το φόρουμ δίνει τη λύση ευκαιρία να γραφτούν μέλη για να τους πούμε τι θα κάνουνε να επωφεληθούμε κι εμείς λίγο από το κλείσιμο... νομίζω θα συμφωνει και ο φανταστικός defkΕγώ ευτυχώς έκλεισα με την Wizz για την Πράγα αυτή τη φορά!!! Νιώθω μια σχετική ανακούφηση. Πάντως όσοι είχαν κλείσει με την Skyeurope, ίσως να μην είναι απαραίτητο να ακυρώσουν εντελώς το ταξίδι. Μόλις διάβασα την ανακοίνωση της Wizz ότι όσοι είχαν κράτηση με την Σκάι, μπορούν μέχρι 15 Σεπτεμβρίου να χρησημοποιήσουν την προσφορά τους και με μια επιβάρυνση των 30 Ευρώ να πραγματοποιήσουν το ταξίδι. Σίγουρα η Wizz εν το κάνει μόνο απο την καλή της την καρδιά, να κερίσει θέλει και να πάρει το μερίδιο αγοράς της Σκάι. Είναι όμως μια καλή λύση για όσους έχουν ήδη κλείσει ξενοδοχεία και λοιπά και δεν μπορούν να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Νομίζω κάτι παρόμοιο θα κάνει και η Czech airlines, όπως είπε και η Shadow88.
Το κακό είναι, ότι οι περισσότεροι απο αυτούς που έκλεισαν με την Σκάι, ίσως να μην μάθουν για τις παραπάνω 2 προσφορές....
Μάνο, σ΄ευχαριστούμε για την ενημέρωση !Γύρισα πριν από 2 ώρες από την Πράγα. Όλα καλά.
Πάντως, "μπήκαμε" όλοι (οι ορφανοί) στο αεροπλάνο της Czech και ήμασταν οι πιο χαρούμενοι επιβάτες του κόσμου με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. (αφού από μέσα μας σκεφτομασταν πόση ταλαιπωρία γλιτώσαμε)
Καλώς σας βρήκα και πάλι.
Χρήστο, εννοείται πως θα γράψω μερικά πράγματα τις επόμενες μέρες.
Κρίμα που έκλεισε αυτή η εταιρεία πάντως.
Η Πράγα, η Βιέννη, η Δρέσδη και τόσα γύρω μέρη έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και χάρη στις low cost εταιρείες μπορεί κανείς να τα επισκεφτεί ξανά και ξανά.
Πολύ άγαρμπη και άκομψη η κίνηση της SkyEurope κατά τη γνώμη μου. Ασφαλώς και όλοι γνωρίζαμε το πρόβλημα, αλλά δεν περιμέναμε αυτήν ακριβώς τη συμπεριφορά.
Για την ακρίβεια, θα περίμενα ένα mail, ή ένα sms που να με ενημερώσει 2-3 μέρες πριν.
Όπως υπήρξε χρόνος να τυπωθούν τα φυλλάδια, μπορούσε να υπάρξει χρόνος να ειδοποιηθούν οι πελάτες. Και στο κάτω-κάτω, θα μπορούσε να υπάρχει μια πιο σοβαρή μέριμνα, όχι από την εταιρία που πτώχευσε, αλλά από κάποιον φορέα που είναι υπεύθυνος για τις αερομεταφορές.
Δεν είναι και πολύ πολιτισμένο να αφήνονται - σχεδόν - στην τύχη τους χιλιάδες επιβάτες ανά τον κόσμο. Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν άλλο εισιτήριο, όπως υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο για να ακολουθούσουν την εντελώς ανεύθυνη πολιτική του stand by mode.
Και εν πάση περιπτώσει, όταν αγόραζα το εισιτήριο δεν υπέγραψα και καμία δήλωση πως αναλαμβάνω το ρίσκο της πτώχευσης. Συμβαίνουν οι χρεωκοπίες, αλλά θα πρέπει και οι φορείς να αναλαμβάνουν την προστασία των καταναλωτών. Τα κράτη πρόνοιας για αυτό υπάρχουν.
Άντε, να βάλω μια φρέσκια - προχθεσινή - φωτογραφία, να ελαφρύνει το ... κλίμα
Αν το ταξίδι σου δεν είχε ξεκινήσει πριν το κλείσιμο (π.χ. να είχες πάει ήδη στην Πράγα και να μην είχες τρόπο επιστροφής), δεν ισχύει καμμιά από αυτές τις προσφορές για σένα...... Μολις ενημερώθηκα για το γεγονός!!!
Τι κάνουμε τώρα?? Το θέμα είναι να μην χάσουμε το ταξίδι. Απ' ότι είδα η Wizz δεν έχει πτήση για Αθήνα. Αρα πιθανόν να χρησιμοποιήσουμε την 'προσφορά' της Czech. Δεν γίνεται όμως αυτό απο το site της....
Η προσφορά της Wizz ισχύει και για όσους έχουν κράτηση απο 1 Σεπτεμβρίου έως 26 Μαρτίου, δλδ δεν έχουν φυγει ακόμα Wizz Air:Αν το ταξίδι σου δεν είχε ξεκινήσει πριν το κλείσιμο (π.χ. να είχες πάει ήδη στην Πράγα και να μην είχες τρόπο επιστροφής), δεν ισχύει καμμιά από αυτές τις προσφορές για σένα...