Υπερβολή για να μην πω εμπάθεια, στην ουσία τώρα. .1.κακο δεν βλεπω. σε ολες τις χωρες του τριτου κοσμου ειναι πολυ καλο να κατεβαινεις ακριβως εκει που σε εξυπηρετει. ακομα κ στη μεση του δρομου. στις χωρες του πρωτου κοσμου κατεβαινεις στο σταθμο.
2. εξυπηρετηση με κτελ κ χωρις πληρη απελευθερωση της αγορας δεν προκειται να υπαρξει. κ στο Περου κ στο Ιραν βρισκεις λεωφορεια απειρως καλυτερα των κτελ.
1. Σταθμός υπάρχει όποιος θέλει κατεβαίνει εκεί αλλά επειδή δεν υπάρχει μετρό , ΌΠΟΙΟΣ θέλει πάει ελαιώνα, αλλά επειδή το λεωφορείο δεν κατεβαίνει κυλιόμενες σε αφήνει στην είσοδο σε νομιμη στάση του ΟΑΣΑ .
(Συνδιασμένες μεταφορές λέγονται αν δεν κάνω λάθος )
Πες μου που διαφωνείς να το συζητήσουμε.
Και στην Ρώμη αν δεν απατώμαι τα λεωφορεία της Terravision έξω από το termini στο δρόμο σε αφήνει
2. Συμφωνώ απόλυτα για την απελευθέρωση, αλλά για να λέμε όοοολη την αλήθεια πρέπει να πούμε και στον συνταξιούχο για +300 εκατομμύρια το έτος στον προυπολογισμο για τις άγονες γραμμές + πολυτεκνικά , φοιτητικά ΑΜΕΑ τρίτεκνα κτλ που τώρα τα επωμιζονται τα ΚΤΕΛ λόγω μονοπωλίου.
Όπως έγινε εξάλλου και στις αεροπορικές-ακτοπλοΐα .
3. Για τον στόλο τα είπε ο φίλος ποιό πάνω , με πολλά πολλά περιθώρια βελτίωσης ειδικά σε παροχή υπηρεσιών