• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Κλείνει η SkyEurope

Galini

Member
Μηνύματα
8
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Θα αργήσει πολύ...
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Ζηλανδία
Εγώ ευτυχώς έκλεισα με την Wizz για την Πράγα αυτή τη φορά!!! Νιώθω μια σχετική ανακούφηση. Πάντως όσοι είχαν κλείσει με την Skyeurope, ίσως να μην είναι απαραίτητο να ακυρώσουν εντελώς το ταξίδι. Μόλις διάβασα την ανακοίνωση της Wizz ότι όσοι είχαν κράτηση με την Σκάι, μπορούν μέχρι 15 Σεπτεμβρίου να χρησημοποιήσουν την προσφορά τους και με μια επιβάρυνση των 30 Ευρώ να πραγματοποιήσουν το ταξίδι. Σίγουρα η Wizz εν το κάνει μόνο απο την καλή της την καρδιά, να κερίσει θέλει και να πάρει το μερίδιο αγοράς της Σκάι. Είναι όμως μια καλή λύση για όσους έχουν ήδη κλείσει ξενοδοχεία και λοιπά και δεν μπορούν να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Νομίζω κάτι παρόμοιο θα κάνει και η Czech airlines, όπως είπε και η Shadow88.
Το κακό είναι, ότι οι περισσότεροι απο αυτούς που έκλεισαν με την Σκάι, ίσως να μην μάθουν για τις παραπάνω 2 προσφορές....
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.825
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Εγώ ευτυχώς έκλεισα με την Wizz για την Πράγα αυτή τη φορά!!! Νιώθω μια σχετική ανακούφηση. Πάντως όσοι είχαν κλείσει με την Skyeurope, ίσως να μην είναι απαραίτητο να ακυρώσουν εντελώς το ταξίδι. Μόλις διάβασα την ανακοίνωση της Wizz ότι όσοι είχαν κράτηση με την Σκάι, μπορούν μέχρι 15 Σεπτεμβρίου να χρησημοποιήσουν την προσφορά τους και με μια επιβάρυνση των 30 Ευρώ να πραγματοποιήσουν το ταξίδι. Σίγουρα η Wizz εν το κάνει μόνο απο την καλή της την καρδιά, να κερίσει θέλει και να πάρει το μερίδιο αγοράς της Σκάι. Είναι όμως μια καλή λύση για όσους έχουν ήδη κλείσει ξενοδοχεία και λοιπά και δεν μπορούν να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Νομίζω κάτι παρόμοιο θα κάνει και η Czech airlines, όπως είπε και η Shadow88.
Το κακό είναι, ότι οι περισσότεροι απο αυτούς που έκλεισαν με την Σκάι, ίσως να μην μάθουν για τις παραπάνω 2 προσφορές....
το φόρουμ δίνει τη λύση:D ευκαιρία να γραφτούν μέλη για να τους πούμε τι θα κάνουνε;) να επωφεληθούμε κι εμείς λίγο από το κλείσιμο... νομίζω θα συμφωνει και ο φανταστικός defk:D
 

Manos

Member
Μηνύματα
261
Likes
283
Γύρισα πριν από 2 ώρες από την Πράγα. Όλα καλά. :D

Είχα "τολμήσει" και είχα κλείσει με την SkyEurope με την απίστευτη προσφορά που είχε κάνει λίγους μήνες πριν.

Πήγαμε με αεροπλάνο της Slovakia Air, (πολύ παλιό μου φάνηκε) και όχι μόνο δεν καθυστερήσαμε, αλλά φτάσαμε και 5 λεπτά νωρίτερα.

Σήμερα το πρωί, καθώς μπήκα 2 ώρες νωρίτερα από την ώρα πτήσης μου στο αεροδρόμιο της Πράγας για να έρθω στην Αθήνα, το μάτι μου έπεσε πάνω στον πίνακα αναχωρήσεων και σε αρκετά κόκκινα "cancelled" που αναβόσβηναν απειλητικά δίπλα από κάθε πτήση της SkyEurope.
Άνοιξα την χειραποσκευή μου, έβγαλα ένα Aludrox και το μάσησα αργά για να εξουδετερώσει το σφίξιμο και την καούρα που ένοιωσα στο στομάχι. :(

Μετά, πήρα το τα τυπωμένα έντυπα που έδιναν οδηγίες για όλους εμάς που είχαμε μείνει χωρίς εταιρεία. (μου έκανε εντύπωση πάντως πότε πρόλαβαν και τύπωσαν αυτά τα καλαίσθητα δισέλιδα! Προφανώς τα ήξεραν πριν από μας :roll: )
Η λύση - μεταξύ άλλων - που πρότεινε το φυλλάδιο ήταν να πληρώσουμε 50? ανά άτομο και να γυρίσουμε με την Czech Airlines με ένα ολοκαίνουργιο (έτσι μου φάνηκε τουλάχιστον) B737-500, το οποίο έφευγε μια ώρα νωρίτερα από αυτό της SkyEurope που ακυρώθηκε.
Τα πληρώσαμε - φυσικά - τα 50? και ήρθαμε πολύ ωραία και άνετα, πίνοντας καφεδάκι και τρώγοντας ωραίο σάντουιτς! :lol:

(η βλακεία της υπόθεσης είναι πως αυτή η "εξυπηρέτηση" που κάνουν αυτές οι εταιρίες προς τους ... ορφανούς ταξιδιώτες της SkyEurope" γίνεται "on a standby basis". Δηλαδή, πληρώνεις τα 50? και μπαίνεις σε λίστα αναμονής. Κάνεις check-in, πας στο gate και εκεί μαθαίνεις αν τελικά υπάρχουν ελεύθερες θέσεις για να επιβιβαστείς. Αν δεν έχει, επαναλαμβάνεις την ίδια διαδικασία στην επόμενη πτήση - που μπορεί να είναι μετά από 12 ώρες, ή την επόμενη μέρα, μέχρι να βρεις ελεύθερη θέση και πάντως τα χρήματα δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση. Όλη αυτή η διαδικασία επιβαρύνει την ψυχική υγεία των ταξιδιωτών υπερβολικά).

Πάντως, "μπήκαμε" όλοι (οι ορφανοί) στο αεροπλάνο της Czech και ήμασταν οι πιο χαρούμενοι επιβάτες του κόσμου με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. :D (αφού από μέσα μας σκεφτομασταν πόση ταλαιπωρία γλιτώσαμε)
 

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Γύρισα πριν από 2 ώρες από την Πράγα. Όλα καλά. :D


Πάντως, "μπήκαμε" όλοι (οι ορφανοί) στο αεροπλάνο της Czech και ήμασταν οι πιο χαρούμενοι επιβάτες του κόσμου με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. :D (αφού από μέσα μας σκεφτομασταν πόση ταλαιπωρία γλιτώσαμε)
Μάνο, σ΄ευχαριστούμε για την ενημέρωση !
Ευτυχώς, που πήγαν όλα καλά !

Καλώς μας ήρθες :)
 

Manos

Member
Μηνύματα
261
Likes
283
Καλώς σας βρήκα και πάλι. :D

Χρήστο, εννοείται πως θα γράψω μερικά πράγματα τις επόμενες μέρες.

Κρίμα που έκλεισε αυτή η εταιρεία πάντως.
Η Πράγα, η Βιέννη, η Δρέσδη και τόσα γύρω μέρη έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και χάρη στις low cost εταιρείες μπορεί κανείς να τα επισκεφτεί ξανά και ξανά.

Πολύ άγαρμπη και άκομψη η κίνηση της SkyEurope κατά τη γνώμη μου. Ασφαλώς και όλοι γνωρίζαμε το πρόβλημα, αλλά δεν περιμέναμε αυτήν ακριβώς τη συμπεριφορά.
Για την ακρίβεια, θα περίμενα ένα mail, ή ένα sms που να με ενημερώσει 2-3 μέρες πριν.
Όπως υπήρξε χρόνος να τυπωθούν τα φυλλάδια, μπορούσε να υπάρξει χρόνος να ειδοποιηθούν οι πελάτες. Και στο κάτω-κάτω, θα μπορούσε να υπάρχει μια πιο σοβαρή μέριμνα, όχι από την εταιρία που πτώχευσε, αλλά από κάποιον φορέα που είναι υπεύθυνος για τις αερομεταφορές.

Δεν είναι και πολύ πολιτισμένο να αφήνονται - σχεδόν - στην τύχη τους χιλιάδες επιβάτες ανά τον κόσμο. Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν άλλο εισιτήριο, όπως υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο για να ακολουθούσουν την εντελώς ανεύθυνη πολιτική του stand by mode. :mad:

Και εν πάση περιπτώσει, όταν αγόραζα το εισιτήριο δεν υπέγραψα και καμία δήλωση πως αναλαμβάνω το ρίσκο της πτώχευσης. Συμβαίνουν οι χρεωκοπίες, αλλά θα πρέπει και οι φορείς να αναλαμβάνουν την προστασία των καταναλωτών. Τα κράτη πρόνοιας για αυτό υπάρχουν.

Άντε, να βάλω μια φρέσκια - προχθεσινή - φωτογραφία, να ελαφρύνει το ... κλίμα :)
 

Attachments

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.501
Καλώς σας βρήκα και πάλι. :D

Χρήστο, εννοείται πως θα γράψω μερικά πράγματα τις επόμενες μέρες.

Κρίμα που έκλεισε αυτή η εταιρεία πάντως.
Η Πράγα, η Βιέννη, η Δρέσδη και τόσα γύρω μέρη έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και χάρη στις low cost εταιρείες μπορεί κανείς να τα επισκεφτεί ξανά και ξανά.

Πολύ άγαρμπη και άκομψη η κίνηση της SkyEurope κατά τη γνώμη μου. Ασφαλώς και όλοι γνωρίζαμε το πρόβλημα, αλλά δεν περιμέναμε αυτήν ακριβώς τη συμπεριφορά.
Για την ακρίβεια, θα περίμενα ένα mail, ή ένα sms που να με ενημερώσει 2-3 μέρες πριν.
Όπως υπήρξε χρόνος να τυπωθούν τα φυλλάδια, μπορούσε να υπάρξει χρόνος να ειδοποιηθούν οι πελάτες. Και στο κάτω-κάτω, θα μπορούσε να υπάρχει μια πιο σοβαρή μέριμνα, όχι από την εταιρία που πτώχευσε, αλλά από κάποιον φορέα που είναι υπεύθυνος για τις αερομεταφορές.

Δεν είναι και πολύ πολιτισμένο να αφήνονται - σχεδόν - στην τύχη τους χιλιάδες επιβάτες ανά τον κόσμο. Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν άλλο εισιτήριο, όπως υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο για να ακολουθούσουν την εντελώς ανεύθυνη πολιτική του stand by mode. :mad:

Και εν πάση περιπτώσει, όταν αγόραζα το εισιτήριο δεν υπέγραψα και καμία δήλωση πως αναλαμβάνω το ρίσκο της πτώχευσης. Συμβαίνουν οι χρεωκοπίες, αλλά θα πρέπει και οι φορείς να αναλαμβάνουν την προστασία των καταναλωτών. Τα κράτη πρόνοιας για αυτό υπάρχουν.

Άντε, να βάλω μια φρέσκια - προχθεσινή - φωτογραφία, να ελαφρύνει το ... κλίμα :)



είναι άδικο αντι να διαβάζουμε για την πράγα να ασχολούμαστε ακόμα με την λατρεμένη sky ....εντάξει είπαμε εποική εταιρία.... κορμάρες αεροσυνοδοί ......ωραία αεροπλάνα ( τα ιδιόκτητα ...όσο τα είχε )αλλά φτάνει πια
για δώσε fresh news:D
 

Kate7

Member
Μηνύματα
122
Likes
15
Επόμενο Ταξίδι
Europe roadtrip by moto
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
... Μολις ενημερώθηκα για το γεγονός!!!
Τι κάνουμε τώρα?? Το θέμα είναι να μην χάσουμε το ταξίδι. Απ' ότι είδα η Wizz δεν έχει πτήση για Αθήνα. Αρα πιθανόν να χρησιμοποιήσουμε την 'προσφορά' της Czech. Δεν γίνεται όμως αυτό απο το site της....
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
... Μολις ενημερώθηκα για το γεγονός!!!
Τι κάνουμε τώρα?? Το θέμα είναι να μην χάσουμε το ταξίδι. Απ' ότι είδα η Wizz δεν έχει πτήση για Αθήνα. Αρα πιθανόν να χρησιμοποιήσουμε την 'προσφορά' της Czech. Δεν γίνεται όμως αυτό απο το site της....
Αν το ταξίδι σου δεν είχε ξεκινήσει πριν το κλείσιμο (π.χ. να είχες πάει ήδη στην Πράγα και να μην είχες τρόπο επιστροφής), δεν ισχύει καμμιά από αυτές τις προσφορές για σένα...
 

Galini

Member
Μηνύματα
8
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Θα αργήσει πολύ...
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Ζηλανδία
Αν το ταξίδι σου δεν είχε ξεκινήσει πριν το κλείσιμο (π.χ. να είχες πάει ήδη στην Πράγα και να μην είχες τρόπο επιστροφής), δεν ισχύει καμμιά από αυτές τις προσφορές για σένα...
Η προσφορά της Wizz ισχύει και για όσους έχουν κράτηση απο 1 Σεπτεμβρίου έως 26 Μαρτίου, δλδ δεν έχουν φυγει ακόμα Wizz Air:
"Passengers who hold a valid SkyEurope booking for travel between 1 September and 26 March can book on wizzair.com or call the Wizz Air call centre to benefit from the EUR 30 all inclusive one way fare offer. Seats are subject to availability and the rebookings should be made until midnight on 15 September."

Το ίδιο κάνει και η Czech, μόνο που δεν δίνει σαφείς πληροφορίες για ημ/νίες και το ποσό ανεβαίνει στα 50 Ευρώ Czech Airlines - 01. 09. 2009 - Fast Solution for SkyEurope Customers:
Czech Airlines has a solution for SkyEurope customers. The Airline extended its offer for those passengers who have purchased a ticket from one of the selected carriers and then encountered problems. Upon the presentation of the original ticket and the payment of EUR 50, they can use the next available Czech Airlines flight to the given destination. The same option applies to the return trip. This special offer applies to tickets purchased up until 31 August 2009.
 
Last edited by a moderator:

Kate7

Member
Μηνύματα
122
Likes
15
Επόμενο Ταξίδι
Europe roadtrip by moto
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Mόλις μίλησα με την Czech Αirlines, καθώς και με την τράπεζά μου που μέσω της κάρτας έκανα την συναλλαγή.
Οσον αφορά την Czech:
- Επιβεβαιώνω αυτό που είπε κάποιος φίλος νωρίτερα.
Πληρώνεις 50? και μπαίνεις σε λίστα αναμονής.
Πηγαίνεις στο αεροδρόμιο την ημέρα του ταξιδιού και αν εχει θέσεις ταξιδεύεις, αλλιώς
περιμένεις την επόμενη πτήση (χωρίς να ξαναπληρώσεις)
Δεν μπορείς να κλείσεις καποια θέση απο τώρα με αυτήν την ας το πούμε 'προσφορά'.
Μόνο με την κανονική τιμή ήτοι 329,71?

- Η τράπεζα είναι ενημερωμένη για το γεγονός. (Η Πειραιώς στην δική μου περίπτωση).
Ζητούν ένα fax με μια απλή αίτηση για τον Τομέα αμφισβητησεων συναλλαγών με τα στοιχεία
συναλλαγής και σε 2 με 3 εβδομάδες θα απαντήσουν αν θα επιστραφούν τα χρήματα στον
λογαριασμό.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.657
Μηνύματα
906.763
Μέλη
39.408
Νεότερο μέλος
Annie A

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom