travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.857
- Likes
- 16.050
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Κοπεγχάγη, βόλτες και εκτός πόλης, δεύτερη μέρα
Βάλαμε το ξυπνητήρι νωρίς το πρωί, αλλά επειδή το δωμάτιο ήταν ανατολικό ο ήλιος μπήκε περίπου στις 5 με 5:30 από το παράθυρο και ξυπνήσαμε πριν τον ξυπνητήρι. Είχαμε ενοικιάσει ένα αυτοκίνητο με την Αvis για μία ημέρα και στις 7:30 ήμασταν στα γραφεία, που και αυτά ήταν πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας. Μας έδωσαν ένα Ηyundai i30, ενώ είχα κλείσει ένα μικρότερο, δηλαδή το Citroen C3. Το κόστος ήταν περίπου 65€ με πλήρη ασφάλεια. Θεωρώ ότι ήταν αρκετά καλή τιμή.
Φύγαμε αμέσως για να επισκεφθούμε την παλιά πρωτεύουσα της Δανίας το Roskilde. Βρίσκεται στο ίδιο μεγάλο νησί με την Κοπεγχάγη και σε απόσταση 36 χιλιομέτρων. Φτάσαμε και παρκάραμε σε ένα πάρκινγκ όπου οι δύο πρώτες ώρες ήταν δωρεάν και έτσι δεν πληρώσαμε τίποτα αφού σε λιγότερο από δύο ώρες είχαμε επιστρέψει να πάρουνε το αυτοκίνητο.
Στο Roskilde πρώτα πήγαμε να δούμε τον καθεδρικό ναό και μετά κατηφορίσαμε (ένα χιλιόμετρο σε όμορφο πάρκο) για το παλιό λιμάνι που ήταν και το μουσείο με τα παλιά πλοία. Κάναμε βόλτα έξω από το μουσείο αλλά δεν μπήκαμε μέσα. Το Roskilde είναι πολύ όμορφο χωριό αλλά η διαδρομή μέχρι εκεί δεν μας άρεσε καθόλου. Κάναμε λιγότερο από μία ώρα και σε όλη την διαδρομή δεν έβλεπες σχεδόν τίποτα παρά μόνο ένα επίπεδο ορίζοντα ή δέντρα δεξιά και αριστερά. Τα πρώτα 15 χιλιόμετρα ήταν τα περίχωρα της Κοπεγχάγης με αρκετά κτήρια και μετά ήτανε αυτά τα δέντρα που έλεγα. Γενικά η φύση της χώρας δεν αξίζει τίποτα. Μόνο όπου έχει επέμβει ο άνθρωπος υπάρχει κάποια σχετική ομορφιά. Η Δανία είναι διάσημη για τα όμορφα μοντέρνα κτήρια. Εμένα δε μου έκαναν καμιά ιδιαίτερη εντύπωση. Δεν μου ήταν αδιάφορα, αλλά έχουμε δει αλλού πιο ενδιαφέροντα.
Μετά το Roskilde πήγαμε σε δύο άλλα κάστρα. Πρώτα πήγαμε στο Frederiksborg Castle στο Hillerod. Δεν μπήκαμε μέσα γιατί έπρεπε να πληρώσουμε τα τσουχτερά 20 και παραπάνω ευρώ το άτομο. Αφού παρκάραμε σε ένα υπαίθριο πάρκιν πληρώνοντας για περίπου μια ώρα λιγότερο από δύο ευρώ, πήγαμε τη βόλτα μας μέσα και έξω από το κάστρο. Ευτυχώς στη Δανία σχεδόν όπου και να πήγαμε, ενώ δεν έμπαινες μέσα στο κτήριο χωρίς εισιτήριο, μπορούσες να περιπλανηθείς στην εσωτερική αυλή, αλλά φυσικά και έξω. Αυτό κάναμε κι εμείς στο Frederiksborg.
Λίγα λεπτά πριν λήξει ο χρόνος του πάρκιν επιστρέψαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για την επόμενη στάση μας. Ένα περίπου χλμ πιο κάτω βλέπει η Ντίνα ένα κίτρινο χαρτί στο παρμπρίζ. Σταματώ σε μια άκρη να δω τι ήταν και διαπιστώνω ότι επρόκειτο για μια κλίση με πρόστιμο 650 δανέζικες κορώνες, για κάποια παράβαση στο πάρκιν. Δυστυχώς το χαρτί ήταν μόνο στα δανέζικα και νόμισα ότι ήταν γιατί ίσως δεν είχαν δει το χαρτί που είχα βάλει στο ταμπλό για την πληρωμή που είχα κάνει στο πάρκιν. Αποφασίζουμε να γυρίσουμε πίσω, κοντά ήμασταν, και να δούμε αν μπορούσαμε να σώσουμε κάτι. Πάμε στο πάρκιν και περιμέναμε πέντε λεπτά μήπως φανεί κανείς ελεγκτής, αλλά τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο στην εταιρία που διαχειρίζεται το πάρκιν και μου λένε ότι αυτοί εισπράττουν μόνο το κόστος της στάθμευσης. Τα πρόστιμα τα παίρνει άλλη εταιρία, η Europark.dk. Μάλιστα μου είπαν ότι μαζί τους επικοινωνώ μόνο μέσω της ιστοσελίδας τους. Βρήκα εκεί μια κυρία που μου εξήγησε διαβάζοντας το κίτρινο χαρτί, ότι δεν ήταν παραβίαση της χρονικής διάρκειας της στάθμευσης αλλά των γραμμών της στάθμευσης. Μάλλον, μου είπε, πατούσε το αυτοκίνητο κάποια γραμμή ή τέλος πάντων δεν ήταν εντός του περιγράμματος. Ήταν αστείο, αφού στο πάρκιν εκείνη την ώρα δεν είχε κάλυψη ούτε 30%. Για να τελειώσω με την ιστορία, όταν επέστρεψα το αυτοκίνητο, μου είπαν ότι έχω πέντε μέρες καιρό να το πληρώσω. Αν δεν το κάνω θα πάει σε αυτούς και θα με χρεώσουν πολύ περισσότερα. Τι να κάνω; Το πλήρωσα και μου πήγε στα 90 ευρώ, μαζί με κάτι φόρους. Όταν γύρισα στην Ελλάδα τους έστειλα τα παράπονά μου και ζήτησα να μου στείλουν και αποδείξεις ότι παραβίασα το περίγραμμα της στάθμευσης. Είχαν δίκιο.
Αυτό το περιστατικό με έκανε μελαγχολικό όλη την υπόλοιπη σχεδόν μέρα αν και προς το τέλος είχα ηρεμήσει και το είχα πάρει απόφαση. Εντάξει, 90€ δεν είναι και κανένα τρελό ποσόν, αλλά μου είχε κοστίσει η αδικία. Δηλαδή αν το πλήρωνα για υπερβολική ταχύτητα μπορεί και να το είχα πάρει απόφαση. Τέλος πάντων εκεί που είχαμε σκοπό να επιστρέψουμε στις 10:00 το βράδυ το αυτοκίνητο το γυρίσαμε περίπου στις 6:00 που έκλεινε και το γραφείο ενοικίασης στην Κοπεγχάγη. Μπορούσαμε να το επιστρέψουμε όποια ώρα θέλαμε μέχρι την άλλη μέρα το πρωί. Όμως έπρεπε να το παρκάρουμε σε ένα δρόμο που μας έδειξαν εκεί δίπλα και να πληρώσουμε το αντίστοιχο πάρκιν. Θα ρίχναμε τα κλειδιά σε ένα κουτί στην πόρτα του γραφείου.
Αφού λοιπόν φύγαμε από το Frederiksborg βάλαμε στον πλοηγό το κάστρο Fredensborg. Αυτό ήταν κλειστό και δεν είχαμε τύψεις που δεν πληρώσαμε για να μπούμε. Δεν είχε την ομορφιά του προηγούμενου, αλλά ούτε και μπορούσαμε να κάνουμε βόλτα στην αυλή του, αφού είχε αυτούς τους φρουρούς με τα τεράστια μαύρα καπέλα και δε μας άφηναν. Είχε ωραίους κήπους εκεί γύρω, αλλά δεν είχαμε όρεξη για βόλτες εκείνη την ώρα.
Ξεκινήσαμε λοιπόν για την τελευταία μας στάση που ήταν το πολύ όμορφο Helsingor, με το κάστρο Kronborg.
Το κάστρο ήταν πολύ όμορφο και κάναμε βόλτες και στην εσωτερική του αυλή αλλά και έξω από αυτό. Είχε ένα μονοπάτι που σε οδηγούσε περιμετρικά του κάστρου. Έτσι προς τη μεριά της θάλασσας έβλεπες την Σουηδία πολύ κοντά. Είχε συνέχεια πλοία που πήγαιναν και έρχονταν. Πριν 42 χρόνια είχα κάνει αυτή τη διάσχιση του πορθμού με ένα πλοίο, μέσα στο οποίο μπήκε το τρένο που ταξιδεύαμε. Τότε βέβαια είχε ελέγχους, ειδικά από τους Σουηδούς. Και τώρα όμως όταν μπαίναμε στη Σουηδία, μετά από δυο μέρες, μας έλεγξαν τα διαβατήρια. Οι Δανοί στο αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης που μπήκαμε στη χώρα, δεν μας έψαξαν καθόλου. Το ίδιο φυσικά και στην Αθήνα όταν επιστρέψαμε από τη Στοκχόλμη.
Δίπλα από το κάστρο ήταν η παλιά πόλη με τα πολύ όμορφα σπίτια και μαγαζιά. Κάναμε μια μικρή βόλτα καθώς και στην περιοχή του λιμανιού με το κέντρο πολιτισμού. Φυσικά υπήρχαν διάφορα μουσεία στα οποία δεν δώσαμε καμία σημασία. Γενικά στο ταξίδι μας, αν επισκεπτόμασταν τα μισά από τα μουσεία που είδαμε απ’ έξω, θα χρειαζόμασταν όχι επτά μέρες αλλά δεκαεπτά. Και βέβαια να μη μέναμε σε κανένα πάνω από 3 ώρες. Αν επίσης λογαριάσουμε και το κόστος για τα μουσεία, δε θα είχαμε κάνει ποτέ αυτό το ταξίδι. Κάθε είσοδος κόστιζε από 15 έως 25 ευρώ. Σε πολλά ρώταγα την τιμή. Στα περισσότερα είχαν μειωμένο εισιτήριο στους μεγάλους ανθρώπους σαν κι εμάς. Η μειωμένη τιμή όμως δεν ήταν ιδιαίτερα ελκυστική. Ευτυχώς τα αγάλματα στις πλατείες τα βλέπαμε δωρεάν, οπότε εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία και είδαμε πολλά.
Φύγαμε σχετικά νωρίς από το Helsingor για να πάμε μέσω κάποιων στάσεων στην Κοπεγχάγη. Ψάχνανε να βρούμε κάποια κτήρια πριν την πρωτεύουσα, τα οποία όμως δεν μπορέσαμε να τα προσεγγίσουμε, γιατί ήταν δύσκολη η κυκλοφορία στους δρόμους και ο πλοηγός δε βοηθούσε. Και μέσα στην πόλη είναι δύσκολη η οδήγηση, κυρίως γιατί κυκλοφορούν πολλά ποδήλατα. Αν και δεν έχει πολύ κίνηση όσον αφορά τα αυτοκίνητα μέσα στο κέντρο της πόλης. Οι ντόπιοι χρησιμοποιούν τα δημόσια μέσα μεταφοράς.
Τα μέρη που επισκεφτήκαμε σήμερα:
Επιστρέψαμε λοιπόν πίσω το αυτοκίνητο έχοντας κάνει μονάχα 160 χιλιόμετρα, ενώ εγώ περίμενα ότι θα κάναμε πολύ περισσότερα. Πήγαμε στο δωμάτιο και αφού τσιμπήσαμε κάτι πρόχειρο το πήραμε με τα πόδια και πήγαμε στην περιοχή της Christiana, αν και δεν μπήκαμε μέσα στην περιοχή με τις καταλήψεις, γιατί είχαμε σκοπό να πάμε την επόμενη μέρα. Κάναμε όμως μία μεγάλη βόλτα. Και όταν λέω μεγάλη εννοώ τόση όση την πρώτη μέρα. Την μέρα αυτή κάναμε ίσως και παραπάνω από την πρώτη. Ο μετρητής βημάτων στο κινητό και τις δύο μέρες έδειξε κάπου 30.000 βήματα κάθε μέρα. Τέλος πάντων, γυρίσαμε το βράδυ περίπου στις 10:00 στο δωμάτιο.
Στη βόλτα είδαμε από απόσταση το μη εντυπωσιακό κτήριο της όπερας. Δεν άξιζε τον κόπο να πάμε ως εκεί. Όμως επίσης από μακριά είδαμε άλλα ενδιαφέροντα κτήρια, είτε κατοικίες είτε εργοστάσια, που τα τελευταία τα είχαν καμουφλάρει με έντεχνο τρόπο. Στην διαμονή μας στην Κοπεγχάγη περπατήσαμε μερικές φορές τον εμπορικό δρόμο Stroget. Είχε ενδιαφέρον κυρίως γιατί όταν τον διαβαίνεις μπορείς να εκτρέπεσαι δεξιά και αριστερά βλέποντας ενδιαφέροντα μέρη της πόλης.
Βάλαμε το ξυπνητήρι νωρίς το πρωί, αλλά επειδή το δωμάτιο ήταν ανατολικό ο ήλιος μπήκε περίπου στις 5 με 5:30 από το παράθυρο και ξυπνήσαμε πριν τον ξυπνητήρι. Είχαμε ενοικιάσει ένα αυτοκίνητο με την Αvis για μία ημέρα και στις 7:30 ήμασταν στα γραφεία, που και αυτά ήταν πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας. Μας έδωσαν ένα Ηyundai i30, ενώ είχα κλείσει ένα μικρότερο, δηλαδή το Citroen C3. Το κόστος ήταν περίπου 65€ με πλήρη ασφάλεια. Θεωρώ ότι ήταν αρκετά καλή τιμή.
Φύγαμε αμέσως για να επισκεφθούμε την παλιά πρωτεύουσα της Δανίας το Roskilde. Βρίσκεται στο ίδιο μεγάλο νησί με την Κοπεγχάγη και σε απόσταση 36 χιλιομέτρων. Φτάσαμε και παρκάραμε σε ένα πάρκινγκ όπου οι δύο πρώτες ώρες ήταν δωρεάν και έτσι δεν πληρώσαμε τίποτα αφού σε λιγότερο από δύο ώρες είχαμε επιστρέψει να πάρουνε το αυτοκίνητο.
Στο Roskilde πρώτα πήγαμε να δούμε τον καθεδρικό ναό και μετά κατηφορίσαμε (ένα χιλιόμετρο σε όμορφο πάρκο) για το παλιό λιμάνι που ήταν και το μουσείο με τα παλιά πλοία. Κάναμε βόλτα έξω από το μουσείο αλλά δεν μπήκαμε μέσα. Το Roskilde είναι πολύ όμορφο χωριό αλλά η διαδρομή μέχρι εκεί δεν μας άρεσε καθόλου. Κάναμε λιγότερο από μία ώρα και σε όλη την διαδρομή δεν έβλεπες σχεδόν τίποτα παρά μόνο ένα επίπεδο ορίζοντα ή δέντρα δεξιά και αριστερά. Τα πρώτα 15 χιλιόμετρα ήταν τα περίχωρα της Κοπεγχάγης με αρκετά κτήρια και μετά ήτανε αυτά τα δέντρα που έλεγα. Γενικά η φύση της χώρας δεν αξίζει τίποτα. Μόνο όπου έχει επέμβει ο άνθρωπος υπάρχει κάποια σχετική ομορφιά. Η Δανία είναι διάσημη για τα όμορφα μοντέρνα κτήρια. Εμένα δε μου έκαναν καμιά ιδιαίτερη εντύπωση. Δεν μου ήταν αδιάφορα, αλλά έχουμε δει αλλού πιο ενδιαφέροντα.
Μετά το Roskilde πήγαμε σε δύο άλλα κάστρα. Πρώτα πήγαμε στο Frederiksborg Castle στο Hillerod. Δεν μπήκαμε μέσα γιατί έπρεπε να πληρώσουμε τα τσουχτερά 20 και παραπάνω ευρώ το άτομο. Αφού παρκάραμε σε ένα υπαίθριο πάρκιν πληρώνοντας για περίπου μια ώρα λιγότερο από δύο ευρώ, πήγαμε τη βόλτα μας μέσα και έξω από το κάστρο. Ευτυχώς στη Δανία σχεδόν όπου και να πήγαμε, ενώ δεν έμπαινες μέσα στο κτήριο χωρίς εισιτήριο, μπορούσες να περιπλανηθείς στην εσωτερική αυλή, αλλά φυσικά και έξω. Αυτό κάναμε κι εμείς στο Frederiksborg.
Λίγα λεπτά πριν λήξει ο χρόνος του πάρκιν επιστρέψαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για την επόμενη στάση μας. Ένα περίπου χλμ πιο κάτω βλέπει η Ντίνα ένα κίτρινο χαρτί στο παρμπρίζ. Σταματώ σε μια άκρη να δω τι ήταν και διαπιστώνω ότι επρόκειτο για μια κλίση με πρόστιμο 650 δανέζικες κορώνες, για κάποια παράβαση στο πάρκιν. Δυστυχώς το χαρτί ήταν μόνο στα δανέζικα και νόμισα ότι ήταν γιατί ίσως δεν είχαν δει το χαρτί που είχα βάλει στο ταμπλό για την πληρωμή που είχα κάνει στο πάρκιν. Αποφασίζουμε να γυρίσουμε πίσω, κοντά ήμασταν, και να δούμε αν μπορούσαμε να σώσουμε κάτι. Πάμε στο πάρκιν και περιμέναμε πέντε λεπτά μήπως φανεί κανείς ελεγκτής, αλλά τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο στην εταιρία που διαχειρίζεται το πάρκιν και μου λένε ότι αυτοί εισπράττουν μόνο το κόστος της στάθμευσης. Τα πρόστιμα τα παίρνει άλλη εταιρία, η Europark.dk. Μάλιστα μου είπαν ότι μαζί τους επικοινωνώ μόνο μέσω της ιστοσελίδας τους. Βρήκα εκεί μια κυρία που μου εξήγησε διαβάζοντας το κίτρινο χαρτί, ότι δεν ήταν παραβίαση της χρονικής διάρκειας της στάθμευσης αλλά των γραμμών της στάθμευσης. Μάλλον, μου είπε, πατούσε το αυτοκίνητο κάποια γραμμή ή τέλος πάντων δεν ήταν εντός του περιγράμματος. Ήταν αστείο, αφού στο πάρκιν εκείνη την ώρα δεν είχε κάλυψη ούτε 30%. Για να τελειώσω με την ιστορία, όταν επέστρεψα το αυτοκίνητο, μου είπαν ότι έχω πέντε μέρες καιρό να το πληρώσω. Αν δεν το κάνω θα πάει σε αυτούς και θα με χρεώσουν πολύ περισσότερα. Τι να κάνω; Το πλήρωσα και μου πήγε στα 90 ευρώ, μαζί με κάτι φόρους. Όταν γύρισα στην Ελλάδα τους έστειλα τα παράπονά μου και ζήτησα να μου στείλουν και αποδείξεις ότι παραβίασα το περίγραμμα της στάθμευσης. Είχαν δίκιο.
Αυτό το περιστατικό με έκανε μελαγχολικό όλη την υπόλοιπη σχεδόν μέρα αν και προς το τέλος είχα ηρεμήσει και το είχα πάρει απόφαση. Εντάξει, 90€ δεν είναι και κανένα τρελό ποσόν, αλλά μου είχε κοστίσει η αδικία. Δηλαδή αν το πλήρωνα για υπερβολική ταχύτητα μπορεί και να το είχα πάρει απόφαση. Τέλος πάντων εκεί που είχαμε σκοπό να επιστρέψουμε στις 10:00 το βράδυ το αυτοκίνητο το γυρίσαμε περίπου στις 6:00 που έκλεινε και το γραφείο ενοικίασης στην Κοπεγχάγη. Μπορούσαμε να το επιστρέψουμε όποια ώρα θέλαμε μέχρι την άλλη μέρα το πρωί. Όμως έπρεπε να το παρκάρουμε σε ένα δρόμο που μας έδειξαν εκεί δίπλα και να πληρώσουμε το αντίστοιχο πάρκιν. Θα ρίχναμε τα κλειδιά σε ένα κουτί στην πόρτα του γραφείου.
Αφού λοιπόν φύγαμε από το Frederiksborg βάλαμε στον πλοηγό το κάστρο Fredensborg. Αυτό ήταν κλειστό και δεν είχαμε τύψεις που δεν πληρώσαμε για να μπούμε. Δεν είχε την ομορφιά του προηγούμενου, αλλά ούτε και μπορούσαμε να κάνουμε βόλτα στην αυλή του, αφού είχε αυτούς τους φρουρούς με τα τεράστια μαύρα καπέλα και δε μας άφηναν. Είχε ωραίους κήπους εκεί γύρω, αλλά δεν είχαμε όρεξη για βόλτες εκείνη την ώρα.
Ξεκινήσαμε λοιπόν για την τελευταία μας στάση που ήταν το πολύ όμορφο Helsingor, με το κάστρο Kronborg.
Το κάστρο ήταν πολύ όμορφο και κάναμε βόλτες και στην εσωτερική του αυλή αλλά και έξω από αυτό. Είχε ένα μονοπάτι που σε οδηγούσε περιμετρικά του κάστρου. Έτσι προς τη μεριά της θάλασσας έβλεπες την Σουηδία πολύ κοντά. Είχε συνέχεια πλοία που πήγαιναν και έρχονταν. Πριν 42 χρόνια είχα κάνει αυτή τη διάσχιση του πορθμού με ένα πλοίο, μέσα στο οποίο μπήκε το τρένο που ταξιδεύαμε. Τότε βέβαια είχε ελέγχους, ειδικά από τους Σουηδούς. Και τώρα όμως όταν μπαίναμε στη Σουηδία, μετά από δυο μέρες, μας έλεγξαν τα διαβατήρια. Οι Δανοί στο αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης που μπήκαμε στη χώρα, δεν μας έψαξαν καθόλου. Το ίδιο φυσικά και στην Αθήνα όταν επιστρέψαμε από τη Στοκχόλμη.
Δίπλα από το κάστρο ήταν η παλιά πόλη με τα πολύ όμορφα σπίτια και μαγαζιά. Κάναμε μια μικρή βόλτα καθώς και στην περιοχή του λιμανιού με το κέντρο πολιτισμού. Φυσικά υπήρχαν διάφορα μουσεία στα οποία δεν δώσαμε καμία σημασία. Γενικά στο ταξίδι μας, αν επισκεπτόμασταν τα μισά από τα μουσεία που είδαμε απ’ έξω, θα χρειαζόμασταν όχι επτά μέρες αλλά δεκαεπτά. Και βέβαια να μη μέναμε σε κανένα πάνω από 3 ώρες. Αν επίσης λογαριάσουμε και το κόστος για τα μουσεία, δε θα είχαμε κάνει ποτέ αυτό το ταξίδι. Κάθε είσοδος κόστιζε από 15 έως 25 ευρώ. Σε πολλά ρώταγα την τιμή. Στα περισσότερα είχαν μειωμένο εισιτήριο στους μεγάλους ανθρώπους σαν κι εμάς. Η μειωμένη τιμή όμως δεν ήταν ιδιαίτερα ελκυστική. Ευτυχώς τα αγάλματα στις πλατείες τα βλέπαμε δωρεάν, οπότε εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία και είδαμε πολλά.
Φύγαμε σχετικά νωρίς από το Helsingor για να πάμε μέσω κάποιων στάσεων στην Κοπεγχάγη. Ψάχνανε να βρούμε κάποια κτήρια πριν την πρωτεύουσα, τα οποία όμως δεν μπορέσαμε να τα προσεγγίσουμε, γιατί ήταν δύσκολη η κυκλοφορία στους δρόμους και ο πλοηγός δε βοηθούσε. Και μέσα στην πόλη είναι δύσκολη η οδήγηση, κυρίως γιατί κυκλοφορούν πολλά ποδήλατα. Αν και δεν έχει πολύ κίνηση όσον αφορά τα αυτοκίνητα μέσα στο κέντρο της πόλης. Οι ντόπιοι χρησιμοποιούν τα δημόσια μέσα μεταφοράς.
Τα μέρη που επισκεφτήκαμε σήμερα:
Επιστρέψαμε λοιπόν πίσω το αυτοκίνητο έχοντας κάνει μονάχα 160 χιλιόμετρα, ενώ εγώ περίμενα ότι θα κάναμε πολύ περισσότερα. Πήγαμε στο δωμάτιο και αφού τσιμπήσαμε κάτι πρόχειρο το πήραμε με τα πόδια και πήγαμε στην περιοχή της Christiana, αν και δεν μπήκαμε μέσα στην περιοχή με τις καταλήψεις, γιατί είχαμε σκοπό να πάμε την επόμενη μέρα. Κάναμε όμως μία μεγάλη βόλτα. Και όταν λέω μεγάλη εννοώ τόση όση την πρώτη μέρα. Την μέρα αυτή κάναμε ίσως και παραπάνω από την πρώτη. Ο μετρητής βημάτων στο κινητό και τις δύο μέρες έδειξε κάπου 30.000 βήματα κάθε μέρα. Τέλος πάντων, γυρίσαμε το βράδυ περίπου στις 10:00 στο δωμάτιο.
Στη βόλτα είδαμε από απόσταση το μη εντυπωσιακό κτήριο της όπερας. Δεν άξιζε τον κόπο να πάμε ως εκεί. Όμως επίσης από μακριά είδαμε άλλα ενδιαφέροντα κτήρια, είτε κατοικίες είτε εργοστάσια, που τα τελευταία τα είχαν καμουφλάρει με έντεχνο τρόπο. Στην διαμονή μας στην Κοπεγχάγη περπατήσαμε μερικές φορές τον εμπορικό δρόμο Stroget. Είχε ενδιαφέρον κυρίως γιατί όταν τον διαβαίνεις μπορείς να εκτρέπεσαι δεξιά και αριστερά βλέποντας ενδιαφέροντα μέρη της πόλης.