Bahari
Member
- Μηνύματα
- 1.848
- Likes
- 1.483
Άρα, απ' ότι κατάλαβα, το να μη γίνει δεκτή η κάρτα σου επειδή είναι χρεωστική, δεν σου έχει συμβεί, έτσι δεν είναι; Γιατί πιο πάνω το παράδειγμα που αναφέρεις δεν "υποστηρίζει" αυτό που λες, ότι δηλαδή το ξενοδοχείο ενημερώνει το booking μετά την κράτηση ότι δεν δέχεται τη χρεωστική. Σου έχει τύχει να μην στην κάνουν δεκτή; Γιατί εγώ χρόνια τώρα χρησιμοποιώ χρεωστική για να κλείσω ξενοδοχείο (πάντα με δυνατότητα ακύρωσης) και αυτό που λες δεν μου έχει συμβεί.β)Σε περίπτωση κράτησης με δυνατότητα ακύρωσης........πάλι γίνετε......ΑΛΛΑ:
Οταν το ξενοδοχείο θα διαπιστώσει ότι η κάρτα είναι χρεωστική στο 99% των περιπτώσεων θα ενημερώσει το Booking ότι ΔΕΝ την δέχετε......το Booking θα σου στείλει mail.....στο οποίο θα σου λέει ότι το ξενοδοχείο δεν δέχετε την κάρτα και για να ισχύει η κράτησή σου μας ζητάει εντός 24 ή 48 ωρών (ανάλογα το ξενοδοχείο).....να την αλλάξεις......αλλιώς μετά το πέρας των ωρών αυτών η κράτηση ΔΕΝ θα ισχύει........
Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που θα την δεχτούν......σε εμένα έχει συμβεί....σε ξενοδοχείο της Ρώμης....με δυνατότητα ακύρωσης έως και την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα κράτησης.Εγώ λοιπόν είχα ξεχάσει την συγκεκριμένη κράτηση διότι είχα κλείσει σε κάποιο ξενοδοχείο και είχα ξεχάσει να κάνω ακύρωση.../quote]