Ισλανδία Ισλανδία low-budget?

saudade

Member
Μηνύματα
41
Likes
363
Ημέρα 3

Αφού ξυπνήσαμε πήγαμε να παραδώσουμε το κλειδί και να ευχαριστήσουμε τη Sofie που μας ειδοποίησε να δούμε το Βόρειο Σέλας. H Sofie έλειπε και μας χαιρέτησε ο άντρας της. Εγώ θέλοντας να έχω μια αίσθηση σε τι κλίμακα ήταν το χθεσινό Σέλας τον ρωτάω αν ξέρει.

Μας κοιτάει λίγο σαν εξωγήινους και μας λέει ότι δεν το είδε. Βασικά δεν ήξερε καν πως είχε βγει. Νιώσαμε σαν (Κινέζοι) τουρίστες που ρωτούν κάποιον στην Ελλάδα αν είδε το χθεσινό ηλιοβασίλεμα. Ίσως τους έχει γίνει συνήθεια και δεν τους συγκινεί και τόσο πλέον.

Περάσαμε πάλι από τον Seljalandsfoss με κατεύθυνση προς ανατολικά.

IMG_2070.JPG




Κλασσικά τοπία Ισλανδίας και random καταρράκτες.

IMG_2077.JPG



IMG_2082.JPG


IMG_2084.JPG

IMG_2087.JPG



Πριν φτάσουμε στον καταρράκτη Skogafoss βάλαμε τα μαγιό μας και είπαμε να πάμε για ένα μπανάκι στο Seljavallalaug Zwembad. Μια τεχνητή πισίνα κάπου στα βουνά. Ούτε μισή ώρα περπάτημα. Την έφτιαξε κάποιος ''μεγάλος'' Ισλανδός για να μάθουν οι Ισλανδοί μπάνιο. Δεν βουτήξαμε γιατί το νερό ήταν χλιαρό κι όταν βγαίναμε θα ξεπαγιάζαμε.

IMG_2105.JPG



IMG_2097.JPG




Skogafoss.Ο ορισμός του καταρράκτη. Μπροστά του συνειδητοποιείς πόσο μικρός είσαι. Κατάλαβα επίσης γιατί πριν χιλιάδες χρόνια τους λάτρευαν ως θεούς. Όσοι θέλετε μπορείτε να τον δείτε κι από πάνω ανεβαίνοντας τα σκαλιά. Είναι πολλά τα σκαλιά όμως.

IMG_2154.JPG



20170317_135327.jpg


IMG_2157.JPG







Next station Dyrholay. Με δυνατό αέρα και λίγο χιόνι χαζεύμαμε το Dyrholay arc, τα γκρεμνά που φώλιαζαν αμέτρητα γλαροπούλια και τις μαύρες παραλίες.

20170317_145948_HDR.jpg


20170317_145222.jpg


20170317_150315.jpg



Είχαμε πολύ δρόμο ακόμα για να φτάσουμε στο Kirkjubæjarklaustur. Επόμενη στάση η μαύρη παραλία Reynisfjara. Τα κύματα ήταν δυνατά. Πρέπει να έχεις και λίγο το νου σου γιατί αρκετά βγαίνουν αρκετά έξω στην παραλία. Αρχίζει να χιονίζει πιο έντονα. Η παραλία μέσα σε λίγα λεπτά αρχίζει ν' ασπρίζει. Στην παραλία βρίσκονται οι κλασικοί βράχοι με τα εξάγωνα σχήματα που πολλοί σκαρφαλώνουν αν θέλουν, όπως και μια σπηλιά σχηματισμένη με αυτά τα εξάγωνα. Αυτό το εξάγωνο πέτρωμα είναι ο βασάλτης. Λέμε να φύγουμε γιατί το χιόνι δεν σταματάει και φοβόμαστε μην αποκλειστούμε.

20170317_154608_HDR.jpg



IMG_2179.JPG



IMG_2167.JPG



IMG_2173.JPG



IMG_2184.JPG


Το τοπίο είναι πανέμορφο με το χιόνι να πέφτει. Ανησυχούμε λίγο γιατί δεν σταματάει και έχουμε δρόμο μπροστά μας. Βγήκαμε στον κεντρικό. Αυτό ήταν, έπιασε χιονοθύελλα! Δεν βλέπαμε τίποτα! Ο δρόμος δεν είχε να κάνουμε πουθενά στην άκρη. Ανάβουμε alarm και έχουμε το νου μας να μην έρθει κανένας από πίσω και μας τρακάρει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μας έβλεπε. Προχωράγαμε σιγά σιγά ήταν αδύνατο να πάω πάνω από 30 km/h. Όλοι τα μάτια μας δεκατέσσερα. Για το επόμενο χωριό το Vik σύμφωνα με το GPS θέλαμε 10 λεπτά. Ο δρόμος έγινε κάτασπρος . Τον βλέπαμε μόνο από τα κολονάκια στην άκρη. Το παραμικρό λάθος και θα μας πέταγε έξω.

Φτάναμε στο Vik. Οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες. Πρώτη φορά βρισκόμασταν σε χιονοθύελλα. Είχαμε δύο επιλογές:

Πρώτη: Να σταματήσουμε. Τουλάχιστον θα ήμασταν σώοι. Αυτό σημαίνει όμως ότι πιθανόν δεν θα ολοκληρώσουμε τον γύρο. Θα χάσουμε τα χρήματα από τα επόμενα ξενοδοχεία και θα πρέπει να κλείσουμε καινούρια. Βέβαια ήταν εις γνώση μας από την αρχή ότι σε κάποιο σημείο του ταξιδιού ίσως να μας συνέβαινε κι αυτό. Ο αποκλεισμός.

Δεύτερη: Να προχωρήσουμε κι ότι γίνει. Το πολύ πολύ να μείνουμε στη μέση του πουθενά (δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο δρόμο μας), να μας γλιστρήσει το αυτοκίνητο πουθενά και άλλες τέτοιες σκέψεις. Δεν ξέραμε σε πόσες ώρες θα φτάναμε, αν φτάναμε, και δεν ξέραμε αν θα είναι χειρότερος στη συνέχεια ο καιρός κι ο δρόμος.

Έχοντας όλα αυτά υπ' όψιν αποφασίσαμε να προχωρήσουμε. Το ρισκάραμε. Δεν θέλαμε να χάσουμε τις επόμενες μέρες αποκλεισμένοι στο Vik. Συνεχίσαμε. Το οδόστρωμα είχε τα πάντα, χιόνι και πάγο μαζί. Θέλει πολύ προσοχή. Το θετικό είναι πως η Ισλανδία έχει ελάχιστες στροφές και σχεδόν σε καμία δεν χρειάζεται φρένο, είναι απαλές. Όσο προχωρούσαμε η ορατότητα γινόταν καλύτερη. Διαδρομή λιγότερο από μια ώρα, την κάναμε δύο ώρες και κάτι. Φτάσαμε στο guesthouse, ικανοποιημένοι που τα καταφέραμε. Δεν ξεπέρασα τα 35 km/h απ' ότι θυμάμαι. Στο Kirkjubæjarklaustur είναι το μόνο μέρος που θα έχουμε 2 διανυκτερεύσεις.


IMG_2187.JPG



IMG_2189.JPG


IMG_2192.JPG


Την επόμενη μέρα έχουμε να πάμε μέχρι το Πάρκο Skaftafell, να ξαναγυρίσουμε και αν προλάβουμε και στο φαράγγι Fjadrargljufur.
 

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Πολύ ωραία αφήγηση Ευχαριστούμε!!
 

saudade

Member
Μηνύματα
41
Likes
363
Ημέρα 4

Κοιτάμε απ' το παράθυρο. Το έχει στρώσει για τα καλά. Μόνο όσοι έχουν 4x4 μπορούν να κινηθούν. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Προβλέπεται άραγμα.

20170318_142957.jpg



Ναι όμως δεν γινόταν να χάσουμε έτσι την μέρα. Μέχρι το μεσημέρι καθόμασταν μετά δεν μπορούσαμε άλλο. Τα εκχιονιστικά ελπίζαμε να είχαν κάνει καλή δουλειά. Όλη μέρα τα βλέπαμε πάνω κάτω. Λέμε να πάμε στο φαράγγι Fjadrargljufur που είναι σχετικά κοντά. Όσο ήμασταν στο Ring road δηλαδή τον κεντρικό που κάνει τον γύρο της Ισλανδίας (γνωστό και ως route 1) ο δρόμος ήταν καλός. Όταν στρίψαμε όμως στον παράδρομο που πάει για το φαράγγι δεν γινόταν να προχωρήσουμε πολύ. Αν είχαμε 4x4 θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε. Βρίσκουμε έναν κύριο που καθαρίζει το δρόμο του σπιτιού του από τα χιόνια με τη δικιά του μπουλντόζα! Τον ρωτήσαμε αν μπορούσαμε να αφήσουμε το αυτοκίνητο σε αυτό το σημείο. Όχι τίποτε άλλο, μην μας το σκεπάσει και μετά δεν το βρίσκουμε. Μας είπε ότι είναι μια χαρά. Πολλοί Ισλανδοί είχαν δικά τους μέσα να καθαρίζουν τα σπίτια τους, οι περισσότεροι 'πειραγμένα' τρακτέρ με τσάπες. Ξεκινήσαμε να περπατάμε για περίπου 2 χλμ. Το θέαμα στο φαράγγι είναι γκεϊμοφθρονικό. Ιδού...

IMG_2226.JPG



IMG_2227.JPG



IMG_2230.JPG



IMG_2231.JPG


IMG_2232.JPG



IMG_2264.JPG



IMG_2282.JPG



IMG_2281.JPG
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
547
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Όνειρο ζωής, η Ισλανδία! Ελπίζω σύντομα να το πάρω απόφαση, αρχικά χειμώνα και ίσως στο μέλλον να βρεθώ και καλοκαίρι στην ιδιαίτερη αυτή χώρα... Ευχαριστώ για την ιστορία σου! :)
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.612
Likes
22.491
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Η Ισλανδία είναι μία μοναδική χώρα και ένας ονειρεμένος προορισμός!!! Δεν θα μπορούσα ποτέ να ισχυριστώ οτι είναι πιο όμορφη το καλοκαίρι απο οτι το χειμώνα. Αν μη τι άλλο είναι μία χώρα που βρίσκεται στις 66ο βόρεια....τι πιο ταιριαστό γι' αυτήν το χιόνι! Η διαφορά έγκειται στις δυνατότητες-πιθανότητες που έχεις για να δείς περισσότερο και καλύτερα τη χώρα! Όπως το παρακάτω γεγονός που περιγράφεις.....

Φτάναμε στο Vik. Οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες. Πρώτη φορά βρισκόμασταν σε χιονοθύελλα. Είχαμε δύο επιλογές:

Πρώτη: Να σταματήσουμε. Τουλάχιστον θα ήμασταν σώοι. Αυτό σημαίνει όμως ότι πιθανόν δεν θα ολοκληρώσουμε τον γύρο. Θα χάσουμε τα χρήματα από τα επόμενα ξενοδοχεία και θα πρέπει να κλείσουμε καινούρια. Βέβαια ήταν εις γνώση μας από την αρχή ότι σε κάποιο σημείο του ταξιδιού ίσως να μας συνέβαινε κι αυτό. Ο αποκλεισμός.

Δεύτερη: Να προχωρήσουμε κι ότι γίνει. Το πολύ πολύ να μείνουμε στη μέση του πουθενά (δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο δρόμο μας), να μας γλιστρήσει το αυτοκίνητο πουθενά και άλλες τέτοιες σκέψεις. Δεν ξέραμε σε πόσες ώρες θα φτάναμε, αν φτάναμε, και δεν ξέραμε αν θα είναι χειρότερος στη συνέχεια ο καιρός κι ο δρόμος.

Έχοντας όλα αυτά υπ' όψιν αποφασίσαμε να προχωρήσουμε. Το ρισκάραμε. Δεν θέλαμε να χάσουμε τις επόμενες μέρες αποκλεισμένοι στο Vik. Συνεχίσαμε. Το οδόστρωμα είχε τα πάντα, χιόνι και πάγο μαζί. Θέλει πολύ προσοχή. Το θετικό είναι πως η Ισλανδία έχει ελάχιστες στροφές και σχεδόν σε καμία δεν χρειάζεται φρένο, είναι απαλές. Όσο προχωρούσαμε η ορατότητα γινόταν καλύτερη. Διαδρομή λιγότερο από μια ώρα, την κάναμε δύο ώρες και κάτι. Φτάσαμε στο guesthouse, ικανοποιημένοι που τα καταφέραμε. Δεν ξεπέρασα τα 35 km/h απ' ότι θυμάμαι. Στο Kirkjubæjarklaustur είναι το μόνο μέρος που θα έχουμε 2 διανυκτερεύσεις.
.....συγνώμη, αλλά θεωρώ οτι αυτό που κάνατε είναι άκρως επικίνδυνο και ανεύθυνο. Εκτός οτι θέσατε σε κίνδυνο τους εαυτούς σας, θέσατε σε κίνδυνο και όλους όσους τυχόν περνούσαν απο τον δρόμο, όταν εσείς βρισκόσασταν σε αυτόν με όχημα μη κατάλληλο για τις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες! Νομίζω οτι είναι παράδειγμα προς αποφυγήν και εύχομαι να μην με παρεξηγήσεις και να αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ!

Οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες και χαίρομαι που είσαι σώος και αβλαβής για να μας περιγράψεις το ταξίδι σου :) Αναμένω συνέχεια!
 
Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
Τι ωραία εμπειρία να βλέπεις τη μαγική Ισλανδία και το χειμώνα. :) Αν κι εμείς ετοιμαζόμαστε για κανονικό καλοκαίρι τη δεύτερη φορά. Μπράβο παιδιά!
 

saudade

Member
Μηνύματα
41
Likes
363
Ημέρα 5

Ξημέρωσε μια ηλιόλουστη μέρα. Πορεία προς το Πάρκο Skaftafell. Η διαδρομή...

IMG_2293.JPG




IMG_2298.JPG


IMG_2315.JPG



IMG_2287.JPG



IMG_2304.JPG



IMG_2500.JPG



Στο Skaftafell έχει αρκετές διαδρομές πεζοπορίας να διαλέξετε. Φτάνοντας στο πάρκο πήραμε το μονοπάτι που οδηγεί στον Svartifoss, ο καταρράκτης με τα εξάγωνα του βασάλτη. Πολύ εύκολη διαδρομή, ειδικά με τέτοια μέρα.


IMG_2363.JPG



20170319_114628_HDR.jpg



IMG_2329.JPG




Σειρά έχει ο παγετώνας Svinafellsjokull. Λίγα χιλιόμετρα δίπλα. Εμείς πήγαμε με το αυτοκίνητο. Φτάσαμε στην γλώσσα του παγετώνα, δεν μπορέσαμε όμως να τον πατήσουμε.

IMG_2426.JPG




IMG_2437.JPG



IMG_2441.JPG



IMG_2445.JPG



IMG_2451.JPG



Θέλαμε να πάμε και στη λίμνη Fjallsarlon που είναι μικρογραφία της Jokulsarlon αλλά το i20 δεν μπορούσε να περάσει αυτόν το δρόμο που είχε παγωμένο χιόνι. Έτσι αρκεστήκαμε στη λίμνη Jokulsarlon η οποία συνδέεται με ένα κανάλι με τον Ατλαντικό. Αυτή η λίμνη έχει αμέτρητα παγόβουνα σε διάφορα σχήματα. Τα παγόβουνα αποκολλώνται από τον παγετώνα που είναι βόρεια της λίμνης και βολτάρουν μέσα της. Τα πιο τολμηρά δε, περνούν από το κανάλι στον Ατλαντικό και ξεκινάνε το δικό τους ταξίδι.

Αυτό είναι το κανάλι..

IMG_2519.JPG



IMG_2537.JPG



IMG_2522.JPG


IMG_2523.JPG


IMG_2569.JPG


IMG_2571.JPG



Διαμονή στο Hofn. To Hofn είναι σχετικά μεγάλο για τα χωριά της Ισλανδίας αλλά όταν βγήκαμε βόλτα δεν συναντήσαμε ψυχή!

IMG_2605.JPG



IMG_2641.JPG



IMG_2643.JPG


Κοιτάζοντας το βράδυ τα βουνά πίσω από το χωριό καταλάβαινα γιατί οι Ισλανδοί πιστεύουν ότι υπάρχουν ελφ και τρολ...
 

Attachments

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.373
Likes
4.380
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Δεν ξέραμε σε πόσες ώρες θα φτάναμε, αν φτάναμε, και δεν ξέραμε αν θα είναι χειρότερος στη
Αν και ριψοκινδυνη ομολογουμενως η αποφαση, αν ημουν στη θεση σας θα συμφωνουσα.
Η ζωη θελει και μια (γερη) δοση τρελλας. Μου αρεσετε! :D

Οι δε κοντινες φωτογραφιες απο τον παγετωνα με πεθαιαιαιαινουν!
 

NightcoreKing

Member
Μηνύματα
241
Likes
567
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο_Καλοκαίρι :P
Ταξίδι-Όνειρο
Νεα Ζηλανδια!
τρελανε μας !!!!! Με εχεις ηδη ταξιδεψει....κ οταν ειδα αυτο το 850$ / ατομο.....ακομα προσπαθω να το πιστεψω και ξαναρωτω ...τοσο για ΟΛΑ το ΑΤΟΜΟ(1)!? Damn!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.859
Likes
16.078
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
τρελανε μας !!!!! Με εχεις ηδη ταξιδεψει....κ οταν ειδα αυτο το 850$ / ατομο.....ακομα προσπαθω να το πιστεψω και ξαναρωτω ...τοσο για ΟΛΑ το ΑΤΟΜΟ(1)!? Damn!
Κι όμως ψάχνω τώρα από περιέργεια και υπάρχουν εισιτήρια κάτω από 300 ευρώ για το Ρέυγκιαβικ το Νοέμβριο, έστω. Εγώ καλοκαίρι του 2009 το πλήρωσα κοντά στα 700 ευρώ. Αλλά απ' ό,τι βλέπω και τώρα για τον Ιούλιο υπάρχουν εισιτήρια μέχρι 450 ευρώ. Μια χαρά.
Εμείς τότε, αν θυμάμαι καλά, δώσαμε και 550 ευρώ το άτομο για ενοικίαση αυτοκινήτου μαζί και εννέα διανυχτερεύσεις.
 

NightcoreKing

Member
Μηνύματα
241
Likes
567
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο_Καλοκαίρι :P
Ταξίδι-Όνειρο
Νεα Ζηλανδια!
ποσααααα?? 550 για αμαξι μονο ? ελα ρε φιλε ...ακουω αυτα τα ποσα κ παθαινω :p μη τα λες ετσι ...περιμενουμε συνεχεια της ιστοριαςςςςςςςς, δε χαλαω αλλο το ποστ...Ταξιδεψε μαςςςςςςς!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.133
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom