kipi
Member
- Μηνύματα
- 414
- Likes
- 221
- Επόμενο Ταξίδι
- Ταυλάνδη
- Ταξίδι-Όνειρο
- Μαλδίβες
οσον αφορα τα ξενοδοχεια ,εγω εκλεισα με μη επιστρεψιμη τιμη που σημαινει οτι το ξενοδοχειο θα ειναι πληρωμενο οταν φτασω. Η καρτα χρεωθηκε αμεσως.
Οχι, ακομα και με επιστρεψημη τιμη να κλεισεις σου χρεωνει αμεσως την καρτα.΄Ισως είναι νωρίς ακόμη για συμπεράσματα.
Στις κρατήσεις ξενοδοχείων πιθανόν τα πράγματα να είναι πιο απλά καθώς στέλνουν τα στοιχεία της κάρτας στο ξενοδοχείο για έγκριση και μετά η εξόφληση γίνεται στο ξενοδοχείο.Δεν έχω κάνει κράτηση με την εταιρεία,όσοι έχουν κάνει έτσι δεν γίνεται;
΄Οποιος ξέρει περισσότερα άς μας πεί.
Ίσως απλά "ενοχλεί" ότι μια νέα ελληνική εταιρεία έχει μπει τόσο δυνατά στο χώρο και ρίχνει τις τιμές, ποιός ξέρει?
Η συγκεκριμενη εταιρια σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα,ακολουθησε μια επιθετικη πολιτικη πωλησεων με διαφημισεις,κουπονια κλπ.Το κερδος καθε τετοιας εταιριας στο ναυλο ειναι 1-2 ευρω....αυτοι χαριζαν 20ευρα....μαγκια τους.Αλλα ποσο μπορει να κρατησει.....Ομως,αυτο που εγινε δεν ειναι τοσο απλο και δεν λυνεται ευκολα...εχει μπλεξει.Ένας γνωστός μου που εργάζεται στην airfast, μου είπε οτι η συμφωνία έχει σχεδόν κλείσει, και θα ανακοινωθεί πολύ σύντομα, οπότε το όλο θέμα θα κλείσει αίσια. Λίγη υπομονή ακόμα
Σύμφωνα με τους κανόνες του φόρουμ.Kai pou xeroume re paidia poios exei kai poios den exei kinithei nomika??? De nomizo oti prepei na vgazoume symperasmata toso eukola kai prepei na ypostirizoume to gegonos oti dinetai douleia se toso kosmo kai malista ellines
Αυτοί μπορεί να ισχυρίζονται ότι τους ζηλεύουν και φτάει το κακό το μάτι, αλλά κάπως αλλιώς τα λένε αλλού. Όλα τα λεφτά τα δυο σχόλια κάτω από το άρθρο http://www.travelweekly.co.uk/Artic...+discussions+with+iata+after+14m+default.htmlΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα 23 Ιουνίου 2014. Με αφορμή αναπαραγωγή δημοσιεύματος, σχετικά με την υποτιθέμενη κίνηση της ΙΑΤΑ εναντίoν της εταιρείας, για διεκδίκηση καθυστερούμενων πληρωμών ύψους 45 εκατ. ευρώ, η AirfastticketsInternational επισημαίνει τα ακόλουθα:
Το δημοσίευμα είναι ανακριβές, διότι καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα site των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά.
Δεν υφίσταται ληξιπρόθεσμη οφειλή της Airfasttickets σε κανέναν προμηθευτή.
Στη Μεγάλη Βρετανία, δραστηριοποιείται θυγατρική εταιρεία της AirfastticketsInternational. Παρ' όλα αυτά ούτε για εκείνη ούτε για κάποια άλλη εταιρεία του Ομίλου υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες, για τις οποίες να έχει περάσει το νόμιμο χρονικό διάστημα τακτοποίησής τους.
Ουδέποτε, πόσο μάλλον τις τελευταίες 50 μέρες, δεν έχει τεθεί έλεγχος στις συναλλαγές της Airfasttickets. Η επικοινωνία η οποία έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ της ιδιοκτησίας της εταιρείας και της ΙΑΤΑ αφορούσε στην παράταση των εγγυητικών επιστολών, λόγω της δυναμικής αύξησης των πωλήσεων της Airfasttickets, η οποία έφτασε το 1.937% στο διάστημα 2013-2014. Με βάση το συμβόλαιο της Airfasttickets με την ΙΑΤΑ, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει μέχρι και 60 ημέρες παράταση πληρωμής.
Όσον αφορά τις πωλήσεις της Airfasttickets, για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, αυτές είναι πολύ περισσότερες από ότι αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Αναφορικά με το θέμα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Airfasttickets κ. Νίκος Κοκλώνης, δήλωσε: «Τα ταμειακά διαθέσιμα της Airfasttickets υπερβαίνουν κατά πολύ τις συνολικές οφειλές της εταιρείας. HAirfasttickets, με κέντρο την Ελλάδα, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στη χώρα και στον υπόλοιπο κόσμο, στον Κλάδο της διακίνησης επιβατών. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας, σε συνδυασμό με τις χαμηλές μας τιμές, έχουν οδηγήσει την εταιρεία μας στην τιμητική θέση Νο. 3 σε όλη την Ευρώπη. Είναι πάγια θέση και πεποίθησή μας ότι στους καταναλωτές αξίζουν φθηνές και ποιοτικές διακοπές. Αυτό πράτταμε. Αυτό πράττουμε. Αυτό θα πράττουμε. Η οικονομική μας ευρωστία είναι αδιαμφισβήτητη. Ευχαριστούμε τα εκατομμύρια των πελατών μας για την εμπιστοσύνη τους και δεσμευόμαστε για περαιτέρω καινοτόμες υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον».