Nick_St
Member
- Μηνύματα
- 140
- Likes
- 2.274
- Ταξίδι-Όνειρο
- Venezuela
12/07/2017 - Σιενφουέγος
Κλείνοντας μια εβδομάδα στη χώρα είχε έρθει η ώρα να κατευθυνθούμε προς την ανατολική πλευρά αρχής γενομένης από το Σιενφουέγος. Ο σπιτονοικοκύρης στο Βινιάλες είχε κανονίσει να έρθει να μας πάρει ταξί για αυτή τη μεγάλη διαδρομή και έτσι κατά τις 8 ξεκινήσαμε. Το ταξί κόστισε 35 CUC το άτομο ενώ η εναλλακτική ήταν το ξακουστό Viazul το οποίο για τη συγκεκριμένη διαδρομή έχει εισιτήριο 27,50 ευρώ. Στο collectivo εκτός από εμάς ήταν και ένα ζευγάρι νεαρών Ελβετών, πιάσαμε κατευθείαν την κουβέντα, "έχω έρθει στην Κω και τη Ρόδο, πανέμορφη η Ελλάδα" να λέει το παλικάρι, "παίζω κάθε σαββατοκύριακο όβερ τη Γιουνγκ Μπόις και τη Σεν Γκάλεν, κούκλα η Ελβετία" να απαντώ εγώ. Στην Αβάνα είχαμε αλλαγή οχήματος και έπεσε τρελό στριμωξίδι γιατί ήταν πολύ μικρό, αλλά ας μην παραπονιέμαι αφού ο οδηγός ήταν μέγιστο αλάνι με εξαιρετικό χιούμορ.
To Σιενφουέγος είναι μία αριστοκρατική πόλη αποικιακής αρχιτεκτονικής, το λεγόμενο "Μαργαριτάρι της Νότιας Κούβας". Cien Fuegos δηλαδή 100 πυρκαγιές, υπέροχα κτίρια, φοίνικες που ταλαντεύονται με τον αέρα της θάλασσας, περίτεχνα παλάτια. Αφήσαμε στα γρήγορα τα πράγματα στο σπίτι και τραβήξαμε προς το κέντρο της πόλης το οποίο είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco αφού πρώτα ψάξαμε για cadeca γιατί το ρευστό είχε αρχίσει να τελειώνει. Στην κεντρική πλατεία, το Parque Jose Marti, βρίσκονται το περίφημο Teatro Terry, ο καθεδρικός, το επαρχιακό μουσείο, η αψίδα του θριάμβου. Μια γύρα σε όλα και μετά άραγμα στη σκιά των δέντρων καθώς ήρθε η ιστορική στιγμή που θα έμπαινα ξανά στο ίντερνετ. Ο πατέρας μου να αγωνιά για τα μηνύματα που θα έχει στείλει η μητέρα μου και η αδερφή μου για να δει αν θα είναι καλά οι γυναίκες του σπιτιού, αλλά εγώ χαλαρός μπήκα κατευθείαν στις αθλητικές ιστοσελίδες για να δω αν έκανε καμιά μεταγραφή η προεδράρα στο μπάσκετ. Λίγα σουβενιράδικα στους δρόμους του κέντρου, πολλά μηχανάκια, εμείς κατευθυνθήκαμε προς τη βασιλική προβλήτα και έκτοτε δεν απομακρυνθήκαμε από τη θάλασσα ούτε μια στιγμή.
Ο παραθαλάσσιος πεζόδρομος Malecon προσφέρεται για βόλτα κάτω από τους φοίνικες, ενώ στο τέλος του δρόμου στη Punta Gorda βρίσκεται το Palacio de Valle, ένα παλάτι χτισμένο με Μαυριτανικές, ρωμαιοκαθολικές, γοτθικές και μπαρόκ επιρροές. Υπήρχε πολύς κόσμος που έτρεχε ή έκανε ποδήλατο, αλλά και αρκετοί που πλατσούριζαν στα όχι και τόσο καθαρά νερά. Μετά από αρκετό περπάτημα στους δρόμους αυτής της ήσυχης και συνάμα όμορφης πόλης ήρθε η ώρα για φαγητό. Πίτσες ξανά και ξανά την ώρα που οι τιμές ήταν μισές σε σχέση με την Αβάνα και έτσι βρήκα την ευκαιρία να δοκιμάσω όλα τα αναψυκτικά που μπορεί να πιει κανείς στη χώρα. Ο φάδερ είχε αράξει στην καρέκλα, ατένιζε τη θάλασσα και κάθε 5-10 λεπτά με έστελνε στο μπαρ να του φέρνω Presidente. Δώσε του ανθρώπου θάλασσα και μπύρα και πάρε του την ψυχή. Γυρίζοντας στο σπίτι μας περίμενε η σπιτονοικοκυρά για να μας φτιάξει κοκτέιλ καρύδας για το καλωσόρισμα, πραγματικά υπέροχο! Το σπίτι είχε και τηλεόραση κι αφού οι προσπάθειες μου στο να μάθω στον πατέρα μου πως παίζεται το λατρεμένο baseball αποδείχθηκαν μάταιες, εγώ το έριξα στον ύπνο ενώ εκείνος πρέπει να είδε στο μαυροκούτι μέχρι και ντοκιμαντέρ για τη διάσωση της φώκιας της Ανταρκτικής. Τον χτύπησε η Presidente στο κεφάλι μάλλον και φώναζε "Νικόλα τέλος, μαθαίνω ισπανικά και έρχομαι να μείνω μόνιμα στο Σιενφουέγος".
Parque Jose Marti
Muelle Real
Malecon
Η νύχτα πέφτει στο Σιενφούεγος
Κλείνοντας μια εβδομάδα στη χώρα είχε έρθει η ώρα να κατευθυνθούμε προς την ανατολική πλευρά αρχής γενομένης από το Σιενφουέγος. Ο σπιτονοικοκύρης στο Βινιάλες είχε κανονίσει να έρθει να μας πάρει ταξί για αυτή τη μεγάλη διαδρομή και έτσι κατά τις 8 ξεκινήσαμε. Το ταξί κόστισε 35 CUC το άτομο ενώ η εναλλακτική ήταν το ξακουστό Viazul το οποίο για τη συγκεκριμένη διαδρομή έχει εισιτήριο 27,50 ευρώ. Στο collectivo εκτός από εμάς ήταν και ένα ζευγάρι νεαρών Ελβετών, πιάσαμε κατευθείαν την κουβέντα, "έχω έρθει στην Κω και τη Ρόδο, πανέμορφη η Ελλάδα" να λέει το παλικάρι, "παίζω κάθε σαββατοκύριακο όβερ τη Γιουνγκ Μπόις και τη Σεν Γκάλεν, κούκλα η Ελβετία" να απαντώ εγώ. Στην Αβάνα είχαμε αλλαγή οχήματος και έπεσε τρελό στριμωξίδι γιατί ήταν πολύ μικρό, αλλά ας μην παραπονιέμαι αφού ο οδηγός ήταν μέγιστο αλάνι με εξαιρετικό χιούμορ.
To Σιενφουέγος είναι μία αριστοκρατική πόλη αποικιακής αρχιτεκτονικής, το λεγόμενο "Μαργαριτάρι της Νότιας Κούβας". Cien Fuegos δηλαδή 100 πυρκαγιές, υπέροχα κτίρια, φοίνικες που ταλαντεύονται με τον αέρα της θάλασσας, περίτεχνα παλάτια. Αφήσαμε στα γρήγορα τα πράγματα στο σπίτι και τραβήξαμε προς το κέντρο της πόλης το οποίο είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco αφού πρώτα ψάξαμε για cadeca γιατί το ρευστό είχε αρχίσει να τελειώνει. Στην κεντρική πλατεία, το Parque Jose Marti, βρίσκονται το περίφημο Teatro Terry, ο καθεδρικός, το επαρχιακό μουσείο, η αψίδα του θριάμβου. Μια γύρα σε όλα και μετά άραγμα στη σκιά των δέντρων καθώς ήρθε η ιστορική στιγμή που θα έμπαινα ξανά στο ίντερνετ. Ο πατέρας μου να αγωνιά για τα μηνύματα που θα έχει στείλει η μητέρα μου και η αδερφή μου για να δει αν θα είναι καλά οι γυναίκες του σπιτιού, αλλά εγώ χαλαρός μπήκα κατευθείαν στις αθλητικές ιστοσελίδες για να δω αν έκανε καμιά μεταγραφή η προεδράρα στο μπάσκετ. Λίγα σουβενιράδικα στους δρόμους του κέντρου, πολλά μηχανάκια, εμείς κατευθυνθήκαμε προς τη βασιλική προβλήτα και έκτοτε δεν απομακρυνθήκαμε από τη θάλασσα ούτε μια στιγμή.
Ο παραθαλάσσιος πεζόδρομος Malecon προσφέρεται για βόλτα κάτω από τους φοίνικες, ενώ στο τέλος του δρόμου στη Punta Gorda βρίσκεται το Palacio de Valle, ένα παλάτι χτισμένο με Μαυριτανικές, ρωμαιοκαθολικές, γοτθικές και μπαρόκ επιρροές. Υπήρχε πολύς κόσμος που έτρεχε ή έκανε ποδήλατο, αλλά και αρκετοί που πλατσούριζαν στα όχι και τόσο καθαρά νερά. Μετά από αρκετό περπάτημα στους δρόμους αυτής της ήσυχης και συνάμα όμορφης πόλης ήρθε η ώρα για φαγητό. Πίτσες ξανά και ξανά την ώρα που οι τιμές ήταν μισές σε σχέση με την Αβάνα και έτσι βρήκα την ευκαιρία να δοκιμάσω όλα τα αναψυκτικά που μπορεί να πιει κανείς στη χώρα. Ο φάδερ είχε αράξει στην καρέκλα, ατένιζε τη θάλασσα και κάθε 5-10 λεπτά με έστελνε στο μπαρ να του φέρνω Presidente. Δώσε του ανθρώπου θάλασσα και μπύρα και πάρε του την ψυχή. Γυρίζοντας στο σπίτι μας περίμενε η σπιτονοικοκυρά για να μας φτιάξει κοκτέιλ καρύδας για το καλωσόρισμα, πραγματικά υπέροχο! Το σπίτι είχε και τηλεόραση κι αφού οι προσπάθειες μου στο να μάθω στον πατέρα μου πως παίζεται το λατρεμένο baseball αποδείχθηκαν μάταιες, εγώ το έριξα στον ύπνο ενώ εκείνος πρέπει να είδε στο μαυροκούτι μέχρι και ντοκιμαντέρ για τη διάσωση της φώκιας της Ανταρκτικής. Τον χτύπησε η Presidente στο κεφάλι μάλλον και φώναζε "Νικόλα τέλος, μαθαίνω ισπανικά και έρχομαι να μείνω μόνιμα στο Σιενφουέγος".
Parque Jose Marti
Muelle Real
Malecon
Η νύχτα πέφτει στο Σιενφούεγος
Last edited: