tripakias
Member
- Μηνύματα
- 8.101
- Likes
- 12.454
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Εκεί
Τον αριθμο του εισιτηριου μονο να ξες κι εισαι ΟΚ. Καλου κακου ομως εκτυπωσε το.
Τα έγραψε κάπου αλλού η Bahari που τα έχει και πρόσφατα:Και ρωταω εγω τωρα, αντε και το αγορασες ηλεκτρονικα το εισητηριο, πως γινεται η παραλαβη του:roll:??το εκτυπωνεις απο το σπιτι:roll:???πας στην ουρα στα γκισε και το ζητας απο εκει:roll:??Ποια η διαδικασια??:roll:
Όταν έχουμε ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν είναι απαραίτητο να το έχουμε εκτυπώσει. Αρκεί να έχουμε μαζί μας τον κωδικό του εισιτηρίου, να ξέρουμε το βαγόνι και τη θέση μας, φυσικά, καθώς και τα τέσσερα τελευταία νούμερα της πιστωτικής κάρτας με την οποία έγινε η κράτηση.
Evi όταν ρώτησα στα κεντρικά στην Καρόλου (στο γραφείο των εισιτηρίων web) για το τι γίνεται σε περίπτωση που δεν έχεις το εισιτήριό σου εκτυπωμένο, μου είπαν ακριβώς αυτό που έγραψα σε άλλο τόπικ και παρέθεσε η mariath. Οπότε, τι να πω, ας είναι κανείς προετοιμασμένος γιατί άκρη δε βγάζεις με ανθρώπους άσχετους.Λες μόνο το όνομα σου στον ελεγχτή των εισητηρίων (είσαι βέβαια στο σωστό βαγόνι και στη σωστή θέση).
Τη Δευτέρα που ταξίδεψα δε μου ζήτησαν τίποτε άλλο...
Bahari, όχι μόνο δε μου ζήτησαν το εισητήριο εκτυπωμένο αλλά ούτε και αποδεικτικό για το μειωμένο εισητήριο που έκλεισα...που να δικαιολογεί την έκπτωση.Evi όταν ρώτησα στα κεντρικά στην Καρόλου (στο γραφείο των εισιτηρίων web) για το τι γίνεται σε περίπτωση που δεν έχεις το εισιτήριό σου εκτυπωμένο, μου είπαν ακριβώς αυτό που έγραψα σε άλλο τόπικ και παρέθεσε η mariath. Οπότε, τι να πω, ας είναι κανείς προετοιμασμένος γιατί άκρη δε βγάζεις με ανθρώπους άσχετους.
Καλά... όχι ότι είχα καμία αμφιβολία για την ασχετοσύνη των "αρμοδίων"... Τελικά, άλλα σου λένε οι "υπεύθυνοι" και άλλα ισχύουν στην πραγματικότητα. Και φυσικά δεν έχω καμία αμφιβολία και για το ότι, πιθανόν, και ο κάθε ελεγκτής ζητάει διαφορετικά στοιχεία και αποδεικτικά.Bahari, όχι μόνο δε μου ζήτησαν το εισητήριο εκτυπωμένο αλλά ούτε και αποδεικτικό για το μειωμένο εισητήριο που έκλεισα...που να δικαιολογεί την έκπτωση.
Θάνο, αυτό μου συμβαίνει κι εμένα συνέχεια. Το έχω συνηθίσει και το θεωρώ δεδομένο πια. Υποθέτω ότι θα είναι κάποιο τεχνικό πρόβλημα :roll:συνέβη και σε κάποιον άλλον αυτή η ...αλλαγή;