KIKI
Member
- Μηνύματα
- 2.802
- Likes
- 7.733
- Επόμενο Ταξίδι
- Ιορδανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αφρική Ναμιμπια
Χιροσίμα 28.02-02.03
Επιτελους μεσημεράκι αφου το γκρουπάκι ηπιε τελετουργικά το τσαι του φευγουμε για Χιροσίμα.
Τα συναισθήματα ανάμικτα ,οπως και στους περισσοτερους.Δεν πρεπει να ξεχνάμε τις φρικαλεότητες των πολέμων αλλά γιατι να παω σε αυτή την "πληγωμένη"πόλη;
Τελικά η Χιροσίμα με ανταμειψε.Οι πληγές ειναι εκεί αλλά προχωράει μπροστα.
Χαλαροι,χαρούμενοι και ευγενικοί κάτοικοι, ωραίες λεωφόροι ιδανικες για περπατημα ωραια οικονομικη αγορά και ομορφα νησακια για εκδρομές.
Μοντέρνα και ασχημη αρχιτεκτονικά,αλλά με καλή ρυμοτομία και το βασικότερο ανθρωπινη.Η μικροτερη απο τις προηγουμενες ,εχει 1.200.000 πληθυσμο.Ειναι πρωτευουσα του νομου Χιροσίμα ,κατά την διαρκεια της περιόδου Μειτζι αναπτυχθηκε σε μεγάλο αστικό κέντρο με την μεταβαση της ιαπωνικής οικονομιας απο αγροτική σε αστική.Ξανακτιστηκε μετα το 1945 με νεα και συγχρονα κτιρια που υψωνονται σε όλη την πόλη.
Με 125 εκατομμυρια πληθυσμο που εχει η χωρα (μια απο τις πιο πυκνοκατοικημένες παγκοσμια)λογικό να κτιζουν με αυτόν τον τρόπο.Θελω να βλέπω ωραια χαριτωμένα ξυλινα σπίτια ιαπωνικου ρυθμου που μου αρεσει ιδιαιτερα. Αλλά δεν χωράνε ,λεμε. Στις διαδρομες που εκανα με τα τραινα 800 χλμ συνολο απο Βορρα προς Νότο σπανια εβλεπα μόνο φυσικό τοπίο. Παντου κτιρια ακομα και στην εξοχή.Αττικη , Μυκονος και Σαντορίνη σε όλη τη χωρα.
Ενω πολλες ιαπωνικές πόλεις εγκατελειψαν το τραμ πριν το 1980 η Χιροσίμα το διατήρησε με επτά γραμμες,επειδη η κατασκευη μετρό ηταν πολυ ακριβή,εξαιτίας του υπεδαφους της. Βρισκεται σε ποτάμιο δελτα.Το τραμ της πόλης αποκαλειται "κινουμενο μουσείο" απο τους λατρεις της σταθερής τροχιάς.
Ειναι κεντρο βιομηχανίας της ευρύτερης περιοχής, η οποια εχει οικονομια μεγαλυτερη απο αυτην ολοκληρων χωρων οπως η Ελβετία,το Βελγιο,η Σουηδία και η Αυστρία.Η μεγαλυτερη βιομηχανία ειναι η Mazda. Οι μετακινησεις μεσα στη πόλη ειναι απο τις ταχύτερες στην Ιαπωνια και το κόστος ζωης ειναι απο τα φθηνοτερα.
Θα συνεχισω συντομα για το πως περασα εκει.
Επιτελους μεσημεράκι αφου το γκρουπάκι ηπιε τελετουργικά το τσαι του φευγουμε για Χιροσίμα.
Τα συναισθήματα ανάμικτα ,οπως και στους περισσοτερους.Δεν πρεπει να ξεχνάμε τις φρικαλεότητες των πολέμων αλλά γιατι να παω σε αυτή την "πληγωμένη"πόλη;
Τελικά η Χιροσίμα με ανταμειψε.Οι πληγές ειναι εκεί αλλά προχωράει μπροστα.
Χαλαροι,χαρούμενοι και ευγενικοί κάτοικοι, ωραίες λεωφόροι ιδανικες για περπατημα ωραια οικονομικη αγορά και ομορφα νησακια για εκδρομές.
Μοντέρνα και ασχημη αρχιτεκτονικά,αλλά με καλή ρυμοτομία και το βασικότερο ανθρωπινη.Η μικροτερη απο τις προηγουμενες ,εχει 1.200.000 πληθυσμο.Ειναι πρωτευουσα του νομου Χιροσίμα ,κατά την διαρκεια της περιόδου Μειτζι αναπτυχθηκε σε μεγάλο αστικό κέντρο με την μεταβαση της ιαπωνικής οικονομιας απο αγροτική σε αστική.Ξανακτιστηκε μετα το 1945 με νεα και συγχρονα κτιρια που υψωνονται σε όλη την πόλη.
Με 125 εκατομμυρια πληθυσμο που εχει η χωρα (μια απο τις πιο πυκνοκατοικημένες παγκοσμια)λογικό να κτιζουν με αυτόν τον τρόπο.Θελω να βλέπω ωραια χαριτωμένα ξυλινα σπίτια ιαπωνικου ρυθμου που μου αρεσει ιδιαιτερα. Αλλά δεν χωράνε ,λεμε. Στις διαδρομες που εκανα με τα τραινα 800 χλμ συνολο απο Βορρα προς Νότο σπανια εβλεπα μόνο φυσικό τοπίο. Παντου κτιρια ακομα και στην εξοχή.Αττικη , Μυκονος και Σαντορίνη σε όλη τη χωρα.
Ενω πολλες ιαπωνικές πόλεις εγκατελειψαν το τραμ πριν το 1980 η Χιροσίμα το διατήρησε με επτά γραμμες,επειδη η κατασκευη μετρό ηταν πολυ ακριβή,εξαιτίας του υπεδαφους της. Βρισκεται σε ποτάμιο δελτα.Το τραμ της πόλης αποκαλειται "κινουμενο μουσείο" απο τους λατρεις της σταθερής τροχιάς.
Ειναι κεντρο βιομηχανίας της ευρύτερης περιοχής, η οποια εχει οικονομια μεγαλυτερη απο αυτην ολοκληρων χωρων οπως η Ελβετία,το Βελγιο,η Σουηδία και η Αυστρία.Η μεγαλυτερη βιομηχανία ειναι η Mazda. Οι μετακινησεις μεσα στη πόλη ειναι απο τις ταχύτερες στην Ιαπωνια και το κόστος ζωης ειναι απο τα φθηνοτερα.
Θα συνεχισω συντομα για το πως περασα εκει.
Last edited: