

Έκτη μέρα του ταξιδιού κι αναχώρηση για άλλο κράτος... Έχουμε αφήσει όμως σε εκκρεμότητα δύο ακόμα χωριουδάκια. Το Εγκισχάιμ (Eguisheim), ένα μικρό γραφικό χωριό της Αλσατίας με τα παραδοσιακά σπιτάκια με τις ξυλοδεσιές, τα λιθόστρωτα στενάκια και τις πολλές γλάστρες, κρασοβάρελα και ζυφταριές με πολύχρωμα λουλούδια, χτισμένο σε ομόκεντρους κύκλους γύρω από το οκταγωνικό κάστρο του 13ου αι. μας περιμένει για πρωινό. (Πάρκινγκ 4€ για απεριόριστο χρόνο). Πράγματι καθόμαστε σε ένα καφέ απέναντι από την εκκλησία και το σιντριβάνι. Μοναδική παραφωνία τα αυτοκίνητα του δήμου που εκτελούν εργασίες (ευτυχώς όχι για πολύ). Στο όμορφο γαλατικό χωριό (είχε κατοικηθεί και από γαλατική φυλή, σύμφωνα με τις έρευνες) μπορείς να θαυμάσεις την εκκλησία του Αγίου Λέοντος (Chapelle Saint-Leon IX), που ο ένας της τοίχος ακουμπά πάνω στο κάστρο ενώ οι φωλιές των πελαργών τη στολίζουν, τ΄ αναγεννησιακό σιντριβάνι που φέρει το όνομα του Πάπα της Ρώμης Λέοντα Θ’, καθώς το χωριό θεωρείται ως ο τόπος όπου γεννήθηκε, την εκκλησία των Αγίων Πέτρου και Παύλου (Église Saint-Pierre-et-Saint-Paul) και το άγαλμα της Ιωάννας της Λωρραίνης (Jeanne D'Arc Monument). Είναι ένα πραγματικό κρασοχώρι με τα οινοποιεία του, τις κάβες του και τους επισκέπτες που έπιναν κρασί στις 10.00 το πρωί.

2023526_104-Barometer.jpg



IMG_20230626_101128.jpg



IMG_20230626_101233.jpg



IMG_20230626_100859.jpg



IMG_20230626_112207.jpg



IMG_20230626_103218.jpg


Συνεχίζουμε για το Ισερέν Λε Σατώ (Husseren-les-Châteaux),το πιο μικρό χωριό της διαδρομής μας. Αμπελώνες στα πόδια του χωριού και στην κορυφή του τρεις πύργοι σαν να το προστατεύουν.

IMG_20230626_114817.jpg



IMG_20230626_115034.jpg


Η Αλσατία εκτός από τα τοπία της, τα φαγητά της (τάρτες φλαμπέ , Baeckeoff ),τα γλυκά της (σοκολατάκια, εκλαίρ, μακαρόν, τάρτες, κρουασάν), τα κρασιά της (Pinot Gris, το αγαπημένο μου) και τις μπίρες της μας ενθουσίασε και για το χριστουγεννιάτικο πνεύμα της αφού τα μαγαζιά φρόντιζαν να μας μεταφέρουν σε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.

IMG_20230623_102835.jpg



IMG_20230624_113051.jpg



IMG_20230625_122518.jpg




IMG_20230625_172213.jpg



 

Attachments

christam

Member
Μηνύματα
10
Likes
98
Μετά απ΄όλα αυτά κατευθυνόμαστε στην Κολμάρ, που θα έχουμε δύο διανυκτερεύσεις. Στον κόμβο πριν την είσοδο στην πόλη, ένα αντίγραφο του αγάλματος της Ελευθερίας (αφού ο κατασκευαστής του, ο γλύπτης Bartholdi κατάγεται από εδώ) μας υποδέχεται. Ξενοδοχείο με χώρο στάθμευσης, εκτός κέντρου. Παραλαμβάνουμε το δωμάτιό μας, αφήνουμε τα πράγματα κι ετοιμαζόμαστε για μια πρώτη γνωριμία με την Κολμάρ, την πόλη που μοιάζει σαν να έχει βγει από παραμύθι! Περπατήσαμε αρκετά μέχρι την πολυφωτογραφημένη (συνωστισμός για φωτογραφίες) μικρή Βενετία, όπου βρίσκεται το κανάλι πρωταγωνιστής κάθε κλασικής φωτογραφίας της Αλσατίας. Ό,τι και να πω, είναι λίγο. Υπέροχο σκηνικό! Παραδοσιακά, γραφικά, χρωματιστά σπίτια με ζαρντινιέρες και στολισμένα παράθυρα με καρδιές, πελαργούς, αρκουδάκια κ.ά. και κανάλια με λουλούδια στις κουπαστές των γεφυριών αλλά και κατακόκκινα λουκέτα αγάπης. Πλακόστρωτοι πεζόδρομοι σε οδηγούν στα αξιοθέατα της πόλης. Η εκκλησία Collégiale Saint-Martin, που βρίσκεται στην Place de la Cathedrale, με εκπληκτική εξωτερική διακόσμηση και λιτό εσωτερικό, εξαιρώντας τα βιτρό και το επιβλητικό εκκλησιαστικό όργανο. Το Maison Pfister ένα σπίτι που αποτελείται από πολλά ξύλινα panels με ζωγραφιές μυθικών και βιβλικών μορφών και κάγκελα. Οικία Κόιφχους (Maison Koïfhus) στο ιστορικό κέντρο της πόλης που ξεχωρίζει για τη στέγη του που την καλύπτουν εντυπωσιακά πολύχρωμα βερνικωμένα πλακάκια, το σιντριβάνι Schwendi, ένας μαχητής που συνδέεται με τον θρύλο ότι έφερε μια ποικιλία αμπελιού (Tokay) από την Ουγγαρία, Ancien Corps de Gard, κτίριο με αναγεννησιακό μπαλκόνι, το μουσείο Bartholdi, το σπίτι με τα κεφάλια (Maison des Tetes) διακοσμημένο με 106 γλυπτά κεφάλια, όλα διαφορετικά μεταξύ τους. Προτείνω πολλές βόλτες μέχρι να πονέσουν τα πόδια. Κι όταν συμβεί αυτό ξεκούραση σε ένα εστιατόριο ή καφέ για ανασύνταξη δυνάμεων. (Τα μαγαζιά στις 10.00 μ.μ. άρχιζαν να κλείνουν, εκτός από κάποια που βρίσκονταν προς το κέντρο της Κολμάρ) .Οι φωτογραφίες που τραβήξαμε πολλές, οι δυνατότητες να εκφράσουν την πραγματική μαγεία της πόλης… λίγες.
IMG_20230624_214004.jpg

IMG_20230624_213711.jpg




IMG_20230624_220400.jpg


IMG_20230624_221133.jpg

IMG_20230625_165110.jpg


IMG_20230625_171158.jpg

IMG_20230624_212501.jpg

IMG_20230625_171549.jpg


IMG_20230625_210703.jpg

IMG_20230625_221606.jpg

Η επόμενη μέρα μας βρίσκει να παίρνουμε πρωινό στο Ριμπωβιλέ (Ribeauvillé) αφού παρκάρουμε (δωρεάν) σε ένα μεγάλο πάρκινγκ στην είσοδο του χωριού δεξιά. Προχωρώντας για την κεντρική οδό του, βλέπουμε τα αμπέλια στο λόφο. Η Grand Rue εντυπωσιάζει με τα προσεγμένα αλσατικά σπίτια, καφέ, εστιατόρια, τις σφυρήλατες πινακίδες. Στο βάθος φαίνονται πάνω στο λόφο δύο ερειπωμένα κάστρα. Συναντάμε το Δημαρχείο, τον πύργο Butcher's Tower, σιντριβάνια, πολλά βαρέλια κρασιού, την εκκλησία κι ένα μικρό κανάλι που κυλάει τα νερά του παράλληλα με το δρόμο. Φωλιές πελαργών κι εδώ!
IMG_20230625_105057.jpg

IMG_20230625_104939.jpg

IMG_20230625_105229.jpg

IMG_20230625_105210.jpg

IMG_20230625_111800.jpg

Σειρά έχει το Ρικβίρ (Riquewihr) που λέγεται ότι αποτέλεσε την έμπνευση για το χωριό της «Πεντάμορφης και του Τέρατος» της Ντίσνεϊ (το αγαπημένο μου παραμύθι).( Πάρκινγκ 1,80€ την ώρα). Μεσαιωνικά τείχη, περιβάλλουν χρωματιστά με διαφορετικό χρώμα (ανάλογα με το επάγγελμα του ιδιοκτήτη) σπίτια με ξύλινες δοκούς, μεσαιωνικά ανθισμένα σιντριβάνια με χρυσόψαρα μέσα, πλακόστρωτα σοκάκια. Περνάμε την πρώτη πύλη Porte Haute και μετά την Porte du Dolder , πύργο Dolder ,το στολίδι αυτού του υπέροχου χωριού. Ο κεντρικός πεζόδρομος έχει το όνομα του Στρατηγού Ντε Γκωλ ( Rue du General de Gaulle). Ο Πύργος των Κλεφτών, το κελάρι Χούγκελ( Hugel),και το μαγαζί με τα χριστουγεννιάτικα, από τα αξιοθέατα του χωριού. Οι πελαργοί πάλι κοντά μας!
IMG_20230625_122227.jpg

2023525_120-Barometer.jpg

IMG_20230625_122512.jpg

IMG_20230625_125721.jpg

IMG_20230625_132603.jpg

IMG_20230625_132535.jpg


IMG_20230625_123929.jpg

IMG_20230625_124056.jpg

Η συνέχεια του εκδρομικού προγράμματος μας οδηγεί στο Κάιζεσμπεργκ(Kaysersberg) (Πάρκινγκ 1€ την ώρα). Γενέτειρα δύο σπουδαίων ανθρώπων του γιατρού Αλβέρτου Σβάιτσερ και του ιεροκήρυκα Jean de Geiler Kaysersberg, έχει ό,τι και τα υπόλοιπα αλσατικά χωριά, αλλά κι ένα φρούριο που δεσπόζει πάνω στο λόφο και τη γέφυρα του ποταμού Weiss, πάνω στην οποία υπάρχει δεξιά ένα σημείο με κάγκελα, όπου κλείδωναν πολίτες που είχαν διαπράξει αδικήματα. Τώρα υπάρχει μέσα ένα άγαλμα της Παναγίας.
2023525_215-Barometer.jpg

IMG_20230625_142021.jpg

IMG_20230625_142645.jpg

IMG_20230625_142618.jpg

IMG_20230625_142717.jpg

Το επόμενο χωριό της διαδρομής μας είναι το Τυρκχάιμ (Turckheim), περικυκλωμένο κι αυτό από τείχη, αλλά κι αμπελώνες.( Πάρκινγκ ελεύθερο). Περνώντας την πύλη του τείχους με το παράξενο ηλιακό ρολόι φτάνουμε σε μια πλατεία όπου ξεχωρίζει το καμπαναριό της εκκλησίας με τις πολύχρωμες ψηφίδες. Μια δεύτερη πύλη σε οδηγεί έξω απ΄το χωριό στους αμπελώνες.
IMG_20230625_152426.jpg

IMG_20230625_160428.jpg

IMG_20230625_153738.jpg

IMG_20230625_154528.jpg

Απογευματάκι πια επιστρέφουμε στην Κολμάρ για να ξαναθαυμάσουμε όσα είδαμε το προηγούμενο βράδυ.

Έκτη μέρα του ταξιδιού κι αναχώρηση για άλλο κράτος... Έχουμε αφήσει όμως σε εκκρεμότητα δύο ακόμα χωριουδάκια. Το Εγκισχάιμ (Eguisheim), ένα μικρό γραφικό χωριό της Αλσατίας με τα παραδοσιακά σπιτάκια με τις ξυλοδεσιές, τα λιθόστρωτα στενάκια και τις πολλές γλάστρες, κρασοβάρελα και ζυφταριές με πολύχρωμα λουλούδια, χτισμένο σε ομόκεντρους κύκλους γύρω από το οκταγωνικό κάστρο του 13ου αι. μας περιμένει για πρωινό. (Πάρκινγκ 4€ για απεριόριστο χρόνο). Πράγματι καθόμαστε σε ένα καφέ απέναντι από την εκκλησία και το σιντριβάνι. Μοναδική παραφωνία τα αυτοκίνητα του δήμου που εκτελούν εργασίες (ευτυχώς όχι για πολύ). Στο όμορφο γαλατικό χωριό (είχε κατοικηθεί και από γαλατική φυλή, σύμφωνα με τις έρευνες) μπορείς να θαυμάσεις την εκκλησία του Αγίου Λέοντος (Chapelle Saint-Leon IX), που ο ένας της τοίχος ακουμπά πάνω στο κάστρο ενώ οι φωλιές των πελαργών τη στολίζουν, τ΄ αναγεννησιακό σιντριβάνι που φέρει το όνομα του Πάπα της Ρώμης Λέοντα Θ’, καθώς το χωριό θεωρείται ως ο τόπος όπου γεννήθηκε, την εκκλησία των Αγίων Πέτρου και Παύλου (Église Saint-Pierre-et-Saint-Paul) και το άγαλμα της Ιωάννας της Λωρραίνης (Jeanne D'Arc Monument). Είναι ένα πραγματικό κρασοχώρι με τα οινοποιεία του, τις κάβες του και τους επισκέπτες που έπιναν κρασί στις 10.00 το πρωί.
2023526_104-Barometer.jpg

IMG_20230626_101128.jpg

IMG_20230626_101233.jpg

IMG_20230626_100859.jpg

IMG_20230626_112207.jpg

IMG_20230626_103218.jpg

Συνεχίζουμε για το Ισερέν Λε Σατώ (Husseren-les-Châteaux),το πιο μικρό χωριό της διαδρομής μας. Αμπελώνες στα πόδια του χωριού και στην κορυφή του τρεις πύργοι σαν να το προστατεύουν.
IMG_20230626_114817.jpg

IMG_20230626_115034.jpg

Η Αλσατία εκτός από τα τοπία της, τα φαγητά της (τάρτες φλαμπέ , Baeckeoff ),τα γλυκά της (σοκολατάκια, εκλαίρ, μακαρόν, τάρτες, κρουασάν), τα κρασιά της (Pinot Gris, το αγαπημένο μου) και τις μπίρες της μας ενθουσίασε και για το χριστουγεννιάτικο πνεύμα της αφού τα μαγαζιά φρόντιζαν να μας μεταφέρουν σε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
IMG_20230623_102835.jpg

IMG_20230624_113051.jpg

IMG_20230625_122518.jpg


IMG_20230625_172213.jpg
 

christam

Member
Μηνύματα
10
Likes
98
Αφήνοντας πίσω μας τη Γαλλία οι αμπελώνες δίνουν τη θέση τους σε πεδιάδες με καλαμπόκι και σιτάρι. Η αρχιτεκτονική των σπιτιών διαφορετική. Είμαστε στη Γερμανία και οδεύουμε προς Φράιμπουργκ (Freiburg im Breisgau) που θα μείνουμε για ένα βράδυ. Ξενοδοχείο κεντρικό (πέντε λεπτά με τα πόδια από τον καθεδρικό), που ενώ είχε πάρκινγκ την ώρα της άφιξής μας δεν υπήρχαν θέσεις και μας κατεύθυναν σ΄ ένα κοντινό με χρέωση ανάλογα με τις ώρες χρήσης ( 15€). Αφήνουμε τα πράγματα στο δωμάτιο και ξεχυνόμαστε στην πόλη για εξερεύνηση. Στην πορεία μας για τον καθεδρικό ναό, συναντάμε το Μνημείο της Νίκης (Victory monument). Ο καθεδρικός, αφιερωμένος στην Παναγία, επιβλητικός και μεγαλοπρεπής, ξεχωρίζει από όλα τα μνημεία της οικολογικής και ηλιόλουστης πόλης του Φράιμπουργκ. Στην κεντρική είσοδο έχει τοποθετηθεί ένα πλέγμα κι έτσι παραμένουν καθαρές οι τοιχογραφίες του αφού τα πουλιά δεν μπορούν να μπουν. Στη βόρεια πόρτα ένα γλυπτό απεικονίζει τον Θεό να ξεκουράζεται την έβδομη ημέρα της δημιουργίας. Στο εσωτερικό του καταπληκτικά βιτρώ με ολοζώντανα χρώματα, ένα τεράστιο εκκλησιαστικό όργανο, μια αναπαράσταση του Μυστικού Δείπνου (στα αριστερά) και η προσκύνηση των Μάγων (στα δεξιά, πάνω από τα κεριά) κεντρίζει το ενδιαφέρον μας. Η Αγία Τράπεζα, έργο του Χανς Μπάλντουνγκ Γκριν ( Hans Baldung Grien), απαιτεί εισιτήριο 1,5€ για να τη δεις από κοντά. Στην πλατεία του καθεδρικού βλέπουμε την αίθουσα των εμπόρων (Historisches Kaufhaus), το σιντριβάνι των ψαριών( Fishbrunnen) και το σιντριβάνι του Αγίου Γεωργίου. Πηγαίνοντας για την πλατεία Augustinerplatz όπου βρίσκεται το μοναστήρι των Αυγουστίνων, συναντάμε ένα κανάλι με το πέτρινο κεφάλι ενός κροκόδειλου πάνω στο οποίο υπήρχαν λιγοστά κέρματα (τα υπόλοιπα ήταν στο νερό). Οι πύλες της Σουηβίας( Swabian gate) και του Μάρτιν (Martin’s gate) εντυπωσιακές. Εκείνο που μας άρεσε ήταν τα μικρά κανάλια που διατρέχουν την πόλη και τα μικρά παιδιά που πλατσούριζαν ή έσερναν ξύλινα καραβάκια. Στο Φράιμπουργκ υπάρχει ένα από τα παλιότερα πανεπιστήμια της Ευρώπης, που την είσοδό του κοσμούν δύο εξέχοντες αρχαίοι Έλληνες: ο ποιητής Όμηρος κι ο φιλόσοφος Αριστοτέλης. Τα ονόματά τους γραμμένα στα ελληνικά καθώς και το απόφθεγμα του καθενός σε αρχαία ελληνικά. Η πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη απέναντι μας εντυπωσιάζει όπως και τα πολλά ποδήλατα. Περπατώντας στη Μπλε Γέφυρα (Wiwilibrucke), που βρίσκεται δίπλα στο σιδηροδρομικό σταθμό αντικρίζουμε την εκκλησία της Ιερής Καρδιάς του Ιησού (Herz-Jesu-Kirche) που ξεχωρίζει για την πολύχρωμη πρόσοψη και τους δύο ψηλούς ,παράξενους, συμμετρικούς πύργους της διακοσμημένους με πράσινες ψηφίδες.
2023526_337-Barometer.jpg

IMG_20230626_154955.jpg
IMG_20230626_155856.jpg
IMG_20230626_160816.jpg
IMG_20230626_162159.jpg
IMG_20230626_173443.jpg
IMG_20230626_180327.jpg
IMG_20230626_171825.jpg



Η επόμενη μέρα έχει πρωινό στην πόλη κι αμέσως μετά φεύγουμε για Μέλανα Δρυμό. O δρόμος μες στο πράσινο με πολλές στροφές και κάμερες. Πρώτη στάση η λίμνη Τίτιζε (Titisee). Πάρκινγκ 3€ την ώρα κι ο επιτρεπόμενος χρόνος παραμονής δύο ώρες. Ένα μέρος τελείως τουριστικό με πολύ νόστιμο χοτ ντογκ, που κατ΄εμέ αξίζει η λίμνη κι η βαρκάδα σ΄αυτήν. (15€ την ώρα το πεταλό, ενώ το ηλεκτροκίνητο στοιχίζει 22€ την ώρα και 15€ το μισάωρο. Έχει και καραβάκι που κάνει το γύρο της λίμνης σε 25 λεπτά. Τιμές δε ρώτησα.)
2023527_1157-Barometer.jpg

IMG_20230627_123009.jpg

IMG_20230627_124354.jpg


Στη συνέχεια κατευθυνόμαστε στο χωριό Φούρτβαγκεν (Furtwangen), όπου διαθέτει ένα μουσείο ρολογιών. Πάρκινγκ πάνω στο δρόμο με παρκόμετρο ( το οποίο δεν προσέξαμε, αλλά ευτυχώς δε βρήκαμε καμία κλήση να μας περιμένει). Καθώς προχωράμε, αριστερά και δεξιά του δρόμου βλέπουμε τα αλπικά λιβάδια με τις αγελαδίτσες, τα αγροτόσπιτα και τα κωνοφόρα δέντρα πιο πάνω.

2023527_252-Barometer.jpg

IMG_20230627_151228.jpg



Σειρά έχει το Τρίμπεργκ (Triberg) με τους καταρράκτες του και τα ρολόγια κούκους. Είναι ένα χωριό, τουριστικό αλλά πολύ όμορφο, στην καρδιά του Μαύρου Δάσους. ( Πάρκινγκ 2€ την ώρα). Αφήνουμε το αυτοκίνητο και προσπαθώντας να μη <<χαζεύουμε>> στα μαγαζιά με τα γνωστά ρολόγια και τα ξυλόγλυπτα, ανηφορίζουμε για το πάρκο με τους καταρράκτες.( Είσοδος 8€ το άτομο). Κι η ανάβαση ξεκινά. Δεν αργούμε να δούμε τους καταρράκτες, οι οποίοι προέρχονται από τον ποταμό Gutach (ωραίο και το ομώνυμο χωριό) καθώς και μια ομάδα Γιαπωνέζων που έκαναν πανικό στη θέα ενός σκίουρου πάνω στο δέντρο. Τον κατατρόμαξαν. Ανεβαίνοντας ψηλότερα συναντάς ξύλινες γέφυρες και εξέδρες από τις οποίες βλέπεις καλύτερα τον καταρράκτη και τη γύρω περιοχή. Είδαμε και σκιουράκια και μερικά όμορφα πουλιά. Βγαίνοντας από το πάρκο λίγο μετά τις 5.00 μ.μ.( η υπεύθυνη δεν άφησε κάποιους επισκέπτες που έφτασαν εκείνη την ώρα να μπουν) τριγυρίσαμε στο χωριό κι εκείνο που μας άρεσε περισσότερο ήταν το μαγαζί των 1000 ρολογιών (House of 1000 Cuckoo clocks»). Πόσα πολλά ρολόγια κι όλα διαφορετικά μεταξύ τους, τόσο στις παραστάσεις όσο και στις τιμές. Οι κυρίες του καταστήματος ντυμένες με παραδοσιακές φορεσιές. Στον πάνω όροφο είχε χριστουγεννιάτικα. Μείναμε τόση πολλή ώρα στο εν λόγω μαγαζί που δεν προλάβαμε ανοιχτό το μουσείο του Μέλανα Δρυμού (Schwarzwaldmuseum) κι όχι τίποτα, δεν είδαμε τα μουσικά κουτιά. Μια άλλη φορά…


IMG_20230627_155817.jpg

IMG_20230627_160629.jpg

2023527_434-Barometer.jpg

IMG_20230627_163301.jpg

IMG_20230627_155601.jpg

IMG_20230627_171341.jpg



IMG_20230627_173300.jpg

IMG_20230627_155336.jpg

Φεύγοντας από το Τρίμπεργκ και πηγαίνοντας βόρεια συναντάμε το σπίτι- κούκος (Eble Uhren-Park). Βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του δρόμου(2,5χμ. περίπου) μετά από ένα μικρό τούνελ. Είναι το μεγαλύτερο ρολόι κούκος του κόσμου και το 1997 κέρδισε μια θέση στο Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες. Ο κούκος βγαίνει από το πάνω παράθυρο του σπιτιού και λαλεί τόσες φορές όσες και η ώρα.
IMG_20230627_174553.jpg

IMG_20230627_175950.jpg

Πιο κάτω επίσης ένα μαγαζί με ρολόγια κοντά στο ποτάμι με εντυπωσιακές μαριονέτες στην μαρκίζα του.
IMG_20230627_180830.jpg

IMG_20230627_180926.jpg

Η τελευταία διανυκτέρευση του ταξιδιού μας είναι σε ένα χωριό του Μέλανα Δρυμού το Berghaupten (λίγα χμ. από την εθνική οδό). Θέλαμε να μείνουμε σε παραδοσιακό ξενώνα μακριά από πόλεις για να βιώσουμε την ομορφιά και την ηρεμία του Μαύρου Δάσους. Πράγματι, από τη μια τα αμπέλια στο λόφο, από την άλλη το δάσος κι η ησυχία του χωριού συνθέτουν ένα υπέροχο σκηνικό. Δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου με πολύ καλό φαγητό κι αμέσως μετά μια βραδινή βόλτα στο χωριό.
IMG_20230627_213331.jpg

IMG_20230627_215441.jpg

Η επόμενη μέρα, η τελευταία του ταξιδιού, μας βρίσκει στο δρόμο για Μπάντεν Μπάντεν. Μετά από μια ώρα περίπου παρκάρουμε σε δρόμο με παρκόμετρο (2€ την ώρα) και ξεκινάμε την περιήγηση της πόλης. Ξεκινώντας από τη Λεωφόρο του φωτός (Lichtentaler Allee) μπορείς να δεις από τη μια πλευρά το Θέατρο,το Kurhaus, το κτιριακό συγκρότημα με το Καζίνο, το αντλιοστάσιο με τις τοιχογραφίες και τη θερμή πηγή του ενώ από την άλλη το ποτάμι Όος με τις πάπιες, τα δέντρα που έφταναν μέχρι το νερό, τα γραφικά καφέ. Γέφυρες, σιντριβάνια και προτομές διάσημων ανθρώπων στολίζουν τη λεωφόρο. Στην πόλη γραφικά σοκάκια σε οδηγούν σε πολυτελή κτίρια, στα λουτρά Friedrichsbad, ένα εντυπωσιακό κτίριο νεοαναγεννησιακού ρυθμού στο οποίο δεσπόζουν τα πορτρέτα επιφανών ανδρών, στις θερμές πηγές Καρακάλα (σπα) και στο μουσείο Φαμπερζέ (είσοδος 21 € ή 27€ με ξενάγηση). Η περιήγησή μας, μας άφησε καλές εντυπώσεις για το Μπάντεν Μπάντεν, μιας πόλης καταπράσινης και μεγαλοπρεπούς. Στις περιοχές του Μέλανα Δρυμού εκτός από την ομορφιά του τοπίου και τη δροσιά ευχαριστηθήκαμε και την τούρτα μπλακ φόρεστ (black forest) με τραγανή βάση, έντονη γεύση λικέρ, κεράσια κι αφράτη σαντιγί όχι πολύ γλυκιά.
IMG_20230628_111544.jpg

IMG_20230628_111856.jpg

IMG_20230628_113252.jpg

IMG_20230628_115906.jpg


IMG_20230628_120807.jpg

IMG_20230628_121104.jpg

IMG_20230628_114138.jpg

IMG_20230628_132934.jpg

Απογευματάκι φτάνουμε στο αεροδρόμιο, παραδίδουμε το αυτοκίνητο (ο έλεγχος ήταν σχολαστικός) και περιμένουμε την αναγγελία της πτήσης επιστροφής στη χώρα μας, γεμάτοι με εικόνες κι αναμνήσεις.
IMG_20230628_194202.jpg
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.650
Likes
51.373
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πολύ χρήσιμη η ιστορία σου και γεμμάτη πληροφορίες, τα μέρη που είδατε είναι φανταστικά και αποτελούν άμεσο στόχο. Ευχαριστουμε!
 

kofidenia

Member
Μηνύματα
146
Likes
617
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία, Μέλανας Δρυμός
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλληνική Πολυνησία
Θα κάνω σχεδόν το ίδιο ταξίδι τις ημέρες των γιορτών, 24Δεκ-01Ιαν. Το δικό μας πρόγραμμα έχει ως εξής: Άφιξη Φρανκφούρτη (όπου βρήκαμε τις φθηνότερες πτήσεις) παραλαβή αυτοκινήτου από Europcar, απευθείας Χαϊδελβέργη (1 διανυκτέρευση, Παραμονή Χριστουγέννων), Στρασβούργο (1 διανυκτέρευση, Χριστούγεννα),
Κολμάρ (2 διανυκτερεύσεις που θα περιλμάβουν εξορμήσεις στα γειτονικά χωριά Ρικβίρ, Ριμποβιλέ, Eguisheim, Kaysesberg), Freiburg (1 διανυκέρυεση), Triberg, Baden-Baden (1 διανυκτέρευση), Φρανκφούρτη (2 διανυκτερεύσεις, παραμονή Πρωτοχρονιάς). Ελπίζω ο καιρός να μη μας τα χαλάσει πολύ και να μπορέσουμε να περιπλανηθούμε στις πόλεις και τα χωριά. Έχετε να προτείνετε κάποιο μαγαζί για φαγητό ή κάποια παμπ/ μπαρ που σας άρεσε?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.158
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom