BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 546
- Likes
- 2.801
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Dana biosphere reserve (προστατευόμενη περιοχή) για 2 βράδια μέρος Α…
Κατεβαίνουμε στο μικρό λιμάνι της πόλης με τα πολύχρωμα παραδοσιακά ψαροκάικα, σε απόσταση βλέπουμε και το μεγάλο λιμάνι με τα χιλιάδες κοντέινερ και τα καράβια που περιμένουν να ξεφορτώσουν.
Κάποιοι τύποι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για μια βόλτα με glass bottom, ψάρεμα η απλά μια έξοδο στην θάλασσα. Κρουαζιερόπλοια από την μια και παιδιά που ψαρεύουν από την άλλη.
Ο ιστός της σημαίας με ύψος 133 μέτρα είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον κόσμο.
Κάνουμε μια βόλτα στο φρούριο της πόλης (δωρεάν είσοδος). Εργασίες αποκατάστασης βρίσκονται και εδώ σε εξέλιξη. Περνάμε μπροστά από το τζαμί αλλά δεν θα μπούμε σε αυτό .
Φεύγουμε από την παραλιακή πόλη και κατευθυνόμαστε προς τον Βορρά, έχουμε μπροστά μας 180χλμ. Οι μέρες περνάνε γρήγορα, φευγαλέα στο μυαλό μου πλησιάζει η ώρα της επιστροφής. Τριγωνικές πινακίδες “κίνδυνος από διέλευση καμηλών” βρίσκονται στο πλάι του δρόμου, το τοπίο είναι μονότονο και στο ράδιο δεν έχουμε μουσική παρά μόνο συζητήσεις στα Αραβικά. Προσπερνάμε τον δρόμο που σε πάει στην έρημο αλλά αυτή την φορά συνεχίζουμε ευθεία. Ανεμογεννήτριες γυρνάνε γύρω γύρω με μεγάλη ταχύτητα.
Μικρά χωριά βρίσκονται διάσπαρτα σε όλη την χώρα, σταματάμε σε ένα βενζινάδικο για καφέ και για να κάνουμε την ανάγκη μας (too much info). Χαλαρώνουμε λίγο και συνεχίζουμε βγαίνοντας από τον κεντρικό δρόμο. Με την βοήθεια του Waze φτάνουμε στην προστατευόμενη περιοχή της Dana όπου και ακολουθούμε τις πινακίδες. Το τοπίο αλλάζει ξανά, δέντρα δεν υπάρχουν πουθενά ούτε για δείγμα.
Επιλέξαμε το Al Nawatef eco Camp με 25jd για 2 βραδιές με πρωινό αλλά και κοινό μπάνιο. Έχουμε κλείσει την φθηνότερη τέντα στην καλύτερη τιμή που είδα όλο αυτό το διάστημα.
Ο πολύ συμπαθητικός manager μας δείχνει δυο τέντες για να διαλέξουμε όποια θέλουμε. Ενώ είμαστε ήδη ευχαριστημένοι, για καλή μας τύχη (και με το χαμόγελο της Α), μας κάνει αναβάθμιση σε νέο δωμάτιο με ατομικό μπάνιο. Όλα καινούργια! Μια καλοδεχούμενη κίνηση που μας σκλαβώνει! Όπως λέει και ο ίδιος μόλις μας βλέπει “Yunan, welcome to Jordan” με μια δόση Ιταλικής προφοράς ενώ είναι 100% ντόπιος.
Μοναδικό αρνητικό τα πολλά κουνούπια στην περιοχή. Ευτυχώς το δωμάτιο είναι μικρό και με σύμμαχο ένα αντικουνουπικό που ρίχνω άμεσα πάνω τους, καταφέρνω γρήγορα να τα ξεφορτωθώ. Κοιμηθήκαμε λιγάκι (καταπλακωμένοι από τις απαραίτητες τρεις βαριές κουβέρτες) και σηκώνομαι με δυσκολία για να απολαύσω μια πανέμορφη δύση.
Στην κατασκήνωση προσφέρουν υπηρεσίες με επιλογή πεζοπορίας για την επόμενη μέρα, αλλά έχουμε ήδη κάνει τα μαθήματα μας (σαν καλά παιδία) και θα πάμε μόνοι μας.
Διαθέτουν δυο μεγάλες τραπεζαρίες για τους πελάτες αλλά εμείς θα μείνουμε στον εξωτερικό χώρο. Φυσάει και το κρύο ειναι τσουχτερό λόγω υψομέτρου, ευτυχώς είμαστε ντυμένοι κατάλληλα. Ανάβουν μια μικρή φωτιά και πίνουμε μπόλικο τσάι παρακολουθώντας το φως που χάνετε. Απέναντι στο βουνό βλέπουμε τα φώτα της Dana ενώ αναρωτιόμαστε για κάποιες διάσπαρτες μικρές φωτιές. Πεζοπόροι επέλεξαν το απογευματινό πρόγραμμα.
Ο μεγάλος μπουφές (10jd) και η μεγαλύτερη ουρά μας αποζημιώνουν με το καλύτερο φαγητό που φάγαμε στην χώρα. Όλη η εγκατάσταση είναι γεμάτη φιλοξενουμένους, το φαΐ τελειώνει αλλά συνεχίζουν να φέρνουν συνεχώς νέα ταψιά. Το τσάι ρέει άφθονο, τρώμε και ένα-δυο-τρία αφράτα κέικ με ροδόνερο και νιώθουμε πολύ όμορφα σε αυτόν τον χώρο!
Ξάφνου μέσα στο σκοτάδι μια σκιά αλλάζει ταχύτατα, μπα τα ματιά μου είναι κουρασμένα. Αλλά όχι, μια πανέμορφη αλεπού είναι εκεί και τρέχει, γραπώνει ότι άφησαν οι άνθρωποι για αυτήν και παρακολουθεί κρατώντας απόσταση ασφαλείας.
Θα κοιμηθούμε άψογα!
Κατεβαίνουμε στο μικρό λιμάνι της πόλης με τα πολύχρωμα παραδοσιακά ψαροκάικα, σε απόσταση βλέπουμε και το μεγάλο λιμάνι με τα χιλιάδες κοντέινερ και τα καράβια που περιμένουν να ξεφορτώσουν.
Κάποιοι τύποι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για μια βόλτα με glass bottom, ψάρεμα η απλά μια έξοδο στην θάλασσα. Κρουαζιερόπλοια από την μια και παιδιά που ψαρεύουν από την άλλη.
Ο ιστός της σημαίας με ύψος 133 μέτρα είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον κόσμο.
Κάνουμε μια βόλτα στο φρούριο της πόλης (δωρεάν είσοδος). Εργασίες αποκατάστασης βρίσκονται και εδώ σε εξέλιξη. Περνάμε μπροστά από το τζαμί αλλά δεν θα μπούμε σε αυτό .
Φεύγουμε από την παραλιακή πόλη και κατευθυνόμαστε προς τον Βορρά, έχουμε μπροστά μας 180χλμ. Οι μέρες περνάνε γρήγορα, φευγαλέα στο μυαλό μου πλησιάζει η ώρα της επιστροφής. Τριγωνικές πινακίδες “κίνδυνος από διέλευση καμηλών” βρίσκονται στο πλάι του δρόμου, το τοπίο είναι μονότονο και στο ράδιο δεν έχουμε μουσική παρά μόνο συζητήσεις στα Αραβικά. Προσπερνάμε τον δρόμο που σε πάει στην έρημο αλλά αυτή την φορά συνεχίζουμε ευθεία. Ανεμογεννήτριες γυρνάνε γύρω γύρω με μεγάλη ταχύτητα.
Μικρά χωριά βρίσκονται διάσπαρτα σε όλη την χώρα, σταματάμε σε ένα βενζινάδικο για καφέ και για να κάνουμε την ανάγκη μας (too much info). Χαλαρώνουμε λίγο και συνεχίζουμε βγαίνοντας από τον κεντρικό δρόμο. Με την βοήθεια του Waze φτάνουμε στην προστατευόμενη περιοχή της Dana όπου και ακολουθούμε τις πινακίδες. Το τοπίο αλλάζει ξανά, δέντρα δεν υπάρχουν πουθενά ούτε για δείγμα.
Επιλέξαμε το Al Nawatef eco Camp με 25jd για 2 βραδιές με πρωινό αλλά και κοινό μπάνιο. Έχουμε κλείσει την φθηνότερη τέντα στην καλύτερη τιμή που είδα όλο αυτό το διάστημα.
Ο πολύ συμπαθητικός manager μας δείχνει δυο τέντες για να διαλέξουμε όποια θέλουμε. Ενώ είμαστε ήδη ευχαριστημένοι, για καλή μας τύχη (και με το χαμόγελο της Α), μας κάνει αναβάθμιση σε νέο δωμάτιο με ατομικό μπάνιο. Όλα καινούργια! Μια καλοδεχούμενη κίνηση που μας σκλαβώνει! Όπως λέει και ο ίδιος μόλις μας βλέπει “Yunan, welcome to Jordan” με μια δόση Ιταλικής προφοράς ενώ είναι 100% ντόπιος.
Μοναδικό αρνητικό τα πολλά κουνούπια στην περιοχή. Ευτυχώς το δωμάτιο είναι μικρό και με σύμμαχο ένα αντικουνουπικό που ρίχνω άμεσα πάνω τους, καταφέρνω γρήγορα να τα ξεφορτωθώ. Κοιμηθήκαμε λιγάκι (καταπλακωμένοι από τις απαραίτητες τρεις βαριές κουβέρτες) και σηκώνομαι με δυσκολία για να απολαύσω μια πανέμορφη δύση.
Στην κατασκήνωση προσφέρουν υπηρεσίες με επιλογή πεζοπορίας για την επόμενη μέρα, αλλά έχουμε ήδη κάνει τα μαθήματα μας (σαν καλά παιδία) και θα πάμε μόνοι μας.
Διαθέτουν δυο μεγάλες τραπεζαρίες για τους πελάτες αλλά εμείς θα μείνουμε στον εξωτερικό χώρο. Φυσάει και το κρύο ειναι τσουχτερό λόγω υψομέτρου, ευτυχώς είμαστε ντυμένοι κατάλληλα. Ανάβουν μια μικρή φωτιά και πίνουμε μπόλικο τσάι παρακολουθώντας το φως που χάνετε. Απέναντι στο βουνό βλέπουμε τα φώτα της Dana ενώ αναρωτιόμαστε για κάποιες διάσπαρτες μικρές φωτιές. Πεζοπόροι επέλεξαν το απογευματινό πρόγραμμα.
Ο μεγάλος μπουφές (10jd) και η μεγαλύτερη ουρά μας αποζημιώνουν με το καλύτερο φαγητό που φάγαμε στην χώρα. Όλη η εγκατάσταση είναι γεμάτη φιλοξενουμένους, το φαΐ τελειώνει αλλά συνεχίζουν να φέρνουν συνεχώς νέα ταψιά. Το τσάι ρέει άφθονο, τρώμε και ένα-δυο-τρία αφράτα κέικ με ροδόνερο και νιώθουμε πολύ όμορφα σε αυτόν τον χώρο!
Ξάφνου μέσα στο σκοτάδι μια σκιά αλλάζει ταχύτατα, μπα τα ματιά μου είναι κουρασμένα. Αλλά όχι, μια πανέμορφη αλεπού είναι εκεί και τρέχει, γραπώνει ότι άφησαν οι άνθρωποι για αυτήν και παρακολουθεί κρατώντας απόσταση ασφαλείας.
Θα κοιμηθούμε άψογα!
Last edited: