bandit650
Member
- Μηνύματα
- 687
- Likes
- 3.206
Εμένα μου αρέσει πολύ ο θερινός Μίμης Φωτόπουλος στο Μαρούσι.
Για τα πεντανοστιμα σουβλάκια της καντινας του......
Για τα πεντανοστιμα σουβλάκια της καντινας του......
Ε ναι, τι ρεαλιστικό να βρει κανείς σε ταινία που μπάτσος σκοτώνει μετανάστη; Σκέτη ουτοπίαΚαταλαβαίνω ότι μπορεί να ξενερώσει πολύ κόσμο...να την βρει γελοία επειδή δεν είναι καθόλου ρεαλιστική.
Δεν θέλω να γράψω κάποιο spoiler, απ'το σχόλιο σου καταλαβαίνω ότι δεν την έχεις δει. Το σενάριο είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά. Δεν είναι μια ιστορία που θα μπορούσε να είναι πραγματική.Ε ναι, τι ρεαλιστικό να βρει κανείς σε ταινία που μπάτσος σκοτώνει μετανάστη; Σκέτη ουτοπία
Μου κάνει εντύπωση που δεν σχολίασες την απουσία γυναικών από την εξέγερση. Πίστευα ότι θα είναι το πρώτο σχόλιο που θα έκανε μια γυναίκα βλέποντας την ταινία. Και αν τις υπόλοιπες αμφιλεγόμενες αποφάσεις του σκηνοθέτη μπορεί να τις ερμηνεύσει ο καθένας όπως θέλει, αυτή φοβάμαι είναι η εικόνα της εξέγερσης όπως την έχει στο μυαλό του ο σκηνοθέτης.Ας πω κι εγώ την άποψη μου για την "ΑΤΗΕΝΑ"
Σκηνοθετικά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!! ταινία,
άψογο αισθητικό οπτικοακουστικό αποτέλεσμα με τη χρήση διαρκώς κινητής κάμερας που ακολουθεί τους ήρωες της και σε "βάζει"μέσα στην πλοκή ,με τα πολύ κοντινά πλάνα ώστε να βλέπεις κάθε έκφραση και κάθε συναίσθημα αποτυπωμένο στα πρόσωπα τους...και με συναρπαστική μουσική!
Μια διαρκής δράση,μιά διαρκής ένταση,μιά διαρκής εξελισσόμενη βία και ένταση,
αυτή τη ΒΙΑ και την οργή είναι που θέλει και καταφέρνει πάρα πάρα πολύ καλά να αποτυπώσει ο Γαβράς που ξεκινά από τους κατοίκους μιάς υποβαθμισμένης συνοικίας στο Παρίσι με το όνομα ΑΘΗΝΑ (όπου ζούν μετανάστες )μετά την δολοφονία ενός παιδιού
και ξεσπά σαν εμφύλιος με τις αιματηρές και ανεξέλεγκτες εν συνεχεία συγκρούσεις με την αστυνομία.
Η ταινία εστιάζει κυρίως στο " επιθυμητό αποτέλεσμα"που θα μεταφέρει στο θεατή μέσω εικόνας και ήχου και όχι τόσο μέσω σεναρίου...
Θεωρώ ότι η θέση του Γαβρά είναι ξεκάθαρη ,περνάει μιά πολιτικοκοινωνική δική του τοποθέτηση,
παρ όλο που κάπου στο μέσο της ταινίας θεωρησα ότι κρατά ίσες αποστάσεις ωστόσο στην εξέλιξη της ταινίας και με την τελευταία τελευταία σκηνή δείχνει τι θέλει να στηλιτεύσει περισσότερο....
Εκτός από το άρτιο αριστοτεχνικό θέαμα που σου προσφέρει η ταινία,και παρά τους λίγους διαλόγους νομίζω ότι προβληματίζει πάρα πολύ και θέτει ποικίλα ερωτήματα(ακόμα και το όνομα της ταινίας εμένα μου γεννά απορία και ίσως και κάποια "ενόχληση."..αν και διαβασα ότι αναφέρεται στη θεά αθηνά θεά και του πολέμου κλπ..ναι αλλά εκ πρώτης -παραπέμπει και στην Αθήνα ,Ελλάδα,ενώ η ταινία διαδραματίζεται στην Γαλλία..)
επίσης το τελευταίο ...εικοσάλεπτο της ταινίας ενδιαφέρον μεν, κάπως "αλλόκοτο" δε,
δίνεται η δυνατότητα στον θεατή να το ερμηνεύσει όπως θέλει και εγείρει επίσης θέματα προς συζήτηση...
εμένα όχι δεν μου έκανε εντύπωση,ίσα ίσα γιατί να θέλω να δώ γυναίκες να πετάνε μολότοφ η να κρατάνε σιδερολοστούς....,δεν έχουμε να κάνουμε με μιά ειρηνική διαδήλωσηΜου κάνει εντύπωση που δεν σχολίασες την απουσία γυναικών από την εξέγερση. Πίστευα ότι θα είναι το πρώτο σχόλιο που θα έκανε μια γυναίκα βλέποντας την ταινία. Και αν τις υπόλοιπες αμφιλεγόμενες αποφάσεις του σκηνοθέτη μπορεί να τις ερμηνεύσει ο καθένας όπως θέλει, αυτή φοβάμαι είναι η εικόνα της εξέγερσης όπως την έχει στο μυαλό του ο σκηνοθέτης.
Δεν την έχω δει αλλά από αυτά που γράφετε μοιάζουν αρκετά με εικόνες που έχει ζήσει το Παρίσι στο παρελθόν. Και φυσικά ο Γαβράς δεν θα μπορούμε να μην είναι επηρεασμένος από αυτές.Δεν θέλω να γράψω κάποιο spoiler, απ'το σχόλιο σου καταλαβαίνω ότι δεν την έχεις δει. Το σενάριο είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά. Δεν είναι μια ιστορία που θα μπορούσε να είναι πραγματική.
Προς το παρόν (από τις 23 σεπτεμβρίου) έχει δοθεί στο Νετφλιξ,(αφού είναι και παραγωγή δική του)Παίχτηκε στη Θεσσαλονίκη; τώρα που ψάχνω δεν βλέπω να υπάρχει