• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Κράτηση στο booking.com με χρεωστική visa?

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
β)Σε περίπτωση κράτησης με δυνατότητα ακύρωσης........πάλι γίνετε......ΑΛΛΑ:
Οταν το ξενοδοχείο θα διαπιστώσει ότι η κάρτα είναι χρεωστική στο 99% των περιπτώσεων θα ενημερώσει το Booking ότι ΔΕΝ την δέχετε......το Booking θα σου στείλει mail.....στο οποίο θα σου λέει ότι το ξενοδοχείο δεν δέχετε την κάρτα και για να ισχύει η κράτησή σου μας ζητάει εντός 24 ή 48 ωρών (ανάλογα το ξενοδοχείο).....να την αλλάξεις......αλλιώς μετά το πέρας των ωρών αυτών η κράτηση ΔΕΝ θα ισχύει........
Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που θα την δεχτούν......σε εμένα έχει συμβεί....σε ξενοδοχείο της Ρώμης....με δυνατότητα ακύρωσης έως και την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα κράτησης.Εγώ λοιπόν είχα ξεχάσει την συγκεκριμένη κράτηση διότι είχα κλείσει σε κάποιο ξενοδοχείο και είχα ξεχάσει να κάνω ακύρωση.../quote]
Άρα, απ' ότι κατάλαβα, το να μη γίνει δεκτή η κάρτα σου επειδή είναι χρεωστική, δεν σου έχει συμβεί, έτσι δεν είναι; Γιατί πιο πάνω το παράδειγμα που αναφέρεις δεν "υποστηρίζει" αυτό που λες, ότι δηλαδή το ξενοδοχείο ενημερώνει το booking μετά την κράτηση ότι δεν δέχεται τη χρεωστική. Σου έχει τύχει να μην στην κάνουν δεκτή; Γιατί εγώ χρόνια τώρα χρησιμοποιώ χρεωστική για να κλείσω ξενοδοχείο (πάντα με δυνατότητα ακύρωσης) και αυτό που λες δεν μου έχει συμβεί.
 

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.062
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
Άρα, απ' ότι κατάλαβα, το να μη γίνει δεκτή η κάρτα σου επειδή είναι χρεωστική, δεν σου έχει συμβεί, έτσι δεν είναι; Γιατί πιο πάνω το παράδειγμα που αναφέρεις δεν "υποστηρίζει" αυτό που λες, ότι δηλαδή το ξενοδοχείο ενημερώνει το booking μετά την κράτηση ότι δεν δέχεται τη χρεωστική. Σου έχει τύχει να μην στην κάνουν δεκτή; Γιατί εγώ χρόνια τώρα χρησιμοποιώ χρεωστική για να κλείσω ξενοδοχείο (πάντα με δυνατότητα ακύρωσης) και αυτό που λες δεν μου έχει συμβεί.
Το μονο που εχουν δικαιωμα τα ξενοδοχεια να κανουν οταν εχεις κλεισει με "δωρεαν ακυρωση" ειναι να κτυπησουν ενα ελάχιστο ποσο 1 ευρώ για να δουν αν η καρτα ειναι έγκυρη ( το κανουν ελαχιστοι εως καθολου).Αν δεν παρουν αυτο το ευρώ (που μετα το επιστρεφουν παλι μεσω της καρτας) μπαινουν στο συστημα και σημειώνουν την καρτα ως Ακυρη... Η booking ενημερωνει τον πελατη οτι πρεπει να στειλει ξανα τα στοιχεια..( για αυτο να εχετε ενα μικρο ποσο μεσα οταν κανετε κρατηση με χρεωστικη)Αν δεν εμφανιστεί ο πελατης Το ξενοδοχειο ενημερώνει την κρατηση ως "μη εμφάνιση" για να μην πληρωσει την προμηθεια στη booking κατα τα αλλα την ήπιε την πορτοκαλαδα ο ξενοδοχος με την κρατηση... :) Κανεις ουτε το ξενοδοχειο ( ουτε η booking αυτη σε καμμια απο τις δυο περιπτωσεις καρτων δεν χρεωνει ποτε) χρεωνει την κρατηση με "δωρεαν χρεωση" πριν παει ο πελατης στο ξενοδοχειο ουτε και υπαρχει τροπος να τα παρεις μετα....για αυτο και οι Ιταλοι ξενοδοχοι πονταραν στο "φιλοτιμο" και μπραβο στο φιλο που έπραξε ως εγραψε! Επισης οι καρτες δεν μπορουν να ελεγχθούν αν ειναι χρεωστικες ή πιστωτικες, μονο αν ειναι έγκυρες ελέγχονται.... (Μερικες φορες μαλιστα οταν ερχονται κρατησεις απο τη booking διπλα στη καρτα ΑΚΥΡΗ μπορει να εχει γραψει λαθος το νουμερο ο πελατης ή κατι αλλο αυτο δεν το εχω ψαξει)
 
Last edited:

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.110
Likes
13.213
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Το μονο που εχουν δικαιωμα τα ξενοδοχεια να κανουν οταν εχεις κλεισει με "δωρεαν ακυρωση" ειναι να κτυπησουν ενα ελάχιστο ποσο 1 ευρώ για να δουν αν η καρτα ειναι έγκυρη ( το κανουν ελαχιστοι εως καθολου).Αν δεν παρουν αυτο το ευρώ (που μετα το επιστρεφουν παλι μεσω της καρτας) μπαινουν στο συστημα και σημειώνουν την καρτα ως Ακυρη... Η booking ενημερωνει τον πελατη οτι πρεπει να στειλει ξανα τα στοιχεια..( για αυτο να εχετε ενα μικρο ποσο μεσα οταν κανετε κρατηση με χρεωστικη)Αν δεν εμφανιστεί ο πελατης Το ξενοδοχειο ενημερώνει την κρατηση ως "μη εμφάνιση" για να μην πληρωσει την προμηθεια στη booking κατα τα αλλα την ήπιε την πορτοκαλαδα ο ξενοδοχος με την κρατηση... :) Κανεις ουτε το ξενοδοχειο ουτε η booking χρεωνει την κρατηση με δωρεαν χρεωση πριν παει ο πελατης στο ξενοδοχειο ουτε και υπαρχει τροπος να τα παρεις μετα....για αυτο και οι Ιταλοι ξενοδοχοι πονταραν στο "φιλοτιμο" και μπραβο στο φιλο που έπραξε ως εγραψε! Επισης οι καρτες δεν μπορουν να ελεγχθούν αν ειναι χρεωστικες ή πιστωτικες, μονο αν ειναι έγκυρες ελέγχονται....
Αυτό που περιγράφεις δεν μου έχει τύχει ποτέ, για το 1 ευρώ εννοώ.
Πρακτική που ακολουθούν είναι να δεσμεύουν, χωρίς να το χρεώνουν, ποσό από την κάρτα ίσο με τα ακυρωτικά για την περίπτωση που δεν εμφανιστείς στο ξενοδοχείο ή ακυρώσεις μετά την περίοδο "δωρεάν ακύρωσης". Το αποδεσμεύουν βέβαια μετά αφού φτάσεις στο ξενοδοχείο ή κάνεις την ακύρωση μέσα στο περιθώριο που σου δίνουν. Αυτό που γράφεις για χρεωστικές και πιστωτικές, ότι δεν τις ελέγχουν, το ξέρεις σίγουρα; Γιατί το booking λέει άλλα:
http://www.booking.com/faq.el.html?dcid=1&sid=f5c6ef683a1131cd1c759688dd781755
 

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.062
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
Το μονο που εχουν δικαιωμα τα ξενοδοχεια να κανουν οταν εχεις κλεισει με "δωρεαν ακυρωση" ειναι να κτυπησουν ενα ελάχιστο ποσο 1 ευρώ για να δουν αν η καρτα ειναι έγκυρη ( το κανουν ελαχιστοι εως καθολου).Αν δεν παρουν αυτο το ευρώ (που μετα το επιστρεφουν παλι μεσω της καρτας) μπαινουν στο συστημα και σημειώνουν την καρτα ως Ακυρη... Η booking ενημερωνει τον πελατη οτι πρεπει να στειλει ξανα τα στοιχεια..( για αυτο να εχετε ενα μικρο ποσο μεσα οταν κανετε κρατηση με χρεωστικη)Αν δεν εμφανιστεί ο πελατης Το ξενοδοχειο ενημερώνει την κρατηση ως "μη εμφάνιση" για να μην πληρωσει την προμηθεια στη booking κατα τα αλλα την ήπιε την πορτοκαλαδα ο ξενοδοχος με την κρατηση... :) Κανεις ουτε το ξενοδοχειο ( ουτε η booking αυτη σε καμμια απο τις δυο περιπτωσεις καρτων δεν χρεωνει ποτε) χρεωνει την κρατηση με "δωρεαν χρεωση" πριν παει ο πελατης στο ξενοδοχειο ουτε και υπαρχει τροπος να τα παρεις μετα....για αυτο και οι Ιταλοι ξενοδοχοι πονταραν στο "φιλοτιμο" και μπραβο στο φιλο που έπραξε ως εγραψε! Επισης οι καρτες δεν μπορουν να ελεγχθούν αν ειναι χρεωστικες ή πιστωτικες, μονο αν ειναι έγκυρες ελέγχονται.... (Μερικες φορες μαλιστα οταν ερχονται κρατησεις απο τη booking διπλα στη καρτα ΑΚΥΡΗ μπορει να εχει γραψει λαθος το νουμερο ο πελατης ή κατι αλλο αυτο δεν το εχω ψαξει)
Οπως και ναχει εσεις οταν εχετε την φορμα επιβεβαίωσης της κρατησης απο την booking πηγαινετε και ακομη και αν αυτοι δεν εχουν περασει την κρατηση σας ή δεν εχουν δωματιο ειναι "υποχρωμενοι¨να σας βρουν ενα ιδιο δωματιο με αυτο που εχετε κανει κρατηση...οποιο προβλημα και να δημιουργηθει κατα την αφιξη σας στο hotel επικοινωνηστε αμεσως με booking και ασε να μιλησουν αυτοι με ξενοδοχο.
 

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.062
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
Αυτό που περιγράφεις δεν μου έχει τύχει ποτέ, για το 1 ευρώ εννοώ.
Πρακτική που ακολουθούν είναι να δεσμεύουν, χωρίς να το χρεώνουν, ποσό από την κάρτα ίσο με τα ακυρωτικά για την περίπτωση που δεν εμφανιστείς στο ξενοδοχείο ή ακυρώσεις μετά την περίοδο "δωρεάν ακύρωσης". Το αποδεσμεύουν βέβαια μετά αφού φτάσεις στο ξενοδοχείο ή κάνεις την ακύρωση μέσα στο περιθώριο που σου δίνουν. Αυτό που γράφεις για χρεωστικές και πιστωτικές, ότι δεν τις ελέγχουν, το ξέρεις σίγουρα; Γιατί το booking λέει άλλα:
http://www.booking.com/faq.el.html?dcid=1&sid=f5c6ef683a1131cd1c759688dd781755
αυτα που γραφω ειναι απο τη μερια του ξενοδοχου και οχι απο την μερια του ταξιδιώτη...ναι και αυτο που γραφεις μπορει να συμβει απο μεγαλα ξενοδοχεια και για πολλες μερες κρατησης...αλλα και παλι εχασαν το δωματιο...για αυτο παρακαλώ ρε παιδια να πηγαινετε οταν κανετε κρατηση...:D
 
Μηνύματα
76
Likes
67
Επόμενο Ταξίδι
Ισπανία
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α-ΚΑΝΑΔΑΣ
Άρα, απ' ότι κατάλαβα, το να μη γίνει δεκτή η κάρτα σου επειδή είναι χρεωστική, δεν σου έχει συμβεί, έτσι δεν είναι; Σου έχει τύχει να μην στην κάνουν δεκτή; Γιατί εγώ χρόνια τώρα χρησιμοποιώ χρεωστική για να κλείσω ξενοδοχείο (πάντα με δυνατότητα ακύρωσης) και αυτό που λες δεν μου έχει συμβεί.
Εξήγησα εξ αρχής ότι μιλάω βάση προσωπικής εμπειρίας...ΝΑΙ μου έχει συμβεί.Και εγώ χρόνια κλείνω ξενοδοχεία από το Booking.Εχω κάνει 22 κρατήσεις ξενοδοχείων με κανονική πιστωτική- όχι prepaid ή electron ή χρεωστική......και 6 κρατήσεις με χρεωστική κάρτα.Αυτές τις έκανα εσκεμμένα με χρεωστική για να δω αν την δέχονται. από τις 6 κρατήσεις λοιπόν με χρεωστική κάρτα....στις 3 δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και ήταν σαν να ήταν κανονική πιστωτική )......Στις άλλες 3 περιπτώσεις όμως τα ξενοδοχεία ΔΕΝ την δέχτηκαν και ζήτησαν άλλη.Σε μία από τις 3 περιπτώσεις αυτές που σου λέω.... αυτό έγινε ΑΜΕΣΑ....μέσα σε 3 ώρες και ας ήταν η κράτηση για 6 μηνες μετά.Στις άλλες 2 περιπτώσεις η κράτηση ήταν πάλι "μακριά" μετά από 5-6 μήνες και γιαυτό το λόγο δεν έκαναν άμεσα τον έλεγχο.Διότι στο 99% των περιπτώσεων αν η κράτηση είναι για μήνες μετά το ξενοδοχείο δεν θα μπει στην διαδικασία να κάνει έλεγχο της κάρτας τον Μαρτιο,για κράτηση που αφορά τον Αυγουστο.Γιατί μέχρι τότε εσύ μπορεί να το ακυρώσεις 10 φορές.Οταν όμως πλησιάζει ο καιρός θα γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος αλλά και πάλι όπως σου εξήγησα αυτό είναι θεμα πολιτικής του ξενοδοχείου και πως το χειρίζετε.Μπορεί να το ελέγξει λίγες μέρες πριν την αφιξή σου και να ζητήσει άλλη,μπορεί να το ελέγξει αμέσως μετά την κράτηση σου,μπορεί να μην το ελέγξει και καθόλου ή να του ξεφύγει από λάθος όπως έγινε με μένα στο παράδειγμα της Ρώμης που ανέφερα.

Συμπέρασμα: Μπορείς να κάνεις κράτηση με χρεωστική αλλά είναι θέμα ξενοδοχείου και πολιτικής για το αν την δέχονται.Υπάρχει περίπτωση να μην την δεχτούν.Οπότε.....κάνεις την κράτηση και το πολύ-πολύ να μην την δεχτούν.Θα ενημερωθείς όμως από το Booking.
 

hamurabi

Member
Μηνύματα
320
Likes
39
παιδια εγω εχω κανει καμια 10αρια ταξιδια σε διαφορες ευρωπαικες χωρες τα τελευταια χρονα,ολα μεσω του booking και ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ καρτας και ποτε δεν ειχα προβλημα.
ειτε ηταν αμεση η χρεωση ειτε ηταν με δυνατοτηα ακυρωσης.
 
Μηνύματα
76
Likes
67
Επόμενο Ταξίδι
Ισπανία
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α-ΚΑΝΑΔΑΣ
παιδια εγω εχω κανει καμια 10αρια ταξιδια σε διαφορες ευρωπαικες χωρες τα τελευταια χρονα,ολα μεσω του booking και ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ καρτας και ποτε δεν ειχα προβλημα.
ειτε ηταν αμεση η χρεωση ειτε ηταν με δυνατοτηα ακυρωσης.
οκ........για να συνενοηθούμε λοιπόν....λέω το εξής και όποιος κατάλαβε-κατάλαβε......."Παιδιά ,εγώ έχω κάνει καμιά 10αριά φορές την διαδρομή Θεσ/νικη-Αθηνα με αυτοκίνητο και πήγαινα με 180 km στο δρόμο και ποτέ δεν είχα πρόβλημα - ποτέ δεν με σταμάτησε κανένας τροχονόμος.
 

hamurabi

Member
Μηνύματα
320
Likes
39
οκ........για να συνενοηθούμε λοιπόν....λέω το εξής και όποιος κατάλαβε-κατάλαβε......."Παιδιά ,εγώ έχω κάνει καμιά 10αριά φορές την διαδρομή Θεσ/νικη-Αθηνα με αυτοκίνητο και πήγαινα με 180 km στο δρόμο και ποτέ δεν είχα πρόβλημα - ποτέ δεν με σταμάτησε κανένας τροχονόμος.
Eγραψες παραπανω την προσωπικη σου εμπειρια και μετα εγραψα εγω την δικη μου.
 
Μηνύματα
76
Likes
67
Επόμενο Ταξίδι
Ισπανία
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α-ΚΑΝΑΔΑΣ
Eγραψες παραπανω την προσωπικη σου εμπειρια και μετα εγραψα εγω την δικη μου.
Δεν αντιλέγω.....καλά έκανες και την έγραψες.....Αυτό που δεν καταλαβαινω είναι που λέτε σε κάποιους με σιγουριά.....ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.....ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ....Το ότι δεν συνεβη σε εσας ήταν καθαρά από τύχη.Οπως και σε εμένα όπως εξηγώ παραπάνω....ΑΛΛΑ υπήρξαν και φορές που ΔΕΝ δέχτηκαν την κράτηση....τι να κάνουμε τώρα ?.....Να πούμε σε κάποιον που δεν ταξιδευει συχνά-που δεν το γνωρίζει....να του πούμε ...."κλείσε με χρεωστική-δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα " ?.......Απάντησέ μου λοιπόν σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παράδειγμα......για να καταλάβεις και εσύ και όποιος διαβάζει το θέμα στο ΠΟΥ υπάρχει θέμα......
Κλείνω σήμερα 29 Μαρτίου ένα ξενοδοχείο για 4 βραδιές στην Βαρκελώνη-100 ευρω την βραδιά....για το καλοκαίρι ας πούμε......για τις 15 Ιουλίου.
Με δυνατότητα ακύρωσης 3 μέρες πριν την εμφάνιση.Δηλαδή έως τις 12 Ιουλίου.Σε περίπτωση ΜΗ εμφάνισης στις 12 Ιουλίου θα χρεωθεί 1 βράδυ(100 ευρω).Και αν δεν εμφανιστείς ούτε στις 15 Ιουλίου......όλο το ποσό(400)....
Δίνω λοιπόν την χρεωστική μου που έχει σήμερα στις 29 Μαρτίου - έχει μέσα τα 400 ευρώ.
Κάνει το ξενοδόχειο τον έλεγχο ,διαπιστώνει ότι υπάρχουν τα χρήματα -χρεώνει ίσως και το 1 ευρώ.....όλα οκ......Εγινε η κράτηση λοιπόν και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Εγώ αύριο ή σε ένα μήνα ή στις 11 ιουλίου.....τα βγάζω τα λεφτά....τα τραβάω από την κάρτα.....τα κάνω ανάληψη.....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕΝΤΣ....................................Και εγώ ΔΕΝ κάνω τελικά το ταξίδι μου.....ΔΕΝ πάω Βαρκελώνη......ΔΕΝ εμφανίζομαι στις 12 Ιουλίου στο ξενοδοχείο.......για πες μου τώρα ......το ξενοδοχείο ΠΩΣ θα χρεώσει τα 100 ευρώ (τις 1ης βραδιάς) ή τα 400 αφού η κάρτα δεν έχει μέσα τίποτα?.....ΠΩΣ θα εξασφαλιστεί ο ξενοδόχος ?Πάνε τα λεφτά του...τα έχασε.
Μην μου απαντήσεις,ότι δεν υπάρχει λόγος να τραβήξεις τα λεφτά.....Μην μου πεις δηλαδή ότι απλά δεν θα τα τραβήξω και τα χρήματα θα είναι μέσα!!!!........γιατί αυτό το λες ΕΣΥ......ο ξενοδόχος ΔΕΝ το ξέρει.....Μπορεί κάποιος να είναι κακοπροαίρετος.....να του τύχει κάτι τελευταία στιγμή.....ένα θέμα υγείας για παράδειγμα και να μην μπορεί τελικά να πραγματοποιήσει το ταξίδι του.....και να σκεφτεί......"κάτσε να βγάλω τα λεφτά από την κάρτα , αφού δεν θα πάω....για να μην με χρεώσουν".....Αυτά δεν τα λέω ,για να σκεφτεί κάποιος ότι ....εντάξει,εγώ δεν τα κάνω αυτά ή να πει κάποιος άλλος....αφού θα πάω το ταξίδι-γιατί να τραβήξω τα λεφτά από την κάρτα........
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ......το θέμα δεν είναι ΤΙ σκεφτόμαστε εμείς-αλλά ΤΙ και ΠΩΣ σκέφτεται ο ξενοδόχος.Εμεις μπορεί να μην λειτουργήσουμε έτσι αλλά αυτό δεν το γνωρίζει το ξενοδοχείο ....εννοώ ότι ΥΠΑΡΧΕΙ σαν ενδεχόμενο για τον ξενοδόχο να του "την κάνουν"........ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ με την χρεωστική κάρτα......άρα μπορεί κάποιοι να μην την δεχτούν.....
Και άντε να το μάθεις από την αρχή-έχει καλώς......Αν όμως κάποιος από το παράδειγμα....θεωρήσει ότι από τον Μαρτιο είναι όλα οκ-έχει κάνει τις κρατήσεις του-έχει το κεφάλι του ήσυχο...είναι όλα τελειωμένα......και περιμένει να έρθει ο Ιούλης για να πάει Βαρκελώνη....Και δεν ξαναασχολείτε......και στις 12 ιουλίου(ημερομηνία που για το ξενοδοχείο τελειώνει η προθεσμία ακύρωσης......μπει για έλεγχο της κάρτας και κάνει την προσπάθεια χρέωσης και διαπιστώσει ότι είναι χρεωστική-----και δεν την δέχετε.....πρέπει να την αλλάξεις σε 24 ώρες,γιατί αλλιώς θα ακυρωθεί η κράτηση.....και εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι το mail που σου ήρθε-δεν το έχεις δει.....πέρασε και το 24ωρο.....ακυρη η κράτηση......και εμφανίζεσαι εσύ όμορφα και ωραία στις 15 και λες ...."γεια σας-έχω κάνει κράτηση από τον Μαρτιο"......και σου λένε ακυρώθηκε......εκεί τι γίνετε ?
Αυτό ΕΓΙΝΕ σε παρόμοια κράτηση στο Μιλάνο(όπως ακριβώς το περιέγραψα).....και αντί του ποσού των 270 ευρώ για 3 νύχτες.....μετά το πατατρακ-την ακύρωση και την δύσκολη περίοδο λόγω μιας έκθεσης......πληρώσαν για τα ίδια βράδια 450 ευρώ.
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί αν το ξενοδοχείο έκανε κράτηση στη χρεωστική του ποσού ακύρωσης την τελευταία μέρα μέχρι την οποία μπορείς να ακυρώσεις.
Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείς προχωρά στη χρέωση, αλλιώς αποδεσμεύει το ποσό στη χρεωστική.
Τεσπα, επειδή σύντομα μπορεί να χρειαστεί να κλείσω ξενοδοχείο χωρίς πιστωτική κάρτα, αν έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση, πείτε μου. Το ξενοδοχείο θα είναι στη Μαδρίτη. Να κλείσω κανα Travelodge?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.940
Μέλη
39.483
Νεότερο μέλος
Chryssa03

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom